Ai Eyewear Södertälje

Ai Eyewear Södertälje

Välkommen till Ai Eyewear Södertälje!

På Storgatan 4 i Södertälje hittar du Ai Eyewear Södertälje. Vårt mål är att göra det enkelt för dig. Du kan välja att gå “old school” genom att köpa dina glasögon kontant oavsett om det gäller glasögon utan styrka, enkelslipade glasögon eller progressiva glasögon. Eller så tar du chansen att testa vårt unika erbjudande i form av glasögon per abonnemang. Du kan då välja mellan 1000 olika kombinationer av bågar, färg och glasfärg som du betalar för per månad.

Du får även chansen att hyra 2 par olika glasögon som du kan byta mellan till vardag, fest eller jobb. Till detta får du även fria synundersökningar, nya glas vid förändrad syn och byte av ett par valfria glasögon per år. Allt för en fast månadskostnad.

Varmt välkommen att besöka oss eller boka tid för synundersökning.

Läs vad 23 kunder tycker om Ai Eyewear Södertälje 2

2021-05-12
    Vardagsglasögon och Solglasögon och terminalglasögon
    Positivt och glatt bemötande.
    Förväntningarna blev uppfyllda
    Hej Eva Härligt att vi levde upp till dina förväntningar! Tack din feedback 😃 Trevlig kväll Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2021-02-07
    Jag fick en detaljerad ögonundersökning och köpte två glas. Mycket nöjd med tjänsten.
    Hej Jadranka Vad roligt att höra att du blev nöjd! Tack fö din feedback Trevlig måndag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-12-03
    2 par enkelslipade glasögon, mycket bra bemött har varit inne flera gånger för justering och alltid blivit väl bemött!
    Hej Andrea Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. Härligt! Teamet i Södertälje är toppen och gör alltid sitt yttersta för våra kunder Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-11-09
    Har abonnemang på 2 glasögon. Personal bemöta oss på ett bra sätt.
    Hej Manda Tack för din feedback. Önskar dig en härlig dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-10-28
    Jag köpte ett par enkelslipade glasögon mwd bluelight blocker, då jag sitter vid datorn mycket, och ett par solglasögon.
    Tjejerna på AI wear södertälje har verkligen hjälpt mig med allt!! Byta modell på glasögonen och ställa in dom rätt, dom har verkligen varit toppen, känns så härligt att gå in till dom också, får komplimanger för hur man ser ut i glasögonen, är lite obekväm i de då de är mina första men dom har verkligen sett till att jag känt mig trygg från dag 1!!
    Hej Frida Precis så ska det kännas. Teamet i Södertälje är toppen och suveräna på att se varje kund. Härligt att du trivs så bra i dina glasögon 🤓 Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-10-28
    Otroligt duktig personal! Väldigt fint bemötande och omhändertagande
    Hej Christina Härligt att teamet levde upp till dina förväntningar! Det är ett toppenteam Trevlig fredag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    Köpte glasögon där
    Kanon bra personal
    Med kunnighet och dom var så trevliga
    Allt funkade bra
    Detta var i Södertälje
    Hej Stickan Härligt att du fick ett sån fint bemötande! Gänget i Södertälje gör sitt yttersta för varje kund Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-10-26
    Alert och trevlig personal med ”kunden i fokus känsla”.
    Hej Per Tack snälla! Betyder mycket för oss 😊 Trevlig dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-10-26
    Bra och trevlig personal. Dom var väldigt intresserade och kändes kunniga. Länge sedan man fick ett sånt bemötande. Fick ett jättebra erbjudande när jag köpte mina glasögon. Trivs väldigt bra i mina glasögon. Dom är snygga och bekväma.
    Hej Ann-Sophie Tack för din fina feedback, vad roligt att höra! Teamet i Södertälje är fantastiska Trevlig kväll 😊 Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-10-26
    Köpte glasögon bemötande var utmärkt.
    Jag trivs bra med mina glasögon som ser ut som av stor mark
    Hej! Åh vad roligt att höra att du är nöjd 😀 Önskar dig en fin måndag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-09-19
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Det kändes personligt och äkta.
    Hej Christina, Tack! Vilka fina ord, värmer våra hjärtan som brinner för service. Trevlig dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-08-19
    Jag blev vänligt bemött och lyssnad på. Fick smakråd och tips när jag bad om det. Synundersökningen kändes proffsig.
    Fint bemötande när jag ville byta ett par glasögon som jag inte riktigt kände mig nöjd med.
    Hej Annika Tack snälla för de fina orden. Team Södertälje jobbar hårt med att göra det bästa och finna optimala lösningen För varje kund Trevlig kväll Hälsningar //Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-08-18
    Bra och professionell service.
    Hej Marius Tack för fin feedback! Härligt att teamet levde upp till dina förväntningar Önskar dig en fin onsdag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-08-18
    Har ordnat med 3 par glasögon hos Ai. Personalen proffsiga och tillmötesgående. Allt bra
    Hej Arja Tack för fin feedback. Visst är abonnemanget super! Fortsatt trevlig onsdag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-01-17
    Jag köpte ett par läsglasögon för astigmatism och ett par solglasögon. Trivs bra med läsglasögonen dock inte använt solbrillorna än. Jag väntar på solen. Jag blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt. Trevlig och glad personal i Södertälje
    Hej Gun Tack för din feedback! Jag längtar också efter solen :-) Trevlig måndag // Ida Ai Eyewear Södertälje
  • Alicja Ewa K
    skrev om Ai Eyewear Södertälje
    2020-01-17
    Jag har tagit em abonnemang och jag är jätte nöjd
    Hej Alicja Kul att du är så nöjd! Abonnemanget är grymt Trevlig fredag // Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-01-17
    Trevlig engagerad och lösningsinriktad personal Bra utbud och toppen med dropin
    Hej Carina Tack! Härligt att höra Trevlig fredag // Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-01-16
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Kom in för synundersökning och det visade sig att jag behövde glasögon. Då jag aldrig varit i behov av det tidigare var jag smått förvirrad och visste inte vad jag skulle välja för glasögon. Fick självklart uppskattad hjälp av den trevliga personalen att hitta snygga glasögon som passar just mig och min stil.
    Hej Karolina Tack för fin feedback Visst är teamet i Södertälje toppen :-) Vi jobbar alltid för att hjälpa kunderna på absoluta bästa sättet Hälsningar // Ida Ai Eyewear Södertälje
    2020-01-15
    Abonnemang på glasögon.
    Mycket bra bemötande.
    Hade inga förväntningar.
    Allt var toppen och jag är mycket nöjd med glasögonen.
    Hej Jessica Tack för feedback. Vad roligt att du är nöjd med dina glasögon. Trevlig kväll // Ida Ai Eyewear Södertälje
    2019-11-21
    Köpte tre parsabonemanget.
    Helt underbar personal! Serviceminded och fantastiskt bemötande! Många behöver ta lärdom av dessa töser hur man bemöter kunder och sina medmänniskor. Så viktigt!
    HEJA ER!
    Hej Berenice Tack för feedback! Håller med om att teamet i Södertälje är grymma :-) Önskar dig en fortsatt fin torsdag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
  • Anne-Marie L
    skrev om Ai Eyewear Södertälje
    2019-11-16
    Köpte abonnemang på 3 par glasögon. Personalen var mycket hjälpsam. Mina förväntningar var höga, då min son jobbar hos er. Och förväntningarna infriades med högsta pluspoäng.
    Hej Anne-Marie Vad roligt att höra att vi levde upp till dina höga förväntningar! Du är alltid varmt välkommen till oss om du behöver justera eller är sugen på kaffe :-) Trevlig måndag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2019-11-14
    Jätte bra bemötande, ingen väntetid. Kaffe serverades. Kände mej viktig och omtyckt. Inget att klaga på. Håkan
    Hej Håkan Vad roligt att du gillar det vi gör och tack för din feedback :-) Önskar dig en fortsatt fin måndag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje
    2019-10-26
    Bra glasögon och utmärkt bemötande
    Hej Monica Tack! Vad roligt att höra :-) Ha en fin dag Hälsningar Ida Ai Eyewear Södertälje