Ai Eyewear Skärholmen

Storholmsgatan 16, 127 48 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Ai Eyewear Skärholmen!

På Storholmsgatan 16 i Skärholmen hittar du Ai Eyewear Skärholmen. Vi förstår att det inte handlar om oss utan sätter dig som kund i fokus och har därför skapat ett glasögonmärke som sätter fingret på vad du vill ha.

Med vårt unika erbjudande kan du kombinera 10 bågar, 10 färger och 10 glasfärger i totalt 1000 olika kombinationer. Häftigt va! Detta gör att du kan anpassa stil, form och färg helt på egen hand. Hos oss på Ai Eyewear Skärholmen kan du även passa på att skaffa glasögon per abonnemang där vi låter dig välja 2 par glasögon för en fast månadskostnad. Detta gör att du kan ha olika glasögon att anpassa efter såväl vardag som fest!
Öppet just nu
Lör: 10:00-19:00
Sön: 11:00-18:00

Läs vad 15 kunder tycker om Ai Eyewear Skärholmen

• 2020-10-29

John L skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Jag köpte ett abonnemang : Hyra av glasögon och bytesrätt.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt av två mycket trevliga och positiva tjejer (Fanny och Caroline?) som tålmodigt besvarade mina frågor och som tydligt beskrev vad de hade att erbjuda!

Förväntningar hade jag inga eftersom jag inte visste att företaget fanns. Jag var i behov av nya glasögon och åkte till Skärholmen för att kolla utbudet hos olika optiker och "trillade" över Ai Eyewear!

En mycket trevlig upplevelse, kändes som en turdag!! Läs mer
    2020-10-30 Ida M svarar John L
    Hej Johan
    Wow - tack snälla. Kul att vi levererade och uppfyllde dina behov. Fantastisk ha dig som kund hos oss
  • 2020-10-26

Björn G skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Synprov och köpte glasögon. Trevligt bemötande, kunnig personal och fräsch lokal. Läs mer
    2020-10-26 Ida M svarar Björn G

Bra service
    Trevlig persona
    Rent och snyggt
    Har förtroende för IA
    Vill gärna rekommendera er till andra Läs mer
    2020-08-21 Ida M svarar Thomas B
    Hej Thomas
    Tack vad roligt att höra. Tack för fin feedback
    Trevlig fredag
  • 2020-07-03

Yuphin I skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Jag är jättenöjd med Ai. Både säljare och glasögonen är jag jättenöjd med. Läs mer
    2020-07-03 Ida M svarar Yuphin I
    Hej Yuphin,
    Vad roligt att höra! Tack för feedback
    Trevlig helg
  • 2020-06-29

Mia S skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Engagerade säljare, kunnig optiker, janske lite stressade men överlag Bra och bekvämt upplevelse! Läs mer
    2020-06-30 Ida M svarar Mia S
    Hej Mia
    Tack för din feedback! Vi jobbar stenhårt på att ge våra kunder bästa upplevelsen hos oss och slipar på detaljerna
    Ha en härlig tisdag
  • 2020-05-04

Veronika Ingrid W skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Köpte glasögon och solglas på abonnemang. Smidigt och bra och perfekt kunna byta och få hjälp när och om det behövs. Läs mer
    2020-05-04 Ida M svarar Veronika Ingrid W
    Hej Veronica
    Tack för feedback. Kul att du uppskattar abonnemangen lika mycket som vi - supersmidigt :-)
  • 2020-04-10

Grace N skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    br a personlig service . kommer rekommendera till alla Läs mer
    2020-04-14 Ida M svarar Grace N
    Hej Grace,
    Vad roligt att höra! Tack snälla.
    Önskar dig en fin dag
  • 2020-04-08

Sali Saad Khalaf A skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Jag har köpt 3 glasögon .
    Det var utmärkt bemötta.
    Jag har ej förväntningar så säker jag att de skulle bemöta oss på trevligt sätt.
    Mitt upplevelse att jag kommer inte ångra mig. Läs mer
    2020-04-08 Ida M svarar Sali Saad Khalaf A
    Hej Sali
    Vad roligt att du blev nöjd. Skulle du behöva hjälp med justeringar eller liknande står teamet redo att hjälpa dig.
  • 2020-01-17

Sandra Q skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Läs mer
    2020-01-17 Ida M svarar Sandra Q
    Hej Sandra
    Tack, vad roligt att höra!
    Trevlig fredag
  • 2019-11-14

Mattias Å skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Blev trevligt bemött av personal, beställde tid för synundersökning . Tyvärr tycker jag sortimentet av bågar var dåligt, hittade inga som jag gillade. Medans hos konkurenterna hittat flertal. Kan vara min smak som bara inte passar med kedjans inriktning. Läs mer
    2019-11-14 Ida M svarar Mattias Å
    Hej Mattias
    Tack för feedback. Var det något särskilt du saknade i sortimentet?
    Önskar dig en fortsatt fin dag
  • Eskil S

2019-10-25

Eskil S skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Jag har länge gått och funderat över att skaffa mig runda glasögon men inte hittat riktigt min modell.
    Men så plötsligt, i ett litet ”torgstånd” i Skärholmen Centrum, får jag plötsligt syn på dem. Det stod AI på butiksnamnet Och de var billiga.
    Det blev 3 likadana ”runda” glasögon. Ett par dagliga progressiva, ett par solglasögon progressiva och så ett par läsglasögon. Jag gillar att det inte var ett överflöd av olika modeller i butiken
    Och det var (jävligt) billigt för 3 par.
    Jag hade inga förväntningar på företaget eftersom jag aldrig tidigare hört talas om dem. Men det bemötande jag fick var trevligt och professionellt, så allt kändes bra.
    Nu har jag tyvärr upptäckt att jag inte riktigt har den skärpa som jag vill ha på långt håll i mina dagligglasögon. Jag tänker återvända snarast till ”torgståndet” - och kan de lösa detta problem åker betyget upp till en klar 5:a.
    Hitintills nöjd
    Eskil Läs mer
    2019-10-28 Ida M svarar Eskil S
    Hej Eskil
    Tack för fin feedback och vad roligt att du hittade rätt båge just för dig! Välkommen tillbaka så hjälper våra duktiga medarbetare dig vidare
    Trevlig eftermiddag
  • 2019-10-25

Malin C skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Fantastisk service och hög kvalitet både på synundersökning och glasögon. kan varmt rekommendera! Läs mer
    2019-10-25 Ida M svarar Malin C
    Hej Malin
    Tack för feedback. Vad roligt att du gillar det vi gör :-)
    Trevlig fredag!
  • 2019-10-25

Jamal S skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    المكان جيد والفكره ممتازه والمعاملة لطيفه كتير والموظفين متعاونين بشكل اخلاقي جدا وممتازين أتمنى الاستمرار بلتوفيق جمال وشكرا Läs mer
    2019-10-25 Ida M svarar Jamal S
    Hej Jamal
    Tack så mycket
  • 2019-10-23

Karin A skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Abonnemang 3 glasögon enkelslipade.
    Bra bemötande, något spexig optiker.
    Hade en bra upplevelse när jag besökte Ai. Kunde vara något mer noggranna med passform på bågen. Läs mer
    2019-10-23 Ida M svarar Karin A
    Hej Karin
    Tack för feedback! Vi tar den till oss så bemötandet, upplevelsen och servicen blir ännu bättre
    Trevlig kväll
  • 2019-10-23

Maikel H skrev om Ai Eyewear Skärholmen
    Underbar service,
    Bra personal, väldigt hjälpsamma Läs mer
    2019-10-23 Ida M svarar Maikel H
    Hej Maikel
    Kul att höra! För teamet är service A och O 😊
    Ida M gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte