Alberts Städservice Göteborg

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Alberts Städservice är proffs på städning i alla dess former. Hos oss får du trygghet och kvalitet till låga priser, alltid med Nöjd kund-garanti. Vi är ett av Göteborgs största hemstädningsföretag. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag. Förutom hemstädning erbjuder vi även storstädning, flyttstädning, fönsterputs och kontorsstädning.

Klicka i dina uppgifter på offertknappen jämte så återkommer vi inom kort med prisoffert, självklart kostnadsfri.

Varmt välkommen till oss på Alberts!

//Vi finns här för dig- Med anledning av den rådande situationen gällande Coronavirusets (Covid-19) utveckling håller vi på Alberts Städservice oss uppdaterade i utvecklingen. Vi städar som vanligt fast med extra försiktighetsåtgärder och följer alla dom rekommendationer som återfinns hos folkhälsomyndigheten. För mer information ring oss på 010-330 30 95 //
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 291 kunder tycker om Alberts Städservice Göteborg

• 2020-06-29

Pascale skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Trevliga,, noggranna och det luktar gott efteråt. Nöjd! Läs mer
    2020-06-30 Alberts Städservice svarar Pascale
    Hej Pascale! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om oss. Glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2020-06-29

Jenny skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Snabbt effektiv och bra städning Läs mer
    2020-06-30 Alberts Städservice svarar Jenny
    Hej Jenny! Tack för fem-stjärnig recension :-) /Jennifer på Alberts

Christina skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra bemötande
    Inga särskilda förväntningar än att få hemmet ordentligt städat och det fick jag Läs mer
    2020-06-30 Alberts Städservice svarar Christina
    Hej Christina! Stort tack för din recension. Trevlig dag! /Jennifer på Alberts

Jennie skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Albert Städservice har alltid levererat bra kvalitet och hög service under alla våra år som vi varit kund Läs mer
    2020-06-30 Alberts Städservice svarar Jennie
    Hej Jennie! Tack för detta. Kul att ni varit med oss så länge! /Jennifer på Alberts

Gustaf skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Blir rent och fint, professionella Läs mer
    2020-06-30 Alberts Städservice svarar Gustaf
    Hej Gustaf! Tack för detta. /Jennifer på Alberts
  • 2020-06-27

Maria skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Toppbetyg på bemötande, service och väl genomfört arbete! Läs mer
    2020-06-27 Alberts Städservice svarar Maria
    Hej Maria! Tack för toppenbetyg :-) /Jennifer på Alberts

Linnea skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jätte bra städservice! Har veckostädning och är super nöjd varenda gång. De jobbar verkligen på och är noggranna! Läs mer
    2020-06-27 Alberts Städservice svarar Linnea
    Hej Linnea! Härligt att du är så nöjd. Tack för att du hörde av dig till oss! /Jennifer på Alberts

Peter B skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hej!
    Lite slarvigt städat. Ett vardagsrum har ff inte gjorts rent efter två städningar o spisen (induktionshäll) har jag själv rengjort de senaste gångerna... Hoppas på en förbättring! Läs mer
    2020-06-27 Alberts Städservice svarar Peter B
    Hej Peter! Tack för att du hörde av dig. Vänligen mejla oss på info@alberts-service.se vad som blivit missat så skall detta framföras till ditt städteam. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar det som blivit missat, vi behöver då ha in detta till oss senast 2-3 dagar efter städtillfället. Vi vill gärna få chansen att åtgärda det som blivit missat. Ha en fin dag i solen! /Jennifer på Alberts

Visakh R skrev om Alberts Städservice Göteborg
    bra grejer
    ----
    1. punktlighet
    2. städar bra
    3. trevlig bemötande

grejer att tänka på
    ----
    lite generellt, ni kanske kan tänka lite mer på val av rengöringsmedel. till exempel, välja korrekt medel för olika ytor och rekommendera miljövänliga medel osv Läs mer
    2020-06-27 Alberts Städservice svarar Visakh R
    Hej Visakh! Tack för input, det tar vi med oss. Härligt att du är så nöjd med oss. Bara att höra av dig om det är något du tycker vi behöver känna till eller förbättra. Ha en fin sommar! /Jennifer på Alberts
  • Evald Micael Tobias G

2020-06-09

Evald Micael Tobias G skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Otroligt besviken på detta företag, kan verkligen inte rekommendera dem. Utöver besvikelse över själva städandet har de även ett mycket dåligt och tråkigt kundbemötande, se exempel nedan:

- De har missat att låsa dörren efter avslutad städning.
    - Det har vid flera tillfällen varit dåligt städat.
    - De har försökt debitera oss för städtillfälle trots att vi avbokat i tid och först efter flera SMS och samtal togs fakturan bort.
    - Trots att städtillfälle ställs in på grund av sjuka barn i corona-tider tar de betalt för sent avbokade städtillfällen.
    - Det har varit mer regel än undantag att det kommit nya personer till städtillfällena. Läs mer
    2020-06-26 Alberts Städservice svarar Evald Micael Tobias G
    Hej Evald! Vad tråkigt att du känner såhär efter att ha anlitat oss. Det är inte den känslan vi vill förmedla till våra kunder och jag är ledsen att vi inte levde upp till dom förväntningar du haft på oss och att vi har brustit i förtroende. Går det bra att min kollega kontaktar dig på måndag så kan vi tillsammans gå igenom vad som kan ha hänt och om vi kan göra något annorlunda för att få dig/er lite nöjdare? Ha en fin helg! /Jennifer på Alberts

Veronica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Väldigt noggranna, verkligen nöjd med städningen! Älskar att komma hem till nystädat!! De gör dessutom det lilla extra lyxet som man får på hotelll innan de lämnar huset! Högsta betyg ifrån mig👍👍😊 Läs mer
    2020-05-25 Alberts Städservice svarar Veronica
    Hej Veronica! Vad härligt det låter, precis så man vill ha det. Tack för högsta betyg! /Jennifer på Alberts

Therese skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte städning av villa.
    Bra genomgång innan första städning. Bra att teamledaren var med vid första städtillfället. Diskret genomfört med tanke på att jag jobbar hemifrån. Läs mer
    2020-05-11 Alberts Städservice svarar Therese
    Hej Therese! Stort tack för att du hörde av dig :-) /Jennifer på Alberts

Ganna skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi är väldigt nöjda med stor städning. Personalen var punktlig, vänlig och noggrann. Läs mer
    2020-05-11 Alberts Städservice svarar Ganna
    Hej Ganna! Stort tack för fem-stjärnig recension. /Jennifer på Alberts
  • 2020-05-06

EMMA A skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Väldigt nöjd med flyttstädningen. Billigt, snabba, rent och mycket bra kommunikation både före och efter utförd tjänst. Läs mer
    2020-05-07 Alberts Städservice svarar EMMA A
    Hej Emma! Tack för detta. Stort lycka till med övriga flytten och allt som hör till :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-24

Catarina skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning varannan vecka i hemmet
    Proffsigt bemötande
    Vill ha det rent och fint städat och det tyckte jag vi fått efter 2 städtillfällen. Är bra att det är 2 som städar, då de bara är hemma hos oss i 2 Tim! Läs mer
    2020-05-07 Alberts Städservice svarar Catarina
    Hej Catarina! Tack för att du tog dig tid att skriva. Ha en fin dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • HANNA G

2020-04-22

HANNA G skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har städning varannan vecka. Så här rent och fint har vi inte haft på länge 🤗 Läs mer
    2020-04-24 Alberts Städservice svarar HANNA G
    Hej Hanna! Härligt med städning varannan vecka. Tack för att du hörde av dig. Passar på att önska dig en fin helg också! /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-22

Frida skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Lyckades flyttstädning en lägenhet på ett sätt vi inte trodde var möjligt. Har redan rekommenderat dem till vänner. Läs mer
    2020-04-22 Alberts Städservice svarar Frida
    Hej Frida! Vilken strålande recension. Tack för att du rekommenderar oss vidare :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-17

ANDERS F skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra första kontakt, upplevde att vi togs på allvar. Städningen som följde var utan anmärkning Läs mer
    2020-04-20 Alberts Städservice svarar ANDERS F
    Hej Anders! Tack för detta. Ha en skön dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • Jonas Mikael J

2020-04-15

Jonas Mikael J skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra service sedan första kontakt. Funkar så enkelt och smidigt som det var utlovat.
    Givetvis bra kvalitet på städet också. Läs mer
    2020-04-16 Alberts Städservice svarar Jonas Mikael J
    Hej Jonas! Tack för att du hörde av dig med dina upplevelser, skönt att du är så nöjd med oss. /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-15

Wictoria skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Det har funkat jättebra. Man kunde kanske önska sig en kontaktperson som man kan maila om vill ha något särskilt utfört. Läs mer
    2020-04-16 Alberts Städservice svarar Wictoria
    Hej Wictoria! Tack för att du hörde av dig till oss med fem stjärnor. Tack även för ditt tips, det tar vi med oss. /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-08

Susanne skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har bara haft städning två gånger hittills men det har sett rent ut och luktat fräscht när man kommit hem på eftermiddagen. Läs mer
    2020-04-09 Alberts Städservice svarar Susanne
    Hej Susanne! Tack för att du hörde av dig. Ha en fin dag/Jennifer på Alberts
  • Malin K

2020-04-08

Malin K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi beställde flyttstäd och är så supernöjda. Allt var jättebra. Kan verkligen rekommendera Alberts Städservice till alla
    /Malin Läs mer
    2020-04-09 Alberts Städservice svarar Malin K
    Hej Malin! Stort tack för detta och för att du rekommenderar oss vidare. /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-07

Michaela skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Väldigt nöjda med vår veckostädning som vi har varannan vecka. Kan beskriva Alberts Städservice med enkelt, smidigt och lyxigt!

Är alltid lika underbart att få komma hem när de varit här. Bra kommunikation och är toppen med hembesöket innan där man själv kan gå igenom sina önskemål.

/ Michaela Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Michaela
    Hej Michaela! Wow, vilken fin recension. Tack för detta. Önskar dig en fin dag i solen. /Jennifer på Alberts
  • 2020-04-07

Philip skrev om Alberts Städservice Göteborg
    De är enkla och trevliga att kommunicera med innan och efter städningen via kundtjänsten. Hade varit bra om städarna pratar bättre engelska men annars har allt varit bra! Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Philip
    Hej Philip! Tack för återkoppling till oss. Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts

Monica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vänligt bemötande!
    Mycket bra städning! Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Monica
    Hej Monica! Tack för detta. Ha en skön dag i solen! /Jennifer på Alberts

Axel skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Helt okej service med en bra och rak kommunikation. I övrigt så är det en ganska välfungerande firma samt proffesionell firma. Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Axel
    Hej Axel! Tack för du delade med dig av dina upplevelser. Önskar dig en fin dag! /Jennifer på Alberts

Thord skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket effektiva och noggrann personal! Minsta vrå har fått omsorg och blivit fint rengjorda. Vi är mycket nöjda och kommer att återkomma och vill gärna rekommendera till andra. Det är så härligt att ha ett rent hem! Läs mer
    2020-04-15 Alberts Städservice svarar Thord
    Hej Thord! Vilken fin recension, glada vi blir. Ska framföra ditt beröm till berörd personal, tack! /Jennifer på Alberts

Josefine skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket nöjda med städet och bra bemötande även om de inte talade Svenska. Dock var det strul med bokning av dag & tid. En person lovade oss fast dag med fast tid (Tisdagar 08.00), sen kom jag hem en Tisdag kl 13.30 och de hade inte varit där. Ringde då er och hon på telefonen sa att det inte går att boka fast tid på en dag. Jag mailade därefter då för att önska att boka en annan dag men då sa en som arbetar hos er att det visst går att få fast tid! Så det var lite rörigt om vad som gäller men nu är vi åter igen lovade fast dag med fast tid, hoppad det ska hållas. Den dagen städet inte kom den tiden så bad jag att få sms/mail om tiden skulle ändras och det ska man som kund få men det fick vi inte. Men det har vi nämt. Annars super nöjda!! Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Josefine
    Hej Josefine! Ber om ursäkt för strulet men skönt att det löst sig och att du nu är nöjd. Tack för att du hörde av dig till oss /Jennifer på Alberts

Kajsa skrev om Alberts Städservice Göteborg

Bra städning

Ser fram mot nästa tillfälle. Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Kajsa
    Hej Kajsa! Tack för fem-stjärnig recension :-) /Jennifer på Alberts

Eva skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bästa städfirman! Snabba, duktiga, superproffs. Gör helt kliniskt rent och fint! Rekommenderas varmt!❤️ Läs mer
    2020-04-15 Alberts Städservice svarar Eva
    Hej Eva! Vad snällt, tack för detta. /Jennifer på Alberts

Jonas skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag köpte städning av lägenheten.
    Är nöjd med både utförande och service innan och under utförande. Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Jonas
    Hej Jonas! tack för att du hörde av dig med dina upplevelser :-) /Jennifer på Alberts

Monica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vänligt bemött!
    Utmärkt arbete o väl värda pengarna! Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Monica
    Hej Monica! Härligt, tack för detta /Jennifer på Alberts

Cecilia skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra och professionellt bemötande. Kommer på bra tider. Fint städat. Allt är bra. Även priset. Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Cecilia
    Hej Cecilia! Tack för fin recension. Ha en fin start på veckan! :-) /Jennifer på Alberts

Magnus skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra service från offert och fram till städdatum. 3 glada flyttstädare dök upp fixade vårt hem skinande rent... supernöjd och över förväntan! Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Magnus

2020-04-06 Alberts Städservice svarar Ing-britt
    Hej Ing-Britt! Stort tack för detta. /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-05

Elisabeth skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte hemstädning och kom överens om en grundligare städning vid första tillfället. Städningen utfördes över förväntan. Mycket effektivt och proffsigt. Läs mer
    2020-03-19 Alberts Städservice svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth! Stort tack för detta. Kul att höra! /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-01

Barbro skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde städning av mitt hem
    Blev bra bemött när jag ringde de kom hem och tittade och bi bestämde vad som skulle göras
    Allt blev bra och jag var mycket nöjd med städningen. Det enda jag kanske tyckte kunde vara bättre var att de som städade kunde tala engelska eller allra helst svenska. Läs mer
    2020-03-02 Alberts Städservice svarar Barbro
    Hej Barbro! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse av oss. Ha en fin start på veckan /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-01

Jessica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har städning varannan vecka. Vi är nöjda, bra personal och de lösar alltid ev uppkomna situationer på ett bra sätt 👍😀 Läs mer
    2020-03-01 Alberts Städservice svarar Jessica
    Hej Jessica! Tack för din recension/Jennifer på Alberts
  • 2020-02-27

Lena-karin D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Storstädning. Trevligt bemötande. De var snabba och ordnade en tid i samma vecka. Städteamet gjorde ett mycket bra arbete. Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar Lena-karin D
    Hej Lena-Karin! Härligt att du är så nöjd, stort tack för detta :-) Ha en fin helg!/Jennifer på Alberts
  • 2020-02-17

Karin skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Allt topp, inget att klaga på Läs mer
    2020-02-18 Alberts Städservice svarar Karin
    Hej Karin! Tack för din femstjärniga recension /Jennifer på Alberts
  • 2020-02-15

Erica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra städat, snabba svar vid kontakt via mail. Läs mer
    2020-02-16 Alberts Städservice svarar Erica

2020-02-13 Alberts Städservice svarar Veronica
    Hej Veronica! Detta tackar vi för :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-02-03

Gabrielle L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Varför städas inte dörrar, dörrposter
    Och varför använder man endast microfiber dukar. Jag vill att det även ska lukta gott
    Mvh Gabrielle Läs mer
    2020-02-11 Alberts Städservice svarar Gabrielle L
    Hej Gabriella!
    Tack för att du hörde av dig till oss. Avtorkning av dörrkarmar brukar ingå vid hemstädning samt borrtagning av fläckar på dörr/dörrkarm. Du får väldigt gärna skicka ett mejl till oss på info@alberts-service.se så skall vi se över detta till ditt nästa städtillfälle.
    Vi eftersträvar att använda det bästa inom branchen för att nå ett så bra resultat som möjligt och vi har därför kommit fram till att riktiga microfiberdukar är det bästa. Ha en fin dag/Jennifer på Alberts
  • 2020-01-21

Jonas T skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning av villa. Första städningen var till fullo uppfylld på bästa sätt . Läs mer
    2020-01-28 Alberts Städservice svarar Jonas T
    Hej Jonas! Det låter som ett fantastiskt betyg. Tack! /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-19

Anne-louise M skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd. Bra bemött och bra städat, noggrant! Inget att klaga på efter första städet. Läs mer
    2020-01-28 Alberts Städservice svarar Anne-louise M
    Hej Anne-louise! Tack, glada vi blir. /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-08

Lottie skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Flyttstäd. Korrekt och tydlig info via Mail. Punktliga och noggranna. Ägaren av lägenheten ville veta vem som städat om hon önskade hjälp någon gång. Det är väl om något ett bra betyg? Läs mer
    2020-01-13 Alberts Städservice svarar Lottie
    Hej Lottie! Det om något var absolut ett helt fantastiskt betyg! Stort tack för att du hörde av dig till oss :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-03

Eva skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har haft Alberts städ länge och aldrig varit nöjdare. Beställde storstäd och allt var rent fint och framförallt kan man lita på dom. Väldigt professionella överlag. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Eva
    Hej Eva! Stort tack, glada vi blir. Tar vidare ditt beröm till berörd personal. /Jennifer på Alberts

Hanna Helena D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket professionellt bemötande i alla kontakter, mycket duktiga städare, städar bättre än vad jag själv hade gjort på 2 dagar men de gör det på 2 timmar. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Hanna Helena D
    Hej Hanna! Vilken fin recension, tack! /Jennifer på Alberts

Anna skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ i hemmet
    Bra info och mycket noggrant genomfört arbete Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Anna
    Hej Anna! Tack för detta. /Jennifer på Alberts

Allan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har städning av lägenheten 1 gång i månaden och är jätte nöjd med bemötandet och städningen, mina förväntningar gick i uppfyllelse och är jätte nöjd Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Allan
    Hej Allan! Stort tack för detta. Kul att du hör av dig till oss! /Jennifer på Alberts

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda