Alberts Städservice Göteborg

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

JUST NU KAMPANJ: 139kr/h första två månaderna.

Vi på Alberts Städservice är proffs på städning i alla dess former. Hos oss får du trygghet och kvalitet till låga priser, alltid med Nöjd kund-garanti. Vi är ett av Göteborgs största hemstädningsföretag. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag. Förutom hemstädning erbjuder vi även storstädning, flyttstädning, fönsterputs och kontorsstädning.

Klicka i dina uppgifter på offertknappen jämte så återkommer vi inom kort med prisoffert, självklart kostnadsfri.

Varmt välkommen till oss på Alberts!

//Vi finns här för dig- Med anledning av den rådande situationen gällande Coronavirusets (Covid-19) utveckling håller vi på Alberts Städservice oss uppdaterade i utvecklingen. Vi städar som vanligt fast med extra försiktighetsåtgärder och följer alla dom rekommendationer som återfinns hos folkhälsomyndigheten. För mer information ring oss på 010-330 30 95 //

Läs vad 341 kunder tycker om Alberts Städservice Göteborg

• LARS J

2020-11-16

LARS J skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde storstädning av vår lägenhet, blev jättenöjd med resultatet speciellt putsningen av fönstren och det rena badrummet. Jag rekommenderar Alberts städservice. Jag kommer att använda deras tjänster igen. Läs mer
    2020-11-17 Alberts Städservice svarar LARS J
    Hej Lars,

Tack för din fina recension, det glädjer oss att höra :)

• 2020-11-16

Eva Annika S skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Säger nu upp mitt avtal med Alberts. Har haft dom i några år och varit nöjd.
    Men efter sommaren kommer ny personal varje gång. Dom hade ingen aning om något. Svårt att kommunicera då en del inte ens talade engelska.
    Dessutom, Alberts meddelade just att vi inte längre kan få en fast städtid utan städarna kommer någon gång mellan 8 och 17. Man måste ringa veckan innan för att få veta när dom kommer. Funkar inte för oss bl a beroende av låsrutiner. (Vi har dubbla lås och vi får bara lämna ut nyckel till det ena). Dessutom svårt med egen planering då vi reser mycket.
    Tycker att ett grundkrav måste vara att veta när städarna kommer. Diff på ca en timme är ok men en hel dag??? Kunderna ska inte behöva ringa varje gång och fråga. Vem är till för vem?
    Städningen har dock för det mesta varit ok. Läs mer
    2020-11-16 Alberts Städservice svarar Eva Annika S
    Hej Eva,

Det var tråkigt att höra.

Vi tar till oss av din feedback!

När det gäller tiderna så går det alltid att ringa, sms:a eller mejla oss dagen innan för att få ett exakt klockslag. Den pågående pandemin har resulterat i ganska många avbokningar, vilket gör att vi behöver göra om våra scheman på daglig basis. Men det sagt så vill vi ändå påpeka att det alltid går att avboka sitt stad fram till klockan 17:00 dagen innan det inplanerade städet, helt utan kostnad.

Tack för att du tog dig tid att återkoppla till oss.

Önskar dig en trevlig kväll!

• Olle P

2020-11-13

Olle P skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Efter några städningar som var ok men inte mer så har det de senaste gångerna varit utomordentligt bra städning med sinne för detaljer. Ett av problemen i mina ögon har varit olika personal men de senaste gångerna har det varit kontinuitet i personalen. Därför ger jag en 4a i betyg så hoppas jag det kan hålla sig där. Läs mer
    2020-11-15 Alberts Städservice svarar Olle P
    Hej Olle,

Tack för din recension, vi tar med oss din feedback.

Trevlig helg :)

• 2020-11-07

Cecilia R skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Noggrant och väl utförd städning på utsatt tid Läs mer
    2020-11-08 Alberts Städservice svarar Cecilia R
    Hej Cecilia,

Vad kul att du är nöjd med tjänsten, det gläder oss :)

• 2020-11-06

Frida S skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Enkla att kommunicera med och städningen är utmärkt! Läs mer
    2020-11-06 Alberts Städservice svarar Frida S
    Hej Frida,

Tack för din recension! Låter som ett vinnande koncept :)

• Riitta K

2020-11-02

Riitta K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Suverän städservice 💐✨💐 Pålitlig och alltid i tid. Trevlig personal och lätt att få kontakt med vid frågor 😎👍 Läs mer
    2020-11-03 Alberts Städservice svarar Riitta K
    Hej Riitta,

Tack! Bättre recension kan man nog inte få :)

• 2020-10-31

Isabella Sanja D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde städ varannan vecka där första städning skulle vara en ”nollning”. Det var den värsta städning jag sett. Inget var avtorkat/avfläckat. Smulor och damm på golvet. Kuddar slängda i soffan. Fläckar på golvet. Det värsta var när jag återkopplade mitt missnöje fick jag ingen återkoppling och senare blev jag erbjuden en gratis ungsrengöring vid nästa tillfälle. I min värld gör man allt första gången en kund fått städning för att behålla kunden. Jag trodde en städledare skulle besikta och städa om?

Värsta städningen jag sett och kommer aldrig att rekommendera detta bolag igen! Läs mer
    2020-10-31 Alberts Städservice svarar Isabella Sanja D
    Hej Isabella,

Det är bara att beklaga, så ska det absolut inte gå till!
    Vi vill gärna titta närmare på detta, skulle du kunna skicka ett mejl till info@alberts-service.se med dina uppgifter? Så tar vi det vidare därifrån.

• 2020-10-28

Karin F skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning varannan vecka.
    Bra service vid av-/ombokning: snabb och serviceinriktad respons. Nöjda med städningen i sig också!
    Vid första mötet upplevde vi att den ”seniora” som hade en lärling med sig behandlade denna nyanställda med bristande respekt/agerade mycket nedvärderande genom att t ex säga ”nu förstår du inte kundens fråga”. Oerhört oproffsigt. Tjänsten i sig är vi som sagt mycket nöjda med. Läs mer
    2020-10-29 Alberts Städservice svarar Karin F
    Hej Karin,

Vad härligt att du är nöjd med tjänsten! När det gäller tonaliteten mellan kollegor så ska det självklart inte finnas utrymme för nedvärderingar. Jag tar detta vidare med berörd chef.

• 2020-10-23

Laila N skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte städning v 14: dag.
    Blev väl bemött av företaget.
    Är mycket med min tjänst som jag
    köpte. Läs mer
    2020-10-26 Alberts Städservice svarar Laila N
    Hej Laila,

Tack för din recension! Det glädjer oss enormt att du är nöjd med tjänsten :)

• 2020-10-23

Thomas R skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Supernöjd med städningen! Bra service från första kontakt! Läs mer
    2020-10-23 Alberts Städservice svarar Thomas R
    Hej Thomas,

Tusen tack för den fina recensionen, det gläder oss att du är nöjd med tjänsten!

• 2020-10-22

Ann-charlotte S skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Alberts Städ har utfört en flyttstädning åt mig och jag är mycket nöjd och tackar för ett väl utfört arbete. Besiktningsmannen gav beröm och allt gick igenom utan anmärkning. Läs mer
    2020-10-23 Alberts Städservice svarar Ann-charlotte S
    Hej Ann-Charlotte,

Vad kul att både du och besiktningsmannen blev nöjda :)

Stort lycka till med flytten!

• 2020-10-22

Danilo C skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Det utförda arbete tog 20-30% av den avsatta tiden som max.
    Inte en ända dörr i huset var avfläckad. Lika så kakel i badrummen. Köksfläkten var mer fläckig efter erat besök än innan.

Halvhjärtad dammsugning och moppning av golv och likadan städning av badrummen tar 6 timmar endast om det utförs av en sengångare. Läs mer
    2020-10-22 Alberts Städservice svarar Danilo C
    Hej Danilo,

Vi beklagar den tråkiga upplevelsen, så ska det absolut inte gå till!

Har du varit i kontakt med vår kundservice? Skicka oss gärna ett mejl till
    info@alberts-service.se, så tar jag detta vidare och ser till att du blir kontakt så fort som möjligt.

• AVA R

2020-10-18

AVA R skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Detta är ett företag som faktiskt tar ansvar och vill att kunderna ska vara nöjda. Min första upplevelse med Alberts städservice var inte så bra. Min lägenhet var ej ren och ett glas för 1500kr hade gått sönder. MEN till min förvåning tog detta företag tag i detta och gav oss en ny städning som blev superbra och ersatte mitt glas. De levererade till och med paketet med nya glaset hem till mig efter att jag hade slutat jobba.

Jag kan säga att jag blev besviken till en början men nu är jag så nöjd och kommer fortsätta att använda er som städfirma. Detta är endast på grund av att ni tog så mycket ansvar för det som hände och visade hur mycket ni bryr er om era kunder. Tack så mycket och ser fram emot att ni tar vårt flyttstäd och kommer och städar i vår nya lägenhet! Läs mer
    2020-11-26 Alberts Städservice svarar AVA R
    Hej Ava,

Det glädjer oss enormt att du nu känner dig nöjd och trygg med ditt val av städfirma. Att få städa hemma hos våra kunder är ett förtroende som vi värdesätter högt.

Önskar dig en fin dag!

• 2020-10-06

Malin E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde en storstädning och fick ett jättefint resultat! Läs mer
    2020-10-07 Alberts Städservice svarar Malin E
    Hej Malin,

Vad kul att vi kunde hjälpa dig :)

Camilla L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstädning varannan vecka, 4 Tim
    Professionellt bemötande med ett hembesök innan städ bokades. Bra bemötande och snabb service.
    Jag hade egentligen inga förväntningar men blev positivt överraskad i företagets bemötande och kompetent personal.

Mycket nöjd med första städtillfället. Läs mer
    2020-10-05 Alberts Städservice svarar Camilla L
    Hej Camilla,

Tack för din fina recension! Det glädjer oss att du blev positivt överraskad :)

Sandra B skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har valt tjänsten hemstäd varannan vecka och har haft dom 1 ggn och är än så länge väldigt nöjd. Läs mer
    2020-10-05 Alberts Städservice svarar Sandra B
    Hej Sandra,

Välkommen som kund hos oss, och tack för den fina recensionen :)

Quintus J skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kom vid utsatt tid och gjorde ett bra jobb. Nöjd Läs mer
    2020-10-05 Alberts Städservice svarar Quintus J
    Hej Quintus,

Tack för din recension! Kul att du är nöjd :)

• 2020-09-30

Sandra Maria R skrev om Alberts Städservice Göteborg
    De är riktigt bra med städningen. Det har missats någon yta någon gång men är ändå - pedant som man är - extremt nöjd med den städning de gjort! Känner och ser direkt skillnad, där lister, ytor, bord, toaletter och handfat bland annat är ordentligt städat!!

Minus! Många ombokade tider! För en barnfamilj som oss är det svårt att få ihop en vardag många ggr och det är därför viktigt att det funkar med de tider vi har som önskemål. Blivit lite väl många ggr sedan vi skaffade dem. Får de ordning på det så kommer den sista stjärnan komma på plats 😉☺️ Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar Sandra Maria R
    Hej Sandra,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension! Vi förstår att det kan vara lite omständigt när tiderna bokas om, men vi ska göra vårt yttersta för att förtjäna den sista stjärnan :)

• REBECCA E

REBECCA E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi är nya kunder och är supernöjda! Vilken lyx att för ett bra pris komma hem till en ren lägenhet. Extra mycket beröm för deras noggrannhet med badrummet! Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar REBECCA E
    Hej Rebecca,

Tack för din recension, och välkommen till oss på Alberts städservice :)

• 2020-09-30

Angela M skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Det är skönt att komma till ett välstädat hem. Trevlig personal :) De brukar göra det där lilla extra som gör mej så glad. Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar Angela M
    Hej Angela,

Tack för din recension! Det är få saker som är så härligt som ett nystädat hem :)

• JOHAN THOMAS L

JOHAN THOMAS L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Fungerar klockrent, rent och snyggt, trevligt bemötande, bra pris - rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar JOHAN THOMAS L
    Hej Johan,

Tusen tack för både din recension och rekommendation :)

• LINDA J

LINDA J skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning v.a. vecka vilket funkat kanon, känns alltid skönt att komma hem till ett rent hem och roligt när personalen ibland gjort det lilla extra, som att arrangera barnens gosedjur på något fint vis. Någon soppåse någon gång som glömt att tömmas bara. Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar LINDA J
    Hej Linda,

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension, det uppskattar vi :)

• ALEXANDRA J

ALEXANDRA J skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har städhjälp varannan vecka från Alberts städservice och kan varmt rekommendera dem! Rent och fint varje gång och alltid trevligt bemötande. Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar ALEXANDRA J
    Hej Alexandra,

Tusen tack för din fina recension :)

• PATRIK S

PATRIK S skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Använder mig av återkommande städning varannan vecka och är väldigt nöjd med både bemötande och utförande! Läs mer
    2020-10-01 Alberts Städservice svarar PATRIK S
    Hej Patrik,

Så kul att höra, det glädjer oss :)

Sebastian E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Smidig bokning, städningen levererades med strålande resultat till offererat pris. Vi är jättenöjda. Observera att kommunikation med städarna kan behöva gå via städfirmans kontakt då de inte kunde så mycket englelska. I vårt fall gick det bra ändå med tecken och god vilja :) Läs mer
    2020-09-29 Alberts Städservice svarar Sebastian E
    Hej Sebastian,

Tack för fin recension, glada vi blir! :-)

Ha en fin kväll!

Lena B skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Det är bra städat. Trevlig personal som kommer i tid och jobbar effektivt. Läs mer
    2020-09-29 Alberts Städservice svarar Lena B
    Hej Lena,

Tack för din recension! Precis så vill vi uppfattas :)

Trevlig kväll!

Eva D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jättebra städning. Det var omständigt att boka ett första besök. Läs mer
    2020-09-29 Alberts Städservice svarar Eva D
    Hej Eva,

Tack för din recension!
    Vi vill alltid blir bättre, du får därför gärna skicka ett mejl till info@alberts-service.se och berätta vad du upplevde som omständigt :)

Trevlig kväll!
    Gabriel på Alberts
  • 2020-09-15

Tommy H skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag beställde en flyttstäd och blev jättenöjd med resultatet. Läs mer
    2020-09-16 Alberts Städservice svarar Tommy H
    Hej Tommy,

Så kul att höra :) Lycka till med flytten!

• Rebecca E

2020-09-15

Rebecca E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Fantastiskt duktig personal och alltid i tid. KOmmer hem och känner mig glad varje gång de varit här. Känns tryggt när jag har djur med med den tjejen jag fått som kommer hit. Läs mer
    2020-09-16 Alberts Städservice svarar Rebecca E
    Hej Rebecca,

Tusen tack för den fina recesionen!

• 2020-09-12

GABRIELLA A skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Ringde till kundtjänst och sa att jag behövde en akut storstädning till dagen efter, den trevliga kvinnan i luren ordnade det utan problem. Vi är supernöjda med städningen och städarna gjorde det lilla extra som att bädda sängen vilket vi inte förväntade oss! Läs mer
    2020-09-15 Alberts Städservice svarar GABRIELLA A
    Hej Gabriella,

Glada vi blir, tack för att du hörde av dig!

• 2020-09-07

Margareta A skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi är mycket nöjda. Det enda som jag är tveksam till är att man inte vet vilken tid på dagen de kommer. Vill man ha reda på det måste man själv fråga..ett mail ett par dagar innan eller fast tid skulle underlätta för vår egen planering. Läs mer
    2020-09-08 Alberts Städservice svarar Margareta A
    Hej Margareta,

För att få ihop städschemat behöver vi kunna vara något flexibla. Som du skriver, så kan man alltid höra av sig till vår kundservice för exakt tid. Vi tar med oss din feedback :)

• 2020-09-07

Marianne B skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har hemstäd var annan vecka och är väldigt nöjd. Bra kontakt med företaget. Läs mer
    2020-09-08 Alberts Städservice svarar Marianne B
    Hej Marianne,

Tack för din fina recension :)

Mia skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag förväntade mig att Alberts Städservice hade städpersonal Läs mer
    2020-09-04 Alberts Städservice svarar Mia
    Hej Mia,

Tråkigt att du inte är nöjd med städet. Vi strävar alltid efter att bli bättre, så du får gärna höra av dig till vår kundtjänst och berätta vad som har gått fel.

Du når oss på 010-3303095 eller info@alberts-service.se

Carl-johan F skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städtjänst som är kanon,vore bra om någon kunde svenska. Läs mer
    2020-09-07 Alberts Städservice svarar Carl-johan F
    Hej Carl-Johan,

Vad kul att du är nöjd med städning :)

Då vi inte kan garantera att all personal talar svenska sköts kommunikationen med städpersonalen via kundservice. Vi har fullt förtroende för alla kollegor och ser inte språkbristen som ett hinder för att utföra ett gott arbete.

Gabriel på Alberts

Anneli K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning plus fönsterputs.
    Personerna var trevliga och gjorde det lilla extra. Läs mer
    2020-09-04 Alberts Städservice svarar Anneli K
    Hej Anneli,

Så härligt att du blev nöjd med både städ och fönsterputs, det glädjer oss :)

• Lee W

2020-09-04

Lee W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har ett städ i veckan och det är helt underbar kvalite på tjänsten ! Läs mer
    2020-09-04 Alberts Städservice svarar Lee W
    Hej Lee,

Vad kul att du är nöjd med städningen, det glädjer oss :)

Linda skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning varannan vecka. 3 ggr totalt ännu.
    Mycket nöjd, speciellt de första 2 gångerna då Alberts gjort det där "lilla extra" som att sätta i ordning/arrangera dotterns gosedjur på hennes rum, bädda extra fint, plocka i ordning på skrivbord, lägga filtar väldigt fint osv. Märktes då att städningen utförts av någon som tycker om sitt jobb. Stort plus att avloppet i duschen rensades vid ett av tillfällena, något jag inte trodde ingick ens. Läs mer
    2020-09-04 Alberts Städservice svarar Linda
    Hej Linda,

Tack för din recension! Det glädjer oss enormt att du är nöjd med tjänsten :)

Margareta A skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städtjänst. Allt är toppen, mina förväntningar, personalen är suveräna, ja allt har levt upp till vad jag önskade. Läs mer
    2020-09-03 Alberts Städservice svarar Margareta A
    Hej Margareta,

Härligt att vi lever upp till dina förväntningar, det glädjer oss :)

Martin B skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har städning en gång i månaden. Och detta sköts väldigt bra.
    Första besöket var det väldigt stökigt och blev superbra. Läs mer
    2020-09-03 Alberts Städservice svarar Martin B
    Hej Martin,

Tack för din recension :)

Inger H skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde hemstädning.
    Blev bra bemött, hembesök innan första städtillfället.
    Städningen utfördes snabbt och effektivt av två personer varav en av dom kunde engelska vilket var ok för mig.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd. Läs mer
    2020-09-03 Alberts Städservice svarar Inger H
    Hej Inger!

Tack för din recension! Snabbt och effektivt låter som en bra kombination :)

Lars Y skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Ett trevligt och proffsigt bemötande , från första kontakten .
    Köpte en flytt städning som de utförde mycket bra och allt var verkligen rent .
    De uppfylldes absolut min förväntningar , och mer därtill .
    Kommer gärna att rekommendera dem till andra . Läs mer
    2020-09-03 Alberts Städservice svarar Lars Y
    Hej Lars,

Tusen tack för din recension och stort lycka till med flytten :)

Hanna skrev om Alberts Städservice Göteborg
    De 2 människor som städade hos mig var pålitliga, snabba,snälla och jag kommer att anlita de igen. Rekomenderar!!!!!! Läs mer
    2020-09-03 Alberts Städservice svarar Hanna
    Hej Hanna,

Tack för den fina recensionen! Bättre än så blir det inte :)

Pirkoo skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hej, jag fick hjälp att putsa glasen på inbyggda balkongen. Dom är besvärliga numera för att man kan inte plocka ner dom längre (huset har satt sig) och inte kan öppnas inåt. Vi blev vänligt bemötta av killen som fixade det på en timme och resultatet blev kanon. Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Pirkoo
    Hej Pirkoo!

Vad kul att vi kunde hjälpa er! Jag ska se till att hälsa han som besökte er :)

Julia skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde flyttstädning, mycket bra utfört och trevligt bemötande vid beställning! Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Julia
    Hej Julia,

Så kul att höra! Stort lycka till med flytten :)

Abhishek skrev om Alberts Städservice Göteborg
    I am satisfied with there house cleaning service. Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Abhishek
    Hi Abhishek,

Thank you for your kind words! We are really happy that your are satisfied with our services :)

/Gabriel
  • Lennart

2020-09-02

Lennart skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket trevlig personal- noggranna! Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Lennart
    Hej Lennart!

Trevligt och noggrant låter som ett toppbetyg :)

Erika skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Alberts städservice kommer till vårt hem och städar varannan vecka. Vi är alltid nöjda och tacksamma över resultatet. Jag förväntade mig en tjänst som skulle underlätta för vår familj och så har det verkligen blivit. Denna städfirma är flexibel, prisvärd och seriös. Glad att jag hittat den! Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Erika
    Hej Erika,

Tack för din fina recension! Att underlätta för familjer är det vi brinner för :)

Björg skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag är mycket nöjd med städningen av min lägenhet . Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Björg
    Hej Björg!

Det blir vi glada av att höra :)

Therese skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Fint och noggrant städat med fint bemötande.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar Therese
    Hej Therese!

Tusen tack för den fina recensionen :)
  • EMELIE N

2020-09-01

EMELIE N skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har varit helt OK nöjda för det mesta, dock är det lite ojämn kvalitet på städningen beroende på vem som varit där. (Trots att de säger att de försöker ha samma personal hela tiden)
    Vi har också ofta fått sms med klagomål på oss tex att städmaterialet är slut när det funnits dubbla uppsättningar (förmodligen har personalen inte koll på vart det finns, också eftersom det hela tiden varit olika personer där).

Vi valde att avsluta vår veckostädning, inte på grund av ovanstående utan pga av det rent ut sagt pissiga bemötandet vi fick av Jenny S på kundservice när de släppte ut vår innekatt.
    Vi förstår att misstag kan ske men att inte höra av sig till oss på 16 timmar, när vi hörde av oss för att veta ungefär när städarna varit hos oss så att vi skulle ha ett humm om hur långt han tagit sig då vi har bilväg, tåg och skog vid oss, är under all kritik.
    Och svaret jag fick "Vi har frågat personalen och de säger att katten var hemma när de var på plats. Och självklart har vi informationen om att katten endast är inomhus. Trevlig helg!"
    Inget mer, inte ens en fråga om vi hittat honom. Trevlig helg?
    Som sagt, överlag helt ok nöjda men valde att avsluta pga det dåliga bemötandet från Jenny.
    Noll ansvarskänsla, dåligt bemötande och kass attityd.

När jag sen ville ha tillbaks nyckeln skulle de ha 150kr för att skicka rekommenderat brev. (...) Vilket Angelika (som är någon slags admin) fick avstyrt.. Tack! Läs mer
    2020-09-02 Alberts Städservice svarar EMELIE N
    Hej Emelie,
    Vilken tråkigt upplevelse du fått från oss. Såhär vill vi inte att våra kunder skall känna efter att dom anlitat oss.
    Går det bra att vi ringer upp dig under dagen och försöker lösa detta?
    /Jennifer på Alberts

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte