Alberts Städservice Göteborg

Alberts Städservice Göteborg

JUST NU KAMPANJ: 139kr/h i en hel månad!

Vi på Alberts Städservice är proffs på städning i alla dess former. Hos oss får du trygghet och kvalitet till låga priser, alltid med Nöjd kund-garanti. Vi är ett av Göteborgs största hemstädningsföretag. Varje månad utför vi över 6000 städuppdrag. Förutom hemstädning erbjuder vi även storstädning, flyttstädning, fönsterputs och kontorsstädning.

Klicka i dina uppgifter på offertknappen jämte så återkommer vi inom kort med prisoffert, självklart kostnadsfri.

Varmt välkommen till oss på Alberts!

//Vi finns här för dig- Med anledning av den rådande situationen gällande Coronavirusets (Covid-19) utveckling håller vi på Alberts Städservice oss uppdaterade i utvecklingen. Vi städar som vanligt fast med extra försiktighetsåtgärder och följer alla dom rekommendationer som återfinns hos folkhälsomyndigheten. För mer information ring oss på 010-330 30 95 //

Läs vad 381 kunder tycker om Alberts Städservice Göteborg 2

2021-07-21
    Vi har beställt flyttstädning och
    var jättenöjd med städningen.
    Vi kan rekommendera Alberts Städservice Gbg !
    Hej Fatima, Härligt att ni är nöjda med städning, det glädjer oss! Stort lycka till med flytten och trevlig sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-07-21
    Personen som skulle städa var 45 minuter sen. Jag fick ringa kundtjänst tre gånger innan han dök upp. De var inte särskilt ursäktande men sa att de skulle försöka ta reda på var teamet befann sig och ringa tillbaka. De ringde aldrig tillbaka utan det var jag som fick ringa upprepade gånger. Personen som kom var en ensam ung kille som knappt hade någon utrustning. När jag kom tillbaka till lägenheten 7 timmar senare var samma ensamma kille kvar och inte klar med städningen. Känns tveksamt vilka arbetsvillkor städarna har. Av en slump var en person som jag gissar var en arbetsledare där när jag kom tillbaka andra gången. Han ville att jag skulle gå igenom lägenheten och säga om jag inte var nöjd direkt. Några saker var missade och rättades till direkt. Städningen var generellt bra, men inte bättre än så. Man kunde se att tex diskbänken var avtorkad, men inte skrubbad.

Skulle hellre betala lite mer om det innebar att ett team kom och städade och gjorde det riktigt ordentligt.
    Hej Emma, Jag vill börja med att be om ursäkt för den tråkiga upplevelsen, så skall det absolut inte gå till! Vi vill jättegärna titta närmare och utvärdera din kundupplevelse. Skulle du kunna skicka ett mejl till marknad@alberts-service se med dina uppgifter? Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-07-16
    Heja Alberts städservice som underlättar livet för mig. Kanske i synnerhet K och E som är ett fantastiskt polskt par som ser till att hemmet skiner och liknar ett hotell! Bemötandet från Albert sida är det bästa. Minsann har företaget levt upp till mina förväntningar. för städtjänsten. Tack

I Johansson
    Hej Ingrid! Tusen tack för din recension! Det glädjer oss enormt att vi har levt upp till dina förväntningar :) Vi önskar dig en fortsatt fin sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Camilla W
    2021-07-16
    Utmärkt bemötande och glad och hjälpsam personal som alltid gör allt för att lösa situationer på bästa sätt! Noggrann och duktig städpersonal som alltid utför sitt jobb proffsigt. Vi kommer fortsätta att rekommendera Alberts till våra vänner!
    Det har blivit en förhöjd livskvalitet att ha Alberts Städservice som hjälper till med allt man önskar för att hålla hemmet tip topp’
    Hej Camilla, Wow, vilken fantastiskt fin recension! Tusen tack för det :) Trevlig sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Jonathan K
    2021-07-14
    Dyra och gör inte jobbet man kommit överens om
    Hej Jonathan, Vi beklagar att du känner dig missnöjd med vår service. Vi vill väldigt gärna titta närmare på din kundresa. Skulle du kunna skicka ett mejl till marknad@alberts-service.se och berätta lite mer? /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-30
    Blivit väl bemött av både kontor och städpersonak. Motsvarar mina förväntningar.
    Hej Anders, Härligt att höra! Precis så skall det vara :) Trevlig sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-20
    Bemötande från företaget upplever jag som proffsigt och vänligt —
    Städning utgörs med blandad kvalitet- en del är mindre bra — det finns en som sticker ut som är superbra - Olga är min favorit -
    Är i stort sett nöjd — men allt kan ju bli bättre — det är därför jag ” tycker till”
    Hoppas på fortsatt bra samarbete…
    Mvh Eva
    PS) kommunikationen med vissa i städ staben är svår pga bristande kunskap i svenska och engelska — men men man har ju kropps - språk att ta till DS )
    Detta gäller hemstäd ..
    Hej Elin, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension! Härligt att du är nöjd med Olga, men vi ska se till att det är samma kvalité oavsett vem som kommer och städar :) Önskar dig en fin sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-18
    Jag får samma person varje vecka vilket ger en trygghet och ett förtroende. Om en ersättare kommer har de alltid koll på var vi har våra saker.
    Alberts städservice är alltid snabba på att svara på frågor och har bra koll!
    Hej Jonna, Tusen tack för din recension! Härligt att du är nöjd och att det funkar bra med vid ersättare. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-17
    Jag var jättenöjd med städningen och skulle gärna fortsätta anlita Alberts. Men som en ensamstående äldre kvinna utan släktingar behöver min lägenhet inte städas mer än varannan månad, och det gick tyvärr inte Alberts med på. Så om jag fortsätter använda dem tvingas jag betala för dubbelt så mycket städning som jag behöver. Man bryr sig tydliigen inte särskilt mycket om att anpassa sig till sina kunders behov. Synd, tycker jag.
    Hej Lisbeth, Tack för din recension, det uppskattar vi! När det gäller återkommande hemstädning har som standard att vi städar minst en gång i månaden. Som du skriver så är ju inte detta alltid aktuellt för alla, i så fall rekommenderar vi att man istället beställer en storstädning med jämna mellanrum. Om detta skulle vara intressant är det bara att du hör av dig till oss. Önskar den fin sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-08
    Vi köper städ varannan vecka och det var i början väldigt olika hur städer blev. Flera ggr har jag fått klaga. Då kräver företaget bevis i bilder mm. De litar inte på kunden. Svårt o få pengar tillbaka el ngt annat fast de inte gjort sitt jobb. Vissa städare var superbra men tyvärr fick man olika varje gång. Under ett tillfälle blev jag bestulen av min ärvda guldring. Det var väldigt tydligt och bevis fanns men ord stod mot ord och jag fick ingen ersättning alls.
    Efter stölden har jag haft en och samma städerska som fungerat ok. Dock litar jag inte på Alberts så jag är hemma och jobbar när de städar här. Jag kommer byta städbolag så snart jag hittat ngt annat.
    Hej Josefine, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension om din upplevelse av oss. Att vi frågar efter bilder handlar inte om att vi inte litar på våra kunder utan att vi skall kunna ge vår personal så tydlig återkoppling som möjligt. Jag har gått igenom dialogen med kundservice, där framkommer det inte några ”bevis” utan att du skulle gå vidare och göra en polisanmälan då ord står mot ord. I samma mejlkonversation skall du även ha fått alla kompletterande uppgifter för att gå vidare. Detta var i december förra året, sedan dess har vi inte hört något mer. Hör gärna av dig till oss! /Gabriel på Alberts /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-06-03
    Vi har haft städning i drygt ett halvår. Allt har fungerat bra. Vi har haft samma person som städat de flesta gångerna och hon gör ett toppenjobb! Jag är imponerad. De som hoppat in när hon varit ledig har också gjort ett bra jobb.
    Hej Emilie, Tack för din recension! Vi ska se till att framföra dina åsikt till berörd personal :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-05-28
    Storstädning och fönsterputs utfördes på ett föredömligt sätt.
    Mycket bra bemötande från både städpersonal och företag.
    Hej Ing-Britt! Tusen tack för den fina recensionen. Härligt att du blev nöjd med resultatet :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • MARIA W
    2021-05-22
    Vill man som kund luta sig tillbaka och kunna göra något annat medans någon annan städar ens hem ska man INTE VÄLJA DENNA STÄD FIRMA😡! De höll mig mer eller mindre psykiskt och fysiskt engagerad i 11timmar!!

Hade beställt en storstädning efter en köksrenovering. Vi hade städat i 2 dagar innan de skulle komma för att få bort det värsta och med facit i hand så var storstädningen egentligen inte nödvändig men vi tyckte det var bra att allt gicks igenom ordentligt en sista gång!
    Detta var ett enda stort misstag...😖
    De var försenade i nästan en timma och hörde själva inte av sig. Efter 40 minuter kom en kvinna utan utrustning!! Hon kunde knappt språket men fick fram HUSHÅLLETS dammsugare och började använda den innan mannen med utrustningen kom. Bara detta är helt galet!!
    Vid detta laget hade jag även haft åtskilliga telefon samtal med både kontoret och mannen som skulle utföra städet.
    Fick av kontoret info om att kund och utförare absolut inte skulle tala med varandra men det var mannen som ringde upp mig efter mitt första samtal till kontoret! Tur i oturen att han ringde mig eftersom felaktigheter upptäcktes efter kontorstid!

I och med att det var så pass rent i lägenheten är det svårt att bedöma den egentliga kvaliteten men hittade vissa ställen de missat. Det värsta var dock att vissa partier av de vitmålade väggarna i hall och vardagsrum var blå fläckade 😡😡 Detta är anmärkningsvärt då det tydligt framgår samt att kontoret upplyser om att de ALDRIG RÖR VÄGGAR OCH TAK!! Tavlor var fläckade med rinnmärken! Vid kontakt visste utförarna inte hur de kommit dit men efter många om och men och en jäkla massa telefonsamtal kom de till lägenheten
    kl.19.00 på kvällen!! De fick bort det mesta men vi har hittat fler i efterhand men fått bort de!
    Vi fick krediterat hela fakturan men detta städuppdrag pågick från kl.8.15 på morgonen till 19.20 på kvällen på grund av alla misstag!! Har även haft ytterligare samtal med kontoret efteråt då de aldrig haft likande bekymmer tidig
    Hej Maria, Jag beklagar återigen din upplevelse av oss. Självklart skall man kunna luta sig tillbaka och göra annat medan vi städar. Vi respekterar din önskan om att inte bli kontaktad något ytterliga. Vi kommer oavsett gå igenom ärendet internet för att se vad vi kan bli bättre på. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-05-20
    Vår storstädning var dessvärre under all kritik: extremt flammiga fönster och speglar, ej dammsugna mattor, damm och synlig smuts på mängder med ställen på golv. På en utav köksluckorna ”försvann” en skåpsdämpare, gren på en orkidé var knäckt och tillbakalagd i växten. Möbler placerade på annat sätt än innan. Flera möbler som var dammiga/ej dammsugna. Smutsig micro och fläkt.

Riktigt tråkigt då vi hade visning dagen därpå. Kommer aldrig använda mig av Alberts igen, tyvärr!
    Hej Lena, Detta låter ju inte alls bra, så skall det självklart inte gå till! Jag har stämt av med kundservice och förstår det som att vi åker ut till dig imorgon för att städa på nytt. Vi ber om ursäkt för detta och hoppas att morgondagens resultat blir mer önskvärt! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-05-16
    Mycket noggranna personer som utförde flyttstädningen.
    God morgon, Fredrik! Härligt att vi kunde hjälpa dig städa bostaden, det glädjer oss :) Lycka till med flytten! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-05-10
    Personalen var trevlig och tillmötesgående.
    De var noggranna och utförde sina arbetsuppgifter enligt vår överenskommelse på ett bra sätt.
    Hej Gunilla, Härligt att vi kunde hjälpa dig och att du känner dig nöjd med tjänsten :) Trevlig sommar! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-04-27
    Motsvarade de förväntningar vi hade plus lite till.
    Tack för bra genomfört jobb!
    //Annika
    Hej Annika, Det är vi som tackar :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-04-10
    Har haft storstädning i fritidshuset vilket var alldeles utmärkt. Trevlig o hjälpsam personal.Har även regelbunden städning hemma och är nöjd hittills. Vid kontakt med företaget blir man alltid trevligt bemött.
    Hej Berit, Tack för din superfina recension, det glädjer oss enormt :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Barbro A
    2021-04-08
    Mycket positivt bemötande. Bra o trevlig kvinna, som städade.’Kändes tryggt o bra att lämna lägenheten. Så fint o rent när vi kom hem.
    Vill att samma kvinna återkommer
    Hej Barbro, Härligt att du både känner dig trygg och nöjd med städningen :) Önskar dig en trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-04-07
    Fantastiskt fin hemstädning till ett rimligt pris! Personalen gör även det där ”lilla extra” som gör oss extra nöjda.
    Hej Linda, Det låter som ett vinnande koncept :) Tusen tack för din recension! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-04-06
    Vi köpte storstäd inför en visning av en lägenhet.

Smidigt i planering inför uppdraget, bra info om när de skulle komma och de kom på utsatt tid.

Lätt för mig att förstå upplägg för uppdraget även om jag är en ovan köpare av städtjänst.

Helt klart rekommenderas för liknande uppdrag
    Hej Birgitta, Vad härligt att du blev nöjd! Hoppas att visningen gick bra :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-04-01
    Vi är i princip alltid väldigt nöjda med städningen. Personalen gör det där lilla extra, som att plocka upp om något skulle ligga på golvet eller bädda ner en nalle i barnens säng.

Alltid snabbt och trevligt bemötande i kundtjänst.

Kan verkligen rekommendera Alberts Städ!
    Hej Karin, Tack för en superfin recension! Det glädjer oss enormt att du är nöjd med tjänsten :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • ELLINORE S
    2021-03-05
    Bra och noggrann städning, hade en mycket nöjd hyresvärd efter städ från Alberts städ.
    Hej Ellinore, Tack för din fina recension! Härligt att alla blev nöjda :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-26
    Vi anlitade Alberts städservice dels på grund av släktens erfarenhet av företaget, dels högt upp i sökningar. Vi uppskattade även det lilla extra som Alberts städ gör under ett hemstäd.
    Från det att jag skickade in en offert tog det inte lång tid innan första kontakt på telefon och sen ett personligt möte.
    Väldigt proffsigt bemötande i alla steg!
    Hej Katrin, Tack för din superfina recension! Det glädjer oss att du är nöjd :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-24
    Hemstädning
    Bra bemötande från företaget
    Blev lite missförstånd från början men detta åtgärdades utan problem nu är jag nöjd.
    Svårt att sammanfatta efter bara 2 ggr med städning men är nöjd
    2021-02-24
    Har återkommande hemstädning varannan vecka.
    Otroligt ojämnt resultat. Ibland är det bra städat, ibland är det så bristfälligt och slarvigt utfört så man undrar vad de sysslat med.
    De svarar alltid snabbt på mejl och är informativa men kompensation för de bristfälliga städningarna har uteblivit eller varit minimala.
    Hej Mimmi, Det var tråkigt att höra. Självklart skall städningen var bra varje gång. Jag har läst igenom din mejlkonversation med kundservice och förstår det som att du är nöjd med senaste städningen. Vi skall göra vårt yttersta för att leverera lika bra resultat nästa gång. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-21
    Mycket missnöjda!

Vår sista städning var verkligen droppen. När vi kom hem var städaren inte klar med städningen eftersom hon kom 40 minuter försent. Dessutom gick hon runt och städade i min sambos sandaler! När städaren hade gått gick jag ner i källaren för att gå på toaletten och då stod toalettlocket öppet. I toaletten var det fullt med blod både papper och i vattnet. I badrummet låg det också trasor utspridda på golvet och i vår sons badbalja. Blandaren i duschen var inte avtorkad alls.

I köket var både parkettgolvet och det rostfria kylskåpet fortfarande flammigt, som om man använt för mycket rengöringsmedel och/eller fel eller smutsig trasa och mopp.

I sovrummet var också den stora spegelväggen flammig, och i värre skick än innan städningen. Den ser ut att vara torkad med fel rengöringsmedel för den var ren innan städaren kom hit men nu ser den alltså smutsig ut. Nattduksborden och sängen var dammtorkade men inte rengjorda så det fanns fortfarande en fläck från kaffemuggen kvar på nattduksbordet. Den helt nya tvn var också felaktigt torkad och alldeles vitflammig.

Under hösten 2020 hade vi mycket problem med att städarna inte dök upp eller att dom var kraftigt försenade.

Givetvis hörde vi av oss till Alberts Städservice för att reklamera städningen men fick enbart en ursäkt för att städaren hade använt min sambos sandaler. I övrigt tyckte kundservice att det var vi som gjort fel eftersom vi inte hörde av oss inom 2 dagar. De skriver att man ska höra av sig inom 3 dagar på sin hemsida, men vi gjorde inte det pga att den tredje dagen var julafton. Vi hörde av oss så fort dom röda dagarna var över. Jag tycker det är skamligt att överhuvudtaget lämna ett hem så här stökigt och ännu värre att skylla ifrån sig på oss för att vi skulle reklamerar försent. Det slutade med att Alberts drog av en timme på städningen och vi fick städa vårt hem själva. Otroligt missnöjd!
    2021-02-12
    Mycket missnöjd.

Möts av två killar som inte pratar svenska och extremt lite engelska. Förstår inte de enklaste fraserna. Detta hade varit no problemo om städet hade utförts ordentligt men icke.

Ca hälften av det som ska göras vid flyttstäd är ogjort.
    Helt orört och ostädat: Flera köksskåp, köksfläkt, toalett, badrumsväggar, golvbrunn, duschkran, ugnsplåtar.
    Undermåligt städat: Badrumsskåp, lister, diskbänk, spis, kyl och frys.

Ringer och klagar och då kommer samma killar tillbaka några dagar senare, det blir då bättre gjort men fortfarande flera saker som inte görs riktigt.

Tycker synd om dessa killar som uppenbarligen inte fått instruktioner om vad de ska göra. Alberts Städs professionella hemsida är en rökridå för vad du faktiskt får, unga utländska killar som kommer dragandes med alla städsaker i en dramatenväska och som inte vet sina arbetsuppgifter.
    Hej Linnéa, Vi beklagar den tråkiga upplevelsen! Sådär skall en flyttstädning inte gå till. Jag skulle gärna vilja veta lite mer om, skulle du vilja skicka oss ett mejl till marknad@alberts-service.se? Så tar vi det vidare därifrån. Trevlig helg! Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-05
    Rent och snyggt efter första städningen! Någon lite detalj som missats men det är sånt man kan leva med!
    Hej Robert, Tack för din recension! Nästa gång skall vi se till att inget missas :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-04
    Snabb service, allt fungerade som det ska!
    Hej Frida, Tack för din recension! Låter som ett vinnande koncept :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-02-02
    Anlitade Alberts Städservice för flyttstädning och blev mycket nöjda med slutresultatet.
    Kontakten med kundtjänst fungerade smidigt och det var inga problem att anpassa tjänsten enligt våra specifika önskemål.
    Hej Erica, Vad härligt att höra :) Tack för din fina recension och lycka till med flytten! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • JESSICA B
    2021-01-20
    Kan inte rekommendera, tråkigt bemötande från kundtjänst och säljare utlovade saker som inte hölls. Det finns bättre alternativ på marknaden.
    Hej Jessica, Beklagar att vi inte har levt upp till dina förväntningar, så skall det självklart inte gå till. Vi strävar alltid efter att bli bättre och vi skulle därför uppskatta om du vill skicka oss ett mejl med lite mer information om vad som har hänt? Du når oss på Info@alberts-service.se. Trevlig kväll! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-01-20
    Proffsigt bemötande och snabb service!
    Hej Helena, Tack för att du tog dig tid att skriva en recension, det uppskattar vi enormt :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-01-16
    Hade förväntat mig bättre städning... Fönsterputsning inte bra och missar här & där. Svårt att kommunicera med städpersonalen som varken pratar svenska eller engelska.
    Hej Håkan, Det var tråkigt att höra! Då vi inte kan garantera att all personal talar svenska, sköts kommunikationen via kundservice. Vi vill väldigt gärna veta lite mer om vad som har gått fel. Har du lust att skicka ett mejl till info@alberts-service.se och berätta lite mer? Önskar dig en fin dag! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2021-01-11
    Undermålig städning, vårdslös hantering av bostadsnycklar. Besvaras endast av automatmail vid reklamation.
    Hej Jonas, Så skall det självklart inte gå till, bara att beklaga. Vi strävar alltid efter att bli bättre och skulle uppskatta om du vill skicka oss ett mejl med lite mer information om vad som har hänt? Du når oss på Info@alberts-service.se. Trevlig kväll Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-12-18
    Nöjd veckostädnings kund. Duktig personal.
    Hej Madeleine, Tack för din recension! Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Lotta M
    2020-12-12
    Jag har städning varannan vecka och är mycket nöjd. Servicen är bra, bemötandet är personligt och de är noga med att man är nöjd. Billigt är det med. Rekommenderas!
    Hej Lotta, Tack för din fina recension! För oss kommer alltid kunden i första hand och det glädjer oss enormt att du är nöjd med servicen. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-12-08
    Vi har nu haft glädjen av att två gånger fått en perfekt städning utförd av er mycket kvalificerade personal. Först under sommaren i det som kallades en "flyttstädning" och så en städning för cirka två veckor sen. Jag kommer att tala varmt inför vänner hur gott ni har utfört ert arbete.
    Vänliga hälsningar Gun och Gunnar Holmertz.
    Hej Gun, Tusen tack för en jättefin recension! Det glädjer oss enormt att ni är nöjda med tjänsten :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-12-03
    Väldigt proffsigt hemstäd, vänlig personal och vi är imponerade av de lilla extra detaljerna som gör skillnaden
    Hej Johan, Tack för din recension! Det "lilla extra" är något som vi verkligen älskar att leverera :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-12-03
    Lyssnar på synpunkter och är snabba på åtgärder!
    Hej Mona, Tack för din recension, det uppskattar vi enormt :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • LARS J
    2020-11-16
    Beställde storstädning av vår lägenhet, blev jättenöjd med resultatet speciellt putsningen av fönstren och det rena badrummet. Jag rekommenderar Alberts städservice. Jag kommer att använda deras tjänster igen.
    Hej Lars, Tack för din fina recension, det glädjer oss att höra :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-11-16
    Säger nu upp mitt avtal med Alberts. Har haft dom i några år och varit nöjd.
    Men efter sommaren kommer ny personal varje gång. Dom hade ingen aning om något. Svårt att kommunicera då en del inte ens talade engelska.
    Dessutom, Alberts meddelade just att vi inte längre kan få en fast städtid utan städarna kommer någon gång mellan 8 och 17. Man måste ringa veckan innan för att få veta när dom kommer. Funkar inte för oss bl a beroende av låsrutiner. (Vi har dubbla lås och vi får bara lämna ut nyckel till det ena). Dessutom svårt med egen planering då vi reser mycket.
    Tycker att ett grundkrav måste vara att veta när städarna kommer. Diff på ca en timme är ok men en hel dag??? Kunderna ska inte behöva ringa varje gång och fråga. Vem är till för vem?
    Städningen har dock för det mesta varit ok.
    Hej Eva, Det var tråkigt att höra. Vi tar till oss av din feedback! När det gäller tiderna så går det alltid att ringa, sms:a eller mejla oss dagen innan för att få ett exakt klockslag. Den pågående pandemin har resulterat i ganska många avbokningar, vilket gör att vi behöver göra om våra scheman på daglig basis. Men det sagt så vill vi ändå påpeka att det alltid går att avboka sitt stad fram till klockan 17:00 dagen innan det inplanerade städet, helt utan kostnad. Tack för att du tog dig tid att återkoppla till oss. Önskar dig en trevlig kväll! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Olle P
    2020-11-13
    Efter några städningar som var ok men inte mer så har det de senaste gångerna varit utomordentligt bra städning med sinne för detaljer. Ett av problemen i mina ögon har varit olika personal men de senaste gångerna har det varit kontinuitet i personalen. Därför ger jag en 4a i betyg så hoppas jag det kan hålla sig där.
    Hej Olle, Tack för din recension, vi tar med oss din feedback. Trevlig helg :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-11-07
    Noggrant och väl utförd städning på utsatt tid
    Hej Cecilia, Vad kul att du är nöjd med tjänsten, det gläder oss :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-11-06
    Enkla att kommunicera med och städningen är utmärkt!
    Hej Frida, Tack för din recension! Låter som ett vinnande koncept :) Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
  • Riitta K
    2020-11-02
    Suverän städservice 💐✨💐 Pålitlig och alltid i tid. Trevlig personal och lätt att få kontakt med vid frågor 😎👍
    Hej Riitta, Tack! Bättre recension kan man nog inte få :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-10-31
    Beställde städ varannan vecka där första städning skulle vara en ”nollning”. Det var den värsta städning jag sett. Inget var avtorkat/avfläckat. Smulor och damm på golvet. Kuddar slängda i soffan. Fläckar på golvet. Det värsta var när jag återkopplade mitt missnöje fick jag ingen återkoppling och senare blev jag erbjuden en gratis ungsrengöring vid nästa tillfälle. I min värld gör man allt första gången en kund fått städning för att behålla kunden. Jag trodde en städledare skulle besikta och städa om?

Värsta städningen jag sett och kommer aldrig att rekommendera detta bolag igen!
    Hej Isabella, Det är bara att beklaga, så ska det absolut inte gå till! Vi vill gärna titta närmare på detta, skulle du kunna skicka ett mejl till info@alberts-service.se med dina uppgifter? Så tar vi det vidare därifrån. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-10-28
    Städning varannan vecka.
    Bra service vid av-/ombokning: snabb och serviceinriktad respons. Nöjda med städningen i sig också!
    Vid första mötet upplevde vi att den ”seniora” som hade en lärling med sig behandlade denna nyanställda med bristande respekt/agerade mycket nedvärderande genom att t ex säga ”nu förstår du inte kundens fråga”. Oerhört oproffsigt. Tjänsten i sig är vi som sagt mycket nöjda med.
    Hej Karin, Vad härligt att du är nöjd med tjänsten! När det gäller tonaliteten mellan kollegor så ska det självklart inte finnas utrymme för nedvärderingar. Jag tar detta vidare med berörd chef. /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-10-23
    Köpte städning v 14: dag.
    Blev väl bemött av företaget.
    Är mycket med min tjänst som jag
    köpte.
    Hej Laila, Tack för din recension! Det glädjer oss enormt att du är nöjd med tjänsten :) /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg
    2020-10-23
    Supernöjd med städningen! Bra service från första kontakt!
    Hej Thomas, Tusen tack för den fina recensionen, det gläder oss att du är nöjd med tjänsten! Trevlig helg! /Gabriel på Alberts Alberts Städservice Göteborg