Ai Eyewear Skärholmen

Ai Eyewear Skärholmen

Välkommen till Ai Eyewear Skärholmen!

På Storholmsgatan 16 i Skärholmen hittar du Ai Eyewear Skärholmen. Vi förstår att det inte handlar om oss utan sätter dig som kund i fokus och har därför skapat ett glasögonmärke som sätter fingret på vad du vill ha.

Med vårt unika erbjudande kan du kombinera 10 bågar, 10 färger och 10 glasfärger i totalt 1000 olika kombinationer. Häftigt va! Detta gör att du kan anpassa stil, form och färg helt på egen hand. Hos oss på Ai Eyewear Skärholmen kan du även passa på att skaffa glasögon per abonnemang där vi låter dig välja 2 par glasögon för en fast månadskostnad. Detta gör att du kan ha olika glasögon att anpassa efter såväl vardag som fest!

Läs vad 17 kunder tycker om Ai Eyewear Skärholmen 2

2021-04-22
    Mycket trävligt personal jag bemötas o bra tjänst har ni ❤❤
    Hej Habibulla Tack för din fina feedback. Håller med om att teamet i Skärholmen är toppen 😃 Trevlig eftermiddag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2021-02-07
    Köpte 2 par skärm glasögon, mycket trevliga personal.
    Hej Ali Gänget i Skärholmen är verkligen toppen. Härligt att vi levde upp till fina förväntningar. Tack för din feedback Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-10-29
    Jag köpte ett abonnemang : Hyra av glasögon och bytesrätt.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt av två mycket trevliga och positiva tjejer (Fanny och Caroline?) som tålmodigt besvarade mina frågor och som tydligt beskrev vad de hade att erbjuda!

Förväntningar hade jag inga eftersom jag inte visste att företaget fanns. Jag var i behov av nya glasögon och åkte till Skärholmen för att kolla utbudet hos olika optiker och "trillade" över Ai Eyewear!

En mycket trevlig upplevelse, kändes som en turdag!!
    Hej Johan Wow - tack snälla. Kul att vi levererade och uppfyllde dina behov. Fantastisk ha dig som kund hos oss Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-10-26
    Synprov och köpte glasögon. Trevligt bemötande, kunnig personal och fräsch lokal.
    Hej Björn Tack för fin feedback 😀 Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-08-20
    Bra service
    Trevlig persona
    Rent och snyggt
    Har förtroende för IA
    Vill gärna rekommendera er till andra
    Hej Thomas Tack vad roligt att höra. Tack för fin feedback Trevlig fredag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-07-03
    Jag är jättenöjd med Ai. Både säljare och glasögonen är jag jättenöjd med.
    Hej Yuphin, Vad roligt att höra! Tack för feedback Trevlig helg Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-06-29
    Engagerade säljare, kunnig optiker, janske lite stressade men överlag Bra och bekvämt upplevelse!
    Hej Mia Tack för din feedback! Vi jobbar stenhårt på att ge våra kunder bästa upplevelsen hos oss och slipar på detaljerna Ha en härlig tisdag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-05-04
    Köpte glasögon och solglas på abonnemang. Smidigt och bra och perfekt kunna byta och få hjälp när och om det behövs.
    Hej Veronica Tack för feedback. Kul att du uppskattar abonnemangen lika mycket som vi - supersmidigt :-) Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-04-10
    br a personlig service . kommer rekommendera till alla
    Hej Grace, Vad roligt att höra! Tack snälla. Önskar dig en fin dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-04-08
    Jag har köpt 3 glasögon .
    Det var utmärkt bemötta.
    Jag har ej förväntningar så säker jag att de skulle bemöta oss på trevligt sätt.
    Mitt upplevelse att jag kommer inte ångra mig.
    Hej Sali Vad roligt att du blev nöjd. Skulle du behöva hjälp med justeringar eller liknande står teamet redo att hjälpa dig. Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2020-01-17
    Mycket trevlig och hjälpsam personal!
    Hej Sandra Tack, vad roligt att höra! Trevlig fredag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2019-11-14
    Blev trevligt bemött av personal, beställde tid för synundersökning . Tyvärr tycker jag sortimentet av bågar var dåligt, hittade inga som jag gillade. Medans hos konkurenterna hittat flertal. Kan vara min smak som bara inte passar med kedjans inriktning.
    Hej Mattias Tack för feedback. Var det något särskilt du saknade i sortimentet? Önskar dig en fortsatt fin dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
  • Eskil S
    skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    2019-10-25
    Jag har länge gått och funderat över att skaffa mig runda glasögon men inte hittat riktigt min modell.
    Men så plötsligt, i ett litet ”torgstånd” i Skärholmen Centrum, får jag plötsligt syn på dem. Det stod AI på butiksnamnet Och de var billiga.
    Det blev 3 likadana ”runda” glasögon. Ett par dagliga progressiva, ett par solglasögon progressiva och så ett par läsglasögon. Jag gillar att det inte var ett överflöd av olika modeller i butiken
    Och det var (jävligt) billigt för 3 par.
    Jag hade inga förväntningar på företaget eftersom jag aldrig tidigare hört talas om dem. Men det bemötande jag fick var trevligt och professionellt, så allt kändes bra.
    Nu har jag tyvärr upptäckt att jag inte riktigt har den skärpa som jag vill ha på långt håll i mina dagligglasögon. Jag tänker återvända snarast till ”torgståndet” - och kan de lösa detta problem åker betyget upp till en klar 5:a.
    Hitintills nöjd
    Eskil
    Hej Eskil Tack för fin feedback och vad roligt att du hittade rätt båge just för dig! Välkommen tillbaka så hjälper våra duktiga medarbetare dig vidare Trevlig eftermiddag Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2019-10-25
    Fantastisk service och hög kvalitet både på synundersökning och glasögon. kan varmt rekommendera!
    Hej Malin Tack för feedback. Vad roligt att du gillar det vi gör :-) Trevlig fredag! Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2019-10-25
    المكان جيد والفكره ممتازه والمعاملة لطيفه كتير والموظفين متعاونين بشكل اخلاقي جدا وممتازين أتمنى الاستمرار بلتوفيق جمال وشكرا
    Hej Jamal Tack så mycket Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2019-10-23
    Abonnemang 3 glasögon enkelslipade.
    Bra bemötande, något spexig optiker.
    Hade en bra upplevelse när jag besökte Ai. Kunde vara något mer noggranna med passform på bågen.
    Hej Karin Tack för feedback! Vi tar den till oss så bemötandet, upplevelsen och servicen blir ännu bättre Trevlig kväll Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen
    2019-10-23
    Underbar service,
    Bra personal, väldigt hjälpsamma
    Hej Maikel Kul att höra! För teamet är service A och O 😊 Hälsningar Ida Ai Eyewear Skärholmen