Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Alberts Städservice. Vi hjälper dig för en enklare vardag.

Vi erbjuder hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Våra huvudkontor ligger i Göteborg och Stockholm men vi utför våra tjänster på många orter runt om i Sverige.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan du enkelt och smidigt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.

Kika gärna in på vår Facebooksida Alberts Städservice AB https://www.facebook.com/albertsstadservice
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 58 kunder tycker om Alberts Städservice

• Ann Ö
    Ann Ö skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd! Har anlitat dom för både flytt och hemstädning, rent och fint.
    2017-10-17 Alberts Städservice svarar Ann Ö
    Hej Ann! Stort tack för din 5-stjärniga recension. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Alberts Städservice
    Rekommenderas 👌🏼 Så skönt att komma hem till ett skinande hem
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Johanna S
    Hej Johanna! Tack för att du rekommenderar oss. Visst är det en underbar känsla att komma hem till ett nystädat hem?! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Alberts Städservice
    En fantastisk hjälp i vardagen!
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Susanne C
    God morgon Susanne! Tack för att vi får hjälpa till att underlätta i din vardag. Önskar dig en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med Alberts städservice.
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Camilla S
    God morgon Camilla! Härligt att höra att du känner dig så nöjd med oss. Önskar dig en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Andréa E
    Andréa E skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med städningen! Känns alltid kul att komma hem till ett rent och fräscht hem. Dessutom ibland något nytt/extra de har städat när det funnits tid över.
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Andréa E
    Hej Andréa! Stort tack för din fina recension. Visst är det en underbar känsla att komma hem till ett nystädat hem?! :) Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Louise K
    Louise K skrev om Alberts Städservice
    Skönt att få städat av Alberts städ, underlättar vardagen. Rent å fint
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Louise K
    Hej Louise! Tack för att vi får underlätta vardagen för dig. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Robin C
    Robin C skrev om Alberts Städservice
    Hej! Jag gör sällan recensioner och ännu mer sällan 5-stjärniga men jag kände att jag ville göra det nu!

Jag hatar att städa, det tar tid. Dyrbar tid. Jag googlade en dag efter städning i Stockholm och fick upp Alberts städservice tillsammans med några andra.

Dagen efter ringde en kille vid namn David upp och kom förbi efter någon dag och tittade på min lägenhet som jag nyligen hade renoverat. Det var damm överallt och en j-ä-v-l-a röra. Vi bestämde att boka in städning varannan vecka.

På onsdagen och den första städningen öppnar jag lägenheten och möts av det absolut renaste hemmet jag satt min fot i. (Nej, jag överdriver inte. Mitt hem har aldrig varit så fint och städat). Gick runt med hakan i golvet och var så jävla nöjd!

Sen går jag till min garderob (walk-in closet på kanske 7kvm) där jag SLÄNGT. Lyssna nu, SLÄNGT in kartonger fulla med grejer, kläder och annat skit. Det rummet var som att öppna en depression.

Och jag öppnar upp det rummet - och städerskan har ställt iordning precis ALLT. WOW! Dra åt helvete vad nöjd jag var. Finns ingen faktura jag betalar vid månadens slut som jag är mer nöjd över.

Denna recension har jag sparat på för jag ville se om faktureringen blev korrekt och om städningen var lika bra den andra gången. Fakturan var på exakt det beloppet jag trodde - och andra städningen gjordes idag och jag var lika nöjd nu.

Hade jag kunnat ge 10/5 stjärnor hade jag gjort det. Tack för att ni gör livet enklare! Mvh Robin

(Min städerska heter Maa tror jag, grym!!)
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Robin C
    Godmorgon Robin! Wow, vilken otroligt fin recension!! :) Tusen tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina upplevelser av oss, vi blir så glada. Jag har framfört ditt beröm till både David och ditt städteam. Minsta fundering så tveka inte att höra av dig till oss. Önskar dig en toppen dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd med deras arbete. Kunnig och bra personal som är lätt att få tag i.
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Johanna H
    Hej Johanna! Vad kul att läsa att du känner dig så nöjd med våra tjänster! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johan S
    Johan S skrev om Alberts Städservice
    I flera år i rad har de städat bra. Jämn kvalitet till skillnad från många andra städfirmor. Alberts Städservice vinner i längden.
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Johan S
    Godmorgon Johan. Vad kul att du varit med oss så länge. Tack för fin recension! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Alberts Städservice
    Alltid trevligt bemötande i kundservice, både per mail och telefon!
    Ibland har det varit lite slarvigt städat av städpersonalen, men alltid åtgärdat vid nästa städning. Mycket nöjd i övrigt.
    Tillmötesgående, då vi alltid vill ha städat innan 14:00.
    2017-10-09 Alberts Städservice svarar Cecilia W
    Hej Cecilia! Tack för din fina recension. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det vår kund inte känner sig helt nöjd med eller om det skulle vara något som blivit missat. Så är det något i framtiden så bara hör av dig så löser vi det på bästa sätt. Viktigt för oss att du alltid känner dig nöjd med våra tjänster. Hoppas du får en fortsatt fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Irén B
    Irén B skrev om Alberts Städservice
    Jättebra städning och snabb service!
    Vi kan rekommendera Alberts Städ.
    2017-10-09 Alberts Städservice svarar Irén B
    Hej Irén! Tack för fin rekommendation. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Alberts Städservice
    Har städ varannan vecka och vi är väldigt nöjda. Alltid snabbt och positivt bemötande vid kontakt via telefon eller mail och väldigt tillmötesgående med önskemål.
    2017-10-06 Alberts Städservice svarar Åsa O
    Hej Åsa! Vad kul att läsa att ni känner er så nöjda med våran service. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Alberts Städservice
    Vi har hemstäd varannan vecka och är supernöjda. Alltid väl utfört arbete och trevlig kontakt. Rekommenderar varmt.
    2017-10-05 Alberts Städservice svarar Ewa W
    Hej Ewa! Vilket fint omdöme, tusen tack för det. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Alberts Städservice
    Vi är jättenöjda. Efter bra kommunikation och lyhörd personal på Alberts städ har vi hittat ett upplägg som funkar jättebra! Punktliga!
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Sofia H
    Hej Sofia! Vad härligt att läsa att ni nu känner er så nöjda och att vi tog till oss eran feedback. Tack för att du hörde av dig. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    Douglas E gillar detta
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Alberts Städservice
    Har använt mig utav Albert Städ i över ett års tid - har alltid levererat toppenresultat. Väldigt flexibla är dem dessutom. Kan snabbt ändra tider o dylikt på kort varsel, utan några konstigheter.
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Mohamed A
    Hej Mohamed! Vilket fint betyg, det tackar vi för! Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Alberts Städservice
    Har snart haft Alberts Städservice i ett år och varit nöjda.
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Lotta J
    Godmorgon Lotta! Tack för fin rekommendation. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • IngMarie L
    IngMarie L skrev om Alberts Städservice
    Anlitar Alberts Städ varannan vecka och har gjort så under en längre tid och är genomgående mycket nöjd med städning och trevlig personal.
    2017-10-02 Alberts Städservice svarar IngMarie L
    Hej IngMarie! Härligt att du varit med oss så länge. Glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Alberts Städservice
    Så härligt att komma hem och ha en fint hem. Kan rekommendera Alberts städservice.
    2017-10-02 Alberts Städservice svarar Viktoria E
    Hej Viktoria! Stort tack för fin recension. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Elin S
    Elin S skrev om Alberts Städservice
    Trevlig personal som verkligen kan sitt jobb. Bra service och lätta att få kontakt med. Dessutom bra prisläge jämfört med konkurrenterna. Det är underbart att komma hem när de varit där, som att gå på mäklarvisning, man uppskattar sitt hem mycket mer än tidigare!
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Elin S
    Hej Elin! Tack för din fina recension om oss. Vi blir så glada över att kunna underlätta i din vardag. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Alberts Städservice
    Har sedan första dagen Allberts städ Började att städa hos mig har varit helnöjd alltid lika rent och fint när de är klara
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Håkan O
    Hej Håkan! Vilket fint betyg, tusen tack för det! Vi är så glada att kunna underlätta för dig i din vardag. Hälsningar, Jennifer v. Alberts Städservice
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Alberts Städservice
    Städar med kärlek, tex man behöver inte ägna 30min för att ställa iordning sitt hem. När man kommer hem kan man bara koppla av vilket ger mer glädje i vardagen! :)
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Jennie D
    Hej Jennie! Wow, vilken fin recension! Tusen tack. Önskar dig en fin helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Maria M
    Maria M skrev om Alberts Städservice
    Vi är supernöjda med Alberts !
    Det är en lyx att få komma hem och det är rent och fint
    Alberts är lätta att få tag på och man får snabb återkoppling
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Maria M
    Godmorgon Maria! Precis den känslan vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss. Tack för att du hörde av dig. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Titti N
    Titti N skrev om Alberts Städservice
    Jag är så nöjd med min städning. Välgjort och omsorgsfullt arbete, utfört av proffs. Tydlig specifikation för vad som städas och hur det går till.
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Titti N
    Godmorgon Titti! Tusen tack för fin recension, vi blir så glada! Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Alberts Städservice
    Så nöjd, vem vill inte komma hem till ett nystädat hem :)
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Josefine L
    Hej Josefine! Tack för att du tog dig tid att höra av dig till oss. Härligt att du är så nöjd med oss. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Alberts Städservice
    Vi är nöjda! De gånger vi inte känner att de uppfyllt aina åtaganden har de alltid kompenserat det och förbättrat det!
    2017-09-28 Alberts Städservice svarar Hanna S
    Hej Hanna! Tack för att du hörde av dig. Glada vi blir att ni känner er nöjda med oss. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Alberts Städservice
    Så jäkla gött att dra iväg med hundarna och sen komma hem till ett rent hem. Känner mig mindre stressad och någon annan gör det jag ogillar. Ni gör ett kanon jobb Alberts Städservice.
    2017-09-20 Alberts Städservice svarar Jeanette E
    Hej Jeanette! Stort tack för att du hörde av dig till oss. Vi är så glada att kunna underlätta för dig i din vardag. Hoppas du får en trevlig kväll! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Maria D
    Maria D skrev om Alberts Städservice
    En toppen firma! Fantastiskt bemötande från precis alla och de som städar hemma hos oss är SÅ duktiga! Jag kan mer än gärna rekommendera Alberts Städservice
    2017-09-19 Alberts Städservice svarar Maria D
    Hej Maria! Stort tack för fin rekommendation. Jag har framfört ditt beröm till personalen. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Henry S
    Henry S skrev om Alberts Städservice
    Mycke bra tyckte jag på städning av resturangen. Kmr ringa igen när de behövs. Tack alberts.
    2017-09-05 Alberts Städservice svarar Henry S
    Hej Henry! Tack för fin rekommendation. Varmt välkommen åter. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anja P
    Anja P skrev om Alberts Städservice
    Otroligt bra! Verkligen! Tveka inte. Bra bra bra.
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Anja P
    Hej Anja! Tack för fin rekommendation, härligt att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Linda K
    Linda K skrev om Alberts Städservice
    Efter att ha bytt städare på Alberts städ är vi nu väldigt nöjda. Våra städare är duktiga, noggranna och gulliga.
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Linda K
    Hej Linda. Stort tack för att du hörde av dig. Vad skönt att du känner dig nöjd med dina städare, skall framföra detta till dom. Bara återkomma om du har några funderingar/frågor. Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ivan H
    Ivan H skrev om Alberts Städservice
    Flertalet gånger haft dem för flertalet flyttar. Tycker aldrig att de har haft det minsta att anmärka på. Rekommenderas!
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Ivan H
    Hej Ivan. Tack för din rekommendation. Kul att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sigvard S
    Sigvard S skrev om Alberts Städservice
    Flertalet kollegor har anställt dem för hemstäd, har bara hört bra saker. Flyttar till östkusten om någon vecka, men hoppas verkligen att de kommer expandera sin verksamhet, känns alltid tryckt med ett företag med bra resumé.
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Sigvard S
    Hej Sigvard. Kul att många av dina kollegor har anlitat oss för hemstäd. Vi kommer att ta hänsyn till ditt önskemål för vidare utveckling av vårt företag. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sabrina D
    Sabrina D skrev om Alberts Städservice
    Top top top! Jag är super nöjd med deras service.
    2017-09-01 Alberts Städservice svarar Sabrina D
    Hej Sabrina! Tack för att du hörde av dig. Härligt att höra att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Caroline B
    Caroline B skrev om Alberts Städservice
    Jag är helnöjd med städningen från detta företaget. Noggranna och snabba, De är lätta att få kontakt med och svarar snabbt på mail.
    2017-08-29 Alberts Städservice svarar Caroline B
    Hej Caroline! Wow, vilket fint betyg! Det tackar vi för. Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    2017-10-13 Caroline B svarar Alberts Städservice
    Ytterligare en månad har gått med jättebra städning. Jag får ofta ändra både tider och dag pga mitt arbete. Detta har de ordnat utan att det blivit krångligt. All heder åt Er.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Caroline B, Douglas E gillar detta
  • Suzana M
    Suzana M skrev om Alberts Städservice
    Fantastisk utförd arbete. Rekommenderar
    2017-08-29 Alberts Städservice svarar Suzana M
    Hej Suzana! Stort tack för din rekommendation. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    Douglas E gillar detta
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Alberts Städservice
    Varning, anlita ej!

Flyttstädningen slutade med nästintill smutsigare lägenhet än innan. Företaget städade inte alls på ställen som baksidan av framdragen /kyl och frys eller på balkongen som utlovat. Dessutom lyckades de med att förstöra lister i fönstrena som de sedan trampade och smetade ut till stora svarta fläckar på golven! Även ett skrivbord som stod kvar fick någon mörk sörja över hela sig, helt horribelt.
    När vi sedan vägrade besvära oss att åka den långa vägen hem för att släppa in dem igen (vem vill ha in denna totala inkompetens i hemmet ytterligare en gång?), hotar de med inkasso direkt när vi vägrar betala fullt pris för katastrofen.
    Bland det värsta jag har varit med om, både vad gäller utfört arbete och kundservice.
    Och jag är typisk svensk, jag klagar fasen nästan aldrig.
    2017-08-24 Alberts Städservice svarar Niklas P
    Hej Niklas! Vad tråkigt att läsa att du har fått denna uppfattningen om oss och att vi inte levde upp till dina förväntningar. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det kunden inte känner sig helt nöjd med eller om det finns något som blivit missat. Reklamationen behöver då komma in inom 3 dagar efter städtillfället. Vi fick in din reklamation 5 dagar efter men erbjöd oss komma ut och åtgärda det du var missnöjd med samt skicka arbetsledare som kunde kika på det som blivit förstört så vi därefter tillsammans kunde komma fram till en lösning som passar dig. Vi fick dessvärre ingen möjlighet att göra detta så min kollega har varit i kontakt med dig angående kompensation. Vad tråkigt att höra att du fortfarande känner dig så missnöjd. Vi kommer ringa upp dig senast imorgon förmiddag så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning på detta som passar dig. Viktigt för oss att du känner dig nöjd i slutändan. Trevlig eftermiddag. /Jennifer V. Alberts Städservice
    2017-08-24 Niklas P svarar Alberts Städservice
    Ni kan ringa hur mycket ni vill. Här har ni bränt broarna tyvärr. När man smetar ner ens lägenhet och sedan hotar med inkasso i första svarsmailet är det redan kört. Det är som att gå till frisören för att toppa håret men komma ut med halva huvudet avrakat. Sedan skyller frisören på kunden för att den inte vill komma tillbaka för att få ytterligare en chans att reparera frissen, det blir liksom skrattretande.

Godtyckliga regler som inte håller juridiskt är också roliga. Så om ni städar på fredag eftermiddag som ni gjorde hos oss, då räknar ni inte arbetsdagar som normalt folk utan kräver att jag ska överge flytt och barn för att spendera helgen till att inspektera röran ni ställt till med?
    Om jag då inte hinner klaga direkt på måndag, utan onsdag som jag nu gjorde, så har ni rätt att skita ner och sedan agera som goda samariter för att ni så snällt ens tog i ärendet för att det gått tre arbetsdagar istället för tre vanliga dagar?

Min varning och uppfattning återstår helt och hållet. Anlita ej detta företag, jag verkar inte vara ensam i min kritik då jag dessutom nu fick reda på att de nya ägarnas förra lägenhetsinnehavare anlitat samma firma och haft samma erfarenhet som jag.

Båda kommer aldrig att bli nöjda, men jag förde fram en lösning som vi motvilligt skulle acceptera. Efter att ha hotat med inkasso halverade ni det förslaget. Inte en chans.
    2017-08-25 Alberts Städservice svarar Niklas P
    Hej igen Niklas. Vi har försökt att nå dig på telefon men får inget svar. Viktigt för oss att vi kommer fram till en bra lösning på detta så du känner dig nöjd. Testar ringa igen under dagen. Önskar en fin dag! /Jennifer V. Alberts Städservice
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Alberts Städservice
    Stort varmt tack till Ywona som utförde ett toppenjobb hos oss igår!
    Hemmet doftade gott och var skinande rent. Vilket jobb hon hade gjort! Var lite skeptisk till detta med hemstäd innan men det överträffade alla mina förväntningar. Stort tack till Alberts och Ywona. Ser fram emot nästa städtillfälle.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Mikael J
    Hej Mikael. Tack för att du hörde av dig till oss och vad kul att du känner dig så nöjd. Har framfört detta till Ywona. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jens F
    Jens F skrev om Alberts Städservice
    Haft Alberts i 2,5 år. Bra bemötande från början. Snabba på mejl och telefon. Bra med information om ordinarie personal blir sjuka och ersättare behöver komma. Städarna mycket trevliga och duktiga. Överlag väldigt nöjd.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jens F
    Hej Jens. Stort tack för din fina recension. Kul att du varit med oss så länge. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Alberts Städservice
    Allt fungerade precis som det var sagt. Mycket nöjd med resultatet.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Hanna B
    Hej Hanna. Tack för din trevliga recension. Härligt att höra att du känner dig nöjd med slutresultatet! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Stella M
    Stella M skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts för en fönsterputsning, mycket nöjd med resultatet. Nu kan man äntligen titta ut genom rutorna igen!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Stella M
    Hej Stella. Tack för att du hörde av dig. Visst är det så skönt med nyputsade fönster?! Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Alberts Städservice
    Fantastiskt nöjd! Mycket bra med både bemötande och service. Rekommenderas varmt.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Johanna B
    Hej Johanna. Stort tack för din fina recension! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Eija S
    Eija S skrev om Alberts Städservice
    Nytt hem, nytt städbolag. Det är lite, lite nervöst att lämna ut hemmet till okända personer. Men, det var så fint och fräscht vid hemkomst! Lyxigt att få slippa städningen som ingen av oss i vårt hem är särskilt duktiga på att utföra. Stort tack till Alberts Städservice, vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Eija S
    Hej Eija. Tack för fin recension och för ditt förtroendet. Visst kan det kännas lite ovant i början, precis som allt annat man testar på som är nytt. Hoppas att ni fortsätter vara lika nöjda efter varje städning. Trevlig helg! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Titti
    Titti skrev om Alberts Städservice
    Har hemstädning. Ojämn städning, mycket missar. Kommer olika personer varje gång och firman har inte lämnat instruktioner till de nya städarna. De kan inte svenska så de förstår inte när man försöker instruera dem. De följer inte hemsidans information om vad som ingår i hemstädningen.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Titti
    Hej Titti. Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Vad tråkigt att du fått denna uppfattningen om oss. Har du synpunkter eller funderingar på din städning så är du varmt välkommen att kontakta våran kundtjänst på 031 23 75 00 så ska vi lösa detta på bästa sätt för dig. Du kan också skicka ett mejl med ditt telefonnr till jv@alberts-service.se så ringer vi upp dig under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning som passar dig. Trevlig helg! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Alberts Städservice
    Tack för en mycket väl genomförd flyttstädning! Mycket noggrann personal från början till slut! Jag lämnar mina varmaste rekommendationer!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Sofia G
    Hej Sofia. Stort tack för fin recension. Lycka till med flytten! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • David O
    David O skrev om Alberts Städservice
    Bra proffsigt första möte med resonabel tidsuppfattning för städningen. Dock mycket varierande resultat på städningen. Ingen av personalen kan tala​ eller förså svenska och fåtalet kan tala eller förstå engelska vilket gör det svårt att instruera städarna. Senaste städet va under all kritik med en mängd punkter missade, huset kändes smutsigare än när vi lämnade det. Det känns inte som stt personalen får någon upplärling eller ens kan något om städning. Så nu har vi sagt upp och kan eg inte rekommendera bolaget heller. Konkurenskraftigt pris Ja men du får vad du betalar för.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar David O
    Hej David. Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Vi tycker självklart att det känns otroligt tråkigt att du uppfattar oss på detta sättet. Vår målsättning är att alltid leverera en bra tjänst och bemöta våra kunder på ett professionellt sätt. Beklagar att vi inte levt upp till detta i ditt fall. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti vilket innebär att vi kommer ut och åtgärdar det som blivit missat.
    Går det bra att vi ringer upp under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning? Viktigt för oss att du känner dig nöjd i slutändan. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Annika S
    Annika S skrev om Alberts Städservice
    Vi hade hemstädning för första gången i går. Allt var väl förberett. Städarna visste vad som skulle göras och satte igång med liv och lust. Det blev så fint. Bl.a. så undrar vi vad de gjorde med vårt soffbord som inte varit så blankt och fint på många år.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Annika S
    Hej Annika. Tack för din fina recension, vilket bra betyg! Hoppas ni fortsätter vara lika nöjda med oss varje gång. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anna H
    Anna H skrev om Alberts Städservice
    Bästa städbolaget ever! Flinka, trevliga och arbetssamma!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Anna H
    Hej Anna. Vilket toppen betyg, tusen tack för det! Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jane P
    Jane P skrev om Alberts Städservice
    Har anlitat Alberts städ i över ett år nu och är mycket nöjd med dem. Alltid flexibla och tillmötesgående och om vi någongång haft synpunkter på viss städomgång har detta alltid korrigerats till nästa gång.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jane P
    Hej Jane! Stort tack för fin rekommendation. Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jasmin G
    Jasmin G skrev om Alberts Städservice
    Anlita er var de bästa vi gjort. Vi sparar så sjukt mycket tid varje vecka!! Njuter varje gång ni varit här och städat :D :D
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jasmin G
    Hej Jasmin! Härligt att du känner dig så nöjd med våra tjänster. Visst sparar man mycket tid på att ta hjälp med städningen. Önskar dig en trevlig dag! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Pia W
    Pia W skrev om Alberts Städservice
    Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt jobb. Dessutom är man flexibla och återkopplar omedelbar om det finns frågor. Ett städbolag jag mer än gärna kan rekommendera.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Pia W
    Hej Pia. Wow, vilket toppen betyg! Stort tack för det.Trevlig helg. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda