Alberts Städservice Göteborg

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Alberts Städservice är proffs på städning i alla dess former. Hos oss får du trygghet och kvalitet till låga priser, alltid med Nöjd kund-garanti. Vi är ett av Göteborgs största hemstädningsföretag. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag. Förutom hemstädning erbjuder vi även storstädning, flyttstädning, fönsterputs och kontorsstädning.

Klicka i dina uppgifter på offertknappen jämte så återkommer vi inom kort med prisoffert, självklart kostnadsfri.

Varmt välkommen till oss på Alberts!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 246 kunder tycker om Alberts Städservice Göteborg

• 2020-01-08

Lottie skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Flyttstäd. Korrekt och tydlig info via Mail. Punktliga och noggranna. Ägaren av lägenheten ville veta vem som städat om hon önskade hjälp någon gång. Det är väl om något ett bra betyg? Läs mer
    2020-01-13 Alberts Städservice svarar Lottie
    Hej Lottie! Det om något var absolut ett helt fantastiskt betyg! Stort tack för att du hörde av dig till oss :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-03

Eva skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har haft Alberts städ länge och aldrig varit nöjdare. Beställde storstäd och allt var rent fint och framförallt kan man lita på dom. Väldigt professionella överlag. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Eva
    Hej Eva! Stort tack, glada vi blir. Tar vidare ditt beröm till berörd personal. /Jennifer på Alberts

Hanna Helena D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket professionellt bemötande i alla kontakter, mycket duktiga städare, städar bättre än vad jag själv hade gjort på 2 dagar men de gör det på 2 timmar. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Hanna Helena D
    Hej Hanna! Vilken fin recension, tack! /Jennifer på Alberts

Anna skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ i hemmet
    Bra info och mycket noggrant genomfört arbete Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Anna
    Hej Anna! Tack för detta. /Jennifer på Alberts

Allan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har städning av lägenheten 1 gång i månaden och är jätte nöjd med bemötandet och städningen, mina förväntningar gick i uppfyllelse och är jätte nöjd Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Allan
    Hej Allan! Stort tack för detta. Kul att du hör av dig till oss! /Jennifer på Alberts

Anders skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi var mycket positivt överraskade. Och de kan varmt rekomemderas Läs mer
    2019-12-30 Alberts Städservice svarar Anders

2019-12-16 Alberts Städservice svarar Thomas
    Hej Thomas! Kul att du är så nöjd. Tack för detta :) /Jennifer
  • 2019-12-09

Ida skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte flyttstäd, har INGET att anmärka på! SUPERNÖJDA över resultatet! Kommer anlita Alberts Städservice flera ggr samt rekommendera de till alla jag känner! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Ida
    Hej Ida! Detta tackar vi allra varmast för :-) Hoppas du får en riktigt fin jul! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-07

Anita skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kund sen många år och har aldrig blivit
    besviken😍! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Anita
    Hej Anita! Härligt att du varit med oss så länge, glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-05

Therese skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ av lägenhet. De kom i tid och lägenheten blev jättefin och perfekt städat överallt. Vi är Supernöjda! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Therese
    Hej Therese! Tack för att du hörde av dig :-) Hoppas du får en fin jul! /Jennifer på Alberts
  • Anita W

2019-12-05

Anita W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har haft hjälp av Alberts i många år och har till 100% varit nöjd med städningen! Alltid redo även när jag själv trasslat till det😀! Kan verkligen rekommendera Alberts!
    Anita Wannheden Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Anita W
    Hej Anita, vad kul att du är 100% nöjd med oss :-) Hoppas du får en fin jul! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-04

ANDREA E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi anlitade Alberts Städservice efter goda rekommendationer i samband med vår flytt och var så nöjda över att ha hittat ett bra städföretag, trodde vi. Resultatet var dock, till vår stora besvikelse, UNDER ALL KRITIK! Inget var ordentligt städat – det var fläckar på golven, smutsiga fönsterbrädor, varken dörrkarmarna eller lister var avtorkade och köksfläkten grisig – listan kan göras ännu längre!

Olyckligtvis upptäcktes detta först en lördag eftermiddag varpå nycklarna skulle lämnas in redan tidigt på måndagen därpå så fick ägna hela helgen åt att själva städa lägenheten då jag ej vill lämna från mig en lägenheten i det pinsamt dåliga skick som Alberts Städservice lämnade den. En flyttstädning för mig innebär en ordentlig storstädning där karmar, lister och golv etc rengörs noga men av resultatet att döma anser Alberts Städservice uppenbarligen raka motsatsen, trots att de i samband med bokning utlovar en grundlig rengöring av ovannämnda punkter.

Det gör mig, uppriktigt sagt, både orolig och förvånad över att Alberts Städservice anser detta vara väl genomförd flyttstädning i linje med deras standard. Jag skulle ALDRIG rekommendera detta företag till någon då de känns fullständigt oansvariga och håller definitivt inte vad de lovar! Läs mer
    2019-12-10 Alberts Städservice svarar ANDREA E
    Hej Andrea! Vi håller helt med dig om att det dessvärre hade missats några saker på ditt flyttstäd och vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Vid en flytt så vill man att allt ska gå så smidigt som möjligt och vi beklagar att så inte var i detta fallet.
    När du bokade ditt flyttstäd informerade vi vid två tillfällen om vår nöjd kundgaranti som innebär att vi behöver din feedback på städet inom 3 dagar efter städtillfället för att komma tillbaka och åtgärda det som du inte känner dig helt nöjd med. Detta fick vi dessvärre inte till oss.
    När du upptäckte på lördags morgonen att vi hade missat saker på ditt städ så hade vi uppskattat om du kunde hört av dig till oss via akut mejlen du fick i samband med bokningen så vi hade kunnat få en andra chans att lösa någonting bra för dig under helgen. Men oavsett så ber vi om ursäkt för att städet hade brister i sig. Min kollega Anna har varit i kontakt med dig och det kändes som att vi kom fram till en lösning som passade dig bra? Är det något mer vi kan göra för dig så får du väldigt gärna återkomma till oss. Vill passa på att önska dig en fin jul och stort lycka till med övriga flytten! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-27

Anne skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Varannanveckastädning:
    Bra städat, jättegulligt bemötande (jag är hemma och sängliggande med brutet nyckelben), sååå go tjej! Läs mer
    2019-11-27 Alberts Städservice svarar Anne
    Hej Anne! Tack för din rekommendation. Ska framföra ditt beröm till berörd personal :) Stort krya på dig och hoppas att du är på benen snart :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-26

Fahimeh F skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Första städet va väldigt bra och noggrant. Hoppas att så fortsätter framöver med. Läs mer
    2019-11-27 Alberts Städservice svarar Fahimeh F
    Hej Fahimeh! Tack för detta, ha en fin onsdag :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-25

Tellervo skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte fönsterputs. Trots att det blev strul med arbetsordern och jag fick vänta en dag till är jag mycket nöjd med resultatet. Det blev verkligen skinande rent och fönsterputsarnas bemötande var bra.Tyckte att det var mycket angenämt att ni självmant gav mig litet rabatt pga strulet! Läs mer
    2019-11-25 Alberts Städservice svarar Tellervo
    Hej Tellervo! Tack för att du hörde av dig :-) Varmt välkommen åter! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-20

Annika skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städservice. Bra bemötande! Tog några gånger innan vi var helt nöjda med utförd tjänst. Läs mer
    2019-11-22 Alberts Städservice svarar Annika
    Hej Annika! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse. Önskar dig en fin helg :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-18

Göran W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag har köpt städning hemma varannan vecka från Alberts städservice. Det är en lycka att komma hem varannan fredagseftermiddag till en ren lägenhet. Tusen tack för er insats i min vardag. :) Läs mer
    2019-11-22 Alberts Städservice svarar Göran W
    Hej Göran! Tack för att vi får vara med och underlätta i din vardag :-) Ha en riktigt fin helg! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-09

Håkan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ,och det var alldeles utmärkt Läs mer
    2019-11-11 Alberts Städservice svarar Håkan
    Hej Håkan! Tack för din recension :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-07

Annika skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Härligt att komma hem till ett nystädat och rent hus! Det var fint i alla rum och badrum och kök. Kan verkligen rekommendera Alberts städservice. Läs mer
    2019-11-08 Alberts Städservice svarar Annika
    Hej Annika! Ja, det är ljuvligt att komma hem till ett nystädat hem :-) Tack för att du hörde av dig! /Jennifer på Alberts
  • Niklas

2019-11-07

Niklas skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kanon. Tummen upp 👍 väldigt nöjd kommer fortsätta med detta! Läs mer
    2019-11-08 Alberts Städservice svarar Niklas
    Hej Niklas! Tack för din fem-stjärniga recension :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-05

Håkan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Suveränt,snabba, effektivt och trevligt bemötande Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Håkan
    Hej Håkan! Tack för fin recension :-) /Jennifer på Alberts
  • Majda G

2019-11-05

Majda G skrev om Alberts Städservice Göteborg
    det var bra. En ända minus att de kan ingen svenska och en av de var lite klumpig och gjorde sönder 2 stickna ljus holare hemma hus mmig. AAnnars jag är nöjd med stödningen. Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Majda G
    Hej Majda! Tack för att du hörde av dig till oss /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-03

Ingrid skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Snabb kontakt och snabb överenskommelse. Vi gjorde beställningen på söndag, kontakt på måndag, städningen genomfördes på onsdagen till ett mycket bra resultat! Är nöjd. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Ingrid
    Hej Ingrid! Härligt att höra, tack för att du hörde av dig :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-02

Malin skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Professionella, löser problem som uppstår och agerar snabbt på feedback. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Malin
    Hej Malin! Detta tackar vi allra varmast för :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-01

Kristina skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstädning 4 Tim. Allt välstädat förutom lite fläckar kvar på hallgolvet. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Kristina
    Hej Kristina! Tack för att du hörde av dig. Trevlig dag! /Jennifer på Alberts
  • Kent

2019-10-28

Kent skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning i 4 timmar.

Bra bemötande- trevliga ungdomar.

Utmärkt städat.
    🤙 Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Kent
    Hej Kent! Stort tack för fem-stjärnig recension :) Glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-28

My skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd .
    Fint bemötande, noggrant och proffsigt städat.
    Levde helt klart upp till förväntningarna.
    Enda jag hade önskat annorlunda är att ha ett fast klockslag för veckostädningen. Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar My
    Hej My! Tack, vad glada vi blir :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-27

Christer skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Magdalena och Lucas hjälper oss enormt. Alltid hög kvalitet när de utför jobbet. Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Christer
    Hej Christer! Tack för att du hörde av dig, ska meddela ditt beröm till berörd personal :) /Jennifer på Alberts
  • Karin K

2019-10-26

Karin K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag är väldigt glad att jag, äntligen, har kostat på mig städhjälp👍
    Är väldigt nöjd med företaget och de personer som var här och städade. Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Karin K
    Hej Karin! Tack för att du delar med dig. Ha en skön helg! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-26

Tone L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Riktigt nöjda med veckostädningen. Snabb återkoppling från företaget vid eventuellt frågor. Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Tone L
    Hej Tone! Tack för din recension :) /Jennifer på Alberts

Mari P skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har städ var 14:e dag
    Super nöjd med mitt städteam

Men ändras lite för mycket tider, dag och nya städare Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Mari P
    Hej Mari! Härligt att du är nöjd och tack för att du hörde av dig! Vårt målsättning är att man alltid, i den mån det går, har samma städteam. Ibland sker det dock byten vid sjukdom, semester eller liknande. Men vår målsättning ser ut sån.
    Ha en riktigt fin lördag! /Jennifer på Alberts

Christer skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Alltid perfekt. Tack Magdalena och Lukas! Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Christer
    Hej Christer! Tack för detta :) /Jennifer på Alberts

Louise L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kom hem till ett välstädat hem. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Louise L
    Hej Louise! Visst är det underbart!? :-) Tack för att du hörde av dig. Ha en riktigt fin helg! /Jennifer på Alberts

Lis-britt skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Det var väldigt bra utfört. Personalen var väldigt bra. Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Lis-britt
    Hej Lis-Britt! Detta tackar vi allra varmast för :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-24

Angelique skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi är mycket nöjda med Alberts städservice, som vi har haft hemma för andra gången idag. Så underbart att komma hem till ett rent och underbart doftande hem!
    Jag har bara gott att säga om bemötandet med företaget och kontakten oss emellan har varit över förväntan.
    Allt är precis som jag förväntade mig!
    TACK
    Angelique Amos Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Angelique
    Hej Angelique! Vad glada vi blir. Stort tack för din fem-stjärniga recension :-) Ha en riktigt skön helg /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-24

Dödsbo Mikael Kristian T skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Anlitade Alberts Städservice vid vår flytt och är grymt nöjd. De gjorde ett kanonjobb, rent och fräscht på alla sätt och vis. Kommer att anlita dom fler gånger. Läs mer
    2019-10-24 Alberts Städservice svarar Dödsbo Mikael Kristian T
    Hej! Tack för att vi fick förtroende för att städa vid flytten. Varmt välkommen åter! /Jennifer på Alberts
  • Evelina

2019-10-23

Evelina skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning
    Helt klart nöjd. Rent och fint. Kommer anlita igen och igen och igen Läs mer
    2019-10-24 Alberts Städservice svarar Evelina
    Hej Evelina! Kul att höra detta, du är så välkommen så! :-) /Jennifer på Alberts

Gith skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag beställde städ varannan vecka. Nu har de varit här och grundstädat en gång.
    De gånger jag har varit i kontakt med Alberts städ har jag ALLTID blivit mycket väl bemött!
    Jag hade skyhöga förväntningar på städningen och de uppfylldes. Inte en gnutta missnöjd!
    Som sagt första städet var precis så himla bra som jag hade förväntat mig! Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Gith
    Hej Gith! Wow, vilken strålande recension :-) Tusen tack! /Jennifer på Alberts

Lars-inge skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vill tacka Alberts städservice för ett mycket fint jobb och mycket trevligt bemötande och så duktig personal rekommenderas verkligen Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Lars-inge
    Hej Lars-Inge! Tack för att du hörde av dig med din fina recension :) /Jennifer på Alberts

Paulina Maria Elisabet W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Inte nöjd med flyttstädet när vi för 2 veckor sen flyttade in i vår bostadsrätt. Smuts under kyl samt damm mellan vägg och kyl, smuts bakom spis = alltså hade de inte blivit utdragna för städ. Smuliga golv generellt. Ytor som dörrar och trappräcke ej avtorkat. Stackars säljaren fick dammsuga av golven själv en gång extra då ni inte hade möjlighet att uppfylla städgarantin på måndagen eller tisdagen innan ägarbyte skulle ske. Läs mer
    2019-10-22 Alberts Städservice svarar Paulina Maria Elisabet W
    Hej Paulina! Tråkigt att du är missnöjd. Vi meddelar i både offert samt i orderbekräftelsen att vitvaror måste vara utdragna av kund för att städpersonalen skall kunna komma åt att städa bakom och emellan. Väldigt tråkigt att vi inte hann komma tillbaka innan ägarbytet skulle ske. I många fall har vi möjligheten att komma tillbaka samma dag eller nästkommande dag. Men ibland händer också att vi har ett par dagar med uppbokade kunder och att vi därför inte hinner komma ut samma dag. Men vår målsättning är att alla ska vara så nöjda att vi inte behöver komma tillbaka och om det ändå händer så ska vi försöka komma ut så fort det bara går. Tack för din feedback! /Jennifer på Alberts

Henrik skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd. Väldigt proffsigt utfört! Läs mer
    2019-10-21 Alberts Städservice svarar Henrik
    Godmorgon Henrik! Tackar för detta, härligt för oss att höra att du är nöjd :-) /Jennifer på Alberts

Petter skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning av min lägenhet. Mycket nöjd efter de två tillfällen som hittils varit! Läs mer
    2019-10-21 Alberts Städservice svarar Petter
    Hej Petter! Härligt att du är så nöjd med oss :-) Ha en fin vecka! /Jennifer på Alberts

Britt-Mari Y skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag hade städning av min lägenhet. O utfördes väldigt bra tack mvh Britt-Mari Yngwe Läs mer
    2019-10-21 Alberts Städservice svarar Britt-Mari Y
    Godmorgon Britt-Mari! Stort tack för fem-stjärnig recension :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-14

Henrik skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd. Min fasta städerska är noggrann och väldigt proffsig! Läs mer
    2019-10-15 Alberts Städservice svarar Henrik
    Hej Henrik! Tack, ska genast skicka ditt beröm till berörd personal :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-14

Annemaj A skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Flyttstäd i trerumslägenhet i Kungälv. Mycket proffsigt bemötande då jag ringde och förhörde mig om tider, kostnad etc. Perfekt utförd städning. Läs mer
    2019-10-15 Alberts Städservice svarar Annemaj A
    Hej Annemaj! Vad härligt att du upplevde allting som perfekt, bättre betyg får man leta efter :-) /Jennifer på Alberts
  • Krisse K

2019-10-11

Krisse K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi är så otroligt nöjda efter att Alberts proffsiga och trevliga tjejer / killar varit hos oss och storstädat hela huset jätte fint.

Kommer att köpa era tjänster månadsvis hädanefter. Läs mer
    2019-10-15 Alberts Städservice svarar Krisse K
    Hej Krisse! Vilken fin recension, tack för detta! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-11

Helen skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag har alltid blivit bra bemött av Alberts städ. De är lyhörda för önskemål och gör ett gott jobb 👍🏻😃 Läs mer
    2019-10-15 Alberts Städservice svarar Helen
    Hej Helen! Kul att du upplever vårt bemötande så bra. Ska framföra ditt beröm till berörd personal! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-11

Åsa W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Fungerar alltid lika bra. De kommer på överenskommen tid och all personal är lika trevlig. Lämnar alltid ett bra jobb när de är klara. Vi är riktigt nöjda med Alberts Städ! Läs mer
    2019-10-15 Alberts Städservice svarar Åsa W
    Hej Åsa! Tack för detta :-) Trevlig dag! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-10

Maria L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Proffsigt företag som är lyhörda och utför arbetet väldigt bra. Läs mer
    2019-10-11 Alberts Städservice svarar Maria L
    Hej Maria! Tack för att du hörde av dig :) Glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-10

Jenny L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städat vårt hem så fint! Alla är väldigt trevlig. Läs mer
    2019-10-10 Alberts Städservice svarar Jenny L
    Hej Jenny! Stort tack för 5-stjärnig recension! /Jennifer på Alberts