Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice AB

Alberts Städservice AB

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Alberts Städservice är proffs på hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg, men vi utför vår städhjälp på många orter i Sverige.

Vi utför idag 3000 städuppdrag i månaden där vår målsättning är att utföra en enkel tjänst på ett professionellt sätt till ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan enkelt och snabbt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h. Välkommen in! http://www.alberts-service.se/gratis-offert/
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Örgryte Städ
Marianne T:
Vi är mycket nöjda med Örgryte Städ och personalen,som gjorde en bra flyttstäd för oss. Med vänliga hälsningar Thomas och Marianne (båda 65+...

Lokalvårdare nära Alberts Städservice AB:

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
Radde M:
Jättebra service! Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade. Killarna som hjälpte oss flytta var noggranna, försiktiga med möblerna och b...

Datavägen 14 B, GÖTEBORG
Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maxi... Läs mer ›
Rebecca W:
Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Prytzgatan 6, Mölndal
Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagsku... Läs mer ›
Madeleine D:
Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden

Säterigatan 27, GÖTEBORG
Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan... Läs mer ›
Hans A:
Professionella och trevliga, rekommenderar starkt! Trogen kund många år tillbaka. Men snälla, fixa er "ring upp mig" funktion på hemsidan!

Läs vad 13 kunder tycker om Alberts Städservice AB

• Annika S
    Annika S skrev om Alberts Städservice AB
    Vi hade hemstädning för första gången i går. Allt var väl förberett. Städarna visste vad som skulle göras och satte igång med liv och lust. Det blev så fint. Bl.a. så undrar vi vad de gjorde med vårt soffbord som inte varit så blankt och fint på många år.
  • Anna H
    Anna H skrev om Alberts Städservice AB
    Bästa städbolaget ever! Flinka, trevliga och arbetssamma!
  • Jane P
    Jane P skrev om Alberts Städservice AB
    Har anlitat Alberts städ i över ett år nu och är mycket nöjd med dem. Alltid flexibla och tillmötesgående och om vi någongång haft synpunkter på viss städomgång har detta alltid korrigerats till nästa gång.
  • Jasmin G
    Jasmin G skrev om Alberts Städservice AB
    Anlita er var de bästa vi gjort. Vi sparar så sjukt mycket tid varje vecka!! Njuter varje gång ni varit här och städat :D :D
  • Pia W
    Pia W skrev om Alberts Städservice AB
    Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt jobb. Dessutom är man flexibla och återkopplar omedelbar om det finns frågor. Ett städbolag jag mer än gärna kan rekommendera.
  • Anna-Lisa S
    Anna-Lisa S skrev om Alberts Städservice AB
    Hej. Jag har varit er kund i 1 års tid och är alltid lika nöjd med veckostädet. Städarna kommer alltid på utsatt tid och gör ett bra jobb varje gång. När jag påpekade en miss för ett tag sedan så fick jag återkoppling direkt och dom kom ut och åtgärdade det. Ända missen på under 1 års tid.
    Jag valde er då jag jämförde med andra städfirmor och tog er då ni var billigast i pris. Kommer fortsätta rekommendera er till alla jag känner. Så lyxigt att bara komma hem till ett nystädat hem varje vecka mvh Anna-Lisa Sundby
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Alberts Städservice AB
    Jag har varit kund för olika lokaler, både för privat och på företaget. Man blir alltid lika glad då man kommer till ett nystädat hem/kontor. Mycket konkurrenskraftigt pris också så jag rekommenderar att lägga tid på roligare saker och anlita Alberts gäng för en skönare vardag!
  • Maja K
    Maja K skrev om Alberts Städservice AB
    Mycket nöjd med städningen, fantastiskt att få komma hem till ett så skinande rent hus!
  • Maja D
    Maja D skrev om Alberts Städservice AB
    Varit kund hos er sen ni startade Alberts och har alltid fungerat utmärkt :) / Maja Dahl
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Alberts Städservice AB
    Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner. Testade på er förra veckan och jag är mer än nöjd. Har nu anlitat er för städ varannan vecka. Tack för proffsigt bemötande :)
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Emma A
    Emma A skrev om Alberts Städservice AB
    Tusen tack Alberts Städservice för det fantastiska arbetet ni har gjort med våran flyttstädning. Kändes så skönt att slippa tänka på städningen när vi flyttade. Tjejerna som kom var jätte duktiga och städningen blev proffsigt utförd. Tack :) / Emma Andersson
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Alberts Städservice AB
    Rekommenderar varmt Alberts Städservice. Från första kontakt till avslutas arbete gick allt perfekt. Alberts hjälpte även min morfar att flyttstäda vilket var guldvärt då han slapp tänka på någonting. Varma rekommendationer :)
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Alberts Städservice AB
    Första mötet kom dom hem till oss och kikade på hur det såg ut och ungefär hur lång tid det skulle ta. Allt var proffesionellt och vi fick gott förtroende för dom. När dom sen kom hem till oss och skulle städa så verkade allt bra. Vi har två barn så vi åkte hemifrån när dom städade men sen när vi kom hem såg man direkt att det var mycket som var missat (tyvärr). Inte bara någon enstaka sak utan många grejer var missade. Så det känns inte som noggrannhet är deras grej när dom är hemma hos en och städar i 5 timmar. Jag ringde till dom och fick trevligt bemötande dom sa att vi kunde få 1,5 timmes avdrag för dom missade grejerna. Men när vi fick fakturan så har dom bara dragit av 1 timme. Sen har dom även lagt på 0,5 timmar för strykning (tvätt som låg kvar på strykbrädan ostruken när vi kom hem) det berättade jag också för dom. Så egentligen fick vi bara 0,5 timmars avdrag för alla saker som var missade. Jag är så missnöjd med deras tjänster skulle inte rekommendera dom till någon jag känner!

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda