Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice AB

Alberts Städservice AB

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Alberts Städservice är proffs på hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg, men vi utför vår städhjälp på många orter i Sverige.

Vi utför idag 3000 städuppdrag i månaden där vår målsättning är att utföra en enkel tjänst på ett professionellt sätt till ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan enkelt och snabbt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h. Välkommen in! http://www.alberts-service.se/gratis-offert/
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Örgryte Städ
Anna L:
Beställde flyttstäd. Svarar snabbt på frågor och funderingar. Under städningen missades ugn och micro samt ovanför köksskåp helt, övrigt va...

Lokalvårdare nära Alberts Städservice AB:

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
Ronny C:
Väldigt bra bemötande. Professionella och snabba.

Datavägen 14 B, GÖTEBORG
Vital Städ AB har funnits i 4 år och har redan 20 anställda. De erbjuder tjänste... Läs mer ›
Rebecca W:
Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Prytzgatan 6, Mölndal
Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagsku... Läs mer ›
Madeleine D:
Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden

Säterigatan 27, GÖTEBORG
Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan... Läs mer ›
Hans A:
Professionella och trevliga, rekommenderar starkt! Trogen kund många år tillbaka. Men snälla, fixa er "ring upp mig" funktion på hemsidan!

Läs vad 7 kunder tycker om Alberts Städservice AB

• Joakim B
    Joakim B skrev om Alberts Städservice AB
    Jag har varit kund för olika lokaler, både för privat och på företaget. Man blir alltid lika glad då man kommer till ett nystädat hem/kontor. Mycket konkurrenskraftigt pris också så jag rekommenderar att lägga tid på roligare saker och anlita Alberts gäng för en skönare vardag!
  • Maja K
    Maja K skrev om Alberts Städservice AB
    Mycket nöjd med städningen, fantastiskt att få komma hem till ett så skinande rent hus!
  • Maja D
    Maja D skrev om Alberts Städservice AB
    Varit kund hos er sen ni startade Alberts och har alltid fungerat utmärkt :) / Maja Dahl
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Alberts Städservice AB
    Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner. Testade på er förra veckan och jag är mer än nöjd. Har nu anlitat er för städ varannan vecka. Tack för proffsigt bemötande :)
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Emma A
    Emma A skrev om Alberts Städservice AB
    Tusen tack Alberts Städservice för det fantastiska arbetet ni har gjort med våran flyttstädning. Kändes så skönt att slippa tänka på städningen när vi flyttade. Tjejerna som kom var jätte duktiga och städningen blev proffsigt utförd. Tack :) / Emma Andersson
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Alberts Städservice AB
    Rekommenderar varmt Alberts Städservice. Från första kontakt till avslutas arbete gick allt perfekt. Alberts hjälpte även min morfar att flyttstäda vilket var guldvärt då han slapp tänka på någonting. Varma rekommendationer :)
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Alberts Städservice AB
    Första mötet kom dom hem till oss och kikade på hur det såg ut och ungefär hur lång tid det skulle ta. Allt var proffesionellt och vi fick gott förtroende för dom. När dom sen kom hem till oss och skulle städa så verkade allt bra. Vi har två barn så vi åkte hemifrån när dom städade men sen när vi kom hem såg man direkt att det var mycket som var missat (tyvärr). Inte bara någon enstaka sak utan många grejer var missade. Så det känns inte som noggrannhet är deras grej när dom är hemma hos en och städar i 5 timmar. Jag ringde till dom och fick trevligt bemötande dom sa att vi kunde få 1,5 timmes avdrag för dom missade grejerna. Men när vi fick fakturan så har dom bara dragit av 1 timme. Sen har dom även lagt på 0,5 timmar för strykning (tvätt som låg kvar på strykbrädan ostruken när vi kom hem) det berättade jag också för dom. Så egentligen fick vi bara 0,5 timmars avdrag för alla saker som var missade. Jag är så missnöjd med deras tjänster skulle inte rekommendera dom till någon jag känner!

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda