Aktiebolagstjänst

Aktiebolagstjänst

www.ab.se
  • Badge2022

Med våra gedigna kunskaper inom allt från bolagsbildning till likvidation och omfattande erfarenhet av eget företagande och företagsekonomi kan vi hjälpa alla företagare att bättre nå framgång inom sitt verksamhetsområde. Aktiebolagstjänst startade 1980 och arbetar nu med att hjälpa våra kunder med all formalia kring allt från...

48 omdömen om Aktiebolagstjänst

Sedan starten hos Reco 2020

Bukowski A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Skicklig och bra hjälp med sådant som ofta är långt ifrån ens eget affärsområde och kompetens. Rekommenderas!

William B
Skrev om Aktiebolagstjänst

Varit kund i 3 år för både mitt holdingbolag och ett bolag jag driver med en medgrundare. Det och har blivit en hel del fel och krångel med vår bokföring under åren. Några fel till den graden att vi behövt göra retroaktiva rättelse i årsbokslutet vilket inte är särskilt bra. Det har varit lite av ett stående skämt mellan mig och min medgrundare över hur mycket som blivit fel. I väldigt många fall har vi som entreprenörer själva behövt kolla upp vad som gäller i olika frågor och därefter berätta för våra redovisningskonsulter...

Bjarne A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Man får alltid snabba och korrekta svar från Aktiebolagstjänst!

Bidma A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vi är väldigt nöjda med Aktiebolagstjänst, de har proffsiga medarbetar som återkopplar snabbt och sakligt. Rekommenderas varmt!

Victor T
Skrev om Aktiebolagstjänst

Köpt tjänsten bokföring och årsredovisning till företaget. De är väldigt serösa och noggranna. De har koll på ditt företag och kommer med förslag på lösningar som gynnar dig utan att man behöver fråga. Alltid tillgängliga och de svarar väldigt pedagogiskt och enkelt så man förstår svaren. Rekommenderar dem varmt.

Magnus C
Skrev om Aktiebolagstjänst

Alltid väl bemötande och som vanligt väldigt effektiva, samt okomplicerade!

Fredrik S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jätte trevlig och professionella, kan varmt rekommendera Aktiebolagstjänst

Lea H
Skrev om Aktiebolagstjänst

Erfarna, trevliga och seriösa !

Elevat3d B
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vi fick hjälp på ett snabbt och enkelt sätt.

Camsys S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Mycket seriösa, kunniga och trevliga.

Zagen A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Fantistisk bemötande av David från första kontakt. Tillmötesgående, kunnig, snabb och prismedveten - kan inte rekommendera nog!

Ludvig D
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vi tog hjälp av Aktiebolagstjänst för att öppna ett bolag i Norge. Detta klarade de tyvärr inte av att göra inom det utlovade tidsspannet, utan vi behövde då köpa ett lagerbolag från en Norsk aktör. Detta gjorde att vi sedan behövde lägga ned det nya bolaget som de hjälpte oss starta - vilket borde vara rakt fram men blev en process som tagit oss ungefär tre år. Efter att de fört över hela det tillgängliga kapitalet i det norska bolaget till sitt klientmedelskonto (Detta var 2020), så blir det radioskugga. Problemet är...

Christopher M
Skrev om Aktiebolagstjänst

Proffsigt, effektivt, gör precis de man beställer.

Skrev om Aktiebolagstjänst

Super snabbt svar och ett proffesionellt bemötande. Rekommenderas varmt.

Rachid L
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag satt upp ett ny AB. Jag fick som alltid snabb och bra service.

Skrev om Aktiebolagstjänst

Det tog några dagar att få kontakt men när jag fick kontakt gick det fort. Det är lite tidigt att ge återkoppling eftersom en del jobb kvarstår innan vårt AB är på plats. Jag är mycket nöjd hittills.

Margeo A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Trevligt, enkelt, smidigt och snabbt. Kan sin sak.

Skrev om Aktiebolagstjänst

En riktigt bra upplevelse från start till mål, bra utförande och tydlig beskrivning på vad som ska göras. Otroligt snabb hantering, kan bara rekommendera!

Bo S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Enkelt och lätt hanterat. Levde helt upp till förväntningar. Köp av lagerbolag. Positiv till det snabba hanterandet.

Cringer A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vi använder Aktiebolagstjänst för redovisning och ekonomi och är mycket nöjda. Vi får hjälp med allt från momsdeklaration, löner, planering av utdelning, leasing av bil och skatteinbetalningar. Vi får alltid snabb återkoppling och har kunnat luta oss tillbaka med vetskapen om att Leif eller Yvonne hör av sig när vi behöver lämna in deklarationer, betala in skatt eller ta ut månadens lön. Rekommenderar de varmt!

B.i.x. T
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vår förfrågan til AB Tjänst var av generel typ - och vi fick ett snabbt svar. Allt OK.

Lennart S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag har frågat om hjälp med bokföring, deklaration, etc, och de har gjort det som efterfrågats.

Ulf L
Skrev om Aktiebolagstjänst

Snabbt svar, inga frågetecken, inga andra frågor.

Mtb C

Snabb och proffsig utfört och väll mött, beställde ett 25,000 aktiebolag

Skrev om Aktiebolagstjänst

Har använt mig av aktiebolagstjänst flera gånger och det känns tryggt och bra.

Carl F
Skrev om Aktiebolagstjänst

Snabbt, tydliga svar på frågor, de gjorde det enkelt att göra rätt.

Joakim F
Skrev om Aktiebolagstjänst

Snabba och professionella, kan verkligen rekommenderas.

Mattias L
Skrev om Aktiebolagstjänst

Väldigt proffsiga, trevliga och otroligt snabba! Fantastiskt service helt enkelt.

Hyllengrens M
Skrev om Aktiebolagstjänst

Ärendet är ännu inte klart men servicen fungerar hitintills utmärkt.

Dawid S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Andra gången jag anlitar Aktiebolagstjänst! Väldigt bra, professionell service! Rekommenderas varmt!

Issef H

Professionellt och kunnig personal

Justin C
Skrev om Aktiebolagstjänst

Snabbt svar. Bra tjänst. Vi fick hjälp med bokföring och årsredovisning samt inkomstdeklaration.

Mikael P
Skrev om Aktiebolagstjänst

Väldigt snabba, flexibla och effektiva. Dessutom trevliga!

Marek W
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag är väldigt glad. De ordnade upp allt pappersarbete från början och inga problem. Jag rekommenderar verkligen. Ett företag med klass. Marek Wozniak

Alfatell A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Vi köpte konsultationstjänster då Aktiebolagstjänst innehar expertis kompetens på det området vi hade behov för att lösa. Bolaget har uppträtt proffesionellt och trevligt och svarade till vår förhoppning när vi engagerade de. Vi kommer fortsätta hålla kontakten med bolaget även om vårt ärende nu är löst. Jag använder de gärna igen och kan varmt rekommendera de till andra som har behov av deras konsultation och rådgivande tjänst.

Ingemar B
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag köper löpande bokföringstjänster av Aktiebolagstjänst och de gör bolagets årsbokslut. Jag tycker det är prisvärt och känner alltid att mina ärenden hanteras på ett kompetent sätt.

Marina A
Skrev om Aktiebolagstjänst

Leif Malmborg has set up a company for my Business and looks after all documentation and Govt Department filings. Very friendly and helpful. Easy to work with.

Elisabet S
Skrev om Aktiebolagstjänst

Köpt lagerbolag för att starta AB. Allt gick fort och smidigt.

Elin V
Skrev om Aktiebolagstjänst

Har haft dem som revisorer och administratörer i nästan 10år. Trevlig personal och om någon blir tokigt ser de till att fixa till det.

Estetiskt H

Jalina E
Skrev om Aktiebolagstjänst

Har använt Aktiebolagstjänst så länge jag drivit eget företag. De är duktiga och kompetenta. Lea H. på Aktiebolagstjänst är en klippa.

Camsys S
Skrev om Aktiebolagstjänst

De sköter bokföring för mina bolag samt hjälper till med min privata deklaration. Mkt kunniga o noggranna. Anders

Estetiskt H
Skrev om Aktiebolagstjänst

Väldigt noggranna, proffesionellt bemötande och fångar upp och förklarar frågeställningar som är viktiga för företaget

Rachid L
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag köpte ett lagerbolag. Aktiebolagstjänst har alltid levererat snabbt och effektivt. Jag rekommenderar dem starkt.

Sten H
Skrev om Aktiebolagstjänst

Likvidation av vilande AB. Bra och professionellt bemötande.

Roya J
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag köpt tjänster: redovisning, bokslut och skatterådgivning. Jag blev väl bemött vid de tillfällen som jag var i kontakt med företaget. Jag fick hjälp och tydligt svar under kort tid. Jag är jättenöjd med deras tjänster.

Ingemar B
Skrev om Aktiebolagstjänst

Mina olika bolag har använt Aktiebolagstjänst i många år, dels för bolagsbildningsärenden inklusive en likvidation, dels för redovisningstjänster och bokslut. Jag uppfattar dem som mycket professionella och kunniga inom sitt gebit, samtidigt som priserna är synnerligen rimliga. Jag kan därför varmt rekommendera Aktiebolagstjänst.

Mats B
Skrev om Aktiebolagstjänst

Jag köper lagerbolag och bolagsrättsliga tjänster. Tycker att Aktiebolagstjänst har en hög servicenivå och en rimlig kostnadsnivå. Har jobbat med Aktiebolagstjänst i ca 30 år och har för avsikt att fortsätta samarbetet.