AktivitetsHyra

AktivitetsHyra

Ligue 031-303 44 99 aktivitetshyra.se

About company

Välkommen till Aktivitetshyra! Alla älskar att ha roligt! Så varför inte testa du också. Vi på Aktivitetshyra vill göra det roliga lättillgängligt, enkelt och säkert. Ta med dig kompisgänget, företaget eller hela staden och testa någon av alla våra roliga aktiviteter. Vi har allt från hoppborgar, hinderbanor, zorbing, sport...

6 omdömen om AktivitetsHyra

Henrik M
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Väldigt bra att samarbeta med, lösningsorienterade och kreativa. Vi hade bra diskussioner och satt ihop ett paket till vårt 5 årsjubileum på Vimpeln - Alingsås Köpcenter. Allt flöt på perfekt. Jättehärliga killar och tjejer som hjälpte till med arrangemanget som blev mycket uppskattat av våra besökare!

Daniel G
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Väldigt bra med leverans och hämtning. Blev bemött på ett bra sätt med god servicekänsla. Däremot saknade vi hjälmar till sumodräkterna vilket kan vara bra ur säkerhetssynpunkt. Och med tanke på att det är hjälmar på bilden luras man lite. Men överlag bra service och kvalité på aktiviteten.

Mathias E
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Vi hyrde hoppborgar och rutchkor med mera för ett lite större arrangemang. Allt gick väldigt smidigt och lätt. Proffsigt och förtroendeingivande bemötande.

Niklas E
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Vi tog hjälp av aktivitetshyra för att arrangera ett event som sträckte sig över hela sommaren på Kungsbacka Torg. Dom hjälpte oss med all logistik och bemanning så för oss blev evenemanget lätt att genomföra. 10 veckor evenemang, (varje helg) gick nästan av sig självt, jag är supernöjd!

Simon K
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Vi har använt AktivitetsHyra vid våra sommarfester, Vi vill ge våra varma rekommendationer till dem!

caroline w
Escreveu sobre AktivitetsHyra

Vi har använt Aktivitetshyra för sommarprogram. Det har funkat utmärkt!