Egeo HB

3.5

6 omdömen om Egeo HB

Mary
Skrev om Egeo HB

God mat, trevlig personal. Värt ett besök!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
ahmed k
Skrev om Egeo HB

Bra priser och bra mat. Något tunn och tråkig meny måste jag dock poängtera.

Sofia E
Skrev om Egeo HB

Dålig mat, dålig service... inte att rekommendera. Rätt så dyr bukfylla utan varken smak eller fantasi... Endast snäppet bättre än Tzateziki... så gillar man Tzateziki kankse detta kan vara något, men de med smaklökar ska nog vända sig någon annanstans.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Jess J
Skrev om Egeo HB

Väldigt god mat och mysiga lokaler. Dock aningen nonchalant personal som drar ned betyget.

Emma O
Skrev om Egeo HB

Oerhört god grekisk mat. Perfekt restaurang då man vill äta lite finare och tre rätters dessutom. Vi har ätit där mycket då vid födelsedagar. Servicen är väldigt bra och maten smakar riktigt bra. Finns massor att välja mellan passar likabra till familjen som till kompisgänget.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Johanna
Skrev om Egeo HB

Mycket bra restaurang med fin grekisk inredning. Mycket bra service med trevlig personal. Jag skulle kunna rekommendera det mesta. Det är inte svårt att hitta dit, så jag skulle rekommendera dig ett besök dit!