Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Ai Eyewear

Ai Eyewear

Regeringsgatan 48, 111 56 Stockholm — Visa karta

Ai Eyewear är först med att erbjuda en unik prenumerationstjänst på glasögon. Hos Ai designar du själv dina glasögon utifrån 10 modeller, 10 färger på bågar och 10 olika färger på glasen. Detta ger en möjlighet till 1 000 olika kombinationer! I en tid där miljö och hållbarhet är extra viktig har Ai valt att anpassa sitt erbjudande därefter utan att göra avkall på stil och modegrad. Traditionellt har bilden av att bära glasögon inneburit att man ägt ett par glasögon och därmed inte kunnat variera sin stil något som Ai härmed ändrar på. Ai Eyewear erbjuder en prenumerationstjänst för mellan 129-349 kr/månad för tre par glasögon, beroende på synfel. I tjänsten ingår regelbundna synundersökningar och fria byten av glas om synen förändras. Dessutom ingår ett byte av glasögon per år. På så sätt är alltid glasögonen anpassade och hålls uppdaterade efter ditt aktuella synfel och bågarna efter önskad stil. De återlämnade glasögonen skickas antingen för återanvändning i välgörande syfte eller återvinns till nya glasögon.

Boka din synundersökning idag på www.aieyewear.se, den är gratis och utan köpkrav! På hemsidan finner du även alla bågar i en 360° vy där du själv kan kombinera ihop dina favoriter.

Läs vad 7 kunder tycker om Ai Eyewear

• 2019-01-10

Rebecca I skrev om Ai Eyewear
    Kompetent, trevlig och engagerad personal! Läs mer
    2019-01-11 Ida M svarar Rebecca I
    Hej Rebecca,
    Kul att du gillar det vi gör! Visst är det härligt när man får ett bra benötande :-)
  • Andreas J

2018-12-20

Andreas J skrev om Ai Eyewear
    Riktigt bra koncept, supersnygga bågar och ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Andreas J
    Hej Andreas.
    Vad roligt att höra att du gillar konceptet och våra härliga kollegor :-)
  • 2018-12-20

Aron H skrev om Ai Eyewear
    Superfin butik med riktigt coolt koncept! Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Aron H
    Hej Aron
    Tack! Kul att du gillar det vi gör :-)

Erik E skrev om Ai Eyewear
    Coolt koncept med jättefina bågar och avslappnad känsla i butiken. Kommer gärna tillbaka! Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Erik E
    Hej Erik
    Du är alltid väkommen till oss :-)

Elin v skrev om Ai Eyewear
    Så häftigt koncept! Att bygga sina egna glasögon var riktigt kul, jag gjorde tre par solglasögon med olika spegelglas. Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Elin v
    Hej Elin
    Jag gillar också att kunna designa mina egna glasögon. Hoppas du får många komplimanger för dina solglasögon

Hanna E skrev om Ai Eyewear
    Riktigt fin butik och trevlig personal alltid ett leende och hjälpsamma. Att få komponera ihop sina egna glasögon är riktigt kul! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Hanna E
    Hej Hanna
    Tack! Roligt att du är så nöjd

Martin D skrev om Ai Eyewear
    Mycket coolt koncept och jag gillar verkligen möjligheten att prenumerera på glasögon. Nu får jag tre par glasögon för 199 kronor per månad och då får jag nya glas om min styrka förändras. Plus att jag får byta ett par varje år, kostnadsfritt! Läs mer
    2018-12-21 Ida M svarar Martin D
    Hej Martin
    Kul att du gillar vår prenumerationstjänst. Enkelt, felxibelt och allt ingår.
    Bara kika förbi om du tex behöver justera dina glasögon.

Regeringsgatan 48, 111 56 Stockholm