Alla kategorier Begagnade bilar Blekinge Karlskrona Ahlberg Bil AB

Gullbernavägen 22, 371 47 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Ahlberg Bil AB

• Karl G
    Karl G skrev om Ahlberg Bil AB
    Ahlberg Bil i Karlskrona är som Anna A beskrev. Nonchalant personal som inte kan bry sig mindre mer än att ödsla din tid och salta notan rejält.
    Stämningen är kall och det känns som man stör. Har haft flera verkstadsbesök där genom åren och för 2 år sedan var det droppen då jag fick rabbat men krävdes ändå betala fullt pris och var då tvungen att åka hem och hämta kopian på arbetsordern där rabbat utlovades.
    De har ett gammalt data system eller är bara lata att fixa ihop kvittot på arbetsordern innan man kommer (som de flesta gör) så man får vänta 30 min+ på att få betala när du kommit fram.
    Kortfattad erfarenhet:
    Nonchalant personal, sätter inte kunden i centrum, tvingar folk vänta i onödan, extremt dyra och saltar notan trots niceprice. Denna märkesverkstad rekommenderar jag inte till någon som är ute efter en pålitlig verkstad och vill ha rätt magkänsla när man lämnar ifrån sig bilen. Lämna bilen till en annan verkstad!
  • Anna A
    Anna A skrev om Ahlberg Bil AB
    Det här är den värsta sortens bilverkstad! Lämna inte din bil hit om du är rädd om den!

Gullbernavägen 22, 371 47 Karlskrona