Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Aktis Förvaltning AB

Aktis Förvaltning AB

Hammarby Kaj 40, 120 63 Stockholm — Visa karta

Ett familjeföretag med över 15 års erfarenhet av nära samarbete med bostadsrättsföreningar möts du alltid av engagerade och högt kompetenta medarbetare. Kvalitet, miljö, service och största lyhördhet i hela ledet har blivit Aktis Förvaltning AB´s ledord. Vi strävar därför alltid efter att vara måna och lyhörda för att kunna erbjuda bästa möjliga service och uppfylla kundens behov, stora som små.
Tveka inte att kontakta oss!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Aktis Förvaltning AB

• Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Aktis Förvaltning AB
    Aktis Förvaltning är ett bra företag, lätt att nå och lätt att samtala om de är något som behöver ändras.
    Samarbetsvilliga, för att vi båda ska få ett bra resultat.
    Servicetänkande, aldrig några problem som inte går att lösa. Läs mer
  • Gertrud S
    Gertrud S skrev om Aktis Förvaltning AB
    Vi är supernöjda i vår förening. Proffsigt bemötande och bra resultat!

Bostadsrättsförening Flygsläpet Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Gertrud S
    Hej Gertrud,
    Jag vill tacka för det fina betyget du gett oss. Vi ser verkligen fram emot att fortsätta vårt mångåriga samarbete i samma anda./Aktis
  • Linda B
    Linda B skrev om Aktis Förvaltning AB
    Bra utfört. Bra personlig kontakt. Bra uppföljning. Kan varmt rekommendera vidare. Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Linda B
    Hej Linda,
    Tack så mycket för din rekommendation och betyg. Som sagt nöjda kunder är vår största prioritet i föreningen.
  • Almir G
    Almir G skrev om Aktis Förvaltning AB
    I Aktis Förvaltning hittar man en pålitlig och ytterst professionell partner och leverantör.
    Vi på Intigo AB har samarbetat med Aktis Förvaltning i 6 år och har upplevt innebörden av välvårdat kundrelation. Den kunskap, bemötande och ödmjukhet som Aktis´s medarbetare besitter bidrar till att jag vid varje tillfälle kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Almir G
    Hej Almir,
    Du ska ha ett stort tack för de fina orden och betyget. Det har varit ett sant nöje och samarbeta alla dessa år och är stolta över våra långvariga affärsrelation. Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete i många år framöver och sträva efter nya stora mål.
  • Christer E
    Christer E skrev om Aktis Förvaltning AB
    Vi (Brf Sjöstaden2, hammarby sjöstad)anlitar Aktis förvaltning för städning i vår bostadsfastighet (112 lägenheter 7 trappuppgångar 7 affärslokaler) bemötande alltid perfekt och tillmötesgående , städning och personal toppbetyg, vi har tidigare under de sista 5 åren haft 3 städföretag som varit under all kritik, sedan vi anlitat Aktis har allt flutit helt utan anmärkning. Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Christer E
    Hej Christer,
    Tack så hemskt mycket för de välvalda orden. För oss är naturligtvis kunden och kvalitén alltid i fokus. Det glädjer oss att vi kunna uppfylla era krav och önskemål i föreningen. Vi hoppas på en fortsatt fin affärsrelation och ett gott samarbete.
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Aktis Förvaltning AB
    Jag och min nyblivna sambo har anlitat aktis förvaltning vid 3 tillfällen och vi har varit lika nöjda varje gång. Vi rekommenderar dem varmt vidare. Detta företag står för "det lilla extra" och har god proffesion. När vi anlitar aktis så är vi trygga i att vi kommer bli nöjda. Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Ingela P
    Hej Ingela,
    Tack så mycket för det fina betyget. Vi är väldigt glada att du är nöjd med vårt arbete vi utfört hos er. Vi arbetar alltid efter att ha så nöjda kunder som möjligt. Återigen ett stort tack och vi hoppas på ett fortsatt fint samarbete framöver.
  • Siw L
    Siw L skrev om Aktis Förvaltning AB
    Städar mycket brs.Trappuppgångarma är alltid välstädade och luktar fräscht. Läs mer
    2014-03-21 Daniel M svarar Siw L
    Hej Siw,
    Jag vill tacka dig för det fina omdömet, som sagt vi finner stor stolthet i arbetet vi utför och det glädjer mig därför att ni är nöjda med våra tjänster i er förening.

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Linn A Linn A tycker:
“Snabb hjälp och trevligt bemöt...” Läs mer

Drottninggatan 81a, 11160, Stockholm