Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Alberts Städservice. Vi hjälper dig för en enklare vardag.

Vi erbjuder hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Våra huvudkontor ligger i Göteborg och Stockholm men vi utför våra tjänster på många orter runt om i Sverige.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan du enkelt och smidigt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 164 kunder tycker om Alberts Städservice

• OLLE L

2019-05-17

OLLE L skrev om Alberts Städservice
    Vi har varit kunder hos Alberts Städservice i många år, och har beställt städning en gång varannan vecka i vårt hus.

Ordinarie person som städar är kanon och gör ett jättefint jobb.

Problemet är kundservicen och management. Jag vet inte hur många gånger som det har blivit fel med fakturor med en massa jobb som följd.

För några veckor sedan kom vi hem och upptäckte att huset luktade lite illa, och dessutom var otroligt taffligt städat. Tandkrämsfläckar i handfaten, ostädade toaletter, pölar på golvet, ostädade golv etc. Vi fick städa om hela huset, och dessutom var det en väldigt olustig känsla över vem som faktiskt hade varit hemma hos oss? Det var i vilket fall som helst inte en professionell städperson.

Vi skickade bilder på allt elände. Vi uttryckte även oro över att de verkar skicka okunnig personal, och meddelade att vi hellre avstår städning de gånger ordinarie inte kan komma. Trots det skickade de ny personal vid nästa tillfälle. De städade visserligen bra, men förtroendet skadas av något sådant.

Vi har reklamerat den här städningen, och då drar den enorma inkompetensen i kundservicen igång. Deras inställning är att till varje pris försvara sin ståndpunkt, hänvisar till sina reklamationsregler (vi skickade visst bilderna en dag för sent), och bryr sig inte det minsta om vår upplevelse. Slutsatsen är att försvara deras ståndpunkt, och att försvara några hundralappar som reklamationen handlar om, är viktigare än att lösa en situation som de själva skapat genom sin inkompetens. Uselt.

Det kostade visst inte Alberts Städservice ett par hundralappar. Det kostade Alberts Städservice en långvarig kund. Läs mer
  • MARTIN S

2019-05-16

MARTIN S skrev om Alberts Städservice
    Kontaktade Daniella på Alberts Städ för femte gången.
    Hon ger mig alltid snabb och bra service, även denna gången 😊
    Städningen blev utmärkt som vanligt. Stort tack för ett utmärkt jobb igen 😃// Martin Stahre Läs mer
    2019-05-16 Alberts Städservice svarar MARTIN S
    Hej Martin! Tack själv för fin femstjärnig recension :) Har framfört ditt beröm till Daniella som blev så glad :) Trevlig kväll! /Jennifer på Alberts
  • Sara Margareta A

2019-05-14

Sara Margareta A skrev om Alberts Städservice
    Riktigt dålig flyttstädning, usel, ANVÄND EJ DENNA!! Lämnade stora dammtussar kvar på flertal hyllplan, dammsög inte ens golvet? Lämnade hårstrån och lösögonfransar i vardagsrummet, köket var inte rent. Sen kom dom och städade igen och gjorde inget alls, så det slutade med att jag städade allt själv och fick ett presentkort på 250 kr :) :) Så denna "nöjd kund" garantin, gäller EJ :) Läs mer
    2019-05-15 Alberts Städservice svarar Sara Margareta A
    Hej Sara!
    Min kollega har varit i kontakt med dig och vi beklagar återigen att du inte känner dig nöjd.
    Vid beställarens första flyttstädstillfälle blev några saker missat. Vi återkopplade då dagen efter ca 10 minuter efter er reklamation gällande städningen och beklagade detta. Vi bokade in ett reklamationsstäd 2 dagar senare. Beställaren av detta städet var mycket nöjd med återkopplingen och hur vi hanterade hennes ärende.
    Efter reklamationsstädet återkopplar du till oss och påpekar att vi glömt torka av ett hyllplan samt att en tvål i badrummet fanns kvar. Resten av lägenheten var då helt åtgärdad med utförd fönsterputs, rengöring av ugn, kyl, frys och övriga ytskikt helt enligt vår checklista för en flyttstädning .

Istället för att vi ville ta upp din tid igen erbjöd vi dig ett presentkort på fönsterputs då vi tagit upp din tid vid inflytten tidigare, och upplevde inte att du hade några invändningar mot det. Så det känns väldigt tråkigt att du fortfarande är så missnöjd med oss.

Min kollega kommer ringa dig under dagen så får du gärna ge feedback och input.
    Trevlig dag!
    /Jennifer på Alberts
    2019-05-15 Sara Margareta A svarar Alberts Städservice
    Okej detta stämmer alltså INTE, lyssna ej på kundservicen. Hur kan ni ha nöjd kundgaranti när ni inte ens ha nöjda kunder? Finns flera här på sidan som har bara gett er 1/5 i betyg, så absolut inte bara jag som är onöjd. Skulle inte rekommendera er till någon och ni svarar endast här för att det ska se bra ut i recensionerna, så genomskinligt :) Tack, behåll gärna ert presentkort, jag städar gärna själv som jag fick göra dessa två gånger också när jag använder mig av er.
    2019-05-16 Alberts Städservice svarar Sara Margareta A
    Godkväll Sara,
    Vi tycker det känns väldigt tråkigt att du har så låga tankar om oss. Vi har verkligen försökt göra vårt yttersta för att hjälpa dig. Kvinnan som anlitade oss för detta städuppdraget var väldigt nöjd med vår återkoppling och hur vi hade hanterat ärendet med vår nöjd kundgaranti så det känns väldigt tråkigt att du är så missnöjd med oss. Finns det något som kan få dig lite nöjdare så får du gärna återkoppla till oss på 031-23 75 00 eller skriv här så ringer vi upp dig. Men det är väldigt svårt för oss när beställaren av detta städet är nöjd med hanteringen. Vill du själv testa på att anlita oss i framtiden eller lösa ut ditt presentkort som du fick så får du väldigt gärna höra av dig. Trevlig kväll & helg önskar jag dig! /Jennifer på Alberts
  • 2019-04-15

ROBERT R skrev om Alberts Städservice
    Vi anlitade Alberts för flyttstäd, en stor eloge till Daniella och Judyta på kontoret, det blev ett missförstånd med nycklarna på städdagen men allt löstes smidigt och proffsigt. Slutresultatet blev fantastiskt och den nya ägaren var också jättenöjd. Läs mer
    2019-04-16 Alberts Städservice svarar ROBERT R
    Hej Robert! Wow, vilken fin recension! Har skickat ditt beröm till Daniella & Judyta :) Hoppas du får en fin vecka! /Jennifer på Alberts
  • GUNILLA B

2019-04-11

GUNILLA B skrev om Alberts Städservice
    Bra service trevliga, punktliga, noggranna Läs mer
    2019-04-16 Alberts Städservice svarar GUNILLA B
    Hej Gunilla! Detta tackar vi allra varmast för :) /Jennifer på Alberts
  • ISAK L

2019-04-09

ISAK L skrev om Alberts Städservice
    bra städning men de utökade städning tiden och polerade min kompost hink helt onödigt.

när jag tog upp det med kundtjänsten så fick jag inte ens beklagar missförståndet.

de bryr sig inte om kundens trygghet, hur ska man lita på dem när de skiter i en vid första städningen. Läs mer
    2019-04-16 Alberts Städservice svarar ISAK L
    Hej Isak! Vad tråkigt att du känner såhär om oss. Att kunden känner trygghet när dom anlitar oss är något som vi alltid strävar efter. Beklagar att vi inte levde upp till dom förväntningarna du hade. Ni kommer endast betala för den avtalade tiden. Den utökade städtiden kommer vi inte debitera er för! Min kollega kommer kontakta dig med bekräftelse på detta.

Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • 2019-04-05

ANN R skrev om Alberts Städservice
    Det hade varit lättare att recensera detta bolags städningar om personalen faktiskt dök upp på inbokade tider. Detta hände mig två tillfällen i rad och jag sa sedan upp mitt abonnemang. Vid båda tillfällena fick jag ett nonchalant bemötande av kundservice (bl.a. borde jag själv ha förstått att den extrastädning jag fått inbokad inte skulle ske, trots att det var kontoret själv som föreslagit dagen och tiden för mig och mailat en bekräftelse på att de skulle komma). Det enda jag erbjöds i kompensation var att få ngt extra städat vid nästa ordinarie tillfälle, såsom inuti kylen. Det är tyvärr mer energikrävande att ha Alberts Städervice som städbolag än att faktiskt städa själv. Det kostade mig bara mycket energi och en trasig kopp som inte kunde kompenseras för. Kundservicen på detta bolag är usel. Läs mer
    2019-04-16 Alberts Städservice svarar ANN R
    Hej Ann! Verkar som att det blivit ett missförstånd här. Jag har varit i kontakt med min kollega som meddelade att vi i tidigt skede informerade dig om att vi ej städar på en av dina inbokade städdagar, pga helgdag.
    Efter detta har det förmodligen blivit ett missförstånd om du trodde att städningen skulle ske ändå. Vi ber därför om ursäkt för detta och tycker det känns tråkigt att du upplever oss som nonchalanta. Kan vi slå en signal under dagen så kan vi reda ut vad som kan ha hänt? Ha en fin tisdag! /Jennifer på Alberts
    Sara Margareta A, ISAK L gillar detta
  • STELLAN H

2019-03-26

STELLAN H skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts städservice för en flyttstädning. Är överraskat nöjd med städningen. Läs mer
    2019-04-05 Alberts Städservice svarar STELLAN H
    Hej Stellan! Vad kul! Tack så mycket för detta. Ha en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • 2019-03-26

Tom Krister W skrev om Alberts Städservice
    Kan rekommendera för veckostäd.
    Någon gång kan de missa någon detalj men åtgärdar det till nästa gång då vi hör av oss.
    De lyssnar på feedback och har ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-03-26 Alberts Städservice svarar Tom Krister W
    Hej Tom! Detta tackar vi allra varmast för. Ha en fin eftermiddag! :) /Jennifer på Alberts
  • SHAN J

2019-03-25

SHAN J skrev om Alberts Städservice
    okay, please check the contract with them before you start using them. Läs mer
    2019-03-26 Alberts Städservice svarar SHAN J
    Hej Shan, can you explain more? /Jennifer på Alberts

Cecilia Sjögren skrev om Alberts Städservice
    Mycket dålig service. De har ljugit om hur länge de städat vår lägenhet (det vet vi eftersom vi vet exakt hur länge vi varit borta) och vägrat erkänna det. Istället har de sagt att vi måste ha tagit fel på tiderna (???). De har också ljugit om att de bevarar nycklarna på sitt kontor, för när jag ville hämta dem så sa de att eftersom vi haft städ idag så har städerskan nycklarna. Vi har inte haft städ idag och så vitt jag vet så ska nycklarna bevaras på deras kontor. Det visade sig till slut att de tagit fel på vilken kund de pratat med och att den andra kunden haft städ idag. De har alltså noll koll på vilken kund det gäller och vad de håller på med överhuvudtaget. Ursäkten var att det var ”många samtal” idag. De har inte ens bett om ursäkt för denna röra!

Anlit INTE denna urusla firma!!! Det finns många andra val!!! Läs mer
    2019-02-12 Alberts Städservice svarar Cecilia Sjögren
    Hej Cecilia. Vi ljuger inte om hur vi förvarar nycklarna, det står också på våra nyckelkvittenser som alla kunder får att vi förvarar dem i enlighet med SRF och vårt försäkringsbolag.
    Hela nyckelhanteringen är skyddad och vi tar ansvar över alla nycklar. Skulle en nyckel försvinna, vilket tyvärr kan hända men är oerhört sällsynt, byter vi lås direkt och tar givetvis 100% ansvar för detta.
    Att förvara flera tusen kundnycklar på ett och samma ställe är en väldigt stor risk, utan våra städerskor el. arbetsledare förvarar dessa enligt säkra angivna restriktioner, märkta med id nummer som för en utomstående aldrig kan härledas till en specifik adress och alltid i låst utrymme.
    Om kunder väljer att ha uppehåll från sin städning så tar vi dock alltid in nycklarna långtidsförvarar dessa i kassaskåp. Hela vår nyckelhantering är noga genomtänkt och helt i enlighet med vårt försäkringsbolags krav för att alltid skydda våra kunder på bästa möjliga sätt.
    Alla våra kunder kan alltså känna sig 100% trygga med vår nyckelförvaring.
    Har du några frågor eller synpunkter på vår nyckelhantering så ringer vi väldigt gärna upp dig under eftermiddagen.

Avslutningsvis, så känns det väldigt tråkigt att du avslutat ditt städ och är så missnöjd med oss. Var det något i städet du inte kände dig nöjd med? Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer kommer ut och åtgärdar om det är något som kunden inte känner dig nöjd med.

Ha en trevlig dag! /Jennifer på Alberts

Helen Alfredsson skrev om Alberts Städservice
    Som ny kund är vi mycket nöjda med trevliga uppstartssamtal och bra utförd första städning. Vi ser fram emot nästa gång 😊 Läs mer
    2019-02-12 Alberts Städservice svarar Helen Alfredsson
    Hej Helen! Tackar för detta :) Välkommen till oss! /Jennifer på Alberts

Hanna Sandberg skrev om Alberts Städservice
    Mycket bra städfirma! Bra priser, noggranna och trevliga! Snabba på att svara på mail och i dialog! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-02-12 Alberts Städservice svarar Hanna Sandberg
    Hej Hanna! Härligt att du är så nöjd, tackar vi för! :) /Jennifer på Alberts
  • 2019-02-04

Ann Karlsson skrev om Alberts Städservice
    Kan tyvärr inte rekommendera storstädningen. Lägenheten var så dåligt städad. Läs mer
    2019-02-12 Alberts Städservice svarar Ann Karlsson
    Hej Ann. Det var inte alls roligt att höra. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att om du som kund inte känner dig nöjd så kommer vi tillbaka så fort vi kan och åtgärdar det du inte kände dig helt nöjd med. Har du varit i kontakt med oss? Annars ordnar jag så min kollega ringer upp dig under dagen! Vi vill gärna få en chans att åtgärda det du inte känner dig nöjd med. /Jennifer på Alberts
    2019-02-12 Ann Karlsson svarar Alberts Städservice
    Hej, Jag har varit i kontakt med Anna hos er och talat om vad vi tyckte. Hon erbjöd oss att ni kunde komma tillbaka och städa igen men eftersom detta är vår pappas lägenhet och han inte bor där pga. att den ska säljas så fick vi fixa det själva helgen efter ni hade städat. Lägenheten skulle fotas på måndagen. Någon kompensation hade man väntat sig men mejlet avslutades med "Ha en trevlig vecka". Ann
  • Wictor D

2019-01-28

Wictor D skrev om Alberts Städservice
    Beställde och fick storstädning från er förra veckan och kan erkänna att var lite oroliga för om resultatet skulle bli bra då vi anlitat flera andra tidigare som vi inte varit nöjda med.

Så när vi kom hem och såg resultatet så blev vi helt klart positivt överraskade! Ni kom på utsatt tid och städade kliniskt rent! Läs mer
    2019-02-12 Alberts Städservice svarar Wictor D
    Hej Wictor! Vilken recension!! Tack för detta. Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Oskar T

2019-01-21

Oskar T skrev om Alberts Städservice
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Nöjda med första besöken! Läs mer
    2019-01-28 Alberts Städservice svarar Oskar T
    Hej Oskar! Tack för detta, hoppas du kommer vara lika nöjd med oss i fortsättningen :) /Jennifer på Alberts
  • Lovisa T

2019-01-19

Lovisa T skrev om Alberts Städservice
    1. Städade hos oss 5 gånger och alla 5 gånger var det ny städpersonal, trots att Alberts Städservice lovat att det skulle bli samma (två gånger!).
    2. Förstörde lacken på pianot trots att det talades om från början att man inte får torka av den med medel.
    3. Lämnade märken på lister runt en dörr (stora avlånga).
    4. Sista droppen var sista städningen då badrummet varken var dammsugit eller moppat, soporna var inte uttagna, golvet var inte moppat (fanns synliga fläckar kvar).
    5. När man är påväg att bli kund svarar de snabbt, när man blivit kund och ställer frågor samt ger feedback svarar de ibland inte alls.
    Boka inte denna städfirma, de är oseriösa och kan inte kundservice. När jag ringde för att nämna kvalitén sista städningen och var upprörd så sa de ingenting mer än "oj så ska det inte vara" och "oj ni har haft otur" men ingenting mer. Inte förrän jag säger upp servicen i samma samtal kommer de med "finns det inget vi kan göra då?". Skäms på er! Läs mer
    2019-01-21 Alberts Städservice svarar Lovisa T
    Hej Lovisa! Måste börja med att säga att det känns väldigt tråkigt att du fått denna uppfattningen om oss och att du valt att avsluta. Ber om ursäkt om detta orsakat extra energi för dig. Vi har en nöjd kund garanti som innebär att vi alltid kommer tillbaka och åtgärdar det vår kund inte blivit helt nöjd med. Om det finns det något vi kan göra för att få dig lite nöjdare så ringer jag gärna upp dig eller om du vill återkomma till oss på 031-23 75 00. Önskar dig en fin vecka! /Jennifer på Alberts
    Sara Margareta A, Admir Ramadanovic gillar detta
  • Jan S

2018-12-19

Jan S skrev om Alberts Städservice
    Fick hjälp av två av Alberts Städservice personal att flyttstäda vår stora lägenhet. De kom på utsatt tid och höll på till sent på kvällen. Men vilket resultat, höll på att ångra flytten när jag såg resultatet. Två yngre personer som med engagemang och lust gav allt för att det skulle bli så rent som det kunde bli. Dessa två är verkligen en tillgång för Albert och jag rekommendera verkligen denna städfirma.
    Janne S. Läs mer
    2019-01-21 Alberts Städservice svarar Jan S
    Hej Jan! Vilken strålande recension du gett oss. Tack snälla för att du tog dig tid att skriva till oss. Jag har framfört ditt beröm till personalen. Lycka till med övriga flytten! :D /Jennifer på Alberts
  • Sandra S

2018-12-19

Sandra S skrev om Alberts Städservice
    Fantastiskt fin och noggrann flyttstädning! Läs mer
    2019-01-21 Alberts Städservice svarar Sandra S
    Hej Sandra! Tackar för detta! :D /Jennifer på Alberts
  • Linda B

2018-12-04

Linda B skrev om Alberts Städservice
    Så nöjda med både storstäd och veckostäd. Anstränger sig verkligen för att få till en tid trots att man ringer med kort varsel och det redan är ”fullbokat”. Detaljerna i städet som rena fogar i badrum och en lite hälsning om en trevlig dag gör att man blir riktigt glad när man kommer hem.
    Kan verkligen rekommendera detta företag och kommer fortsätta använda deras tjänster. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Linda B
    Hej Linda! Kul att höra att du är så nöjd med oss :) Tack för att du rekommenderar oss vidare. Önskar dig en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • 2018-12-01

Anne G skrev om Alberts Städservice
    Fruktansvärt dåligt bemötande från kontoret.
    Blir uppringd när städarna är på plats för att utföra ett flyttstäd och personen på kontoret säger att de inte kommer att lämna garanti på städningen för att bostaden är för smutsig och i behov av renovering enligt henne. (bolaget anlitades för städ, inte renovering).
    Vad har renovering eller inte med flyttstäd att göra!?
    En seriös firma skulle aldrig ringa och säga liknande saker till en kund.
    Vid en flytt är bostäder ofta smutsiga och därför anlitar man flyttstäd.
    Att ett städbolag ringer upp en kund för att bostaden är smutsig är som att en mekaniker skulle ringa en kund för att bilen de ska laga är sönder!
    Bolaget vill heller inte göra besök inför en offert för att de redan har så mycket att göra och tillräckligt med kunder enligt personen på kontoret(extremt nonchalant uttalande).
    Ett sådant besök före hade besparat kunden samtal samma dag. (andra bolag tittar på bostaden inför en offert)
    Har aldrig hört på liknande som detta beteende och skulle aldrig rekommendera detta bolag till någon!!
    Det är värt att betala lite mer till ett annat bolag och få seriöst bemötande. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Anne G
    Hej Anne! Måste börja med att säga att det känns supertråkigt att du känner dig så missnöjd med oss och att vi inte levde upp till dom förväntningar som du hade på oss som städbolag.
    Inför ett flyttstäd gör vi aldrig göra ett hembesök innan, detta görs endast på våra regelbundna hemstädskunder som har återkommande städ. Största orsaken till detta är för att det sällan behövs göras ett besök innan då dom flesta bostäder står tomma när vi genomför våra flyttstäd. Men vi tar till oss dina synpunkter & önskemål kring detta.

Vi lämnar en nöjd kund garanti på våra städningar, detta innebär att om det är något som kunden inte känner sig helt nöjd med efter städet så åtgärdar vi detta efteråt.
    I ditt fall var uppdraget mer omfattande än vad vi fått till oss vid bokningen och vi kontaktade då er på plats innan vi påbörjat städ för att informera om situationen. Detta för att det inte skulle ske några missförstånd efter städningen.

I ditt fall gjorde vi en bedömning att vi inte kunde lämna städgaranti på vissa delar av din bostad, detta på grund av att vissa delar av bostaden var i annat skick än vad vi förväntat oss. Det bör tilläggas att det är ytterst få gånger vi gör denna bedömningen.
    Det känns väldigt tråkigt att du känner dig så missnöjd med oss och att du känner att du fått ett tråkigt bemötande av oss.
    Om det finns något vi kan göra för att få dig lite nöjdare är du varmt välkommen att kontakta oss eller svara i denna tråden så ringer jag upp dig direkt.

Hoppas du får en riktigt fin helg. /Jennifer på Alberts
  • Caroline V

2018-11-28

Caroline V skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd sedan första kontakten med Alberts, jättefin städning varje vecka. Skönt att komma hem till skinande rent hem inför helgen! Svetlana som städar hos oss är noggrann, serviceinriktad och jättetrevlig! Bara tummen upp 😊👍🏼 Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Caroline V
    Hej Caroline! Visst är det superskönt att komma hem till ett nystädat hem :) Önskar dig en riktigt mysig helg! /Jennifer på Alberts
  • Dennis T

2018-11-28

Dennis T skrev om Alberts Städservice
    Hej,
    Jag vill ge Alberts Städservice bästa betyg efter att ha hjälpt oss med flyttstädningen!
    Alberts Städservice hjälpte oss i sista sekund efter att vi bokat en annan städfirma som aldrig dök upp eller gick att kontakta! Vi hade panik och behövde hjälp på extremt kort varsel! Alberts Städservice hade ett fantastiskt bemötande samt mycket god service och hjälpte oss med flyttstädningen redan dagen därpå. Städresultatet blev bättre än förväntan och vi är otroligt nöjda efter Alberts Städservice fina hjälp.

Det vi är mest nöjda med är att ni på Alberts Städservice på riktigt såg vilken knipa vi satt i eftersom vi själva inte hade möjlighet att utföra flyttstädningen som behövdes efter att en annan städfirma lurat oss och verkligen ville ge oss den hjälp vi behövde!

Kommer alltid rekommendera er! Stort Tack!

Med vänlig hälsning,
    Dennis & Veronica. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Dennis T
    Hej Dennis! Wow, vilket fin recension. Tack för att du tog dig tid att göra ett omdöme om oss. Vi har meddelat all berörd personal om hur nöjda ni är. Tack för ert förtroende och för att vi fick hjälpa er. Lycka till med det nya boendet och varmt välkomna åter! :) /Jennifer på Alberts
  • Ulf B

Ulf B skrev om Alberts Städservice
    Jag är mycket nöjd med städningen som Alberts Städservice utför hemma hos mig. Dom kan varmt rekommenderas.
    /Ulf Läs mer

Hej Malin! Detta tackar vi allra varmast för :) /Jennifer på Alberts
  • Rickard S

2018-11-08

Rickard S skrev om Alberts Städservice
    Otroligt snabb kommunikation, punktliga städare, enkel överlämning.

Och hemmet sedan! Rent fräscht och väldoftande. Är så glad att det blev så fint! Läs mer
    2018-11-16 Alberts Städservice svarar Rickard S
    Hej Rickard! Härligt att du blev så nöjd, då blir vi glada. Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
  • Birgitta A

2018-10-28

Birgitta A skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts Städsevice för flyttstädning. Allt gott att säga, proffsiga, snabba, effektiva, trevlig och prisvärda. Läs mer
    2018-11-16 Alberts Städservice svarar Birgitta A
    Godmorgon Birgitta! Precis så vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss. Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • 2018-10-23

Bengisu F skrev om Alberts Städservice
    Mycket bra jobb!! Trevliga personalen! Supernöjd med städningen. Rekommenderas starkt 🌟 Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Bengisu F
    Hej Bengisu! Stort tack för en strålande femstjärnig recension :) /Jennifer på Alberts
  • Hao L

2018-10-23

Hao L skrev om Alberts Städservice
    Är jättenöjd med tjänsten hittills! Kommer fortsätta vidare med Alberts såklart. Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Hao L
    Godmorgon Hao! Härligt att höra. Skulle det vara något i framtiden så är du varmt välkommen att höra av dig till oss direkt :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Anne H

2018-10-23

Anne H skrev om Alberts Städservice
    Hej, vi anlitade Alberts städservice för en flyttstädning av ett radhus. Vi är verkligen supernöjda med precis allt. Vi fick en offert som var ordentlig och utförligt uppställd, offerten kom snabbt, samma dag. När jag ringde fick jag prata med en person och inte en maskin, bra. Vi fick städning på helgen, superbra. Städpersonalen var mycket tillmötesgående och utförde ett noggrant och snyggt arbete. I våra ögon hög standard. Vi rekommenderar Alberts städservice mot bakgrund av raderna ovan. Vänliga hälsningar Anne Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Anne H
    Hej Anne! Precis den känslan vi vill förmedla till våra kunder. Tack för att vi fick hjälpa dig med flyttstädningen och stort lycka till med nya boende! Allt gott, Jennifer på Alberts
  • Marcus K

2018-10-17

Marcus K skrev om Alberts Städservice
    Noga utfört arbete av trevlig personal som kunde svara på alla frågor jag hade! Det gick väldigt smidigt och resultatet var kanon! Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Marcus K
    Godmorgon Marcus! Vad glada vi blir att läsa din 5-stjärniga recension, har skickat ditt beröm till berörd personal :) Ha det gott! /Jennifer på Alberts
  • Eva U

2018-10-17

Eva U skrev om Alberts Städservice
    Tack för en fantastisk bra flyttstäd.Allt var skinande rent.Bra pris.Lätt att få kontakt med er.Rekommenderas.
    Eva Läs mer
    2018-10-17 Alberts Städservice svarar Eva U
    Hej Eva! Tack själv för att vi fick hjälpa till och underlätta din flytt! Stort lycka till med din nya bostad. /Jennifer på Alberts
  • Margita G

2018-10-02

Margita G skrev om Alberts Städservice
    Tack för ett bra utfört jobb!
    Nu är vår villa betydligt mer skinande inför försäljningen.
    vi är mycket nöjda!

Margita Gustafsson, Trollhättan Läs mer
    2018-10-17 Alberts Städservice svarar Margita G
    Godmorgon Margita! Härligt att du & Lars känner er så nöjda med oss :) Tack för att ni hörde av er! /Jennifer på Alberts
  • 2018-09-21

Anton P skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med jobbet dem gör, värt vartenda krona och rekommenderas starkt
    //Anton Läs mer
    2018-09-21 Alberts Städservice svarar Anton P
    Hej Anton! Tack för din fina rekommendation, precis så vi vill att våra kunders känsla ska vara! :) /Jennifer på Alberts
  • 2018-09-11

Pia S skrev om Alberts Städservice
    Mycket missnöjd, anlitar aldrig Alberts Städservice igen. Dålig städning. Läs mer
    2018-09-12 Alberts Städservice svarar Pia S
    Hej Pia! Vad tråkigt att läsa detta, känns ju inte alls bra! Denna uppfattningen vill vi gärna försöka ändra på. Känner du dig missnöjd så får du gärna höra av dig till oss direkt så vi får chansen att åtgärda det du känner dig missnöjd med. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan komma fram till en bra lösning som passar dig? /Jennifer på Alberts
    2018-09-12 Pia S svarar Alberts Städservice
    Hej! Javisst, det går bra. /Pia
    2018-09-14 Alberts Städservice svarar Pia S
    Godmorgon Pia, har försökt nå dig på telefon. Testar igen om en stund :) /Jennifer på Alberts
  • Nima H

2018-09-09

Nima H skrev om Alberts Städservice
    Väldig bra arbete. Ren och snyggt blev det och bra kommunikation med Alberts hela tiden. Tack Alberts. Rekommenderas!!! Läs mer
    2018-09-12 Alberts Städservice svarar Nima H
    Hej Nima! Detta tackar vi allra varmast för! :) /Jennifer på Alberts
  • Alexandra N

2018-09-04

Alexandra N skrev om Alberts Städservice
    Jag kan varmt rekomendera detta företag! Lätta att få tag på, hembesök för genomgång innan man bestämmer sig, punktliga, personal från kontoret följer med städarna vid första städtillfället. Bra pris. Noggranna! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Alexandra N
    Hej Alexandra! Vilken strålande recension!!! Har framför ditt beröm till alla berörda :D /Jennifer på Alberts
  • Therese B

2018-09-02

Therese B skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd hittills! God och snabb kommunikation med kontoret, vilket jag uppskattar. Varit några småmissar i städningen, men detta har åtgärdats direkt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Therese B
    Hej Therese! Härligt att höra :) Tack för att du hörde av dig. /Jennifer på Alberts
  • Johan L

2018-08-29

Johan L skrev om Alberts Städservice
    Haft Alberts hos oss en gång hittills, så vore inte rättvist att ge varken högre eller lägre betyg ännu.
    De ska allt få städa ett par gånger till innan jag kan ge ett helt seriöst tyckande ;)
    Men... hittills, kanon 👍🏻 Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Johan L
    Hej Johan! Tack för det, hoppas att ni är lika nöjda varje gång :) Har ni några funderingar eller frågor i framtiden så är det bara att höra av sig. /Jennifer på Alberts
  • Mats C

2018-08-27

Mats C skrev om Alberts Städservice
    Smidig och bra flyttstädning till rimligt pris. Inga anmärkning från hyresvärden. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Mats C
    Hej Mats! Härligt att höra att det gick så smidigt och att du var nöjd med priset. Ha en superfin dag! :) /Jennifer på Alberts
  • Therese S

2018-08-27

Therese S skrev om Alberts Städservice
    Att få komma hem till ett nystädat hem när man jobbat en hel dag är vardagslyx för mig. Känner mig mycket nöjd med den städning som utförts och kan varmt rekommendera Alberts Städservice till andra.

Therese i Bollebygd Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Therese S
    Hej Therese! Visst är det så lyxigt att komma hem till ett nystädat hem! :) Tack för att du rekommenderar oss vidare. /Jennifer på Alberts
  • David J

2018-08-26

David J skrev om Alberts Städservice
    Kan bli bättre absolut men funkar. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar David J
    Hej David! Vi vet att vi kan göra mycket bättre än bara "funkar". Försökte leta upp dig i vårt kundsystem för vill gärna komma i kontakt med dig så vi får veta vad du vill att vi ändrar på. Hittade dig inte i systemet så du får gärna skicka mig ett mejl med ditt telefonnr till jv@alberts-service.se så ringer jag upp så fort som möjligt.
    Viktigt för oss att du känner dig helt nöjd och inte bara nöjer dig med att det "funkar". Ha en superfin dag! :) /Jennifer på Alberts
  • 2018-07-30

Sara skrev om Alberts Städservice
    VARNING FÖR DETTA "STÄD"-BOLAG. Vi anlitade Alberts för en flyttstädning vilket vi bittert har fått ångra. Efter deras första försök till "städning" hade vi anmärkningar på det mesta, bl.a. fönster, kök och badrum men även så enkla delar som golvet. Efter omstädning var fönstrena åtgärdade men däremot inte kakel i kök och badrum, tvättställ, dusch, badrumsskåp, samtliga köksskåp och lådor - både inuti, under och luckorna, bakom och ovanpå kyl och frys, inuti ugn, ugnsgaller och plåtar, övriga ytor på spisen, fönsterbleck, väggar, golv och lister mm mm. Inte ens något så simpelt som bänkskivorna i köket hade de klarat av att torka utan de var helt kladdiga. På flera ställen syntes långa vägar att ingen över huvud taget hade vidrört, tex låg det smuts och smulor i kökslådorna som enkelt hade åtgärdats genom att torka en gång med fuktig trasa. Detta alltså EFTER omstäd. Vi fick lägga flera timmar på att själva städa lägenheten - inte den roligaste aktiviteten att ägna sig åt när man har betalat flera tusen kronor för att slippa. Vid städbesiktningen med hyresvärden fick vi naturligtvis anmärkningar på saker som vi själva inte hade upptäckt och fick åtgärda även dem. När de nya hyresgästerna sen flyttade in kom ytterligare anmärkningar på delar som inte var städade och såg rent ut sagt vidriga ut. Så istället för att betala för att slippa flyttstäda fick vi betala, flyttstäda själva och sedan skämmas över att ändå ha lämnat lägenheten i ett smutsigt skick. Vi hade sparat tid, pengar och MYCKET irritation på att låta bli. Alberts hantering? De erbjöd sig att ersätta oss med en riktig skämtsumma som inte på långa vägar motsvarar värdet i deras otjänst. Jag brukar har stort tålamod inför missuppfattningar och att folk kan vara nya på jobbet/göra fel av annan anledning men hela den här soppan är bara pinsam från Alberts sida. Jag vet att jag själv läste omdömen på den här sidan innan vi beställde, därför hoppas jag att min SKARPA avrådan kan få andra att inte göra samma misstag som vi. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Sara
    Hej Sara! Vad tråkigt att du/ni känner er så missnöjd med oss. Självklart skall det inte gå till så som du beskriver och vi beklagar att vi inte lyckats hålla dina förväntningar du hade på oss. Vi har varit i kontakt med dig och ersatt dig för hela städet som du kände dig missnöjd med så det känns lite tråkigt att du skriver att du knappt fått någon ersättning när vi försökt tillmötesgå ert missnöje så mycket vi kunnat. Skulle det vara några andra oklarheter eller något mer vi kan göra för dig så får du gärna höra av dig till oss på info@alberts-service.se så ska vi se till att hjälpa till på bästa sätt. Återigen ber om ursäkt för att vi inte levde upp till dina förväntningar och för att detta kostat tid och energi för er. Ha en superfin eftermiddag! /Jennifer på Alberts
  • Em L

2018-07-11

Em L skrev om Alberts Städservice
    Vi är mycket nöjda med Alberts Städservice! De är har en mycket bra kundservice, är seriösa, proffessionella & städpersonalen har en yrkesstolthet. Det är rent och fint när vi kommer hem, vilket underlättar vår vardag mycket. Rekommenderar starkt Alberts till andra. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Em L
    Hej! Tack för att du hörde av dig och tack för att vi får underlätta i just din vardag! :D Vi blir så himla glada av din recension. /Jennifer på Alberts
  • Magnus C

2018-07-09

Magnus C skrev om Alberts Städservice
    Bra, smidig och prisvärd städservice. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Magnus C
    Hej Magnus! Supertack för detta! :) /Jennifer på Alberts
  • Caroline S

2018-07-07

Caroline S skrev om Alberts Städservice
    Otroligt bra flyttstädning, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Caroline S
    Hej Caroline! Tack så hemskt mycket för att du hörde av dig :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Erik N

2018-07-05

Erik N skrev om Alberts Städservice
    Tack för en väl utförd flyttstädning! Hyresvärden hade inget att anmärka på så vi är jättenöjda. Mvh Erik Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Erik N
    Hej Erik! Detta tackar vi allra varmast för :) Önskar dig en fin sommar! /Jennifer på Alberts
  • Lovisa J

2018-07-03

Lovisa J skrev om Alberts Städservice
    Tackar för en väl utförd flyttstäd! Väldigt smidig kontakt, överlämning av nycklar och fakturering. Inga anmärkningar på städningen utan allt utfördes enligt överenskommelse, till ett vettigt pris. 10/10 rekommenderar! Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Lovisa J
    Hej Lovisa! Tack själv för att du hörde av dig. Precis den upplevelsen vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss :) Ha en riktigt skön dag! /Jennifer på Alberts
  • Linnea I

2018-07-02

Linnea I skrev om Alberts Städservice
    Snabb offert och bokning på sistaminuten flyttstäd när jag inser att jag inte kommer mäkta med det! Lägenheten gick igenom slutbesiktingen med beröm från enligt honom själv, en petig kontrollant! Mycket nöjd och betydligt mindre sönderstressad än om jag behövt städa själv! Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Linnea I
    Hej Linnea! Tack för att vi fick hjälpa till och underlätta för dig. Vad kul att höra att han var så nöjd med städningen, har skickat ditt beröm vidare till städpersonal. Önskar dig en skön sommar! /Jennifer på Alberts

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda