Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Alberts Städservice. Vi hjälper dig för en enklare vardag.

Vi erbjuder hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Våra huvudkontor ligger i Göteborg och Stockholm men vi utför våra tjänster på många orter runt om i Sverige.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan du enkelt och smidigt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 106 kunder tycker om Alberts Städservice

• Annelie L
    Annelie L skrev om Alberts Städservice
    5av5 stjärnor! Rekommenderas 😊 Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Alberts Städservice
    Under all kritik,skulle aldrig någonsin rekommendera detta företag till någon. Bokade och betalade för flyttstäd och på 5 timmar hade dom knappt åstadkommit någonting. Fönsterbrädorna var ej avtorkade och i badrummet var skåpen inte uttorkade inte ens i köket var något skåp uttorkat. Med en flyttstäd så förväntar man sig att det är såpass rent så att dom nya ägarna kan flytta in på en gång vilket dom absolut inte kunde i detra fall . Detta ledde till att vi var tvungna att kompensera de nya ägarna då dom fick göra om allting själv. Dessutom var kompensationen vi blev erbjudna från Alberts städservice rent ut sagt patetisk. Kommer aldrig någonsin att anlita detta skämtföretaget igen. Läs mer
    2018-06-13 Alberts Städservice svarar Sofie K
    Hej Sofie! :) Tack för att du hörde av dig till oss. Detta låter inte som det bemötandet vi på Alberts eftersträvar och vi tycker självklart att det känns väldigt tråkigt att du uppfattar oss på detta sättet. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det du som kund inte känner dig helt nöjd med. Jag har försökt hitta dig i vårt kundsystem men kan inte finna dig. Skulle du kunna skicka dina uppgifter eller kundnummer till jv@alberts-service.se så ska vi se vad som har gått snett. Ha en skön dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • Anna L
    Anna L skrev om Alberts Städservice
    Superbra städning. Det var en av bästa väl i sista tiden. Rent och fint. Tack tjejerna från Alberts Städning
    💝 Läs mer
    2018-06-05 Alberts Städservice svarar Anna L
    Hej Anna! Tack snälla för din fina recension. Har framfört ditt beröm till personalen :) /Jennifer på Alberts
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Alberts Städservice
    Pålitlig, proffsig och flexibel service. Trevligt bemötande. Fortsätter gärna som kund. Läs mer
    2018-06-05 Alberts Städservice svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Vilken strålande recension, tusen tack för detta! /Jennifer på Alberts
  • Christina H
    Christina H skrev om Alberts Städservice
    Supernöjd med storstädningen🤗
    Jag kommer att anlita er igen. Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Christina H
    Hej Christina! Tack för att du hörde av dig och varmt välkommen åter :) /Jennifer på Alberts
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Alberts Städservice
    Kan verkligen rekommendera Alberts städservice.
    De har gjort en kanon Flytt städning för oss.
    Vi o köparna är så nöjda.

Inget att tveka på välj Albers städservice.
    Lätt att få kontakt o boka med. Allt fungerade toppen från beställning till leverans. Kom i tid mm.
    Trevlig bokning o städ personal😀 Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Britt-marie H
    Hej Britt-Marie! Tack för denna superfina recensionen :) Har framfört ditt beröm till berörd personal. Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
    Britt-marie H gillar detta
  • Sari S
    Sari S skrev om Alberts Städservice
    Hej, då jag flera gånger varit tvungen att kontakta Alberts städ på grund av undermålig städning senast igår så är det nu dags att avsluta detta avtal. De hade även igår kokat sig en kopp kaffe med vår kaffekokare tagit sönder kannan. Alberts städ tar givetvis på sig att betala kannan men vill inte ta sig tid att köpa en ny, det får vi själva ta oss tid att göra. Alberts städ rekommenderas inte. Vänligen /sari Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Sari S
    Hej Sari! Vad tråkigt att du har fått denna uppfattningen av oss och att vi inte levde upp till dina förväntningar. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan vi prata mer och komma fram till en bra lösning på detta som passar er? Hoppas du får en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Alberts Städservice
    Vi anlitade Alberts för ett flyttstäd och det gick smidigt att få offert och boka. Överlag var städningen väl utfört, med några mindre missar som vi åtgärdade själva och som tog oss drygt en kvart att fixa. Vi blev väl kompenserade för detta och är överlag väldigt nöjda med såväl städningen som bemötandet från företaget! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Hanna L
    Hej Hanna! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse av oss. Vad tråkigt att det blev några missar från vår sida. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar det kunden inte känner sig helt nöjd med. Men vad skönt att ni känner er nöjda med slutresultatet. Hoppas ni får en skön helg! /Jennifer på Alberts
  • Mari L
    Mari L skrev om Alberts Städservice
    Supernöjda. Verkligen bra städat. Vi kommer att rekommendera er! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Mari L
    Hej Mari! Detta tackar vi för :) Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
  • Jacob W
    Jacob W skrev om Alberts Städservice
    Ny kund, städningen var långt ifrån godkänd tog 4,5 timmar att städa 56 KVM + återbesök. Undvik! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Jacob W
    Hej Jacob! Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Känns ju otroligt tråkigt att du är såhär missnöjd med oss. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan vi tillsammans komma fram till en bra lösning som passar dig? Vi vill gärna att du ska känna dig nöjd efter att du anlitat oss. Hoppas du har en skön dag i solen! :) /Jennifer på Alberts
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Alberts Städservice
    Varning! Usel städning!
    Jag beställde en flyttstädning och pratade med dem innan om att jag ville ha dammtorkat väggar och verkligen ordentligt rengjort. Det hjälpte inte! Fönstren är flammiga, skåpen i köket har fläckar kvar som man enkelt kan gnugga bort (de kan endast ha svept över med en trasa om ens det), golven flammiga och spindelnät samt flugor kvar på väggarna där tavlor tidigare suttit. Vi fick till och med ett sms där de sa att de behövde mer tid och undrade om det var OK med en extra debitering - jag sa OK till detta i tron att det verkligen skulle bli bra, men det är uselt! Om man arbetar med städning bör man också kunna se om något blivit rent eller inte..
    Vi påtalade felen efter första städningen och det kom en person för att åtgärda, men inte heller efter det har det blivit bra. Nu har vi tröttnat och kommer att behöva lägga åtskilliga timmar på detta själva. Tiden och orken finns inte att gå en rond till då de inte verkar veta hur man städar. Riktigt tråkig upplevelse!! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Ulrika K
    Hej Ulrika! Det låter inte som att du har haft den upplevelsen som vi på Alberts eftersträvar. Min kollega har varit i kontakt med dig och försökt kompensera dig på olika sätt. Tråkigt att höra att du fortfarande är så missnöjd med oss. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kanske vi kan komma fram till en bra lösning som passar dig? /Jennifer på Alberts
  • Tove S
    Tove S skrev om Alberts Städservice
    Att komma hem till en nystädad lägenhet är så otroligt lyxigt! Tusen tack för det fina jobbet! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Tove S
    Hej Tove! Tack för att du hörde av dig. Visst är det så skönt att komma hem till ett nystädat hem :) /Jennifer på Alberts
  • Josef F
    Josef F skrev om Alberts Städservice
    De som städade hos mig en gång 2017 saknade kollektivavtal. Antagligen en stark anledning till det låga priset. Dessutom städade de inte så det blev rent, de drog trasan över ytan, men kollade inte om det blev rent... Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Josef F
    Hej Josef!
    Vad tråkigt att du upplevde att det inte blev rent, så ska det absolut inte kännas. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar det du inte är nöjd med. Kan dessvärre inte finna dig i vårt system och kan kolla upp vad som kan ha hänt. Använde du nöjd kundgarantin? Skicka gärna dina uppgifter till jv@alberts-service.se så ska vi kika på det. Önskar dig en strålande dag i solen. /Jennifer på Alberts
  • Marie G
    Marie G skrev om Alberts Städservice
    Storstädningen som vi bokade efter en uthyrning blev inte bra. Urtorkning av kylskåp och mikro ingår inte, så de var fulla av matrester och mögel när vi kom till vårt hus för att fira påsk. Äppelskrutt låg kvar under en säng. Kladd fanns kvar på en badrumsvägg och på kaklet bakom spisen. Verkligen äckligt. Bättre kommunikation kring vad som städas/inte städas skulle behövas! Läs mer
    2018-04-09 Alberts Städservice svarar Marie G
    Hej Maria! Tråkigt att läsa att du är så missnöjd med oss. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar det kunden inte känner sig nöjd med. Dessa synpunkter vill vi då gärna ha in inom 3 dagar så vi får chansen att komma tillbaka omgående och åtgärda det kunden inte känner sig helt hundra med. Du återkom till oss 1,5 månad efter ditt städtillfälle med synpunkter på städningen. Finns det något som vi kan göra för att få dig lite nöjdare med oss så är du varmt välkommen att höra av dig. Hoppas du får en fin vecka! /Jennifer på Alberts
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Alberts Städservice
    Det är få saker som känns så lyxigt som att komma hem till ett nystädat hem. Tack underbara Inna för att du gör det så fint hos oss. Kan varmt rekommendera Albert Städservice!! Läs mer
    2018-04-03 Alberts Städservice svarar Sofia H
    Hej Sofia! Visst är det så lyxigt att komma hem till ett nystädat hem!😍 Skall framföra ditt beröm till Inna. Ha en fin vecka! /Jennifer på Alberts
  • Kim E
    Kim E skrev om Alberts Städservice
    Mycket besviken på ett opprofsigt utfört arbete där kontakten med arbetsledaren från min sida mest upplevdes som utpressning. Detta företag har gjort mig mycket besviken och jag måste tyvärr avråda från att anlita dem. Läs mer
    2018-03-26 Alberts Städservice svarar Kim E
    Hej Kim! Vad tråkigt att du känner dig så besviken med oss, det vill vi gärna ändra på! Slår dig en signal under förmiddagen imorgon så får vi se till att lösa detta på något bra sätt :) Hoppas du får en fin kväll! /Jennifer på Alberts

TILLÄGG: Hej igen Kim, vi kan dessvärre inte finna dig i vårt system. Kan du skicka ett mejl med ditt nummer till jv@alberts-service.se så ringer vi upp dig så fort som möjligt :) / Jennifer på Alberts
  • Peter
    Peter skrev om Alberts Städservice
    Prisvärda och med ett klanderfritt resultat. Lämnade nyckeln på morgonen och de stoppade den i brevinkastet när de var klara. Hur smidigt som helst. Läs mer
    2018-03-16 Alberts Städservice svarar Peter
    Hej Peter! Vilket strålande betyg, tusen tack för det! :) Hoppas du får en skön helg. /Jennifer på Alberts
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Alberts Städservice
    Hej, Bengt här! Måste få uttrycka min djupa tacksamhet till denna unga dam i telefon som hjälpte en gammal man som mig att boka mitt flyttstäd. Fem solstrålar från gamle Bengt på Torpet Läs mer
    2018-03-16 Alberts Städservice svarar Bengt J
    Hej Bengt! Fem solstrålar låter ju alldeles utmärkt, detta tackar vi varmt för :) Har framfört ditt tack till Ellen som hade hand om ditt flyttstäd. Hoppas du får en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Alberts Städservice
    Inga problem alls! Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-13 Alberts Städservice svarar Jenny D
    Hej Jenny! Tack för din rekommendation :) /Jennifer på Alberts
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Alberts Städservice
    Härligt att komma hem till ett rent o fräscht hem innan helgen Läs mer
    2018-03-12 Alberts Städservice svarar Charlotta H
    Hej Charlotta! Visst är det en härlig känsla :) Önskar en fin vecka! /Jennifer på Alberts
  • Jonatan K
    Jonatan K skrev om Alberts Städservice
    Nöjd med både städning och service. Rekommenderas varmt. Full pott från mig. Läs mer
    2018-03-12 Alberts Städservice svarar Jonatan K
    Hej Jonatan! Detta tackar vi varmt för :) /Jennifer på Alberts
  • Martin M
    Martin M skrev om Alberts Städservice
    Bokningen: perfekt. De lyssnar in vad man är ute efter och hjälper till att skräddarsy ett paket man vill ha. De informerar endast kortfattat *relevanta* tilläggstjänster utan att det känns påtryckande.

Städarna: ett par städare kom som inte pratade svenska och knappt engelska. Men resultatet därefter var toppen. Skönt att bara kunnat lämna nycklarna och inte behöva återvända till lägenheten. Läs mer
    2018-03-12 Alberts Städservice svarar Martin M
    Hej Martin! Tack för strålande recension, skall genast framföra ditt beröm till berörd personal på kontoret och till städteamet. Hoppas du får en fin kväll! /Jennifer på Alberts
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Alberts Städservice
    Varning!!!

Som betyget säger, riktigt uselt. Beställt flyttstädning. Städarna kunde inte svenska så det var svårt att kommunicera med dem på knagglig engelska. Efter 8h så gjorde vi en liten kontroll och såg ett par grova missar som vi bad de återkomma och fixa. Det lovade de att göra samma kväll. Jag åkte sedan och tittade kl 23 på kvällen men ingen hade varit där.

Då gjorde jag en mer noggrann koll på hela huset och fann massor av missar. Personalen kan helt enkelt inte sitt yrke eller skarvar medvetet. Flera ytor var inte avtorkade alls, heltäckningsmattor som man enkelt ser om de blivit dammsugna eller inte hade inte blivit det. Klämtingen i avloppet var inte fastsatt så det luktade avlopp i källaren. Det här är bara få av många exempel.

Ringde beställaren dagen efter och låtsades som att jag inte visste om de varit där och åtgärdat det vi bad om och frågade snällt om så var fallet. Efter ett samtal till arbetsledaren så ringde hon tillbaka och meddelade att de varit tillbaka och fixat allt. Då sa jag att jag varit där och kontrollerat och att jag vet att ingen hade varit där igen. Jag tog massor av foton som hon bad mig maila in och jag gjorde så och väntar nu på deras replik.

Men stor varning för detta företag!!! Anlita absolut inte dem då de inte städar ordentligt och dessutom ljuger om att de varit tillbaka och åtgärdat! Läs mer
    2018-03-09 Alberts Städservice svarar Magnus A
    Hej Magnus! Vad tråkigt att höra att du känner dig så missnöjd med oss.
    Den 27/2 var vi hos dig och genomförde då ditt flyttstäd. Efter att du hörde av dig med dina synpunkter kom vi tillbaka på ett reklamationsstäd dagen efter, 28/2.
    Vår personal var då på plats kl 19.55 i din bostad och stannade ca 45 minuter.
    Efter att vi varit i kontakt med dig efter ditt reklamationsstäd så påpekade du att det var ytterligare saker du var missnöjd med som vi inte fått till oss innan ditt reklamationsstäd men erbjöd oss även ännu en gång att komma ut och åtgärda det du andra du var missnöjd med, detta erbjudandet tackade du nej till. Därefter har vi varit i kontakt med dig vid flera tillfällen och försökt kompensera dig på olika sätt. Känns väldigt tråkigt att du fortfarande känner dig så missnöjd med oss. Vi är väldigt angelägna om att få dig nöjd och skulle därför vilja komma ut ännu en gång och åtgärda det du är missnöjd med eller lösa detta på annat sätt så att du blir nöjd. Du är varmt välkommen att återkomma till oss på 031- 23 75 00 eller info@alberts-service.se om du skulle ändra dig gällande din kompensation.

Önskar dig en fantastiskt fin helg Magnus! /Jennifer på Alberts
    2018-03-09 Magnus A svarar Alberts Städservice
    Hej, tack för ditt svar! Det är nu 10 dagar sedan jobbet utfördes och 9 dagar sedan vi lämnade ifrån oss nycklarna. Jag ser inte meningen med att komma dit igen?! Dessutom då ni varit där två gånger redan och lämnade ett uselt resultat efter er så har jag avböjt ert erbjudande om att komma ytterligare än gång då jag betvivlar att ni har kompetent personal nog att göra ett bra jobb. Eller så har vi haft väldig otur med just de som var hemma hos oss. Ert andra erbjudande var en ”separat överföring” på halva fakturabeloppet, med motkravet att jag skulle ta bort de (vid tillfället två) recensioner jag skrivit. Då jag värdesätter min yttrandefrihet att skriva om just min personliga uppfattning avstod jag även detta erbjudande. Då städning fortfarande är en utesluten kompensation ifrån min sida så får ni gärna åter kontakta mig med andra kompensationsförslag om ni vill. Oavsett så kommer mina recensioner att stå kvar. Med vänlig hälsning, Magnus
    2018-03-13 Alberts Städservice svarar Magnus A
    Hej igen Magnus!
    Vi är medvetna om att det tyvärr gått mer än 10 dagar sen ditt senaste reklamationsstäd men vi erbjöd oss då direkt efter att komma ut ännu en gång för att göra dig nöjd. Detta tackade du nej till.
    Måste erkänna att jag blir lite fundersam i dina texter då du i första recensionen skriver att vi ljuger om att vi varit i din bostad men i nästa svar skriver att vi visst varit där men att du inte är nöjd med städet? Jag får inte riktigt ihop det.
    Vi är, som vi alltid sagt, väldigt angelägna om att försöka göra dig nöjd och vi har försökt göra det bästa av situationen och lösa detta på ett smidigt sätt. Beklagar att vi inte levde upp till dom förväntningarna du hade på oss. Känns tråkigt att du fortfarande är så missnöjd som du är. Som jag skrivit innan så är du varmt välkommen att höra av dig till oss om du skulle ändra dig eller om det finns något vi kan göra för att göra dig lite nöjdare. Återkom till oss på telefon eller meddela en tid du vill att vi ska ringa upp dig på.
    Trevlig vecka!
    /Jennifer på Alberts
    2018-03-13 Magnus A svarar Alberts Städservice
    Hej, jag kan förstå att det verkar lite förvirrande om huruvida ni varit där eller inte. Då det var två specifika saker vi bad om först att ni skulle ta igen och när jag var i och kollade efteråt så såg det fortfarande inte ut som att någon varit där och åtgärdat. Därav min tanke att det är omöjligt att ni varit där igen. Ni hävdar att ni har varit det - i 45 minuter dessutom. Jag kan inte motbevisa det påståendet, men kan konstatera att i mina ögon ser det inte ut som att man under dessa 45 minuter gjort något i så fall. Under 45 bör man hinna med rätt mycket städning. Speciellt när det var kladd på ett lättstädat klinkergolv efter skoavtryck från de som flyttade åt oss och damm i tvättstugan som avsågs på det klagomålet. Synd att man inte kan ladda upp bilder här - då hade jag kunnat visa specifikt vad som var kvar efter de extra 45 minuterna i de två rummen. Du har säkerligen sett bilderna men jag hade gärna delat dem. Vill du ringa mig så är du välkommen att göra det vilken tid du vill. Men som sagt de kompensationsförslag ni tidigare erbjudit har inte varit intressanta. Som sagt, om det nu är så att ni har varit där 45 minuter för att åtgärda två specifika saker och inte lyckats att få det ens OK på två försök betvivlar jag att ni skulle lyckas en tredje gång. Därför avböjde jag att ni skulle få komma igen. Och som sagt den andra kompensationen på en ”separat överföring” mot att jag tog bort mina recensioner är såklart inte heller acceptabel. Det förstår du kanske själv att den känns konstig. Mina recensioner kommer jag inte ta bort, eller ändra. Med vänlig hälsning, Magnus
    2018-03-14 Alberts Städservice svarar Magnus A
    Hej igen Magnus! Återigen måste jag säga att det känns så tråkigt att du är så missnöjd med våra tjänster och att vi inte lyckats få dig nöjd. Vi ringer upp dig direkt så får vi se till att komma fram till en bra lösning som passar dig. /Jennifer på Alberts
    2018-03-14 Magnus A svarar Alberts Städservice
    Tack för ett trevligt samtal, tråkigt att ni inte hade något överhuvudtaget att erbjuda. (Förutom att återigen erbjuda att komma och ”åtgärda” dvs i detta fall städa åt en annan familj som nu bott där i två veckor. Göra klart flyttstäden och åtgärda de saker ni missat/förstört (elfa lådor) gjorde jag istället själv.) Sorgligt företag, undvik som sagt. //Magnus
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Alberts Städservice
    Jag anlitade Alberts städservice för att städa ur en stor lägenhet i Göteborg. Det var utan tvekan det bästa jag har gjort. Personalen kom vid 15:00 tiden och arbetade hårt till klockan 23:50. Resultatet blev fantastiskt. Så jag kommer absolut att rekommendera dem till alla jag känner framöver. Läs mer
    2018-02-19 Alberts Städservice svarar Tobias E
    Hej Tobias! Vad glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss :) Precis så vi vill att våra kunder skall känna som anlitar oss!! Trevlig måndag. /Jennifer på Alberts
  • Anette A
    Anette A skrev om Alberts Städservice
    Är väldigt nöjd. Lätta att komma i kontakt med. Bra städning. Läs mer
    2018-02-12 Alberts Städservice svarar Anette A
    Hej Anette! Tusen tack för strålande recension, vi blir så glada :) / Jennifer på Alberts
  • Malin J
    Malin J skrev om Alberts Städservice
    Super bra företag. Enkel och god kommunikation. Super nöjd med städet. Prisvärt! Läs mer
    2018-01-30 Alberts Städservice svarar Malin J
    Hej Malin! Tack för att du hörde av dig. Kul att du känner dig så nöjd med oss! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Emma R
    Emma R skrev om Alberts Städservice
    Klockrent företag! Allt gick mycket smidigt och städningen var toppenbra! Lätt att komma i kontakt med och snabba på att svara! Kommer absolut använda er igen om/när vi skall flytta igen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-30 Alberts Städservice svarar Emma R
    Hej Emma! Precis så vi vill att våra kunder skall känna efter dom anlitat oss :) Tack snälla för din fina recension och välkommen tillbaka i framtiden om du behöver våra tjänster igen. /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ann-Christine A
    Ann-Christine A skrev om Alberts Städservice
    Bra bemötande men framförallt duktiga :-) Läs mer
    2018-01-30 Alberts Städservice svarar Ann-Christine A
    Hej Ann-Christine! Tack för din fem-stjärniga recension, gör oss väldigt glada :) /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Amanda K
    Amanda K skrev om Alberts Städservice
    Bra bemötande och bra genomförd städning Läs mer
    2018-01-30 Alberts Städservice svarar Amanda K
    Hej Amanda! Detta tackar vi varmt för :) /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jannica U
    Jannica U skrev om Alberts Städservice
    Trots att jag flyttat ett antal gånger så har jag aldrig använt mig av flyttstäd...men nu var det dags! Googlade runt och hittade Alberts städservice, där man snabbt och enkelt kunde fylla i sina uppgifter och få en offert. Sagt och gjort! Fick trevligt svar på mejlen hur snabbt som helst! De här tar jag! Tänkte jag :) Är SÅ nöjd med städningen och all kontakt runt omkring! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-30 Alberts Städservice svarar Jannica U
    Hej Jannica! Vad härligt att du känner dig så nöjd med oss. Skall genast framföra ditt beröm till städpersonalen och din kontakt på kontoret. Du är varmt välkommen tillbaka om du i framtiden skulle behöva våra tjänster igen. /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johan O
    Johan O skrev om Alberts Städservice
    Bra kontakt och trevligt bemötande! Läs mer
    2018-01-29 Alberts Städservice svarar Johan O
    Hej Johan! Tack för detta :) Varma hälsningar, Jennifer V Alberts Städservice
  • Ann-Kristin H
    Ann-Kristin H skrev om Alberts Städservice
    Kan rekommendera denna trevliga och noggrann personal med stora famnen Kanonbra <3 Läs mer
    2017-12-28 Alberts Städservice svarar Ann-Kristin H
    Hej Ann-Kristin! Tack snälla för din fina recension, vi blir så glada! God fortsättning. /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Kristiina N
    Kristiina N skrev om Alberts Städservice
    Varit toppennöjd med städningen under hösten - härligt få en rejäl genomstädning en gång i månaden och inte bara hålla huvudet över vattenytan med dammtussarna :-) Läs mer
    2017-12-21 Alberts Städservice svarar Kristiina N
    Hej Kristiina! Vad kul att du känner dig så nöjd. Tack för fin rekommendation! Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år :) Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Marianne  H
    Marianne H skrev om Alberts Städservice
    Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita på. 5 Stjärnor! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Marianne H
    Godmorgon Marianne! Glad att du fått en sån positiv upplevelse med oss, precis så vi vill att våra kunder skall känna när dom anlitat oss. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Alberts Städservice
    Användt mig av Alberts för ett flyttstäd samt efter en lokalfest. Var tvärnöjd båda gångerna och priset kändes mycket rimligt. Verkligen en "fläckfri" service! ;-) Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Daniel M
    Hej Daniel! Tack för en strålande recension. Glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Alberts Städservice
    Har haft att göra med Alberts i snart ett år nu i samband med hemstäd och även ett flyttstäd. Schysst bemötande, bra städning och mycket flexibla. Är helnöjd! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Bengt F
    Godmorgon Bengt! Kul att du varit med oss ett tag och att du känner dig så nöjd, då blir vi glada. Hoppas du får en trevlig dag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Alberts Städservice
    Anställer Alberts för att städa min restaurang och de gör alltid ett grymt jobb med att hålla det skinande rent i lokal så väl som kök. 5 stjärnig service! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Jonas A
    Hej Jonas! Tack för din recension och ditt förtroende för oss. Kul att du känner dig så nöjd! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Robert E
    Robert E skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts och det var jättesmidigt. Enkelt att boka tid, flexibla vid ändring och mycket väl utfört städ. Inga som helst klagomål! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Robert E
    Hej Robert! Härligt att du känner dig så nöjd. För oss känns det viktigt att det som kund känns enkelt och smidigt så vi är glada att du upplevt våran tjänst så. Önskar en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Alberts Städservice
    Fantastiskt bra hemstädning! Flera snäpp bättre än de jag tidigare anlitat. Har inga som helst klagomål och kan rekommendera detta städbolag varmt! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Yvonne R
    Hej Yvonne! Tack för att du hörde av dig med dina upplevelser. Skönt att höra att du känner dig så nöjd med oss! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Alberts Städservice
    Jag anlitade nyligen Alberts Städservice för en flyttstädning efter goda rekommendationer och jag kan väl lugnt säga att dessa rekommendationer stämde till 100%. Det var kliniskt rent på samtliga ställen, fanns absolut inget att anmärka på. Jag kommer definitivt anlita Alberts Städservice för ev kommande uppdrag. Stort tack för ett kliniskt rent utfört arbete! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Dennis J
    Hej Dennis! Tack för denna otroligt fina recensionen! :) Glada vi blir. Hoppas allt går bra med flytten och varmt välkommen tillbaka till oss. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Karl L
    Karl L skrev om Alberts Städservice
    Lägenheten var skinande ren efter Alberts städerskor hade varit på besök. Även fönster och ugn, där andra städfirmor har slarvat, var mycket rena. Skulle helt klart anlita dem igen. Fullt rimligt pris. Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Karl L
    Hej Karl! Tack för en superfin recension. Välkommen tillbaka :) Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anna R
    Anna R skrev om Alberts Städservice
    Utan tvekan den bästa städtjänst vi har anlitat. Vi är jättenöjda med vår städerska och vi har inte haft några problem alls under de fyra månaderna vi har anlitat Alberts. Tummen upp! Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Anna R
    Hej Anna! Tack för den femstjärniga recensionen, skall genast framföra ditt beröm. Trevlig kväll! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Alberts Städservice
    Har 3st långhåriga katter hemma så det blir alltid väldigt mycket hår i lägenheten som fastnar i mattor och allt möjligt. När Alberts har varit på besök så är det dock alltid skinande rent och går knappt att hitta ett hår! Är fantastiskt nöjd och rekommenderar starkt denna städfirma! Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Sandra S
    Hej Sara! Katthåren har ju en tendens att fastna lite överallt så förstår precis vad du menar ;) Tack för att du delade med dig, vi är så glada att kunna underlätta i eran vardag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Alberts Städservice
    Efter att tidigare ha anställt ett par mer tveksamma aktörer som vi var mycket missnöjda med så var vi tveksamma till att anlita ett nytt städföretag. Vi beslöt oss dock för att göra ett sista försök och det är inget vi ångrar! Vi har nu anlitat Alberts för ett städ i veckan sedan ett halvår tillbaka och skillnaden är som natt och dag. Städerskorna är mycket glada, trevliga och kompetenta! Känns otroligt skönt att äntligen ha hittat en pålitlig städtjänst. Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Jacob L
    Hej Jacob! Vilken fin recension!! Vi blir så glada :) Skall framföra ditt beröm till våra medarbetare. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice.
  • Jens L
    Jens L skrev om Alberts Städservice
    Vi har anlitat Alberts för kontorsstäd sedan tre månader tillbaka och det har varit kanon. Marita och de andra städerskorna är hur trevliga som helst och det är alltid fläckfritt efteråt.

Det blev en miss vid ett enstaka tillfälle med en ny städerska men vi fick full återbetalning för den städningen och utöver den gången har allt varit perfekt.
    Anlitade även personligen Alberts för flyttstädning och var grymt nöjd. Snabbt och effektivt jobb till ett mycket rimligt pris.

Har tidigare haft dåliga erfarenheter av städbolag som till synes arbetar så långsamt som möjligt för att kunna fakturera så mycket som möjligt och ändå slarvar. Oerhörd kontrast gentemot den service som Alberts städ levererar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-11-20 Alberts Städservice svarar Jens L
    Hej Jens! Tack för en strålande recension. Vad glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss! Önskar dig en toppen eftermiddag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Richard  B
    Richard B skrev om Alberts Städservice
    Billigt, men inga proffs på städning.

Tyvärr så slarvas det med städningen, det blir ej riktigt rent, damm i hörnen, glasytor/speglar kladdiga, avlagringar runt duschblandare - riktiga städare ser till att det blir rent på första besöket och då behövs ingen garanti.
    Hade beställt en storstädning och i mitt fall fick de komma tillbaka och städa om det som missats, men det skulle ej ha behöfts om de kunde sitt jobb. Jag skulle också upskatta om städarna i varje fall pratade engelska och det är svårt att göra sig förstådd om de varken kan svenska eller engelska, det tycker jag är ett baskrav man kan ha.

Utbilda städarna och gör egenkontroll på utfört arbete så kanske Alberts Städservice blir riktigt bra.
    /Richard Läs mer
    2017-11-20 Alberts Städservice svarar Richard B
    Hej Richard! Tack för att du hörde av dig till oss. Det låter inte riktigt som att du haft den upplevelsen av oss som vi på Alberts eftersträvar. Vi kommer ringa dig under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning som passar dig. Viktigt för oss att du känner dig nöjd i slutändan. Vill även tacka för dina tips, vi kommer ha dessa i åtanke när vi utvecklar företaget i framtiden. Önskar dig en strålande dag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

TILLÄGG:
    Hej igen Richard! Har försökt finna dig i vårt system men hittar dig tyvärr inte. Skulle du kunna återkomma med kundnr eller namnet på bokningen så jag kan finna dig i vårt system. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Önskar en fin eftermiddag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    2018-01-15 Richard B svarar Alberts Städservice
    Eftersom det är i min fars lägenhet städningen skett så finns han med i erat register men inte jag, min far är 88 år gammal så jag hjälper honom med detta. Jag har kontaktat er Alberts Städ och det är inga tveksamheter mer. Hälsningar Richard B
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Alberts Städservice
    Bokade en flyttstädning i Augusti som genomfördes dagen innan vi lämnade lägenheten. Nya hyresgästen godkände dock inte städningen och tyckte att det var så uselt att de inte ville släppa in Alberts igen och därför så skickade hyresvärden dit en annan städfirma och skickade fakturan från dem till mig.
    Efter mycket argumenterande med både hyresvärden och Alberts så lovade Alberts att betala en del av fakturan. Jag kände mig lite mer nöjd, men 3 månader senare så dimper det ner ett inkassobrev eftersom Alberts har ignorerad att betala fakturan. Efter lite klagande från mitt håll så betalar de fakturan, men "glömmer" att betala påminnelseavgiften vilket jag turligt nog undersökte.
    Jag kan inte rekommendera Alberts städservice till någon alls. De utför ingen bra städning och hanterar inte sina kunder på ett bra sätt när väl problem uppstår. Läs mer
    2017-11-06 Alberts Städservice svarar Daniel Ö
    Hej Daniel! Tack för att du hörde av dig. Det låter inte som du har haft den upplevelse av Alberts som vi eftersträvar. Vår målsättning är att alltid leverera en bra tjänst och bemöta våra kunder på ett professionellt sätt. Vi beklagar att vi inte levt upp till detta i ditt fall. Vi har idag under dagen försökt nå dig på telefon ett par gånger men inte fått svar. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så vi kan lösa detta på ett bra sätt. Testar att ringa igen på måndag eller om du hellre vill höra av dig vilken tid som passar att vi ringer på. Önskar dig en fin helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

TILLÄGG 6/11:
    Hej igen Daniel! Hoppas du haft en skön helg. Vi har försökt nå dig även idag men ej fått något svar. Vi hade gärna kommit i kontakt med dig så vi kunde komma fram till en bra lösning som passar dig. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på 031-23 75 00. Återigen beklagar vi att vi inte levde upp till dina förväntningar men hoppas du vill ge oss en chans att kompensera dig på ett bra sätt. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Alberts Städservice
    Jag kan varmt rekommendera detta städbolag. Läs mer
    2017-10-31 Alberts Städservice svarar Jenny B
    Godmorgon Jenny! Tack för din rekommendation. Önskar dig en härlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd! Har anlitat dom för både flytt och hemstädning, rent och fint. Läs mer
    2017-10-17 Alberts Städservice svarar Ann Ö
    Hej Ann! Stort tack för din 5-stjärniga recension. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Alberts Städservice
    Rekommenderas 👌🏼 Så skönt att komma hem till ett skinande hem Läs mer
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Johanna S
    Hej Johanna! Tack för att du rekommenderar oss. Visst är det en underbar känsla att komma hem till ett nystädat hem?! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda