Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Alberts Städservice är proffs på hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Vårt huvudkontor ligger i Göteborg, men vi utför vår städhjälp på många orter i Sverige.

Vi utför idag 3000 städuppdrag i månaden där vår målsättning är att utföra en enkel tjänst på ett professionellt sätt till ett mycket konkurrenskraftigt pris.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan enkelt och snabbt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.

Välkommen in! http://www.alberts-service.se/gratis-offert/
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Alberts Städservice

• Mikael J
    Mikael J skrev om Alberts Städservice
    Stort varmt tack till Ywona som utförde ett toppenjobb hos oss igår!
    Hemmet doftade gott och var skinande rent. Vilket jobb hon hade gjort! Var lite skeptisk till detta med hemstäd innan men det överträffade alla mina förväntningar. Stort tack till Alberts och Ywona. Ser fram emot nästa städtillfälle.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Mikael J
    Hej Mikael. Tack för att du hörde av dig till oss och vad kul att du känner dig så nöjd. Har framfört detta till Ywona. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jens F
    Jens F skrev om Alberts Städservice
    Haft Alberts i 2,5 år. Bra bemötande från början. Snabba på mejl och telefon. Bra med information om ordinarie personal blir sjuka och ersättare behöver komma. Städarna mycket trevliga och duktiga. Överlag väldigt nöjd.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jens F
    Hej Jens. Stort tack för din fina recension. Kul att du varit med oss så länge. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Alberts Städservice
    Allt fungerade precis som det var sagt. Mycket nöjd med resultatet.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Hanna B
    Hej Hanna. Tack för din trevliga recension. Härligt att höra att du känner dig nöjd med slutresultatet! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Stella M
    Stella M skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts för en fönsterputsning, mycket nöjd med resultatet. Nu kan man äntligen titta ut genom rutorna igen!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Stella M
    Hej Stella. Tack för att du hörde av dig. Visst är det så skönt med nyputsade fönster?! Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Alberts Städservice
    Fantastiskt nöjd! Mycket bra med både bemötande och service. Rekommenderas varmt.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Johanna B
    Hej Johanna. Stort tack för din fina recension! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Eija S
    Eija S skrev om Alberts Städservice
    Nytt hem, nytt städbolag. Det är lite, lite nervöst att lämna ut hemmet till okända personer. Men, det var så fint och fräscht vid hemkomst! Lyxigt att få slippa städningen som ingen av oss i vårt hem är särskilt duktiga på att utföra. Stort tack till Alberts Städservice, vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Eija S
    Hej Eija. Tack för fin recension och för ditt förtroendet. Visst kan det kännas lite ovant i början, precis som allt annat man testar på som är nytt. Hoppas att ni fortsätter vara lika nöjda efter varje städning. Trevlig helg! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Titti
    Titti skrev om Alberts Städservice
    Har hemstädning. Ojämn städning, mycket missar. Kommer olika personer varje gång och firman har inte lämnat instruktioner till de nya städarna. De kan inte svenska så de förstår inte när man försöker instruera dem. De följer inte hemsidans information om vad som ingår i hemstädningen.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Titti
    Hej Titti. Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Vad tråkigt att du fått denna uppfattningen om oss. Har du synpunkter eller funderingar på din städning så är du varmt välkommen att kontakta våran kundtjänst på 031 23 75 00 så ska vi lösa detta på bästa sätt för dig. Du kan också skicka ett mejl med ditt telefonnr till jv@alberts-service.se så ringer vi upp dig under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning som passar dig. Trevlig helg! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Alberts Städservice
    Tack för en mycket väl genomförd flyttstädning! Mycket noggrann personal från början till slut! Jag lämnar mina varmaste rekommendationer!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Sofia G
    Hej Sofia. Stort tack för fin recension. Lycka till med flytten! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • David O
    David O skrev om Alberts Städservice
    Bra proffsigt första möte med resonabel tidsuppfattning för städningen. Dock mycket varierande resultat på städningen. Ingen av personalen kan tala​ eller förså svenska och fåtalet kan tala eller förstå engelska vilket gör det svårt att instruera städarna. Senaste städet va under all kritik med en mängd punkter missade, huset kändes smutsigare än när vi lämnade det. Det känns inte som stt personalen får någon upplärling eller ens kan något om städning. Så nu har vi sagt upp och kan eg inte rekommendera bolaget heller. Konkurenskraftigt pris Ja men du får vad du betalar för.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar David O
    Hej David. Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Vi tycker självklart att det känns otroligt tråkigt att du uppfattar oss på detta sättet. Vår målsättning är att alltid leverera en bra tjänst och bemöta våra kunder på ett professionellt sätt. Beklagar att vi inte levt upp till detta i ditt fall. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti vilket innebär att vi kommer ut och åtgärdar det som blivit missat.
    Går det bra att vi ringer upp under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning? Viktigt för oss att du känner dig nöjd i slutändan. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Annika S
    Annika S skrev om Alberts Städservice
    Vi hade hemstädning för första gången i går. Allt var väl förberett. Städarna visste vad som skulle göras och satte igång med liv och lust. Det blev så fint. Bl.a. så undrar vi vad de gjorde med vårt soffbord som inte varit så blankt och fint på många år.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Annika S
    Hej Annika. Tack för din fina recension, vilket bra betyg! Hoppas ni fortsätter vara lika nöjda med oss varje gång. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anna H
    Anna H skrev om Alberts Städservice
    Bästa städbolaget ever! Flinka, trevliga och arbetssamma!
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Anna H
    Hej Anna. Vilket toppen betyg, tusen tack för det! Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jane P
    Jane P skrev om Alberts Städservice
    Har anlitat Alberts städ i över ett år nu och är mycket nöjd med dem. Alltid flexibla och tillmötesgående och om vi någongång haft synpunkter på viss städomgång har detta alltid korrigerats till nästa gång.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jane P
    Hej Jane! Stort tack för fin rekommendation. Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jasmin G
    Jasmin G skrev om Alberts Städservice
    Anlita er var de bästa vi gjort. Vi sparar så sjukt mycket tid varje vecka!! Njuter varje gång ni varit här och städat :D :D
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Jasmin G
    Hej Jasmin! Härligt att du känner dig så nöjd med våra tjänster. Visst sparar man mycket tid på att ta hjälp med städningen. Önskar dig en trevlig dag! /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Pia W
    Pia W skrev om Alberts Städservice
    Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt jobb. Dessutom är man flexibla och återkopplar omedelbar om det finns frågor. Ett städbolag jag mer än gärna kan rekommendera.
    2017-08-18 Alberts Städservice svarar Pia W
    Hej Pia. Wow, vilket toppen betyg! Stort tack för det.Trevlig helg. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anna-Lisa S
    Anna-Lisa S skrev om Alberts Städservice
    Hej. Jag har varit er kund i 1 års tid och är alltid lika nöjd med veckostädet. Städarna kommer alltid på utsatt tid och gör ett bra jobb varje gång. När jag påpekade en miss för ett tag sedan så fick jag återkoppling direkt och dom kom ut och åtgärdade det. Ända missen på under 1 års tid.
    Jag valde er då jag jämförde med andra städfirmor och tog er då ni var billigast i pris. Kommer fortsätta rekommendera er till alla jag känner. Så lyxigt att bara komma hem till ett nystädat hem varje vecka mvh Anna-Lisa Sundby
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Alberts Städservice
    Jag har varit kund för olika lokaler, både för privat och på företaget. Man blir alltid lika glad då man kommer till ett nystädat hem/kontor. Mycket konkurrenskraftigt pris också så jag rekommenderar att lägga tid på roligare saker och anlita Alberts gäng för en skönare vardag!
  • Maja K
    Maja K skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med städningen, fantastiskt att få komma hem till ett så skinande rent hus!
  • Maja D
    Maja D skrev om Alberts Städservice
    Varit kund hos er sen ni startade Alberts och har alltid fungerat utmärkt :) / Maja Dahl
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Alberts Städservice
    Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner. Testade på er förra veckan och jag är mer än nöjd. Har nu anlitat er för städ varannan vecka. Tack för proffsigt bemötande :)
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Emma A
    Emma A skrev om Alberts Städservice
    Tusen tack Alberts Städservice för det fantastiska arbetet ni har gjort med våran flyttstädning. Kändes så skönt att slippa tänka på städningen när vi flyttade. Tjejerna som kom var jätte duktiga och städningen blev proffsigt utförd. Tack :) / Emma Andersson
    Alberts Städservice A gillar detta
  • Jennifer V
    Jennifer V skrev om Alberts Städservice
    Rekommenderar varmt Alberts Städservice. Från första kontakt till avslutas arbete gick allt perfekt. Alberts hjälpte även min morfar att flyttstäda vilket var guldvärt då han slapp tänka på någonting. Varma rekommendationer :)
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Alberts Städservice
    Första mötet kom dom hem till oss och kikade på hur det såg ut och ungefär hur lång tid det skulle ta. Allt var proffesionellt och vi fick gott förtroende för dom. När dom sen kom hem till oss och skulle städa så verkade allt bra. Vi har två barn så vi åkte hemifrån när dom städade men sen när vi kom hem såg man direkt att det var mycket som var missat (tyvärr). Inte bara någon enstaka sak utan många grejer var missade. Så det känns inte som noggrannhet är deras grej när dom är hemma hos en och städar i 5 timmar. Jag ringde till dom och fick trevligt bemötande dom sa att vi kunde få 1,5 timmes avdrag för dom missade grejerna. Men när vi fick fakturan så har dom bara dragit av 1 timme. Sen har dom även lagt på 0,5 timmar för strykning (tvätt som låg kvar på strykbrädan ostruken när vi kom hem) det berättade jag också för dom. Så egentligen fick vi bara 0,5 timmars avdrag för alla saker som var missade. Jag är så missnöjd med deras tjänster skulle inte rekommendera dom till någon jag känner!

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda