Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv Bygg I Malmö AB

aktivbyggmalmo.se
  • BadgeSevenYears

Funderar du på att köpa nytt kök? Eller är det kanske dags att renovera ditt badrum? Här hos Aktiv Bygg I Malmö AB utför vi alltid kvalitetsjobb till mycket konkurrenskraftiga priser. Vi utför både renoveringar och fasadentreprenad. Allt från tapetborttagning till spackling, målning eller montering. Huvudsakligen jobbar vi i...

137 omdömen om Aktiv Bygg I Malmö AB

Sedan starten hos Reco 2017

Bertil R
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Bra service och ett bra utfört arbete av skickliga hantverkare. Kan varmt rekommenderas.

Marie Therése P
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi anlitade AktivBygg för att byta ut en betongvägg mot en vanlig gipsvägg. Bemötandet var bra under hela processen och vi är nöjda med resultatet. Kan absolut tänka oss att anlita dem för framtida arbeten.

Sasa K
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Väldigt lyhörda för våra önskemål och vidare lösningsorienterade. Vi renoverade under sommaren och aktiv bygg hanterade detta väl trots de utmanigar man vanligtvis stöter på under sommartid. Vi blev väldigt nöjda med resultatet.

Björn O
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Ett byggföretag som från första kontakt till avslutat arbete, är trevliga , tillgängliga och lyhörda i kommunikationen. De ville verkligen få det rätt och lyckades med det, och höll tiden. De gjorde ett rum i min gamla källare, och jag kontaktar dem gärna igen för nya projekt.

Felicia O
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Jag fick hjälp av Aktiv Bygg att åtgärda några mindre snickeri- och plåtjobb på min kolonistuga och är mycket nöjd! Fick bra hjälp med att diskutera vad som var bäst att göra utifrån mina förutsättningar och när det väl var bestämt så fixade dom det väldigt snabbt. Kan rekommendera!

Nikhil M
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

We got our kitchen renovated through Aktiv Bygg and are very satisfied with their work. Delivered work on time with good quality. All their employees were very punctual and professional. Kim from Aktiv bygg was very approachable and was always available to queries and discussion. We highly recommend Aktiv bygg.

Magdalena I
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi anlitade Aktiv Bygg i Malmö till att bygga ett förråd (15kvm) och markarbete, gjuta platta till ett gästhus (29kvm). Redan från första kontakten var Kim mycket professionell och hjälpsam. Han tog sig tid att förstå våra behov och önskemål, och han gav oss en tydlig offert och konkurrenskraftigt pris. Arbetet utfördes enligt plan och inom utsatt tid. Kim och hans team var alltid tillgängliga för att svara på frågor och ta hänsyn till våra önskemål. De var alltid tydliga med vad de skulle göra och när de skulle vara klara....

Cecilia V
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi anlitade Aktiv Bygg till ihopslagning och renovering av två lägenheter. Vi hade tät kontakt med vår kontaktperson Kim och fick svar snabbt. Duktiga och prisvärda. Mycket nöjda med resultatet!

Tina O Fredrik V
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Fantastisk service och mycket hög kvalitet på arbetet

Thomas R

Björn Gunnar Arvid K
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Duktiga hantverkare, kunde dock inte mycket svenska men tack vare de eminenta arbetsledarna som var mycket lyhörda och behjälpliga med det mesta så funkade det utmärkt. Mycket nöjd med Aktiv Bygg!

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tusen tack för omdömet Björn och tack för bilderna på det uppdaterade köket efter att dem försenade köksluckorna dök upp! / Kim

Christoffer A
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv Bygg gjorde ett lysande jobb med en källarrenovering hos oss. Alla var väldigt trevliga och dialogen med Kim fungerade utmärkt. Jag kan varmt rekommendera dem.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack för det fina omdömet Christoffer, hoppas grabben blir nöjd med sitt nya sovrum! / Kim

Anna Cathrine Margareta S
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Alltid toppenbemötande av bygg/projektansvarig för ombyggnation av vår tvättstuga och omvandling av gästtoalett till badrum.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Vad kul att höra Cathrine, tack så hemskt mycket för det fina omdömet!

Adrian J

Bra bemötande. Snabb och kommunikativ

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack så mycket för omdömet Adrian!

Lotta L
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Tydlig dialog och väl utfört arbete Vi behövde renovera vår nyköpta lägenhet i Malmö - ommålning, uppsättning elfasystem, nya golv i flera rum och ett nytt kök. Vi hade en bra dialog med Dennis och hans kollegor om vad som skulle göras och även hur. Vi fick sedan en väl specifierad offert med ett rimligt pris. Då vi bodde 60 mil ifrån Malmö tog Dennis stort ansvar för inköp, leveranser och samordning vilket var skönt för oss. Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar Aktiv Bygg.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack för det Lotta! Det glädjer oss att höra. Vi önskar er varmt välkomna till Malmö.

Katalin S
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi renoverade kök, matsal och hall. Vi hade en mycket god kommunikation med hantverkarna och med ledning, från helhet till detaljer. Alla hantverkare utförde sina olika uppgifter professionellt och inom utsatt tid. Vår upplevelse var mycket positiv. Vi kan varmt rekommendera Aktiv Bygg!

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack för det Katalin! Lycka till med ert nya kök.

Jonas A
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

De var snabba på frågor och svar under byggprocessen. Städade bra efter sig varje dag och vi är nöjda med slutresultatet (en komplett badrumsrenovering). Vi rekommenderar absolut Aktiv Bygg.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack så mycket för omdömet & rekommendationen. Vad kul att ni blev nöjda med badrummet och tack för att vi fick använda bilderna på ert badrum till vår instagram sida!

Berne H
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Total köksrenovering, isolering av vind och lite annat. Bra kommunikation både inför offert och under arbetets gång. Vi hade höga förväntningar på renoveringen, och resultat blev så bra som vi hoppats. Aktiv Bygg rekommenderas för liknande jobb/renoveringar.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Stort tack för omdömet Berne! Det är alltid en fröjd att få arbeta med så samarbetsvilliga kunder som dig. Kul att ni blev så nöjda med resultatet, tack för denna gången!

Robin B
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Klockren service från första kontakt. Riktigt bra dialog genom hela projektet med arbetsledare och samtliga hantverkare som kom ut hade både ett trevligt bemötande och arbetade extremt bra. I vårt fall gällde det ett badrum där även elektriker och VVS var inkopplade externt och även här arbetade man med riktigt bra företag som gav en ännu bättre helhetsbild. Var flexibla för små justeringar längs vägen och med en tät dialog blev det aldrig några missförstånd. Slutresultatet blev bättre än vi någonsin hade kunnat föreställa oss. Rekommenderas varmt!

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack så hemskt mycket för omdömet Robin! Det glädjer oss att höra hur nöjda ni blivit med både slutresultatet och allt arbete kring badrummet. Vi önskar dig och familjen ett fantastiskt 2023 så hörs vi kanske på nytt i framtiden!

Ida N
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Anlitade aktiv bygg för en badrumsrenovering och jag är mycket nöjd med resultatet. Det blev förseningar i min leverans och de var mycket förstående och hjälpsamma. Dennis är lätt att få tag på och svarar direkt eller när han kan. Rekommenderas!

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack för det fina omdömet Ida!

Linus S
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Bra kundbemötande. Trevliga och kunniga arbetare på plats med hög känsla för kvalitet och detaljer. Kunde inte vara mer nöjd.

Svar från Aktiv Bygg I Malmö AB

Tack så mycket för det fina omdömet Linus. Det gläder oss att höra hur nöjda ni varit med arbetet vi utfört fram tills nu. Vi syns igen nästa år när det är dags för dem kvarstående rummen :)

Robert J
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

jag är mycket nöjd med processen från offert, till utförande och slutresultat. Aktiv bygg hjälpte till med slipning av befintliga fiskbensparkettgolv samt nyläggning av ett. Slutresultatet efter behandling med hårdvaxolja blev utmärkt. Kommunikationen och samarbetet under arbetets gång, både med Aktiv bygg och med killarna som utförde jobbet, fungerade utmärkt.

Sofia M
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv bygg renoverade våra badrum och vi blev mycket nöjda med resultatet! De var trevliga och tillmötesgående, arbetade snabbt och effektivt utan att det påverkade kvalité, säkerhet eller funktion. Jag rekommenderar varmt att anlita aktiv bygg!

Pär O
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Jobbet utfört på ett bra sätt och inom fastställd tidsram.

Thi Cam Van D
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Lyhörd, effektivt och problemlösare. Det är vad du får när du anlitar Aktivt Bygg.

Jesper M
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

De har gjort ett kanonbra arbete med vårt badrum. Fakturan landade på det offererade beloppet, trots att vi gjorde tillägg, så som att dra extra el, under arbetets gång. Vid ett tillfälle fastmonterade de ett skåp på fel vägg, men tog direkt på sig ansvaret, bytte ut samtliga borrade plattor och flyttade skåpet på bara ett par dagar, allt utan extra kostnad. Både Kim och Dennis har även varit väldigt måna om att hålla oss uppdaterade, och har varit tillgängliga för frågor under arbetsdagen, på sena kvällar samt under helgerna. Helnöjd!

Shannon C
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

From the start, we were treated exceptionally well by Aktiv Bygg. We had the goal to renovate our bathroom but also included a second project that was more of a "nice to have". Denis was extremely knowledgeable on how to conduct the renovation, pitfalls to be aware of, and ideas on how to work with the "nice to have" project. Expectations of timing, our requirements, and additional tasks that Aktive Bygg could complete on our behalf were confirmed. As we began the process, any concerns we had related to the work...

Gunnel H
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv Bygg i Malmö AB håller vad de lovar. De har duktiga yrkesmän - och punktliga. Lätt att komma i kontakt med Dennis. Trevligt bemötande. Jag är nöjd med mitt nya badrum.

Pelle E
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Det som utmärker Aktiv främst är att de är lyhörda, lättjobbade, flexibla och lätta att kommunicera med. Plus att de värdesätter kvalitet och förstår, utan att man behöver påpeka, att vi som kunder sätter stort värde i detaljerna.

SALAHADDIN J
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Har haft kontakt med många företag men aktiv bygg stack ut bland mängden i bemötande samt service. Fick ett jätte trevligt hembesök av Kim och sedan har jag haft kontakt med Dennis per telefon som lyssnade på mina behov och levererade service som få företag kan göra!

Rebecka L
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Toppen återkoppling och service då mitt badrum blev renoverat. Jobbet blev gjort inom utsatt tid och pris. Skulle verkligen rekommendera Aktiv Bygg i Malmö.

Anthony F
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Pålitlig, proffsig och skicklig jobb. Kommunikationen gick inte alltid så smidig men de gjorde det de skulle göra, relativt snabbt, mycket snyggt och till ett bra pris. Definitivt rekommenderat.

Mikael O
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi anlitade Aktiv Bygg i Malmö AB för att lägga klinker, putsa väggar & tak i vår källare samt full entreprenad för att bygga ut och totalrenovera ett badrum. Vi är mer än nöjda med både arbetet & personalen som gjorde ett mycket bra jobb, återkopplade snabbt när vi hade frågor samt höll sig till överenskommen tidsplan. Vi kommer garanterat att använda Aktiv Bygg igen och kan varmt rekommendera dessa för era bygg & renoveringsprojekt!

Maes A
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Grym service, strukturerat och kvalitativt arbete! Vi på Bureca anlitade Aktiv bygg för renovering av vårt gym och dess toaletter och dusch och de gjorde ett toppen jobb. Dessutom var det under byggnation väldigt rent och välplanerat.

Erik S
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Bra och snabb svarsförmåga.Byggde nytt badrum med kaklingsarbeten, som utfördes till full belåtenhet och rimlig kostnad.

Istvan B
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Bästa byggföretag!!!! Bra kvalitet på arbetet bra kommunikation snabbt utförde arbete enligt avtalet!!

Louise M
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Totalrenovering av vår lägenhet. Vi slog ihop två lägenheter och målade om, satte in plattor i hallen, tog fram planlgolv, slipade golvet, satte in nya lister och stuckaturer, lyfte taket, gjorde en öppning i en vägg m.m. Aktiv bygg höll tidplanen och var lätta att kommunicera med. De gjorde ett bra arbete.

Irina S
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi har anlitat AktivBygg som totalentreprenör för en ganska omfattande renovering av vårt hus, inkl. badrum, trägolv, golvvärme, el, m.m. Dennis och Serif har varit tillgängliga och lätt att kommunicera med under hela processen. Både var lyhörda för våra frågor, flexibla för ändringar och alltid hittade en lösning om det behövdes. Hantverkarna har varit trevliga och otrolig snabba i sitt arbete, som genomfördes mycket noggrann. Vi uppskattade även att de tog med sig allt avfall från dagen och alltid gjorde ren efter...

Fredrik C
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Detta är tredje eller fjärde gången jag använder Aktiv Bygg och jag blev precis lika nöjd denna gång som de förra. De är väldigt lyhörda och lösningsorienterade. Att det är en totalentreprenad gör att jag inte behöver projektleda och elda på hantverkare för att saker ska bli gjorda, vilket är skönt. Att de färdigställde jobbet inom tidsramen och budgeten de lovade är ett gigantiskt plus!

Olav Å
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Arbejdede hurtigt og effektivt med udmærket kvalitet. Føretaget levde op til mine forventninger. Kan absolut rekommenderas. Nyt plåttak med undertakduk og vindskivor mm.

JULIANA P
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Fantastiskt resultat för en svår och komplex badrumsrenovering.

Therese A
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi totalrenoverade (inkl ny el och VVS), byggde takkupor och satte in nya fönster på vår sjuttiotalsvilla. Vi är väldigt nöjda med Aktiv Byggs arbete och har känt oss trygga genom hela processen. Serif och Dennis är trevliga, proffsiga, svarar alltid snabbt, håller vad de lovar och har ett öga för detaljer. De är dessutom lösningsorienterade och kom med råd och förslag på förbättringar, vilket vi verkligen uppskattade då det var många beslut att ta. Arbetet är noggrant utfört i alla delar och resultatet blev riktigt bra. Vi anlitar dem gärna igen och kan varmt rekommendera!

Dino H
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Anlitade Aktiv Bygg för golvslipning, kan inget annat säga än att vi är supernöjda med kontakten vi haft med företaget samt resultatet av golvet.

John J
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Behövde akut hjälp med en badrumsrenovering mitt i sommaren. Aktiv Bygg hjälpte oss när ingen annan kunde. Vi fick ett mycket bra bemötande av Dennis och resten av gänget. Badrummet blev super fint!

Rasmus T
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Väl utfört arbete av totalrenoveringen av vår lägenhet.Höll tidsplanen, var lätta att ha och göra med och inget krångel vid tillägg eller ändringar. Kan verkligen rekommendera.

Ester P
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Malmös bästa byggföretag! Skickade iväg ett mejl i höstas & Serif ringde ett par dagar senare, efter det har allt fungerat mycket smidigt! Vi anlitade Aktiv Bygg för att total renovera vår källare och vi är mer än nöjda. Serif och hans anställda är mycket proffsiga. De som varit här och jobbat har skött sitt arbete och visat respekt för oss nu när vi arbetat hemifrån. Offerten stämde med slutfakturan och allt som har dykt upp på vägen har kommunicerats tydligt från Serif. Varje gång jag har behövt få tag på Serif har jag...

Suad E
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Aktiv Bygg hjälpte oss med att renovera badrummet. Bra resultat och bra bemötande genom hela processen! Vi bor i ett gammalt hus och under demonteringen så vibrerade det fram lite sprickor inne hos grannen. Aktiv bygg åtgärdade detta som en självklarhet och grannarna blev själva så nöjda att de använder Aktiv Bygg för sin kommande renovering.

Jon-Erik Anders R
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi anlitade Aktiv Bygg för att renovera vårt badrum. Vi kunde inte vara nöjdare med hur smidigt allt gick. De höll alltid undan efter sig och allt gick snabbt och utan problem. De blev dessutom klara tidigare än vad vi förväntat oss och resultatet får toppbetyg av oss. Vi har inget att anmärka på och rekommenderar starkt Aktiv Bygg.

Ajan O
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Vi hade som förväntningar när vi renoverade vårt uterum att det skulle vara professionellt samt kvalité på den firman som tog på sig uppdraget, dessa förväntningar levde Aktiv Bygg upp till! Superduktiga samt trevliga hantverkare som gjorde ett riktigt bra jobb! Vi kommer att anlita Aktiv Bygg på nästa projekt också, känner stor tillit till företaget!

Annika F
Skrev om Aktiv Bygg I Malmö AB

Jag anlitade Aktiv Bygg för att renovera badrummet i min bostadsrätt. Resultatet blev precis så som jag önskat, kanske till och med bättre! Företaget höll allt som de lovat och kommunikationen under projektets gång var mycket god. De höll den tidsplan som de givit mig vilket var väldigt uppskattat. De kostnader utöver offerten som tillkom under projektets gång kommunicerades tydligt innan några beslut togs vilket kändes tryggt. Serif är en väldigt trevlig person och mycket bra på att finna lösningar. Det var många mindre...