Aktis Förvaltning AB

Hammarby Kaj 40, 120 63 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av av 7 omdömen
Ett familjeföretag med över 15 års erfarenhet av nära samarbete med bostadsrättsföreningar möts du alltid av engagerade och högt kompetenta medarbetare. Kvalitet, miljö, service och största lyhördhet i hela ledet har blivit Aktis Förvaltning AB´s ledord. Vi strävar därför alltid efter att vara måna och lyhörda för att kunna erbjuda bästa möjliga service och uppfylla kundens behov, stora som små.
Tveka inte att kontakta oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Aktis Förvaltning AB

• 2014-05-01

Elisabeth B skrev om Aktis Förvaltning AB
    Aktis Förvaltning är ett bra företag, lätt att nå och lätt att samtala om de är något som behöver ändras.
    Samarbetsvilliga, för att vi båda ska få ett bra resultat.
    Servicetänkande, aldrig några problem som inte går att lösa. Läs mer
  • Gertrud S

2014-03-07

Gertrud S skrev om Aktis Förvaltning AB
    Vi är supernöjda i vår förening. Proffsigt bemötande och bra resultat!

Bostadsrättsförening Flygsläpet Läs mer
  • 2014-03-06

Linda B skrev om Aktis Förvaltning AB
    Bra utfört. Bra personlig kontakt. Bra uppföljning. Kan varmt rekommendera vidare. Läs mer
  • 2014-03-05

Almir G skrev om Aktis Förvaltning AB
    I Aktis Förvaltning hittar man en pålitlig och ytterst professionell partner och leverantör.
    Vi på Intigo AB har samarbetat med Aktis Förvaltning i 6 år och har upplevt innebörden av välvårdat kundrelation. Den kunskap, bemötande och ödmjukhet som Aktis´s medarbetare besitter bidrar till att jag vid varje tillfälle kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2014-03-04

Christer E skrev om Aktis Förvaltning AB
    Vi (Brf Sjöstaden2, hammarby sjöstad)anlitar Aktis förvaltning för städning i vår bostadsfastighet (112 lägenheter 7 trappuppgångar 7 affärslokaler) bemötande alltid perfekt och tillmötesgående , städning och personal toppbetyg, vi har tidigare under de sista 5 åren haft 3 städföretag som varit under all kritik, sedan vi anlitat Aktis har allt flutit helt utan anmärkning. Läs mer
  • 2014-03-03

Ingela P skrev om Aktis Förvaltning AB
    Jag och min nyblivna sambo har anlitat aktis förvaltning vid 3 tillfällen och vi har varit lika nöjda varje gång. Vi rekommenderar dem varmt vidare. Detta företag står för "det lilla extra" och har god proffesion. När vi anlitar aktis så är vi trygga i att vi kommer bli nöjda. Läs mer
  • 2014-03-03

Siw L skrev om Aktis Förvaltning AB
    Städar mycket brs.Trappuppgångarma är alltid välstädade och luktar fräscht. Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Aktis Förvaltning AB:

Testföretag AB (4.6km)