My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

4.5

224 omdömen om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Vanja L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Övningskörde med Malin i Frölunda. Hon är väldigt duktig på sitt jobb, hon förklarar på ett bra sätt och kommer med bra tips, hon är alltid snäll och man känner sig sedd och lyssnad på. Rekommenderar verkligen! Är så nöjd med min utbildning :)

Linnégatans Trafikskola
4.7/5 i betyg av 106 omdömen 4.7 av 106 omdömen
BadgeTwoYears

Linnegatans trafikskola har supertrevliga och duktiga körlärare som får en att känna sig trygg som elev. Fredrik och Patrik ska ha en extra

Yovana D
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Jag hade redan körkort i mitt hemland men behövde ta körkort i Sverige. Jag tog en körlektion med Malin och hon tipsade mig om vad som förväntas här. Hon var tålmodig, kunnig och snäll. Jag klarade mitt körprov dagen efter!

MARIA O
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Jag körde med Malin på Opaltorget, klarade uppkörningen från första gången. Malin är lugn och tydlig, jätte kunnig trafiklärare. Jag rekommenderar varmt henne!

Anna-karin J

Väldigt trevlig personal, kunnig handledare.

Svar från Handledarutbildning

Hej Anna-Karin, tack för din feedback. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Haig H

Bra personal men lokalen var dålig, Inte hela lokalen men just klassrummet som vi hade utbildningen i var jätte trångt och vi var för många personer i ett litet utrymme, " Jag blev sjuk efter utbildningen p.g.a en förkyld tjej som satt bredvid mig " Men allt annat är helt okej, och självklart jag rekommenderar er.

Svar från Handledarutbildning

Hej Haig, tack för din feedback. Vi tar till oss det du skriver angående lokalen. Lycka till med din körkortsutbildning. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Philip J

Köpte minipaket i drively och tog riskettan på Frölunda torg vilket var väldigt bra

Svar från Handledarutbildning

Hej Philip, Tack för din feedback. Alltid roligt när kunder är nöjda. Ha en kanon dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Elin A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Hur nöjd som helst! Lättsamt, lärorikt och suverän personal! Bra bemötande av alla jag träffade. Nöjd nöjd nöjd

Svar från My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Hej Elin, Tack så mycket för den fina feedbacken. Va roligt att du är nöjd med oss. :) Hör av dig så hjälper vi dig. Ha en kanon dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Wendela C

Intensivpaket 24 körlektioner, 4 teorilektioner, riskettan och risktvåan Superbra bemötande! Trevliga och mycket tydlig och bra information. Jag förväntade mig precis det jag hittills har fått, bra bemötande, en lugn och bra lärare och mycket information. Superbra upplevelse!

Svar från Handledarutbildning

Hej Wendela, tusen tack för den fina feedbacken. :D Ha en kanon dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Eva A
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Jätte trevligt bemötande. Bra upplägg och innehåll. Trevligt med fik. Kompetent föredragande Super nöjd. Även fast jag haft mitt körkort över 30 år lärde jag mig nya saker

Svar från My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Hej Eva, tack för din feedback. Roligt att kursen var lärorik. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Anna S

Handledarutbildning. Hade varit bra om kursledaren hade berättat i början att det var mest för handledarna kursen var till för. Ungdomarna var något mindre involverade. Hade önskat att det hade ingått vad de rekommenderar att man använder för teoriundervisning för de som ska köra privat. Fysisk bok, webb-sida, app el dyl som de bedömer som lämplig. Det finns väldigt många om man söker på nätet så det är svårt som lekman att veta vilken som är bra och inte. Kursledaren visade ett bildspel, men använde bara en del av bilderna....

Svar från Handledarutbildning

Hej Anna, tack för din feedback. Vi ska se på detta om vi kan förbättra kursen. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Olof J

Obligatorisk handledarutbildning låter trist, men kvällen var både engagerade och trevlig (mycket beroende på "läraren"). Bra att ha avbrott ungefär varje timme, fralla och pålägg uppskattades av många (liksom godis på bordet). Bra material och välkomna tips! Tack!

Svar från Handledarutbildning

Hej Olof, tack för din feedback. Jätteroligt att du tyckte kursen var till belåtenhet! Önskar dig all lycka i framtiden. Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Martin K

Mycket bra kurs, bra lärare och bra kursmaterial. Mycket "a ha" som man inte tänkt på när man nu ska börja handleda trotts man har lång erfarenhet av att köra bil.

Svar från Handledarutbildning

Hej Martin, tack för din feedback. Hoppas du har en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Lukas J

Mycket bra bemötnde, trevlig personal och bra upplägg på kursen.

Svar från Handledarutbildning

Hej Lukas, tack för den fina feedbacken. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Ulrika M

Tycker att utbildningen är viktig!

Svar från Handledarutbildning

Hej Ulrika, Tack för din feedback. Roligt att du påpekar hur viktigt det är med utbildning. Den är till för att få en så säker miljö som möjligt för alla i trafiken. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Sofia K

Långsamt, oengagerat, gamla och dåliga bilder

Svar från Handledarutbildning

Hej Sofia, tack för din feedback. Önskar dig en trevlig dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Fredrik M

Bra innehåll men alldeles för lågt tempo. Allt kunde klarats av på mindre än halva tiden.

Svar från Handledarutbildning

Hej Fredrik, tack för din feedback. Hoppas du får en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Magnus K

Deltog i Handledarutbildning för körkort. Extremt lågt tempo! Litet innehåll utlagt på nästan 4 timmar. Gamla ppt-bilder, dålig förberedelse. Kursledaren gjorde möjligen sitt bästa men mitt samlade intryck: Riktigt dåligt!

Svar från Handledarutbildning

Hej Magnus, Tack för din feedback. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Anna A

Kursens innehåll va ganska värdelöst. Lärde mig inget men man måste ju gå kursen. Hade säkert inte varit bättre på en annan körskola. Trevlig instruktör i alla fall.

Svar från Handledarutbildning

Hej Anna, tack för din feedback. Önskar dig en trevlig dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Johan F

Första gången funkade det så där bra. Nu andra gången är det mer struktur på taxiutbildningen jag läser. Bra mottagene. Bra genomgång före delproven. Bra allmänna tips.

Svar från Taxi

Hej Johan, tack för din feedback. Bra att vi får höra både positivt och negativt. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Maxx M

Trevligt bemötande, bra upplägg och en allmänt trevlig stund som var mycket givande.

Svar från Riskettan

Hej Maxx, tack för din feedback. Önskar dig lycka till med körningen. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

William E

Riskettan. Det började inte bra alls, jag och ett par killar till hade fått fel information på sms, så vi kom dit en timme för tidigt på grund av det. Utöver detta var det trevligt och kändes nyttigt. Det var kul att vi elever själva fick driva utbildningen framåt. Kul att träffa och prata med andra elever.

Svar från Riskettan

Hej William, tack för din feedback! Trevlig helg, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Ulf R

Handledarutbildning. Seriös med riktiga tips på hur man genomför mängdträningen. Inte något tungt säljsnack, utan mer informativt och klädsamt. Känner stort förtroende för kursledaren och skulle gärna sätta min dotter i förarsätet på hans bil.

Svar från Handledarutbildning

Hej Ulf, tack för denna otroligt fina feedbacken. Har meddelat kursledaren om detta. Ha en jättebra dag, Jennie Håman Aktiv Trafikskola Frölunda/Drively AB Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-41 00 88 Email: hello@drively.se www.drively.se

Johan N

Handledarkursen var givande och bra upplägg. Nu känner vi oss bättre förberedda på övningskörning.

Svar från Handledarutbildning

Hej Johan, tack för din feedback. Alltid roligt och se att kursen fyller sitt syfte. Ha en bra dag, Jennie Håman Aktiv Trafikskola Frölunda/Drively AB Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-41 00 88 Email: hello@drively.se www.drively.se

Felicia A

Jag tycker handledarkursen var bra och att den var roligare än vad jag hade trott.

Svar från Handledarutbildning

Hej Felicia, Va bra att kursen var roligare än förväntat. :) Ha en bra dag, Jennie Håman Aktiv Trafikskola Frölunda/Drively AB Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-41 00 88 Email: hello@drively.se www.drively.se

Joachim S

Väldigt bra och rolig utbildning.

Svar från Riskettan

Hej Joachim, tack för din feedback och lycka till med bilkörningen. :) Hoppas inte "William" kommer istället för dig. ;) Ha en bra dag! Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Enrique R

Bra utbildniin Mycket profrsionell

Svar från Handledarutbildning

Hej Enrique, tack för din feedback. Ha en jättebra kväll, Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Patrik M

Klockrent! Fick godis och fika och läraren va riktigt rolig och trevlig.

Svar från Riskettan

Hej Patrik, tack för din feedback! :) Vi hörs säkert snart igen. Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Linus A

Riskettan var bra. Jag lärde mig om flera olika risker och faror i trafiken som är lätta att undvika om man bara tänker en extra gång. Mycket nyttig information som jag Kmr ta till mig under min körning framöver.

Svar från Riskettan

hej Linus, Tack för informationen. Va roligt att du kommer få nytta av kursen i framtiden. Ha en jättebra dag, Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Mikael R

Okej, men för mig Som kört innan och läst teori gav det inte så mycket

Svar från Handledarutbildning

Hej Mikael, tack för din feedback. Positivt som negativt är viktigt för oss att veta. Ha en jättebra dag, Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Nisani D

Handledarkurs Mycket bra bemötande Proffsig och trevlig

Svar från Handledarutbildning

Hej Nisani, tack för din feedback. Allt roligt när kunder beskriver hur de uppfattat oss. :) Ha en jättebra dag. Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Leon W
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Den var bra och en bra kursledare. Tack ska ni ha!

Svar från My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Tack för din feeback Leon! Lycka till i framtiden. Med vänliga hälsningar, Jennie Håman Aktiv Trafikskola AB/Drively AB

Peter J

handlede arutbildning för körkort bil

Svar från Handledarutbildning

Hej Peter, tack för att du skrev en kommentar. Med vänliga hälsningar Jennie Aktiv Trafikskola.

Hadigeh K

Jag tycker att dem ãr bra o tydligt.kanske lagom fretag .🌷

Svar från Handledarutbildning

Hej Hadigeh, tack för din feedback. :) Önskar dig all lycka i körningen. Jennie Aktiv Trafikskola Frölunda/Petter och Shwan AB

Bosse P

Lagom mycket att tänka på och trevligt ton.

Svar från Handledarutbildning

Hej Boose, tack för din feedback. :D Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Vincent K

Handledarutbildning som var bra.

Hej Vincent, tack för din feedback. :D Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Hans M

Bra men en smula för lång. Många tips om vad man bör tänka på som handledsre

Hej Hans, tack för din feedback. :D Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Julie S

Aktiv traffik skolan är en fint och Sirious skolan bra bemötande bra hjälp och snälla personal .Jag önskar er en bra försätning och lycka till .

Svar från Handledarutbildning

Hej Julie, tack själv för din kommentar. Vi önskar dig all lycka i framtiden med bilkörningen och livet. Ha en jättebra dag. Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Aren A

Bra och informativ utbildning! Jättebra lärare med lång erfarenhet!

Svar från Handledarutbildning

Hej Aren, tack så mycket för den fina feedbacken. Ha en bra dag. Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Mary B

Jag köpte en Handledsrutbildning gör övningskörning privat . Jag och mitt sällskap blev bemötta korrekt och med vänlighet. Aktiv Trafikskolans standard är över det vanliga . Jag kommer att fortsätta handla produkter utav dem.

Svar från Handledarutbildning

Hej Mary, tack så mycket för det fina omdömet. Vi gör vårt bästa för att kurserna ska vara trevliga och kunderna nöjda. Ha en jättebra dag. Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Sara K

Mycket bra föreläsare som hade bred kunskap och hanterade frågorna sakligt.

Svar från Handledarutbildning

Hej Sara, tack för din kommentar. Önskar dig all lycka i framtiden med bilkörningen. :) Ha en bra dag, Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Adam T

Handledarutbildningen på Aktiv Trafikskola genomfördes väldigt pedagogiskt och lät de som deltog vara med och komma med egna tankar och idéer kring säker övningskörning och hur man blir mer miljövänlig i trafiken. Jag lärde mig mycket under utbildningens gång och är därför väldigt nöjd med kursen i sin helhet!

Svar från Handledarutbildning

Hej Adam, Tack för din feedback och ditt deltagande utbildningen. Jättebra när någon skriver vad som är bra så vi vet vad som uppskattas. Vi önskar dig varmt lycka till i trafiken :) Med vänliga hälsningar Aktiv Trafikskola

Fouzieh D

Handledare utbildning. Bra bemötande, bra utförande . Konkret och lärorikt. Mycket bra utbildare

Maria H
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Vi är mycket nöjda med handledarkursen jag och sonen gick på.

Lars L
Skrev om My Driving Academy Göteborg Frölunda Torg

Trevlig och pedagogisk handledarutbildning.

Nahid K

Väldigt trevligt bemötande bra lärare

Mikaela H

Jag gjorde riskettan och blev bemött med värme och glädje. Riskettan var väl utförd och var mycket interaktiv, jag kunde inte ha förväntat mig något bättre

Anton L

Riskutbildning 1 på Aktiv trafikskola: Bemötandet var professionellt, kunnigt och vänligt. Jag förväntade mig en strukturerad, lugn och metodisk utbildning, och det var exakt vad jag fick. Sammantaget en utmärkt utbildningsdag. Rekommenderas!

Norlina B

Jag köpte riskettan och blev bemött på bästa sätt. Jag hade trott att det skulle vara långtråkigt men de gick ganska så fort och jag hade kul tack vare aktiv.

Sven Arne Ingvar A

Bra och trevlig. Gott om utrymme för samtal och frågor. Inget att klaga på.

Magnus W

Fick info om grunderna för övningskörning.lokalen var inte anpassad för antalet deltagare