Akvarieleasing

Akvarieleasing

Ligue 08-98 10 70 www.akvarieleasing.se

About company

Funderar du på att hyra akvarium? Vi på Akvarieleasing skapar en behaglig miljö för kontoret, som du verkligen kan trivas i. Våra inredare och designers är experter när det kommer till marina miljöer hjälper dig att skapa en exklusiv arbetsplats, helt efter dina önskningar. Vilket sorts akvarium letar du efter? Ett panoramaakvarium,...

95 omdömen om Akvarieleasing

Mandy S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Helt fantastisk aktivitet för våra demenssjuka boenden och deras anhöriga!

Ramis V

Patience S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Köpte Akvarium kosta 1082 kr per månad. Jag fick jätte bra bemötande. Micheal Locksen var den som jag träffade vid köpet. Han är en fantastiskt personal. Min förväntningar var att företaget ska sköta den för oss och det gör dem. Så länge är vi jätte nöjd med den service vi får.

Jennie L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Mycket nöjd med service, när något har strulat har det snabbt åtgärdats. Toppen.

Anna-karin G
Escreveu sobre Akvarieleasing

Mysig känsla i rummet med fiskar. Positivt på ett boende för personer med demens diagnos.

Lotta E
Escreveu sobre Akvarieleasing

Vi har leasat fyra akvarier till vårt äldreboende. Bemötandet och servicen har varit suverän! Vår kontakt på företaget, Håkan Strind, har mer än levt upp till de förväntningar vi hade. Han har inte bara sett till att akvarierna levererats, utan gett oss ny kunskap och inspiration kring hur vi kan använde dem i omvårdnadsarbetet tex när det gäller BPSD-symtom. Mina medarbetare och jag som chef är mycket nöjda och jag skulle utan tvekan rekommendera Akvarieleasing till andra.

Lena H
Escreveu sobre Akvarieleasing

Akvarie, ett stående smalare och ett lite större Har inte haft så mkt kontakt med företaget Vi har haft en del fiskar som dött vilket är lite tråkigt. Tror inte de får för mkt mat utan det är annat som påverkar. Tycker akvarierna var väldigt fräscha från början men senast jag såg ett av dem var det lite smutsigt så kanske det behövs tätare kontroller av akvarierna ute?

Fredrik S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Akvarium för hemmabruk på 2000 liter. Bra bemötande, pålitliga!

Kerstin S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Hej, vi är nöjda. Ibland har dock fiskarna varit utan mat typ 1 vecka. Men nu har vi fått extra foder så vi kan fylla på själva. Er personal är alltid trevliga när det kommer hit.

Karita F
Escreveu sobre Akvarieleasing

varmt bemötande och kunnig personal, bra information gavs innan leasing, känner mig trygg med avtalet, våra boende är väldigt nöjda med att akvarierna sköts och att de ger dem fin avkoppling.

Karina L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Hej. Tycker att det fungerar mycket bra. Trevlig personal bra bemötande och snabbt svar då man ringer. Inget att klaga på:)

Per S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Jag är helt nöjd som kund. Akvarie-Leasing lever upp till mina förväntningar.

Ingela S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Hej! Vi är mycket nöjda med bemötande, hantering, kontakt och de lever verkligen upp till våra förväntningar. Det är akvariet, växter, fiskar, foder etc. Allt som behövs till akvariet.

Lena M
Escreveu sobre Akvarieleasing

Att ordna akvarie genom akvarieleasing är det det bästa vi gjort. Rent och fint och vackra friska fiskar alltid bästa tänkbara bemmötande vad det än må vara angående akvarie och fiskar. Rekommenderar dessa experter det varmaste. God och glad kund Lena Majlund 'Familjeläkarna Tungelsta

Svar från Akvarieleasing

Vad roligt att höra Lena att ni är så nöjda! Jag ska framföra dem här fina orden till alla som jobbar hos oss. Rasmus sitter här bredvid mig och tackar lite extra för dina fina ord. Önskar dig och dina kollegor en fortsatt trevlig vecka. Hälsningar Robin Akvarieleasing

Jacob S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Genomgående bra service. Akvarieleasing håller rent i akvariet regelbundet och byter snabbt ut fiskar och annat vid behov.

Michaela L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Har bara bra saker att säga, trevligt bemötande, får hjälp om man ringer om det är något som är problem. som om tex. om maten inte funkar.

Susanne N
Escreveu sobre Akvarieleasing

Alltid trevligt bemötande av kunnig personal hos er. Lätt att få kontakt på telefon.

Karin A
Escreveu sobre Akvarieleasing

Där jag jobbar nu har jag inte något akvarium. Var dock mycket nöjd förut.

Sabina B
Escreveu sobre Akvarieleasing

Trevligt bemötande, fina fiskar, och välskött akvarium. När fel upp kommer- snabb service. Vi är väldigt nöjda.

Maria P
Escreveu sobre Akvarieleasing

Bemötandet har varit väldigt trevligt och hjälpsamt. Allt har fungerat precis så som de har lovat och akvarierna är mkt uppskattade av våra boende.

Thomas B
Escreveu sobre Akvarieleasing

Har inga negativa synpunkter. Upplever allt mycket positivt. Kontakt, kommunikation och personalens bemötande. Kort och gott så är vi/jag mycket nöjda,

Sotiris G
Escreveu sobre Akvarieleasing

Hej, Vi har ett löpande avtal med ett akvarium på en psykiatrimottagning. Allt fungerar väl vad gäller skötsel och om vi någon gång behöver extra tillsyn kommer Akvarieleasing oftast ut samma dag eller dagen efter att vi ringer.

Rolf L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Akvariet i sig är en trevlig och vacker skapelse. Det som är smolk i bägaren är att variationen av fiskarterna är fantasilöst. Det händer även att antalet fiskar reduceras naturligt men kompenseras inte utan påstötning. Sedan är det inte roligt med växter av plats. Den biotop som skapas är knappast naturlig. Vi upplever även dålig feedback.

Svar från Akvarieleasing

Hej Rolf, Så ska det ju självklart inte vara, tycker väldigt mycket om att du skriver in till oss om detta. Skulle du kunna vara så snäll att mejla direkt in till mig vart du arbetar/akvariet är någonstans och om det är dig vi ska prata med så kan vi kontakta dig direkt och hitta på en lösning för hur det ska fungera framöver. Mejla mig gärna direkt på: robin@akvarieleasing.se Önskar dig en fortsatt trevlig vecka Hälsningar Robin

Maith Ö
Escreveu sobre Akvarieleasing

Bra bemötande från företaget, kommer alltid om det uppstår några problem med akvariet. Vi har idag ett akvarium som sköts exemplariskt av företaget.

Taru Y
Escreveu sobre Akvarieleasing

Mycket bra bemötande, det verkar som att rutinerna hos olika kunder är väl implementerade hos personalen. Det spelar ingen roll att det kommer olika personer, de vet exakt var akvariet finns, var de ska hämta vatten och hur de ska agera. Det viktigaste hos oss är att de boende blir vänligt bemötta av personer som utför olika uppdrag hos oss, och det blir de av personalen från Akvarieleasing.

Nina B
Escreveu sobre Akvarieleasing

Trevlig och kompetent personal, god service. Alltid välskött akvarium med friska fiskar och växter.

Lotta Å
Escreveu sobre Akvarieleasing

Får den hjälp vi behöver. Snabba klara svar på telefon när vi ringer. Vid behov har personal kommit ut utan större dröjesmål. Trevligt bemötande från personal som varit här.

Ulrika E
Escreveu sobre Akvarieleasing

Allt fungerar perfekt! Trevlig och kunnig personal som tar hand om våra akvarium och fiskar.

Jessica W
Escreveu sobre Akvarieleasing

Toppenservice! Allt från tecknandet av avtal till den service vi får av våra små fiskar. Oerhört uppskattat av både stora och små

Carin K
Escreveu sobre Akvarieleasing

Akvarieleasing är ett seriöst företag. De anställda, som kommer och gör rent det akvarium vi hyr, är intresserade och kunniga.

Irene V
Escreveu sobre Akvarieleasing

Bemötandet har varit mycket bra. Bibliotekets akvarium får regelbunden tillsyn och omvårdnad. Nya fiskar och ny utsmyckning som de biblioteksbesökande barnen verkligen uppskattar. Vänliga hälsningar Paula Norrlid Sigtuna bibliotek Ps Irene Vallström har gått i pension

Svar från Akvarieleasing

Vad roligt att höra Paula att det fungerar så bra! Okej då ska vi uppdatera våra kontaktuppgifter hos oss så det blir rätt om vi behöver kontakta er. Kan inte du hjälpa oss med att mejla direkt till mig dina kontaktuppgifter, nummer och mejl på robin@akvarieleasing.se Önskar dig en trevlig helg

Josefin R
Escreveu sobre Akvarieleasing

Alltid bra bemötande och fin service.

Susanne M
Escreveu sobre Akvarieleasing

Jag uppfattar er service som god. Har dock inte själv varit i kontakt med er. Personalen på respektive avdelning sköter om fiskar och kontakt med er etc.

Åke B
Escreveu sobre Akvarieleasing

Vi hyr akvarium, får bra service med regelbunden rengöring och påfyllning, snabb hjälp när vi ringer. Allt fungerar väl. /Linda Jansson (sekreterare)

Katja K
Escreveu sobre Akvarieleasing

Gott bemötande, och man får snabb återkoppling om det skulle bli något problem med akvariet/fiskarna.

Tony W
Escreveu sobre Akvarieleasing

Ser aldrig dem som sköter Akvariet o hör aldrig av dem

Svar från Akvarieleasing

Hej Tony, vad tråkigt att vi inte har någon kontakt vid service med dig. Du får gärna mejla direkt till mig vart du arbetar så ska jag prata med den som sköter om ert/ditt akvarium att kontakta dig vid servicen av akvariet. Det är mycket viktigt att kommunikationen från oss är bra. Mejla gärna direkt till mig på: robin@akvarieleasing.se Önskar dig en fortsatt trevlig vecka Hälsningar Robin

Mailin L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Fungerat super under alla år.

Veronica N
Escreveu sobre Akvarieleasing

Hyr akvarium. Alltid bra bemötande och snabb hjälp när det varit något problem. Rekkomenderas.

Maria S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Mycket goda erfarenheter av samarbetet med akvarieleasing

Niki S
Escreveu sobre Akvarieleasing

Bra service, trevligt erbjudande, lite tråkiga fiskar

Svar från Akvarieleasing

Hej Niki, Vad tråkigt att du tycker det. Om du vill kan du mejla till mig direkt på robin@akvarieleasing.se och berätta vart du arbetar så kan vi titta över ert akvarium och vad vi kan hitta på för något med fiskarna för att det ska bli lite roligare fiskar som passar bättre. Du kan även ringa till oss och prata med vår serviceavdelning så hjälper dem dig mer än gärna. 08-98 10 70 Hälsningar Robin

Sofia N

Professionell personal, kunnig

Stefan P
Escreveu sobre Akvarieleasing

Jättebra service och kunskap om rengöring, växter och fiskar!

Lena I
Escreveu sobre Akvarieleasing

Bra produkter, god service, bra bemötande

Johnnie G
Escreveu sobre Akvarieleasing

Den egentligen enda kontakten vi har med er är med det akvarieskötare som kommer v6v, för rengöring, vattenbyte osv. Vi är nöjda med det och bemötandet. Vid några tillfällen under åren har vi fått gehör för önskemål och kunnat ställa enkla frågor om fiskars väl och ve. Vårt akvarium har varit och är ett stimulerande och estetiskt tilltalande inslag i den allmänna miljön på mottagningen. MVH Johnnie Grönvall Enhetschef

Svar från Akvarieleasing

Tack Johnnie för din fina rekommendation och roligt att akvariet gör sig bra i er miljö på Mottagningen! Önskar dig en fortsatt trevlig vecka Hälsningar Robin

Yang F
Escreveu sobre Akvarieleasing

Akvarieleasing har många fina fiskar och fina akvarium. Och de har mycket bra service när det händer nånting, tex. det finns några sjuka fiskar, då kommer de snabbt och fixar det när de har tagit emot telefonsamtalet.

Maria T
Escreveu sobre Akvarieleasing

Fungerar bra. Ibland tar det tid att få nya fiskar. Det tas inte alltid hänsyn till när det är bäst att rengöra utan skötaren kan komma precis när aktivitet i vardagsrummet pågår.

Svar från Akvarieleasing

Hej Maria, Tack så mycket för din rekommendation, men jag hör att vi behöver bli bättre på att anpassa oss lite till er verksamhet. Kan inte du vara så snäll och Mejla direkt till mig på robin@akvarieleasing.se så hittar vi en lösning på problemet, om vi tillexempel ska ringa och boka innan vi kommer och utför service av akvariet. Du kan även ringa direkt till oss på 08-98 10 70 och prata med serviceavdelningen så hjälper mina kollegor dig med att hitta en smidig lösning. Hälsningar Robin

Lisa L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Snabb service när man ringer och efterfrågar hjälp. Trevligt bemötande på plats och trevlig kundtjänstpersonal.

Sara P
Escreveu sobre Akvarieleasing

Väldigt trevlig personal, hälsar alltid och svarar på allt som rör fiskarna om någon undrar. Många av våra kunder tycker att akvariet är fint att titta på, fiskarna är färgglada och att hjälpa till att mata dom är kul.

Inger L
Escreveu sobre Akvarieleasing

Rent och fräsch och snabb återkoppling

Lena R
Escreveu sobre Akvarieleasing

Vi på Nynäshamns gymnasium har fått bra bemötande av Akvarieleasing. Proffsig hjälp vid val av fiskar mm Rengörning av akvariet går snabbt och smidigt