Alberts Städservice Stockholm

Grimstagatan 160, 162 58 Vällingby — Visa karta

Hej och välkommen till Alberts Städservice Stockholm!

Alberts Städservice är proffs på städning. Vi erbjuder våra kunder hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och kontorsstädning. Med över 6000 städuppdrag i månaden vet vi hur en riktigt bra städning ska gå till. Alltid med trygghet, kvalitét, låga priser och en generös nöjd kundgaranti.

Skicka in dina uppgifter via offertknappen ovan så återkommer vi till dig inom kort med en kostnadsfri offert.

Varmt välkommen till oss på Alberts!

//Med anledning av den rådande situationen gällande Coronavirusets (Covid-19) utveckling håller vi på Alberts Städservice oss uppdaterade i utvecklingen - Vi finns här för dig. Vi följer de rekommendationer som återfinns hos folkhälsomyndigheten men städar som vanligt fast med extra försiktighetsåtgärder. För mer information ring oss på
010-330 30 95 //
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 39 kunder tycker om Alberts Städservice Stockholm

• 2020-06-26

Marina skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Effektiva och blir riktigt bra resultat fast priset är lågt. De städar våra 75 kvm på 2,5 h och då är det galet smutsigt med två barn i kladdåldern. Går enkelt att avboka också när vi behövt göra det! Läs mer
    2020-06-27 Alberts Städservice svarar Marina
    Hej Marina! Vilket fint betyg, det tackar vi för. Ha en fin dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • 2020-05-09

Susanne skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städ 3h varannan vecka. Väldigt trevlig personal och tillmötesgående.
    Jag hade egentligen inga förväntningar men blev ändå väldigt positivt överraskad över hur smidigt och bra allt varit. Städningen underlättar verkligen vardagen och vi är väldigt nöjda med resultatet!
    Rekommenderar Alberts till alla :) Läs mer
    2020-05-11 Alberts Städservice svarar Susanne
    Hej Susanne! Vad kul att det funkar så bra hos dig, glada vi blir. Precis så vi vill att våra kunder skall känna efter dom anlitat oss. /Jennifer på Alberts

Ulla V skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Mycket proffsig och prisvärd service! Läs mer
    2020-04-08 Alberts Städservice svarar Ulla V
    Hej Ulla! Tack för detta :-) /Jennifer på Alberts

Marie skrev om Alberts Städservice Stockholm
    städhjälp
    Första träffen var jätte bra, tittade runt, gav information och hur många timmar själva städningen ska ta!! Super och väldigt trevlig!
    Har haft städhjälp en gång och den var perfekt!! Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Marie
    Hej Marie! Stort tack för din fina recension, ha en fin dag! /Jennifer på Alberts

Angelica I skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Har varannan veckasstädning och magiskt hur fint det blir!

Superproffsig teamledare, och städerskan är verkligen så grym, trevlig. Kostnadseffektiv service som man kan lita på. Läs mer
    2020-04-06 Alberts Städservice svarar Angelica I
    Hej Angelica! Vilken fin recension, detta tackar vi allra varmast för :-) /Jennifer på Alberts
  • 2020-02-27

Martina S skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Effektiv städning för ett mkt rimligt pris. Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar Martina S
    Hej Martina! tack för att du hörde av dig till oss med din femstjärniga recension! Allt gott :-) /Jennifer på Alberts

J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Fantastiska städerskor som jag har vart riktigt nöjd med städar riktigt fint kunde inte vara annat än nöjd. Den sista städerskan gjorde mig imponerad då jag hade tvätt som var torr på övervåningen och hon hade vikt ihop allt tvätt och lagt i prydliga högar, frågad mig själv är detta något som ingår i uppdraget, jag vet inte men glad blev jag i alla fall.

Med vänlig hälsning,
    Jan-Erik Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar J
    Hej Jan-Erik! Stort tack för att du tog dig tid att höra av dig med sina upplevelser. Värmer gott.
    Visst blir man glad av det lilla extra! Jag ska framföra ditt beröm till berörd personal, tack och trevlig helg :-) /Jennifer på Alberts

Alex S skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Jag använder mig av deras hemstäd, jag är alltid nöjd och de har varit mycket tillgodoseende av mina önskemål. Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar Alex S
    Hej Alex! Detta tackar vi varmt för :-) /Jennifer på Alberts

Jacek skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Hemstädning, superbra service som mötte alla förväntningar Läs mer
    2020-02-28 Alberts Städservice svarar Jacek
    Hej Jacek! Stort tack. Hoppas du får en riktigt fin helg/Jennifer på Alberts
  • Sara Kristin W

2019-11-08

Sara Kristin W skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi båda arbetar och har två barn under fyra år. Ni som vet ni vet. Vi har svårt att få livet att gå runt med endast 24 timmar på ett dygn. Alberts städ underlättar vårt liv som bara den! Jag grät av lycka efter deras första besök, så otroligt tacksam! Vår städerska är underbar och pratar flytande engelska. Läs mer
    2019-11-11 Alberts Städservice svarar Sara Kristin W
    Hej Sara! Har själv tre barn under fem år så jag förstår precis vad du menar :-) Tack för att du hörde av dig med dina upplevelser till oss. Ska också framföra ditt beröm till städpersonal! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-06

Margareta M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städning av lägenhet ca 75 m2 och vårt behov är inte varje månad eftersom vi reser o är på landet. Har fått förståelse och har minskat städning till ca varannan månad. Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Margareta M
    Hej Margareta! Stort tack för fin recension! /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-04

Martin M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Själva städtjänsten (hela villan varannan vecka) har fungerat ypperligt och vi är mycket nöjda med resultatet. En väldigt prisvärd och bra tjänst som vi inte kommer att förändra i närtid.

På minussidan, om än små minus, finns svårigheten att inte ha något fungerande gemensamt språk med städaren, samt att hon är ganska rädd för husdjur, vilket innebär lite logistik. Läs mer
    2019-11-06 Alberts Städservice svarar Martin M
    Hej Martin! Stort tack för att du hörde av dig till oss :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-11-03

Inger I skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städning av min lägenhet 1 ggn / mån
    Bemötandet har varit vänligt och korrekt Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Inger I
    Hej Inger! Härligt, detta tackar vi för :) /Jennifer på Alberts

Jennie J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städtrasor bör sköljas av efter städat och hängas upp

Tar städmedel slut ställ på diskbänk så att vi ser det

Torka av ovanpå och runt tvättmaskinen

Tack! Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Jennie J
    Hej Jennie! Tack för dina synpunkter. Vi tar till oss din feedback :) /Jennifer på Alberts

Dina E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Jag har blivit bemött med god service och förståelse.
    Våran städerska är duktig och väldigt snäll.
    Kan rekommendera! Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Dina E
    Hej Dina! Tack, vilken fin 5-stjärnig recension. Glada vi blir :) /Jennifer på Alberts
  • Oskar O

2019-11-01

Oskar O skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi bor på Lidingö och har hemstäd från Alberts städservice var 14e dag och har haft det i över 2 år nu. Kunde inte var mer nöjd prisvärt, pålitligt och alltid bra resultat.

MVH
    Oskar Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Oskar O
    Hej Oskar! Kul att du varit med oss så pass länge :) Härligt att du är lika nöjd varje gång /Jennifer på Alberts

Laila L skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Bra städning men synd att det är språkförbistring med städaren Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Laila L
    Hej Laila! Tack för att du hörde av dig. Kul att du är nöjd med städningen. /Jennifer på Alberts

Victoria V skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi har hemstäd regelbundet och har tidigare haft flyttstäd i Göteborg och Stockholm vid ett par tillfällen. Samtliga gånger har vi varit lika nöjda! Det har varit en enkel kontakt med företaget vid bokning och avstämning, och de som kommit och städat har alla varit trevliga, professionella och noggranna. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Victoria V
    Hej Victoria! Vilken fin recension, tusen tack :-) /Jennifer på Alberts

Erik E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Profesionellt och trevligt bemötande från dag ett. Självgående städare utan behov av översikt. Kommer hem till ett skinande hem varje gång. Läs mer
    2019-10-31 Alberts Städservice svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för att du hörde av dig. Strålande recension :) /Jennifer på Alberts

Johan J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Fantastisk kundservice och städningen är toppen den med! Läs mer
    2019-10-31 Alberts Städservice svarar Johan J
    Hej Johan! Glada vi blir :) /Jennifer på Alberts

Hampus H skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi använder Alberts till städning av vårat lager, butik och kontor. Funkar finfint, både grovstäd och när de ska skina lite extra! Kanon! Läs mer
    2019-10-31 Alberts Städservice svarar Hampus H
    Hej Hampus! Härligt att det funkar så fint med städningen. Tack för att du hörde av dig till oss /Jennifer på Alberts

MARIE-LOUISE M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Veckostädning med samma person
    Bra bemötande av företaget trots att vi inte är på plats hela året
    Välstädat och god ordning Läs mer
    2019-10-31 Alberts Städservice svarar MARIE-LOUISE M
    Hej Marie-Louise! Väldigt fin rekommendation du gett oss, tack för det! /Jennifer på Alberts
  • Martha M

2019-10-30

Martha M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Professionella och ansvarstagande städfirma. Vi är väldigt nöjda.Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Martha M
    Hej Martha! Precis så vi vill att kunder ska uppfatta oss, tack! Allt gott /Jennifer på Alberts

Margareta M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Jag får vad man kan förvänta sig av s.k. veckostädning. Hittills har tiderna hållits utmärkt. Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Margareta M
    Hej Margareta! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse av oss :-) /Jennifer på Alberts

Mimmi M skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi abonnerar på veckostädning och är väldigt nöjda. Det är alltid samma person och hon gör ett utmärkt jobb! Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Mimmi M
    Hej Mimmi! Detta tackar vi varmt för :) Ska framföra detta till städpersonalen, tack! /Jennifer på Alberts

Kristian K skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Bra städfirma och bra personal som gör ett fint arbete med hemstädning. Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Kristian K
    Hej Kristian! Vilken fin recension, glada vi blir! /Jennifer på Alberts

Jasko J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städningen blir bra, men det skulle vara trevligt att ibland bli överraskad men något extra, utöver det vanliga. Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Jasko J
    Hej Jasko! Tack för din feedback, det tar vi med oss :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts

Jessika J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Köper städning varannan vecka. De är flexibla, lätta att få tag i och hjälpsamma vid frågor! :) Läs mer
    2019-10-30 Alberts Städservice svarar Jessika J
    Hej Jessika! Tack för fin rekommendation :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts

Heli H skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Mycket bra service, vi är så nöjda. Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Heli H
    Hej Heli! Tack för din rekommendation :-) /Jennifer på Alberts

Jannike J skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Hej. Jag har städhjälp en gång per månad. Mycket nöjd med Aziza, som verkligen är ambitiös och noggrann. Läs mer
    2019-11-05 Alberts Städservice svarar Jannike J
    Hej Jannike! Tack, ska framföra ditt beröm /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-28

Erik E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Bra pris, städar bra och lätta att komma i kontakt med! Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-29 Alberts Städservice svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för din fina rekommendation :) /Jennifer på Alberts
  • Birgitta B

2019-10-27

Birgitta B skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Jag har köpt städhjälp varannan vecka.
    Jag blev trevligt bemött av företaget vid beställning av tjänsten.
    De förväntningar jag hade, har uppfyllts ganska bra, tycker jag.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med tjänsten. Läs mer
    2019-10-27 Alberts Städservice svarar Birgitta B
    Hej Birgitta! Tack för att du hörde av dig med dina upplevelser av oss :-) Ha en fortsatt fin söndag! /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-26

Elly E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    De levde upp till förväntningarna! Noggrann och duktig, diskbänken blänker efter städning! Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Elly E
    Hej Elly! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-10-26

Andreas A skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi har använt Alberts Städservice i flera år. De är pålitliga, lojala och professionella. De få gånger vi varit missnöjda med något har de varit lyhörda för vårt missnöje och sett till att åtgärda problemet omgående. Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Andreas A
    Hej Andreas! Tack för en strålande recension, vi blir så glada! /Jennifer på Alberts

Bengt B skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Helt perfekt. Klinisk rent och trevlig personal Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Bengt B
    Hej Bengt! Tack, skall framföra ditt beröm till personalen. Ha en fin helg! /Jennifer på Alberts

Ellenor E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Hemstädning.jag fick ett bra mottagande av handledare och städerska.
    Blev rekomenderad av en kollega som var nöjd m företaget.
    Än så länge känns allt bra:) Läs mer
    2019-10-26 Alberts Städservice svarar Ellenor E
    Hej Ellenor! Härligt att allt känns bra för dig :-) /Jennifer på Alberts

Georg G skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Städning var annan vecka

Samma person kommer varje gång
    Resultatet alltid bra

Kan inte bli bättre Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Georg G
    Hej Georg! Precis så vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss. Tusen tack för strålande betyg! Ha en fin fredag /Jennifer på Alberts

Erik E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Bra, lätta att komma i kontakt med! Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Erik E
    Hej Erik! Tack för att du återkommer med feedback! Trevlig helg :-) /Jennifer på Alberts

Erica E skrev om Alberts Städservice Stockholm
    Vi är mycket nöjda med tjänsten. Alltid lika skönt att komma hem efter jobbet till ett välstädad hem. Läs mer
    2019-10-25 Alberts Städservice svarar Erica E
    Hej Erica! Vad glada vi blir, tack! /Jennifer på Alberts