Läs vad 914 kunder tycker om Akono AB 2

• 2020-03-16
    Rensning av avlopp, mycket bra montör på plats med tips och råd för framtiden.

Tackar

Med vänlig hälsning,
    Rikard Lindén
  • 2020-03-16
    Rensning av avlopp.
    Trevlig personal som löste uppgiften föredömligt. Fick även lite tips på förebyggande åtgärder.
    Förväntningarna på resultatet uppfylldes.

Totalt en väldig bra arbetsinsats av Akono:s personal.
  • 2020-02-13
    Rengöring av ventilationsrör.
    Bra utfört jobb och bemötande, men mycket hög kostnad i förhållande till arbetsinsats/tidsåtgång
  • 2020-02-11
    Ett mycket bra genomfört arbete.
  • 2020-02-11
    Avloppsrensning samt rengöring av imkanal. Hade inte helt greppat vad de skulle göra rent praktiskt, och fick inte hjälp att förstå det vid beställningen. Vet dock att de behövdes rensning och när det är gjort, som nyinflyttad i hus. Annars är jag väldigt nöjd med själva tjänsten i sig. Trevlig och tillmötesgående personal.
  • 2019-11-23
    Kom vid avtalad tid, och utförde jobbet helt utomordentligt bra! Rekommenderar starkt Akono
    till mina vänner,
  • 2019-11-05
    Avloppsrengöring
    Mycket bra bemötande
    Mycket bra bemötande
    Det blev bra efter mina förväntningar
  • 2019-10-31
    Jag trodde att frånventiler också skulle kontrolleras, så ganska mycket pengar bara för att kolla i kanalen, tycker jag.
  • 2019-10-25
    Avloppsrengöring. Det funkade bra, trevligt och proffsigt bemött. Uppdraget utfört enligt beställning.
  • 2019-10-24
    Köpte tjänsten avloppsrensning.
    Mycket Trevligt bemötande.
    Förväntade mig ett trevligt och proffessionellt utförande vilket uppfylldes.
    Mycket nöjd!
  • 2019-10-23
    Service av luftvärmepump.
    Trevlig personal både på kontoret och servicetekniker.
  • 2019-10-23
    Utomordentlig och trevlig service!
  • 2019-10-18
    Avöoppsrensning. Bra utfört arbete. Mycket trevligt bemötande.
    Kan rekommenderas!
    Ventilationsrengöring.

Bra sätt.
  • 2019-10-18
    Rensning och mätning av frånluftssystem.
    Mycket positivt bemötande.
    Duktig och trevlig operatör
    Företaget levde mer än väl upp till mina förväntningar.
    Blivit tipsad om företaget av granne.

MYCKET POSITIVT
  • 2019-10-16
    Hade små förväntningar på resultatet, men blev positivt överraskad
    All dålig lukt från avloppen försvann efter rengöringen
    Bra bemötande.
  • 2019-10-03
    Avloppsrensning,
    Utmärkt,
    Normala förväntningar, Ja,
    Totalintryck mycket bra 👍
  • 2019-10-02
    Rensning av ventilationen.
    Mycket serviceinriktad personal som gav ett proffsigt intryck och gjorde ett bra jobb. Rekommenderas
  • 2019-10-01
    Service man kom till avtalad tid. Trevlig och service inställd. Han jobbat gott och effektivt. Jag/vi kommer till att bruka Akono vid senare anledningar.
  • 2019-10-01
    Vi köpte rengöring av avloppen (5 punkter).

Super trevlig kille (Johan Skoglund) som kom till oss och gjorde ett toppenjobb.

Avloppsavrinningen fungerar nu som förväntat efter rengöring men servicen från teknikern var över förväntan!
  • 2019-10-01
    Falsk marknadsföring! I telefonsamtal hette det att "då vi ska arbeta åt flera av dina grannar undrar vi om du också vill passs på att få avloppet rensat". Då kan du vfå ett rabatterat ptis eftersom ni är flera. Vid samtal med killen som var här fick vi reda på att inga andra var anlitade. Om någon vecka eller två skulle han hit i närheten.
    Lite drygt 3000kr är mycket för en knapp halvtimmes arbete.
    Det som var positivt var killen som var här, mycket trevlig och verkade kunna sin sak.
  • 2019-09-20
    Vi fick våra avlopp och vattenlås rensade. Det hela gick snabbt och effektivt. Bemötande från företaget var utmärkt, både vid beställning och utförande.

Generellt sätt är vi nöjda på alla sätt.
  • 2019-09-19
    Avloppsrensning (5 p)

Bra.

Ett bra arbete. Ja.

Arbetet verkade bli välgjort och professionellt utfört.
  • 2019-09-19
    Akano gjorde avloppsrensningar hos mig. Trevlig och kompetent service.
  • 2019-09-17
    Vi har blivit trevligt bemötta o är helt nöjda. Rensning av köksfläkt.
  • 2019-09-17
    Jag köpte rengöring av imkanal och frånluftsventilation med en central fläkt och tre utsugspunkter. Beställningen gick bra med prisuppgift direkt. Förhandsinformationen var bra. Jag var bara osäker på om det behövdes stege till imkanalens utgång på taket. Genomförandet gick bra på alla sätt.
    Nu återstår bara faktureringen och betalning, som jag hoppas går lika bra.
    * Rensning av avloppsrör
    * Uppringd av försäljare, överenskommelse av tid och pris.
    * Uppdraget genomfördes på överenskommen tid på ett smidigt sätt.
    * Genomförandet smidigare än beräknat
  • 2019-09-17
    Kontroll och rengöring av fläktsystem.

Är nöjd
  • 2019-09-17
    Rensa alla mina husens rör med en specialrensare - effektivt och mycket trevlig serviceman
  • 2019-09-17
    Snabbt, effektivt och bra. Så kan man beskriva de tjänster jag köpt från Akono, både rengöring av ventilationskanaler och avloppsrör.
    De kommer i tid, gör ett bra jobb och skickar korrekt faktura.
  • 2019-09-12
    Toppen, de var trevliga och glad och gjorde ett mycket bra jobb. Kommer definitivt använda dem i framtiden :-)
  • 2019-09-12
    Avloppsrening- Trevligt bemötande. Proffsigt jobb. Tips om hur jag kan sköta vissa saker på egen hand.
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
  • 2019-09-11
    Avloppsrensning.
    Bra bemötande.
    Trevlig och kunnig samt hjälpsam personal som kom hem till oss och agerade föredömligt!
  • 2019-09-11
    Fick kvitto på att våra gamla golvbrunnar är ok, skönt att veta att det fungerar som det ska.
  • 2019-09-10
    Rensade avlopp och ventilation. Jättebra, väldigt trevlig och bra kille som utförde arbetet! Kanon!
    Rensning av avloppsrör.
    Bra bemötande från både säljare och utförare.
    Förväntade mig att få en bild av statusen på avloppsrören i huset samt att i förekommande fall få dem rensade. Förväntningarna infriades fullt ut.
    Sammantaget en mycket positiv upplevelse.
  • 2019-09-10
    Alamo ringde upp och ville komma och rengöra fläkten.Akano undrade om jag ville rengöra och rensa avloppen.
    Jag tycker att man borde rengöra det som är närmast spisen och inte bara kanalen.
    Det gjorde sotaren förr.Det blir ett minus till det priset.
  • 2019-09-10
    Utförde ett utmärkt arbete av mycket trevlig personal ...
  • 2019-08-26
    Priset 2500 kr för 10 min jobb är nog den dyraste timkostnaden jag någonsin betalat för någonting. Ever. Hoppas hitta en billigare leverantör nästa gång.
    Detta gällde ventilation.
  • 2019-08-21
    Teknikern var väldigt bra men han som bokade besöket informerade inte att priset han sa var exklusive moms.
    Hej Jan, Alla våra priser är inklusive moms. Vänligen kontakta vår kundtjänst på 020-123 900 eller info@akono.se om du har några frågor kring din faktura. Mvh Teodor Akono AB

Visa svar
  • 2019-08-20
    Rengöring av Imkanaler, bra bemötande, lite dyrt men nu blev det gjort, nästa gång gör jag det själv efter att köpt samma utrustning.
  • 2019-08-19
    Rensning av 5 avloppsbrunnar.
    Eftersom jag hade tidigare erfarenhet av Akono, och dessutom fick samma "konsult" som året innan så hade jag goda förväntningar.
    Snabb och effektiv insats.
  • 2019-08-19
    Rensning av avlopp och bedömer att jobbet blivit bra utfört men har ff inte fått någon faktura trots tt den ska vara betald inom 14 dagar.??
  • 2019-08-15
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Kom enligt överenskommen tid
  • 2019-08-15
    Jag köpte rensning av ventilation och im kanaler ,samt avloppet i huset , rubbet, beställningen via telefon, man har gjort bara im kanaler och avloppet utan en som är mycket viktig som är i tvättstugan, efter flera omgången telefon samtal fick de att göra det. Men den person som arbetade inte gjort ventilation , och bara köket im kanal. Tråkigt trots att jag pratade med honom på telefon , min son 24 årig var hemma med honom , han sa , jag fick bara im kanaler i beställningen dvs köket ventilation , och andra gång han säger att ventilation behövs inte göras då den skulle gjorts var tredje år, och vårt hus redan gjort det för 2 år ., mycket dåligt , tänker inte betala hela summan inte heller någonsin beställa via Akono någon tjänst.
  • 2019-08-15
    Det är stopp på avloppet fortfarande, frågan är vad har ni gört?
    Inget tack
    Hej Micke, Har du hört av dig till vår kundtjänst gällande det? Gör gärna det, så bokar vi in ett kostnadsfritt återbesök och åtgärdar problemet. Mvh Teodor 020-123 900 info@akono.se

Visa svar
  • 2019-08-15
    Bra service och arbete som utfördes
  • 2019-08-14
    Rensning av avlopp. Kom i tid och rent o fint efteråt.
  • 2019-08-13
    Genomspilning
    av rör, rensning. Noggrant och kunnigt utfört. Vi fick också hjälp med att byta gammal vattenlås av gjutjärn till ett av plast. Det känns väldigt bra att det är gjort.
  • 2019-08-13
    Bra utfört arbete! Och på plats i rätt tid!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte