Alberts Städservice Göteborg

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Alberts Städservice är proffs på städning i alla dess former. Hos oss får du trygghet och kvalitet till låga priser, alltid med Nöjd kund-garanti. Vi är ett av Göteborgs största hemstädningsföretag. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag. Förutom hemstädning erbjuder vi även storstädning, flyttstädning, fönsterputs och kontorsstädning.

Klicka i dina uppgifter på offertknappen jämte så återkommer vi inom kort med prisoffert, självklart kostnadsfri.

Varmt välkommen till oss på Alberts!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 267 kunder tycker om Alberts Städservice Göteborg

• 2020-04-07

Michaela skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Väldigt nöjda med vår veckostädning som vi har varannan vecka. Kan beskriva Alberts Städservice med enkelt, smidigt och lyxigt!

Är alltid lika underbart att få komma hem när de varit här. Bra kommunikation och är toppen med hembesöket innan där man själv kan gå igenom sina önskemål.

/ Michaela Läs mer
  • 2020-04-07

Philip skrev om Alberts Städservice Göteborg
    De är enkla och trevliga att kommunicera med innan och efter städningen via kundtjänsten. Hade varit bra om städarna pratar bättre engelska men annars har allt varit bra! Läs mer

Monica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vänligt bemötande!
    Mycket bra städning! Läs mer

Axel skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Helt okej service med en bra och rak kommunikation. I övrigt så är det en ganska välfungerande firma samt proffesionell firma. Läs mer

Josefine skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket nöjda med städet och bra bemötande även om de inte talade Svenska. Dock var det strul med bokning av dag & tid. En person lovade oss fast dag med fast tid (Tisdagar 08.00), sen kom jag hem en Tisdag kl 13.30 och de hade inte varit där. Ringde då er och hon på telefonen sa att det inte går att boka fast tid på en dag. Jag mailade därefter då för att önska att boka en annan dag men då sa en som arbetar hos er att det visst går att få fast tid! Så det var lite rörigt om vad som gäller men nu är vi åter igen lovade fast dag med fast tid, hoppad det ska hållas. Den dagen städet inte kom den tiden så bad jag att få sms/mail om tiden skulle ändras och det ska man som kund få men det fick vi inte. Men det har vi nämt. Annars super nöjda!! Läs mer

Kajsa skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstädning

Bra städning

Ser fram mot nästa tillfälle. Läs mer

Jonas skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag köpte städning av lägenheten.
    Är nöjd med både utförande och service innan och under utförande. Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Jonas
    Hej Jonas! tack för att du hörde av dig med dina upplevelser :-) /Jennifer på Alberts

Monica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vänligt bemött!
    Utmärkt arbete o väl värda pengarna! Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Monica
    Hej Monica! Härligt, tack för detta /Jennifer på Alberts

Cecilia skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra och professionellt bemötande. Kommer på bra tider. Fint städat. Allt är bra. Även priset. Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Cecilia
    Hej Cecilia! Tack för fin recension. Ha en fin start på veckan! :-) /Jennifer på Alberts

Magnus skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra service från offert och fram till städdatum. 3 glada flyttstädare dök upp fixade vårt hem skinande rent... supernöjd och över förväntan! Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Magnus

2020-04-06 Alberts Städservice svarar Ing-britt
    Hej Ing-Britt! Stort tack för detta. /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-05

Elisabeth skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte hemstädning och kom överens om en grundligare städning vid första tillfället. Städningen utfördes över förväntan. Mycket effektivt och proffsigt. Läs mer
    2020-03-19 Alberts Städservice svarar Elisabeth
    Hej Elisabeth! Stort tack för detta. Kul att höra! /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-01

Barbro skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Beställde städning av mitt hem
    Blev bra bemött när jag ringde de kom hem och tittade och bi bestämde vad som skulle göras
    Allt blev bra och jag var mycket nöjd med städningen. Det enda jag kanske tyckte kunde vara bättre var att de som städade kunde tala engelska eller allra helst svenska. Läs mer
    2020-03-02 Alberts Städservice svarar Barbro
    Hej Barbro! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse av oss. Ha en fin start på veckan /Jennifer på Alberts
  • 2020-03-01

Jessica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi har städning varannan vecka. Vi är nöjda, bra personal och de lösar alltid ev uppkomna situationer på ett bra sätt 👍😀 Läs mer
    2020-03-01 Alberts Städservice svarar Jessica
    Hej Jessica! Tack för din recension/Jennifer på Alberts
  • 2020-02-27

Lena-karin D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Storstädning. Trevligt bemötande. De var snabba och ordnade en tid i samma vecka. Städteamet gjorde ett mycket bra arbete. Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar Lena-karin D
    Hej Lena-Karin! Härligt att du är så nöjd, stort tack för detta :-) Ha en fin helg!/Jennifer på Alberts
  • 2020-02-17

Karin skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Allt topp, inget att klaga på Läs mer
    2020-02-18 Alberts Städservice svarar Karin
    Hej Karin! Tack för din femstjärniga recension /Jennifer på Alberts
  • 2020-02-15

Erica skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Bra städat, snabba svar vid kontakt via mail. Läs mer
    2020-02-16 Alberts Städservice svarar Erica

2020-02-13 Alberts Städservice svarar Veronica
    Hej Veronica! Detta tackar vi för :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-02-03

Gabrielle L skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Varför städas inte dörrar, dörrposter
    Och varför använder man endast microfiber dukar. Jag vill att det även ska lukta gott
    Mvh Gabrielle Läs mer
    2020-02-11 Alberts Städservice svarar Gabrielle L
    Hej Gabriella!
    Tack för att du hörde av dig till oss. Avtorkning av dörrkarmar brukar ingå vid hemstädning samt borrtagning av fläckar på dörr/dörrkarm. Du får väldigt gärna skicka ett mejl till oss på info@alberts-service.se så skall vi se över detta till ditt nästa städtillfälle.
    Vi eftersträvar att använda det bästa inom branchen för att nå ett så bra resultat som möjligt och vi har därför kommit fram till att riktiga microfiberdukar är det bästa. Ha en fin dag/Jennifer på Alberts
  • 2020-01-21

Jonas T skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning av villa. Första städningen var till fullo uppfylld på bästa sätt . Läs mer
    2020-01-28 Alberts Städservice svarar Jonas T
    Hej Jonas! Det låter som ett fantastiskt betyg. Tack! /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-19

Anne-louise M skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd. Bra bemött och bra städat, noggrant! Inget att klaga på efter första städet. Läs mer
    2020-01-28 Alberts Städservice svarar Anne-louise M
    Hej Anne-louise! Tack, glada vi blir. /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-08

Lottie skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Flyttstäd. Korrekt och tydlig info via Mail. Punktliga och noggranna. Ägaren av lägenheten ville veta vem som städat om hon önskade hjälp någon gång. Det är väl om något ett bra betyg? Läs mer
    2020-01-13 Alberts Städservice svarar Lottie
    Hej Lottie! Det om något var absolut ett helt fantastiskt betyg! Stort tack för att du hörde av dig till oss :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-01-03

Eva skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har haft Alberts städ länge och aldrig varit nöjdare. Beställde storstäd och allt var rent fint och framförallt kan man lita på dom. Väldigt professionella överlag. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Eva
    Hej Eva! Stort tack, glada vi blir. Tar vidare ditt beröm till berörd personal. /Jennifer på Alberts

Hanna Helena D skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Mycket professionellt bemötande i alla kontakter, mycket duktiga städare, städar bättre än vad jag själv hade gjort på 2 dagar men de gör det på 2 timmar. Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Hanna Helena D
    Hej Hanna! Vilken fin recension, tack! /Jennifer på Alberts

Anna skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ i hemmet
    Bra info och mycket noggrant genomfört arbete Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Anna
    Hej Anna! Tack för detta. /Jennifer på Alberts

Allan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har städning av lägenheten 1 gång i månaden och är jätte nöjd med bemötandet och städningen, mina förväntningar gick i uppfyllelse och är jätte nöjd Läs mer
    2020-01-04 Alberts Städservice svarar Allan
    Hej Allan! Stort tack för detta. Kul att du hör av dig till oss! /Jennifer på Alberts

Anders skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi var mycket positivt överraskade. Och de kan varmt rekomemderas Läs mer
    2019-12-30 Alberts Städservice svarar Anders

2019-12-16 Alberts Städservice svarar Thomas
    Hej Thomas! Kul att du är så nöjd. Tack för detta :) /Jennifer
  • 2019-12-09

Ida skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte flyttstäd, har INGET att anmärka på! SUPERNÖJDA över resultatet! Kommer anlita Alberts Städservice flera ggr samt rekommendera de till alla jag känner! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Ida
    Hej Ida! Detta tackar vi allra varmast för :-) Hoppas du får en riktigt fin jul! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-07

Anita skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kund sen många år och har aldrig blivit
    besviken😍! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Anita
    Hej Anita! Härligt att du varit med oss så länge, glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-05

Therese skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ av lägenhet. De kom i tid och lägenheten blev jättefin och perfekt städat överallt. Vi är Supernöjda! Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Therese
    Hej Therese! Tack för att du hörde av dig :-) Hoppas du får en fin jul! /Jennifer på Alberts
  • Anita W

2019-12-05

Anita W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Har haft hjälp av Alberts i många år och har till 100% varit nöjd med städningen! Alltid redo även när jag själv trasslat till det😀! Kan verkligen rekommendera Alberts!
    Anita Wannheden Läs mer
    2019-12-16 Alberts Städservice svarar Anita W
    Hej Anita, vad kul att du är 100% nöjd med oss :-) Hoppas du får en fin jul! /Jennifer på Alberts
  • 2019-12-04

ANDREA E skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Vi anlitade Alberts Städservice efter goda rekommendationer i samband med vår flytt och var så nöjda över att ha hittat ett bra städföretag, trodde vi. Resultatet var dock, till vår stora besvikelse, UNDER ALL KRITIK! Inget var ordentligt städat – det var fläckar på golven, smutsiga fönsterbrädor, varken dörrkarmarna eller lister var avtorkade och köksfläkten grisig – listan kan göras ännu längre!

Olyckligtvis upptäcktes detta först en lördag eftermiddag varpå nycklarna skulle lämnas in redan tidigt på måndagen därpå så fick ägna hela helgen åt att själva städa lägenheten då jag ej vill lämna från mig en lägenheten i det pinsamt dåliga skick som Alberts Städservice lämnade den. En flyttstädning för mig innebär en ordentlig storstädning där karmar, lister och golv etc rengörs noga men av resultatet att döma anser Alberts Städservice uppenbarligen raka motsatsen, trots att de i samband med bokning utlovar en grundlig rengöring av ovannämnda punkter.

Det gör mig, uppriktigt sagt, både orolig och förvånad över att Alberts Städservice anser detta vara väl genomförd flyttstädning i linje med deras standard. Jag skulle ALDRIG rekommendera detta företag till någon då de känns fullständigt oansvariga och håller definitivt inte vad de lovar! Läs mer
    2019-12-10 Alberts Städservice svarar ANDREA E
    Hej Andrea! Vi håller helt med dig om att det dessvärre hade missats några saker på ditt flyttstäd och vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Vid en flytt så vill man att allt ska gå så smidigt som möjligt och vi beklagar att så inte var i detta fallet.
    När du bokade ditt flyttstäd informerade vi vid två tillfällen om vår nöjd kundgaranti som innebär att vi behöver din feedback på städet inom 3 dagar efter städtillfället för att komma tillbaka och åtgärda det som du inte känner dig helt nöjd med. Detta fick vi dessvärre inte till oss.
    När du upptäckte på lördags morgonen att vi hade missat saker på ditt städ så hade vi uppskattat om du kunde hört av dig till oss via akut mejlen du fick i samband med bokningen så vi hade kunnat få en andra chans att lösa någonting bra för dig under helgen. Men oavsett så ber vi om ursäkt för att städet hade brister i sig. Min kollega Anna har varit i kontakt med dig och det kändes som att vi kom fram till en lösning som passade dig bra? Är det något mer vi kan göra för dig så får du väldigt gärna återkomma till oss. Vill passa på att önska dig en fin jul och stort lycka till med övriga flytten! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-27

Anne skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Varannanveckastädning:
    Bra städat, jättegulligt bemötande (jag är hemma och sängliggande med brutet nyckelben), sååå go tjej! Läs mer
    2019-11-27 Alberts Städservice svarar Anne
    Hej Anne! Tack för din rekommendation. Ska framföra ditt beröm till berörd personal :) Stort krya på dig och hoppas att du är på benen snart :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-26

Fahimeh F skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Första städet va väldigt bra och noggrant. Hoppas att så fortsätter framöver med. Läs mer
    2019-11-27 Alberts Städservice svarar Fahimeh F
    Hej Fahimeh! Tack för detta, ha en fin onsdag :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-25

Tellervo skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Köpte fönsterputs. Trots att det blev strul med arbetsordern och jag fick vänta en dag till är jag mycket nöjd med resultatet. Det blev verkligen skinande rent och fönsterputsarnas bemötande var bra.Tyckte att det var mycket angenämt att ni självmant gav mig litet rabatt pga strulet! Läs mer
    2019-11-25 Alberts Städservice svarar Tellervo
    Hej Tellervo! Tack för att du hörde av dig :-) Varmt välkommen åter! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-20

Annika skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städservice. Bra bemötande! Tog några gånger innan vi var helt nöjda med utförd tjänst. Läs mer
    2019-11-22 Alberts Städservice svarar Annika
    Hej Annika! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse. Önskar dig en fin helg :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-18

Göran W skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag har köpt städning hemma varannan vecka från Alberts städservice. Det är en lycka att komma hem varannan fredagseftermiddag till en ren lägenhet. Tusen tack för er insats i min vardag. :) Läs mer
    2019-11-22 Alberts Städservice svarar Göran W
    Hej Göran! Tack för att vi får vara med och underlätta i din vardag :-) Ha en riktigt fin helg! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-09

Håkan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städ,och det var alldeles utmärkt Läs mer
    2019-11-11 Alberts Städservice svarar Håkan
    Hej Håkan! Tack för din recension :-) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-07

Annika skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Härligt att komma hem till ett nystädat och rent hus! Det var fint i alla rum och badrum och kök. Kan verkligen rekommendera Alberts städservice. Läs mer
    2019-11-08 Alberts Städservice svarar Annika
    Hej Annika! Ja, det är ljuvligt att komma hem till ett nystädat hem :-) Tack för att du hörde av dig! /Jennifer på Alberts
  • Niklas

2019-11-07

Niklas skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Kanon. Tummen upp 👍 väldigt nöjd kommer fortsätta med detta! Läs mer
    2019-11-08 Alberts Städservice svarar Niklas
    Hej Niklas! Tack för din fem-stjärniga recension :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-05

Håkan skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Suveränt,snabba, effektivt och trevligt bemötande Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Håkan
    Hej Håkan! Tack för fin recension :-) /Jennifer på Alberts
  • Majda G

2019-11-05

Majda G skrev om Alberts Städservice Göteborg
    det var bra. En ända minus att de kan ingen svenska och en av de var lite klumpig och gjorde sönder 2 stickna ljus holare hemma hus mmig. AAnnars jag är nöjd med stödningen. Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Majda G
    Hej Majda! Tack för att du hörde av dig till oss /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-03

Ingrid skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Snabb kontakt och snabb överenskommelse. Vi gjorde beställningen på söndag, kontakt på måndag, städningen genomfördes på onsdagen till ett mycket bra resultat! Är nöjd. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Ingrid
    Hej Ingrid! Härligt att höra, tack för att du hörde av dig :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-02

Malin skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Professionella, löser problem som uppstår och agerar snabbt på feedback. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Malin
    Hej Malin! Detta tackar vi allra varmast för :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-01

Kristina skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstädning 4 Tim. Allt välstädat förutom lite fläckar kvar på hallgolvet. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Kristina
    Hej Kristina! Tack för att du hörde av dig. Trevlig dag! /Jennifer på Alberts
  • Kent

2019-10-28

Kent skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Städning i 4 timmar.

Bra bemötande- trevliga ungdomar.

Utmärkt städat.
    🤙 Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Kent
    Hej Kent! Stort tack för fem-stjärnig recension :) Glada vi blir! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-28

My skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Hemstäd .
    Fint bemötande, noggrant och proffsigt städat.
    Levde helt klart upp till förväntningarna.
    Enda jag hade önskat annorlunda är att ha ett fast klockslag för veckostädningen. Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar My
    Hej My! Tack, vad glada vi blir :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-27

Christer skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Magdalena och Lucas hjälper oss enormt. Alltid hög kvalitet när de utför jobbet. Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Christer
    Hej Christer! Tack för att du hörde av dig, ska meddela ditt beröm till berörd personal :) /Jennifer på Alberts
  • Karin K

2019-10-26

Karin K skrev om Alberts Städservice Göteborg
    Jag är väldigt glad att jag, äntligen, har kostat på mig städhjälp👍
    Är väldigt nöjd med företaget och de personer som var här och städade. Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Karin K
    Hej Karin! Tack för att du delar med dig. Ha en skön helg! /Jennifer på Alberts