Alberts Städservice Stockholm

JUST NU KAMPANJ: 139kr/h i hel månad.

Hej och välkommen till Alberts Städservice Stockholm!

Alberts Städservice är proffs på städning. Vi erbjuder våra kunder hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och kontorsstädning. Med över 6000 städuppdrag i månaden vet vi hur en riktigt bra städning ska gå till. Alltid med trygghet, kvalitét, låga priser och en generös nöjd kundgaranti.

Skicka in dina uppgifter via offertknappen ovan så återkommer vi till dig inom kort med en kostnadsfri offert.

Varmt välkommen till oss på Alberts!

//Med anledning av den rådande situationen gällande Coronavirusets (Covid-19) utveckling håller vi på Alberts Städservice oss uppdaterade i utvecklingen - Vi finns här för dig. Vi följer de rekommendationer som återfinns hos folkhälsomyndigheten men städar som vanligt fast med extra försiktighetsåtgärder. För mer information ring oss på
010-330 30 95 //

Läs vad 87 kunder tycker om Alberts Städservice Stockholm 2

2022-06-27 Spontant omdöme
    Beställde flyttstäd från detta företag och vi är inte alls nöjda. Det var damm kvar på hyllor, en stor matfläck på golvet, kladdigt golv, inte städat garderoberna, inte städat kaklet på badrummet. Ja listan kan göras lång. Inte heller städat så som vi beställde med samtliga fönster, balkong osv. Men det var pga att personen som skötte administrationen inte hade meddelat städaren ordentligt, så det blev fel på flera plan helt enkelt. Plus en städare som inte var speciellt trevlig eller förstod vad vi menade. När vi påpekade allt fick vi en ersättning på en mindre summa. Det kostade egentligen mer både pengar och tid för oss då vi behövde åka fram och tillbaka flera gånger för att få till det för köparna. Allt löste sig tillslut och städaren kom tillbaka och fixade till det vi bad om, men verkligen inget jag rekommenderar!
    Hej Emma,

Jag beklagar att städningen inte blev så smidig som vi önskar. Så skall det självklart inte gå till.
    Vi vill jättegärna titta närmare på vad som har gått fel, men jag hittar inte dig i vårt kundsystem.

Skulle du kunna skicka oss ett mejl med lite mer information till marknad@alberts-service.se?

Önskar dig en trevlig sommar!

2022-06-05 Insamlad av företaget
    Det blev några turer innan vi fick till första städtillfället. Städningen utfördes i nivå med mina förväntningar.
    Hej Micke,

Tack för din recension! Härligt att vi fick till det :)

Trevlig sommar!
    2022-05-30 Spontant omdöme
    Bokade storstädning 3100 kr (efter rut). Fortfarande damm på hyllor. Fläckar på köksgolve. Ej dammsuget på matta i vardagsrum. Fönser dåligt renjorda. Ej bäddat säng. Kuddar i soffan huller om buller. Efter klagomål hänvisar de till någon intern garanti om man klagar inom tredagar. Dock är alla mina bilder tagna direkt efter städning vilket bevisar att städningen var utförd med värdelös kvalitet. Håll er borta!
    Hej Eric,

Tack för din recension.

Vi beklagar att vi inte lyckats leva upp till dina förväntningar. Men som min kollega informerade dig om så är det ohållbart för oss att åka ut en vecka efter utförd städning då vi inte längre kan garantera att bostaden inte har använts/smutsats ner på nytt. Därav behöver reklamationer inkomma till oss inom tre dagar.

Detta står självklart i våra allmänna villkor som du har godkänt.

Önskar dig en trevlig måndag

2022-05-10 Insamlad av företaget
    Första gången vi anlitat hjälp hemma med städningen. Förväntar oss inget särskilt och blir positivt överraskad över resultatet. Enda eventuella problem kan bli språket.
    Hej Tord,

Tusen tack för din recension! Härligt att vi kunde överraska dig :)

Tveka inte att höra av dig till kundservice om du önskar förmedla något.

Önskar dig en fin tisdag så länge!

2022-04-30 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och lättsamt
    Hej Meg,

Tack för din recension! Trevligt och lättsamt låter skönt :)

Önskar dig en fin måndag!

2022-03-25 Insamlad av företaget
    Storstäd. Vänligt, proffsigt, snabbt! Levde upp till förväntningarna.
    Hej Kajsa,

Tusen tack för din fina recension!

Härligt att vi kunde hjälp dig med storstädningen :)

Önskar dig en trevlig helg!

2021-12-15 Insamlad av företaget
    Jag blev väldigt trevligt bemött. Det har hittills varit en utmärkt städning samt bäddning av sängar.
    Hej Annika,

Stort tack för att du tog dig tid och skriva en recension! Det uppskattar vi enormt :)

Önskar dig en trevlig onsdag!

2021-12-14 Spontant omdöme
    Alberts städservice städar hos mig och jag är mycket nöjd med deras bemötande och städningen dom genomfört hemma hos mig.
    Hej Anna-Lena,

Tack för din recension! Det gläder oss enormt att du är nöjd med både bemötande och service :)

Önskar dig en trevlig dag!

• MIKAEL L
    2021-12-13 Spontant omdöme
    Jätte nöjd med Alberts städservice löpande städ. Rekommenderar starkt!
    Hej Mikael,

Tusen tack för detta! Det gläder oss enormt att du är nöjd med vår service :)

2021-12-13 Insamlad av företaget
    Jättebra storstädning, bra upplevelse av bemötande från både städare och kundservice. Smidigt och enkelt i alla led. Rekommenderas!
    Hej Siri,

Tack för din fina och utförliga recension! Det uppskattar vi enormt :)

2021-12-10 Insamlad av företaget
    Helt fantastiskt på alla vis! Tack!
    Hej Anna,

Tusen tack för din fina recension! Den värmer en måndag i december :)

2021-11-24 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande och mycket bra utfört arbete
    Hej Hasse!ä,

Tack för din recension!

Härligt att du känner dig nöjd med både bemötandet och servicen :)

Trevlig måndag!

2021-11-16 Insamlad av företaget
    Väl bemött, höga förväntningar och stödet motsvarande mina förväntningar!
    Hej Karin,

Tack för din fina recension! Underbart att vi kunde möta dina förväntningar :)

Önskar dig en trevlig tisdag!

2021-11-06 Insamlad av företaget
    Företaget gav service i världsklass både i e-mail/ telefon & i hembesöket.

Hon som städade var fantastiskt duktig,
    Hade inga särskilda förväntningar utom att de skulle bli rent men
    städning blev extremt rent 10p.
    Städaren städade allt som gick att städa och lite till.

Är jättenöjd :) kommer fortsätta med era tjänster med månadsstädning .

Jättestort tack.
    Hej Mehdi,

Wow! Tusen tack för din superfina recension :)

Det gläder oss enormt att du är såpass nöjd med både städning och service.

Önskar dig en trevlig lördag!

2021-11-04 Insamlad av företaget
    Är så nöjd med städningen. Känns rent överallt. Sporrar mig att stöda garderober och lådor.
    Hej Anne,

Tack för din fina recension!

Den känslan är svårslagen :)

Önskar dig en trevlig torsdag!

2021-10-26 Insamlad av företaget
    Fint bemötande och väldigt proffsiga i sitt arbete och deras besök.
    Det enda som man önskade skulle ändras är väntetiderna, men det finns väll en anledning till varför det är så lång väntetid!
    Hej Fadiyah,

Tusen tack din recension!

Och tack för din feedback! Ibland är efterfrågan såpass hög i ett område att det kan ta lite längre tid, rent administrativt, att få till ett hållbart schema.

Önskar dig en trevlig onsdag!

2021-10-25 Insamlad av företaget
    Vänligt bemött, trevligt hembesök inför första städningen. Trevlig städerska.
    Hej Jane,

Tack för din recension! Det gläder oss att du känner dig nöjd!

Trevlig måndag!

2021-10-23 Spontant omdöme
    Bland de sämsta jag varit med om i service väg. Efter att Alberts städ varit hos mig har dom under städningen repat min nylagda/nyslipade ekparkett i 3 rum.
    Uselt bemötande när jag hör av mig till dem, olika personer säger olika saker. Får ett mejl att dom inte tar på sig ansvaret för reporna dom orakat, efter diskussioner kommer dom ändå på ett hembesök. Då jag inte kan bevisa vad som orsakat skadan tar dom inte på sig ansvaret (jag var inte hemma vid städningen så jag vet inte hur dom lyckats repa ekgolvet) men då de var helt nylagt fanns inga tidigare skador.
    Varning för denna firma som inte tar ansvar för skador dom orsakar, otroligt dåligt bemötande från vissa representanter, jag har fått jaga svar och kontakt. Har 1 månad senare inte fått tillbaka mina nycklar trots påminnelser! Varning!
    Hej Hanna,

Först och främst vill jag be om ursäkt för den tråkiga upplevelsen, så skall det absolut inte gå till!
    Jag skulle behöva lite mer information om dig för att kunna titta närmare på vad det är som har hänt.
    Skulle du kunna skicka ett mejl till marknad@alberts-service.se med lite mer information?

Jag ser till att du får en ordentlig återkoppling senast måndag. Funkar det för dig?

Önskar dig en trevlig lördag!

2021-10-09 Insamlad av företaget
    Städning varannan vecka i min enrumslägenhet. Helt nöjd.
    Hej Tomas,

Tack för din recension! Härligt att du är nöjd med städningen :)

Önskar dig en fin måndag!

2021-09-17 Spontant omdöme
    En fruktansvärd upplevelse!!! Anlita inte denna fuskbolaget.

En 71 kvadratmeters lägenhet ”Städades” 4 timmar + 1 timme extra men tydligen räckte inte personalen för att njuta soffan!!
    Efter 5 timmars "städningen" var jobbet så fruktansvärt dåligt utfört. Det var fläckar på golv, damm kvar i hörn, listerna hade ett tjockt dammlager kvar, de var definitivt orörda. Hyllor var dammiga samt tv och fönsterbrädan i sovrummet hade ett tjockt lager av damm kvar.

Fick inte ordentligt hjälp heller från kund service förutom att personalen upprepade bara ”förlåt”! Undvik er den här fuskbolaget!!!

Sedat Özdemir
    Hej Sedat,

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den tråkiga upplevelsen. Självklart skall kundservice vara behjälpliga! Jag skall titta närmare på ditt ärende för att se hur det kunde bli så här.

Jag återkommer till dig senast på måndag.

2021-06-11 Insamlad av företaget
    Blev väldigt bra bemött klara 0ch tydliga besked, om hur allt skulle gå till. .Hade nog inga större förväntningar, då jag har vid ti TIDIGARE TILLFÄLLEN, MEN OJ VAD JAG HADDE FEL, KOM HEM TILL ETT HEM SOM VAR ÖVER ALLA FÖRVÄNTNINGAR, ALEJANDRA GGJORDE ETT FANTSTISKT JOBB, HON VAR ENSAMMEN OCH KLARADE AV STÄDNINGEN BARA PÅ TRE TIMMAR. jAG ÄR SUPER NÖJD.TACK. MVH LOTTI KUSEL
    Hej Lotti,

Så glada vi blir av att läsa din recension! Tusen tack för det :)

Önskar dig en trevlig helg!
    2021-06-06 Spontant omdöme
    En fruktansvärd upplevelse och jag avråder alla från att anlita detta fuskbolag.

Jag bokade ett storstäd inför min lägenhetsvisning i Solna. Jag var väldigt specifik i min bokning med dag och tid eftersom jag själv inte bor i lägenheten. Eftermiddag dagen innan visningen.

Först och främst kom de 30 min sent. Jag fick ringa växeln flera gånger utan återkoppling trots att hon sa att hon skulle återkomma. Efter 30 min ser jag att det står några utanför huset som nog skulle kunna vara städpatrullen. Dock utan brandade tröjor (som bilderna på hemsidan annars visade) och utan att meddela mig att de var på plats.

Jag hade också frågat innan om de skulle ha med dig allt städmaterial inkl dammsugare, vilket de skulle. Ingen dammsugare fanns med!

När jag sen synar "städningen" så är jobbet så fruktansvärt dåligt utfört. Det var fläckar på golv, damm kvar i hörn, listerna hade ett tjockt dammlager kvar, de var definitivt orörda. Hyllor var dammiga samt tv och fönsterbrädan i sovrummet hade ett tjockt lager av damm kvar.

I köket var bänken bredvid spisen fortfarande helt kladdig och fläckar från matlagning satt kvar på kakel och under fläkten där även fläktfiltret var helt orört. På golvet framför spis och diskbänk i köket var det så kladdigt fortfarande på golvet att det är ofattbart att en städfirma inte har sett det och torkat bort.

Jag ringde deras växel när jag upptäckt hur illa utfört arbetet var, de hade då stängt. Eftersom jag redan hade ett pressat schema så fick jag städa allt själv i panik.

När jag sen reklamerar tjänsten som enligt mig inte alls har blivit utförd så hänvisas jag till att nöjd-kund-garantin bara gäller för att de ska komma tillbaka för att åtgärda städningen. Jag hade inte tid med återbesök och vill aldrig mer se detta skämt till städfirma. Jag krävs ändå på att betala för en tjänst som inte blivit utförd.

Så jag varnar för detta skojarbolag med vackra ord och bilder på sin hemsida. De hyr in andra städfirmor och tar inget som helst ansvar för det de lovar på sin hemsida.
    Hej Johan,

Jag vill börja med att be ursäkt för din upplevelse, så skall det absolut inte gå till! Vårt mål är att göra vardagen enklare för våra kunder, det har vi inte lyckats med här. Jag kommer att gå igenom ditt ärende med mina kollegor på kundservice för att se vart vi har brustit och återkommer till dig under morgondagen..

Trevlig söndag
    Gabriel på Alberts
    2021-05-20 Insamlad av företaget
    Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Hej Gunilla,

Härligt att vi kunde möta dina förväntningar :)

Önskar dig en fin dag!

2021-05-12 Spontant omdöme
    Vi använder alberts i Stockholm sedan ca 2 år tillbaka och har haft 2st supergulliga och duktiga städerskor. Rekommenderar varmt då vi tycker att kundservice är snabba att svara och upplägget är väldigt flexibelt, vilket passar oss som småbarnsfamilj. Tusen tack till Guly som städar hos oss!
    Hej Sofia,

Tusen tack för din fina recension! Vi ska hälsa till kollegan att ni är nöjda med servicen :)

Önskar dig en trevlig dag

2021-04-30 Spontant omdöme
    Enda som var hyfsat med detta företag är resultatet av städningen (städerska nr 3 av 4) . allt annat är katastrof. På introduktionen så utlovades en försäkring mot skador, viket är en ren bluff. Vi fick vår dammsugare förstörd, vatten har dammsugits upp med den ( vilket för mig är ett stort skämt ) och vi fick till svar att det hade minsann deras personal inte gjort.
    ord står mot ord och vi kan inte bevisa något. Dammsugaren används enbart av städpersonal och vi har en robotdammsugare som sköter "veckodammsugningen"

nu till sista saken som fick oss att avsluta använda Alberts Städservice med omedelbar verkan. vår tapet i sovrummet blivit upprepad. Påtalade detta för deras Kundtjänst, att jag misstänker att dom fastnat mellan vår säng och väggen med vår nya dammsugare.

(Kundtjänsten läser inte min misstanke)
    Får då till svar att "deras personal inte orsakat detta då dom inte städar väggar eller använder vassa föremål."
    Jag förstår väl att ni inte dammsuger väggar.

Ett gott råd till er som fortfarande är kunder eller ens funderar på att anlita dom, ha en kamera i varje rum för bevakning, för händer det något så tar dom inget ansvar alls!

BOTTEN FÖRETAG! Billigt är ordet och man får verkligen vad man betalar för!
    Hej Carino,

Jag beklagar den tråkiga upplevelsen utav, så skall det självklart inte vara!. Vi har som mål att göra vardagen lite enklare för våra kunder och vill därför väldigt gärna titta närmare på ditt ärende.

För att göra detta skulle jag behöva dina uppgifter. Har du möjlighet att skicka ett mejl till marknad@alberts-service.se? Så ser jag till att återkomma till dig på på måndag.

Önskar dig en trevlig helg
  • Markus S
    2021-04-16 Insamlad av företaget
    Kompotent och noggrann personal. Prisvärt!
    Hej Markus,

Tack för din recension! Precis så skall det vara :)

Önskar dig en fin dag!

2021-04-05 Insamlad av företaget
    Jag har städning varannan vecka. Min städerska är duktig och har lärt sig hur jag vill ha saker och ting. Städerskan är där tiden ut och gör sitt jobb på ett ypperligt sätt. Alberts är alltid tydliga med information om tex städning på helgdagar osv. Det är ett bra företag som jag verkligen rekommenderar.
    Hej Bintou,

Tusen tack för din fina recension :)

2021-02-03 Insamlad av företaget
    Väldigt snabb service när jag vill starta upp veckostädning. Allt har gått jätte-smidigt och bra pris! Rekommenderar!
    Hej Klara,

Vad kul att du är nöjd med vår tjänst! Det glädjer oss enormt mycket :)

• Johanna L
    2021-01-20 Insamlad av företaget
    Städning. Mycket trevlig och professionell kontakt, fantastiskt noggrant och fint städat!
    Hej Johanna,

Tusen tack för din fina recension! Bättre betyg kan vi nog inte be om :)

2021-01-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra städservice. Pålitliga och noggranna. Kan starkt rekommendera Albert städservice.
    Hej Thomas,

Tusen tack för de fina orden, det uppskattar vi enormt :)

2020-12-03 Insamlad av företaget
    Proffsig och seriös kontakt inför städningen och tydlighet i vad vi kom överens om. Städningen var över förväntan i alla rummen. Proffsigt och snyggt när vi kom hem! Vi är super nöjda!
    Hej Johanna,

Tack för din superfina recension och 5 stjärnor :)

2020-12-03 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda och vår städerska gör alltid det lilla extra som gör upplevelsen ännu bättre. Det är lätt att komma i kontakt med kundtjänst och vi får alltid snabb återkoppling om vi har frågor eller funderingar.
    Hej Malin,

Tack för dina fina ord! Det glädjer oss enormt att du är nöd med tjänsten :).

2020-12-02 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande - bra kommunikation och samarbete. Att få städ att fungera på en förskola är inte alltid enkelt - men med Alberts fungerar allt väldigt bra. Önskemål och synpunkter tas tillvara och vi som kunder känner oss nöjda och tillfredsställda med en bra städning. Känns också bra att att företaget tar hand om sina anställda och vill att de ska ha bra arbetsförhållanden. Rekommenderar denna städfirma! bara plus från oss!
    Hej Therese,

Tack för en jättefin recension! Det glädjer oss enormt att ni är nöjda med servicen vi erbjuder :)

• Anton J
    2020-12-02 Spontant omdöme
    Pragmatiska, lösningsorienterade, kunnat ändra saker tillfälligt utan knussel. Bra pris!
    Hej Anton,

Tack för din recension! Mycket bättre kan det nog inte bli :)

• MARIA G
    2020-11-16 Spontant omdöme
    Vi har än så länge haft vår första städning och är väldigt nöjda! Allt från första kontakt till själva stödningen har du hetat fint.
    Hej Maria,

Tack för din recension och välkommen till oss på Alberts Städservice :)

• GIUSEPPE V
    2020-11-06 Spontant omdöme
    Jag har varit Alberts Städservices kund i Göteborg och nu i Stockholm, och i både tillfällen har jag varit extremt nöjd! Mycket duktig personal, trevlig, och extremt bra tjänst!! Rekommenderar varmt!
    Hej Giuseppe,

Tack för din superfina recension, det glädjer oss :)

2020-10-23 Insamlad av företaget
    Hemstäd med bra och trevligt bemötande.
    De får fortsätta komma:-).
    Hej Tomas,

Tack för din recension! Vi ser fram emot nästa städtillfälle :)

2020-10-19 Insamlad av företaget
    Bra och effektiv städning. Helt enligt förväntan.
    Håller tid och bra kommunikation.
    Hej Niklas,

Tack för din recension! Härligt att du är nöjd och att vi levererar enligt förväntan :)
    2020-10-19 Insamlad av företaget
    Hittills enbart tagit del av tjänsten hemstäd vid 1 tillfälle men är väldigt nöjd med det första intrycket.
    Hej Kristoffer,

Tack för din recension!

Vi ska göra vårt yttersta för att nästa städning blir minst lika bra :)

2020-10-19 Spontant omdöme
    Ett riktigt bra jobb. Kort varsel. Kom in hela helgen och jobbade enormt bra.
    Väldigt svår städat utrymme. Från byggplats till hygieniskt livsmedel produktionsyta.
    Albert's gjorde extremt bra jobb. Stort tack till Gina och hennes team.
    Hej Christopher,

Tusen tack för din recension! Vad härligt att du är nöjd med tjänsten, det gläder oss verkligen :)

Jag ser till att meddela Gina och gänget!

• SUSANNE M
    2020-09-30 Spontant omdöme
    Trevligt bemötande och fin service!
    Hej Susanne,

Tack för din fina recension :)

2020-09-30 Spontant omdöme
    Otroligt flexibla. Alltid bra resultat och ordnar med tilläggstjänster på nolltid.
    Hej André

Tack för din recension! Det är lite så vi jobbar :)

• MARINA F
    2020-09-30 Spontant omdöme
    Städar riktigt noggrant och är alltid pålitliga! Lätt att avboka vid behov också. Rekommenderas varmt!
    Hej Marina,

Tack för din recension! Smidiga avbokningar tycker vi är ett måste :)

2020-09-29 Insamlad av företaget
    Jag köpte hemstädning. Tyckte det var bra att en person från företaget följde med första tillfället. Det blev fint och rent hemma och fick ett trevligt bemötande.
    Hej Sarah,

Tack för din recension! Ska se till att framföra det till kollegan som besökte dig :)

Gabriel på Alberts
    2020-09-29 Insamlad av företaget
    väldigt professionella, flexibla och städpersonalen väldigt duktig. Jag rekommenderar verkligen Alberts Städservice!!!
    Hej Maria,

Tusen tack för dina fina ord :)

2020-09-10 Insamlad av företaget
    Alltid flexibla och bra service. Minst bekymmer löste dem utan att blinka.
    Hej Christian,

Tusen tack för den jättefina recension :)

2020-09-04 Insamlad av företaget
    Hemmastädning.

Noggranna och professionella.
    Hej Rickard,

Tack för din recension :)

2020-08-30 Spontant omdöme
    Saker har gått sönder, en såpass illa att vi var utan varmvatten i köket i nästan tre dygn.
    När det påpekades så hintade personen vi pratade med att städerskan sagt att vi har barn och det kanske var de som hade haft sönder vredet.
    Våra barn på 10 månader och 2,5 år var inte ens hemma när detta inträffade.
    Ett annat frågetecken kom när vi kollade upp vad andra fått för beräknad tid på städet.
    Vår lägenhet beräknades till 3,5h per tillfälle för 68 kvm.
    Märkligt då flera med 75-80 kvm fått 2,5h som tid.
    Och nej vi har inte mycket prylar tvärtom ett väldigt lättstädat hem.
    Vi sade upp abonnemanget för tre veckor sedan och blev då informerad hur vi skulle få tillbaka våra nycklar.
    Dock utan någon som helst återkoppling trots att jag svarade samma dag.
    Efter ett till mail med undran över vart våra hemnycklar befinner sig så fick vi svar till sist att de skulle skicka dem i veckan... nonchalant och noll känsla för service.
    Hade aldrig rekommenderat denna firma till någon.
    Hej Daniela! Tack för din recension, självklart har vi full förståelse för hur ni ser på er upplevelse. Väldigt tråkigt att ni känner att ni fått denna uppfattningen från oss, det är inte så vi vill att våra kunder skall känna efter att ha anlitat oss.
    Vi talade med din sambo tidigare idag, och hörde att nyckeln vi skickat rekommenderat enligt ert önskemål nu är åter. Vi ger alltid olika alternativ när man avslutar sitt städ, så behöver man nyckeln åter omgående är man självklart välkommen att hämta den på kontoret.

Beträffande ert reglage på blandaren som vår personal inte noterat var trasigt efter ert städ, så var processen löst inom 3h från att vi mottog ert samtal Onsdag den 8/7.

Vi behöver självklart höra oss för vad som kan ha hänt då det här är en mycket ovanlig incident, och vi behöver dels höra oss för med personalen men även höra om det tidigare funnit slitage och om vår personal är de enda som har använt kran/reglage i samband med att den gött sönder. Vi förstod att situationen var brådskande då även era grannar under berördes av detta, och betalade enligt överenskommelse ut kompensation för inköp av en ny blandare enligt önskemål från din sida så att problemet kunde lösas omgående.

Vi har återkopplat direkt när du hört av dig och det tycker vi är både professionellt och service inriktat. Men självklart vill vi att ni ska känna er helt nöjda med oss och vi är ledsna att ni inte gör det.

Om det finns något annat vi kan göra för er och för att få er lite nöjdare så hör gärna av er till oss på jv@alberts-service.se. Önskar dig/er en fin dag! /Jennifer på Alberts
    2020-06-26 Insamlad av företaget
    Effektiva och blir riktigt bra resultat fast priset är lågt. De städar våra 75 kvm på 2,5 h och då är det galet smutsigt med två barn i kladdåldern. Går enkelt att avboka också när vi behövt göra det!
    Hej Marina! Vilket fint betyg, det tackar vi för. Ha en fin dag i solen! /Jennifer på Alberts Alberts Städservice Stockholm
    2020-05-09 Insamlad av företaget
    Städ 3h varannan vecka. Väldigt trevlig personal och tillmötesgående.
    Jag hade egentligen inga förväntningar men blev ändå väldigt positivt överraskad över hur smidigt och bra allt varit. Städningen underlättar verkligen vardagen och vi är väldigt nöjda med resultatet!
    Rekommenderar Alberts till alla :)
    Hej Susanne! Vad kul att det funkar så bra hos dig, glada vi blir. Precis så vi vill att våra kunder skall känna efter dom anlitat oss. /Jennifer på Alberts Alberts Städservice Stockholm