Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice AB

Alberts Städservice AB

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Alberts Städservice är proffs på hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg, men vi utför vår städhjälp på många orter i Sverige.

Vi utför idag 3000 städuppdrag i månaden där vår målsättning är att utföra en enkel tjänst på ett professionellt sätt till ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan enkelt och snabbt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h. Välkommen in! http://www.alberts-service.se/gratis-offert/
Säterigatan 27, 41764, GÖTEBORG
Städ & Servicealliansen
Agneta W:
Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Lokalvårdare nära Alberts Städservice AB:

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
Caroline R:
Imponerade av dessa två grabbar ,Magnus" Lappen" och Fredrik G från Kvalitétsflytt! Arbetade snabbt och metodiskt! Gott humör och inget va...

Datavägen 14 B, GÖTEBORG
Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maxi... Läs mer ›
Rebecca W:
Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Prytzgatan 6, Mölndal
Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagsku... Läs mer ›
Ola S:
Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Parkgatan 31, Göteborg
Kristoffer H:
Jättebra, trevlig och kompetent personal!

Läs vad 16 kunder tycker om Alberts Städservice AB

• Titti
    Titti skrev om Alberts Städservice AB
    Har hemstädning. Ojämn städning, mycket missar. Kommer olika personer varje gång och firman har inte lämnat instruktioner till de nya städarna. De kan inte svenska så de förstår inte när man försöker instruera dem. De följer inte hemsidans information om vad som ingår i hemstädningen.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Alberts Städservice AB
    Tack för en mycket väl genomförd flyttstädning! Mycket noggrann personal från början till slut! Jag lämnar mina varmaste rekommendationer!
  • David O
    David O skrev om Alberts Städservice AB
    Bra proffsigt första möte med resonabel tidsuppfattning för städningen. Dock mycket varierande resultat på städningen. Ingen av personalen kan tala​ eller förså svenska och fåtalet kan tala eller förstå engelska vilket gör det svårt att instruera städarna. Senaste städet va under all kritik med en mängd punkter missade, huset kändes smutsigare än när vi lämnade det. Det känns inte som stt personalen får någon upplärling eller ens kan något om städning. Så nu har vi sagt upp och kan eg inte rekommendera bolaget heller. Konkurenskraftigt pris Ja men du får vad du betalar för.
  • Annika S
    Annika S skrev om Alberts Städservice AB
    Vi hade hemstädning för första gången i går. Allt var väl förberett. Städarna visste vad som skulle göras och satte igång med liv och lust. Det blev så fint. Bl.a. så undrar vi vad de gjorde med vårt soffbord som inte varit så blankt och fint på många år.
  • Anna H
    Anna H skrev om Alberts Städservice AB
    Bästa städbolaget ever! Flinka, trevliga och arbetssamma!
  • Jane P
    Jane P skrev om Alberts Städservice AB
    Har anlitat Alberts städ i över ett år nu och är mycket nöjd med dem. Alltid flexibla och tillmötesgående och om vi någongång haft synpunkter på viss städomgång har detta alltid korrigerats till nästa gång.
  • Jasmin G
    Jasmin G skrev om Alberts Städservice AB
    Anlita er var de bästa vi gjort. Vi sparar så sjukt mycket tid varje vecka!! Njuter varje gång ni varit här och städat :D :D
  • Pia W
    Pia W skrev om Alberts Städservice AB
    Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt jobb. Dessutom är man flexibla och återkopplar omedelbar om det finns frågor. Ett städbolag jag mer än gärna kan rekommendera.
  • Anna-Lisa S
    Anna-Lisa S skrev om Alberts Städservice AB
    Hej. Jag har varit er kund i 1 års tid och är alltid lika nöjd med veckostädet. Städarna kommer alltid på utsatt tid och gör ett bra jobb varje gång. När jag påpekade en miss för ett tag sedan så fick jag återkoppling direkt och dom kom ut och åtgärdade det. Ända missen på under 1 års tid.
    Jag valde er då jag jämförde med andra städfirmor och tog er då ni var billigast i pris. Kommer fortsätta rekommendera er till alla jag känner. Så lyxigt att bara komma hem till ett nystädat hem varje vecka mvh Anna-Lisa Sundby
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Alberts Städservice AB
    Jag har varit kund för olika lokaler, både för privat och på företaget. Man blir alltid lika glad då man kommer till ett nystädat hem/kontor. Mycket konkurrenskraftigt pris också så jag rekommenderar att lägga tid på roligare saker och anlita Alberts gäng för en skönare vardag!
  • Maja K
    Maja K skrev om Alberts Städservice AB
    Mycket nöjd med städningen, fantastiskt att få komma hem till ett så skinande rent hus!
  • Maja D
    Maja D skrev om Alberts Städservice AB
    Varit kund hos er sen ni startade Alberts och har alltid fungerat utmärkt :) / Maja Dahl
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Alberts Städservice AB
    Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner. Testade på er förra veckan och jag är mer än nöjd. Har nu anlitat er för städ varannan vecka. Tack för proffsigt bemötande :)
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Emma A
    Emma A skrev om Alberts Städservice AB
    Tusen tack Alberts Städservice för det fantastiska arbetet ni har gjort med våran flyttstädning. Kändes så skönt att slippa tänka på städningen när vi flyttade. Tjejerna som kom var jätte duktiga och städningen blev proffsigt utförd. Tack :) / Emma Andersson
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Alberts Städservice AB
    Rekommenderar varmt Alberts Städservice. Från första kontakt till avslutas arbete gick allt perfekt. Alberts hjälpte även min morfar att flyttstäda vilket var guldvärt då han slapp tänka på någonting. Varma rekommendationer :)
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Alberts Städservice AB
    Första mötet kom dom hem till oss och kikade på hur det såg ut och ungefär hur lång tid det skulle ta. Allt var proffesionellt och vi fick gott förtroende för dom. När dom sen kom hem till oss och skulle städa så verkade allt bra. Vi har två barn så vi åkte hemifrån när dom städade men sen när vi kom hem såg man direkt att det var mycket som var missat (tyvärr). Inte bara någon enstaka sak utan många grejer var missade. Så det känns inte som noggrannhet är deras grej när dom är hemma hos en och städar i 5 timmar. Jag ringde till dom och fick trevligt bemötande dom sa att vi kunde få 1,5 timmes avdrag för dom missade grejerna. Men när vi fick fakturan så har dom bara dragit av 1 timme. Sen har dom även lagt på 0,5 timmar för strykning (tvätt som låg kvar på strykbrädan ostruken när vi kom hem) det berättade jag också för dom. Så egentligen fick vi bara 0,5 timmars avdrag för alla saker som var missade. Jag är så missnöjd med deras tjänster skulle inte rekommendera dom till någon jag känner!

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda