Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Alberts Städservice. Vi hjälper dig för en enklare vardag.

Vi erbjuder hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Våra huvudkontor ligger i Göteborg och Stockholm men vi utför våra tjänster på många orter runt om i Sverige.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan du enkelt och smidigt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.

Kika gärna in på vår Facebooksida Alberts Städservice AB facebook.com/albertsstadservice
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 75 kunder tycker om Alberts Städservice

• Ann-Kristin H
    Ann-Kristin H skrev om Alberts Städservice
    Kan rekommendera denna trevliga och noggrann personal med stora famnen Kanonbra <3 Läs mer
    2017-12-28 Alberts Städservice svarar Ann-Kristin H
    Hej Ann-Kristin! Tack snälla för din fina recension, vi blir så glada! God fortsättning. /Jennifer V. Alberts Städservice
  • Kristiina N
    Kristiina N skrev om Alberts Städservice
    Varit toppennöjd med städningen under hösten - härligt få en rejäl genomstädning en gång i månaden och inte bara hålla huvudet över vattenytan med dammtussarna :-) Läs mer
    2017-12-21 Alberts Städservice svarar Kristiina N
    Hej Kristiina! Vad kul att du känner dig så nöjd. Tack för fin rekommendation! Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år :) Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Marianne  H
    Marianne H skrev om Alberts Städservice
    Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita på. 5 Stjärnor! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Marianne H
    Godmorgon Marianne! Glad att du fått en sån positiv upplevelse med oss, precis så vi vill att våra kunder skall känna när dom anlitat oss. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Alberts Städservice
    Användt mig av Alberts för ett flyttstäd samt efter en lokalfest. Var tvärnöjd båda gångerna och priset kändes mycket rimligt. Verkligen en "fläckfri" service! ;-) Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Daniel M
    Hej Daniel! Tack för en strålande recension. Glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Alberts Städservice
    Har haft att göra med Alberts i snart ett år nu i samband med hemstäd och även ett flyttstäd. Schysst bemötande, bra städning och mycket flexibla. Är helnöjd! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Bengt F
    Godmorgon Bengt! Kul att du varit med oss ett tag och att du känner dig så nöjd, då blir vi glada. Hoppas du får en trevlig dag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Alberts Städservice
    Anställer Alberts för att städa min restaurang och de gör alltid ett grymt jobb med att hålla det skinande rent i lokal så väl som kök. 5 stjärnig service! Läs mer
    2017-12-08 Alberts Städservice svarar Jonas A
    Hej Jonas! Tack för din recension och ditt förtroende för oss. Kul att du känner dig så nöjd! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Robert E
    Robert E skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts och det var jättesmidigt. Enkelt att boka tid, flexibla vid ändring och mycket väl utfört städ. Inga som helst klagomål! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Robert E
    Hej Robert! Härligt att du känner dig så nöjd. För oss känns det viktigt att det som kund känns enkelt och smidigt så vi är glada att du upplevt våran tjänst så. Önskar en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Alberts Städservice
    Fantastiskt bra hemstädning! Flera snäpp bättre än de jag tidigare anlitat. Har inga som helst klagomål och kan rekommendera detta städbolag varmt! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Yvonne R
    Hej Yvonne! Tack för att du hörde av dig med dina upplevelser. Skönt att höra att du känner dig så nöjd med oss! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Alberts Städservice
    Jag anlitade nyligen Alberts Städservice för en flyttstädning efter goda rekommendationer och jag kan väl lugnt säga att dessa rekommendationer stämde till 100%. Det var kliniskt rent på samtliga ställen, fanns absolut inget att anmärka på. Jag kommer definitivt anlita Alberts Städservice för ev kommande uppdrag. Stort tack för ett kliniskt rent utfört arbete! Läs mer
    2017-12-04 Alberts Städservice svarar Dennis J
    Hej Dennis! Tack för denna otroligt fina recensionen! :) Glada vi blir. Hoppas allt går bra med flytten och varmt välkommen tillbaka till oss. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Karl L
    Karl L skrev om Alberts Städservice
    Lägenheten var skinande ren efter Alberts städerskor hade varit på besök. Även fönster och ugn, där andra städfirmor har slarvat, var mycket rena. Skulle helt klart anlita dem igen. Fullt rimligt pris. Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Karl L
    Hej Karl! Tack för en superfin recension. Välkommen tillbaka :) Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anna R
    Anna R skrev om Alberts Städservice
    Utan tvekan den bästa städtjänst vi har anlitat. Vi är jättenöjda med vår städerska och vi har inte haft några problem alls under de fyra månaderna vi har anlitat Alberts. Tummen upp! Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Anna R
    Hej Anna! Tack för den femstjärniga recensionen, skall genast framföra ditt beröm. Trevlig kväll! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Alberts Städservice
    Har 3st långhåriga katter hemma så det blir alltid väldigt mycket hår i lägenheten som fastnar i mattor och allt möjligt. När Alberts har varit på besök så är det dock alltid skinande rent och går knappt att hitta ett hår! Är fantastiskt nöjd och rekommenderar starkt denna städfirma! Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Sandra S
    Hej Sara! Katthåren har ju en tendens att fastna lite överallt så förstår precis vad du menar ;) Tack för att du delade med dig, vi är så glada att kunna underlätta i eran vardag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Alberts Städservice
    Efter att tidigare ha anställt ett par mer tveksamma aktörer som vi var mycket missnöjda med så var vi tveksamma till att anlita ett nytt städföretag. Vi beslöt oss dock för att göra ett sista försök och det är inget vi ångrar! Vi har nu anlitat Alberts för ett städ i veckan sedan ett halvår tillbaka och skillnaden är som natt och dag. Städerskorna är mycket glada, trevliga och kompetenta! Känns otroligt skönt att äntligen ha hittat en pålitlig städtjänst. Läs mer
    2017-11-29 Alberts Städservice svarar Jacob L
    Hej Jacob! Vilken fin recension!! Vi blir så glada :) Skall framföra ditt beröm till våra medarbetare. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice.
  • Jens L
    Jens L skrev om Alberts Städservice
    Vi har anlitat Alberts för kontorsstäd sedan tre månader tillbaka och det har varit kanon. Marita och de andra städerskorna är hur trevliga som helst och det är alltid fläckfritt efteråt.

Det blev en miss vid ett enstaka tillfälle med en ny städerska men vi fick full återbetalning för den städningen och utöver den gången har allt varit perfekt.
    Anlitade även personligen Alberts för flyttstädning och var grymt nöjd. Snabbt och effektivt jobb till ett mycket rimligt pris.

Har tidigare haft dåliga erfarenheter av städbolag som till synes arbetar så långsamt som möjligt för att kunna fakturera så mycket som möjligt och ändå slarvar. Oerhörd kontrast gentemot den service som Alberts städ levererar.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-11-20 Alberts Städservice svarar Jens L
    Hej Jens! Tack för en strålande recension. Vad glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss! Önskar dig en toppen eftermiddag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Richard  B
    Richard B skrev om Alberts Städservice
    Billigt, men inga proffs på städning.

Tyvärr så slarvas det med städningen, det blir ej riktigt rent, damm i hörnen, glasytor/speglar kladdiga, avlagringar runt duschblandare - riktiga städare ser till att det blir rent på första besöket och då behövs ingen garanti.
    Hade beställt en storstädning och i mitt fall fick de komma tillbaka och städa om det som missats, men det skulle ej ha behöfts om de kunde sitt jobb. Jag skulle också upskatta om städarna i varje fall pratade engelska och det är svårt att göra sig förstådd om de varken kan svenska eller engelska, det tycker jag är ett baskrav man kan ha.

Utbilda städarna och gör egenkontroll på utfört arbete så kanske Alberts Städservice blir riktigt bra.
    /Richard Läs mer
    2017-11-20 Alberts Städservice svarar Richard B
    Hej Richard! Tack för att du hörde av dig till oss. Det låter inte riktigt som att du haft den upplevelsen av oss som vi på Alberts eftersträvar. Vi kommer ringa dig under dagen så vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning som passar dig. Viktigt för oss att du känner dig nöjd i slutändan. Vill även tacka för dina tips, vi kommer ha dessa i åtanke när vi utvecklar företaget i framtiden. Önskar dig en strålande dag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

TILLÄGG:
    Hej igen Richard! Har försökt finna dig i vårt system men hittar dig tyvärr inte. Skulle du kunna återkomma med kundnr eller namnet på bokningen så jag kan finna dig i vårt system. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Önskar en fin eftermiddag! Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    2018-01-15 Richard B svarar Alberts Städservice
    Eftersom det är i min fars lägenhet städningen skett så finns han med i erat register men inte jag, min far är 88 år gammal så jag hjälper honom med detta. Jag har kontaktat er Alberts Städ och det är inga tveksamheter mer. Hälsningar Richard B
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Alberts Städservice
    Bokade en flyttstädning i Augusti som genomfördes dagen innan vi lämnade lägenheten. Nya hyresgästen godkände dock inte städningen och tyckte att det var så uselt att de inte ville släppa in Alberts igen och därför så skickade hyresvärden dit en annan städfirma och skickade fakturan från dem till mig.
    Efter mycket argumenterande med både hyresvärden och Alberts så lovade Alberts att betala en del av fakturan. Jag kände mig lite mer nöjd, men 3 månader senare så dimper det ner ett inkassobrev eftersom Alberts har ignorerad att betala fakturan. Efter lite klagande från mitt håll så betalar de fakturan, men "glömmer" att betala påminnelseavgiften vilket jag turligt nog undersökte.
    Jag kan inte rekommendera Alberts städservice till någon alls. De utför ingen bra städning och hanterar inte sina kunder på ett bra sätt när väl problem uppstår. Läs mer
    2017-11-06 Alberts Städservice svarar Daniel Ö
    Hej Daniel! Tack för att du hörde av dig. Det låter inte som du har haft den upplevelse av Alberts som vi eftersträvar. Vår målsättning är att alltid leverera en bra tjänst och bemöta våra kunder på ett professionellt sätt. Vi beklagar att vi inte levt upp till detta i ditt fall. Vi har idag under dagen försökt nå dig på telefon ett par gånger men inte fått svar. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig så vi kan lösa detta på ett bra sätt. Testar att ringa igen på måndag eller om du hellre vill höra av dig vilken tid som passar att vi ringer på. Önskar dig en fin helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

TILLÄGG 6/11:
    Hej igen Daniel! Hoppas du haft en skön helg. Vi har försökt nå dig även idag men ej fått något svar. Vi hade gärna kommit i kontakt med dig så vi kunde komma fram till en bra lösning som passar dig. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på 031-23 75 00. Återigen beklagar vi att vi inte levde upp till dina förväntningar men hoppas du vill ge oss en chans att kompensera dig på ett bra sätt. Varma hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Alberts Städservice
    Jag kan varmt rekommendera detta städbolag. Läs mer
    2017-10-31 Alberts Städservice svarar Jenny B
    Godmorgon Jenny! Tack för din rekommendation. Önskar dig en härlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd! Har anlitat dom för både flytt och hemstädning, rent och fint. Läs mer
    2017-10-17 Alberts Städservice svarar Ann Ö
    Hej Ann! Stort tack för din 5-stjärniga recension. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Alberts Städservice
    Rekommenderas 👌🏼 Så skönt att komma hem till ett skinande hem Läs mer
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Johanna S
    Hej Johanna! Tack för att du rekommenderar oss. Visst är det en underbar känsla att komma hem till ett nystädat hem?! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Alberts Städservice
    En fantastisk hjälp i vardagen! Läs mer
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Susanne C
    God morgon Susanne! Tack för att vi får hjälpa till att underlätta i din vardag. Önskar dig en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med Alberts städservice. Läs mer
    2017-10-16 Alberts Städservice svarar Camilla S
    God morgon Camilla! Härligt att höra att du känner dig så nöjd med oss. Önskar dig en fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Andréa E
    Andréa E skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med städningen! Känns alltid kul att komma hem till ett rent och fräscht hem. Dessutom ibland något nytt/extra de har städat när det funnits tid över. Läs mer
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Andréa E
    Hej Andréa! Stort tack för din fina recension. Visst är det en underbar känsla att komma hem till ett nystädat hem?! :) Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Louise K
    Louise K skrev om Alberts Städservice
    Skönt att få städat av Alberts städ, underlättar vardagen. Rent å fint Läs mer
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Louise K
    Hej Louise! Tack för att vi får underlätta vardagen för dig. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Robin C
    Robin C skrev om Alberts Städservice
    Hej! Jag gör sällan recensioner och ännu mer sällan 5-stjärniga men jag kände att jag ville göra det nu!

Jag hatar att städa, det tar tid. Dyrbar tid. Jag googlade en dag efter städning i Stockholm och fick upp Alberts städservice tillsammans med några andra.

Dagen efter ringde en kille vid namn David upp och kom förbi efter någon dag och tittade på min lägenhet som jag nyligen hade renoverat. Det var damm överallt och en j-ä-v-l-a röra. Vi bestämde att boka in städning varannan vecka.

På onsdagen och den första städningen öppnar jag lägenheten och möts av det absolut renaste hemmet jag satt min fot i. (Nej, jag överdriver inte. Mitt hem har aldrig varit så fint och städat). Gick runt med hakan i golvet och var så jävla nöjd!

Sen går jag till min garderob (walk-in closet på kanske 7kvm) där jag SLÄNGT. Lyssna nu, SLÄNGT in kartonger fulla med grejer, kläder och annat skit. Det rummet var som att öppna en depression.

Och jag öppnar upp det rummet - och städerskan har ställt iordning precis ALLT. WOW! Dra åt helvete vad nöjd jag var. Finns ingen faktura jag betalar vid månadens slut som jag är mer nöjd över.

Denna recension har jag sparat på för jag ville se om faktureringen blev korrekt och om städningen var lika bra den andra gången. Fakturan var på exakt det beloppet jag trodde - och andra städningen gjordes idag och jag var lika nöjd nu.

Hade jag kunnat ge 10/5 stjärnor hade jag gjort det. Tack för att ni gör livet enklare! Mvh Robin

(Min städerska heter Maa tror jag, grym!!) Läs mer
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Robin C
    Godmorgon Robin! Wow, vilken otroligt fin recension!! :) Tusen tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina upplevelser av oss, vi blir så glada. Jag har framfört ditt beröm till både David och ditt städteam. Minsta fundering så tveka inte att höra av dig till oss. Önskar dig en toppen dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd med deras arbete. Kunnig och bra personal som är lätt att få tag i. Läs mer
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Johanna H
    Hej Johanna! Vad kul att läsa att du känner dig så nöjd med våra tjänster! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Johan S
    Johan S skrev om Alberts Städservice
    I flera år i rad har de städat bra. Jämn kvalitet till skillnad från många andra städfirmor. Alberts Städservice vinner i längden. Läs mer
    2017-10-13 Alberts Städservice svarar Johan S
    Godmorgon Johan. Vad kul att du varit med oss så länge. Tack för fin recension! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Cecilia W
    Cecilia W skrev om Alberts Städservice
    Alltid trevligt bemötande i kundservice, både per mail och telefon!
    Ibland har det varit lite slarvigt städat av städpersonalen, men alltid åtgärdat vid nästa städning. Mycket nöjd i övrigt.
    Tillmötesgående, då vi alltid vill ha städat innan 14:00. Läs mer
    2017-10-09 Alberts Städservice svarar Cecilia W
    Hej Cecilia! Tack för din fina recension. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det vår kund inte känner sig helt nöjd med eller om det skulle vara något som blivit missat. Så är det något i framtiden så bara hör av dig så löser vi det på bästa sätt. Viktigt för oss att du alltid känner dig nöjd med våra tjänster. Hoppas du får en fortsatt fin dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Irén B
    Irén B skrev om Alberts Städservice
    Jättebra städning och snabb service!
    Vi kan rekommendera Alberts Städ. Läs mer
    2017-10-09 Alberts Städservice svarar Irén B
    Hej Irén! Tack för fin rekommendation. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Alberts Städservice
    Har städ varannan vecka och vi är väldigt nöjda. Alltid snabbt och positivt bemötande vid kontakt via telefon eller mail och väldigt tillmötesgående med önskemål. Läs mer
    2017-10-06 Alberts Städservice svarar Åsa O
    Hej Åsa! Vad kul att läsa att ni känner er så nöjda med våran service. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ewa W
    Ewa W skrev om Alberts Städservice
    Vi har hemstäd varannan vecka och är supernöjda. Alltid väl utfört arbete och trevlig kontakt. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2017-10-05 Alberts Städservice svarar Ewa W
    Hej Ewa! Vilket fint omdöme, tusen tack för det. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Alberts Städservice
    Vi är jättenöjda. Efter bra kommunikation och lyhörd personal på Alberts städ har vi hittat ett upplägg som funkar jättebra! Punktliga! Läs mer
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Sofia H
    Hej Sofia! Vad härligt att läsa att ni nu känner er så nöjda och att vi tog till oss eran feedback. Tack för att du hörde av dig. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
    Douglas E gillar detta
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Alberts Städservice
    Har använt mig utav Albert Städ i över ett års tid - har alltid levererat toppenresultat. Väldigt flexibla är dem dessutom. Kan snabbt ändra tider o dylikt på kort varsel, utan några konstigheter. Läs mer
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Mohamed A
    Hej Mohamed! Vilket fint betyg, det tackar vi för! Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Alberts Städservice
    Har snart haft Alberts Städservice i ett år och varit nöjda. Läs mer
    2017-10-03 Alberts Städservice svarar Lotta J
    Godmorgon Lotta! Tack för fin rekommendation. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • IngMarie L
    IngMarie L skrev om Alberts Städservice
    Anlitar Alberts Städ varannan vecka och har gjort så under en längre tid och är genomgående mycket nöjd med städning och trevlig personal. Läs mer
    2017-10-02 Alberts Städservice svarar IngMarie L
    Hej IngMarie! Härligt att du varit med oss så länge. Glada vi blir att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Alberts Städservice
    Så härligt att komma hem och ha en fint hem. Kan rekommendera Alberts städservice. Läs mer
    2017-10-02 Alberts Städservice svarar Viktoria E
    Hej Viktoria! Stort tack för fin recension. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Elin S
    Elin S skrev om Alberts Städservice
    Trevlig personal som verkligen kan sitt jobb. Bra service och lätta att få kontakt med. Dessutom bra prisläge jämfört med konkurrenterna. Det är underbart att komma hem när de varit där, som att gå på mäklarvisning, man uppskattar sitt hem mycket mer än tidigare! Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Elin S
    Hej Elin! Tack för din fina recension om oss. Vi blir så glada över att kunna underlätta i din vardag. Önskar dig en toppen helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Håkan O
    Håkan O skrev om Alberts Städservice
    Har sedan första dagen Allberts städ Började att städa hos mig har varit helnöjd alltid lika rent och fint när de är klara Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Håkan O
    Hej Håkan! Vilket fint betyg, tusen tack för det! Vi är så glada att kunna underlätta för dig i din vardag. Hälsningar, Jennifer v. Alberts Städservice
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Alberts Städservice
    Städar med kärlek, tex man behöver inte ägna 30min för att ställa iordning sitt hem. När man kommer hem kan man bara koppla av vilket ger mer glädje i vardagen! :) Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Jennie D
    Hej Jennie! Wow, vilken fin recension! Tusen tack. Önskar dig en fin helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Maria M
    Maria M skrev om Alberts Städservice
    Vi är supernöjda med Alberts !
    Det är en lyx att få komma hem och det är rent och fint
    Alberts är lätta att få tag på och man får snabb återkoppling Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Maria M
    Godmorgon Maria! Precis den känslan vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss. Tack för att du hörde av dig. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Titti N
    Titti N skrev om Alberts Städservice
    Jag är så nöjd med min städning. Välgjort och omsorgsfullt arbete, utfört av proffs. Tydlig specifikation för vad som städas och hur det går till. Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Titti N
    Godmorgon Titti! Tusen tack för fin recension, vi blir så glada! Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Alberts Städservice
    Så nöjd, vem vill inte komma hem till ett nystädat hem :) Läs mer
    2017-09-29 Alberts Städservice svarar Josefine L
    Hej Josefine! Tack för att du tog dig tid att höra av dig till oss. Härligt att du är så nöjd med oss. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Alberts Städservice
    Vi är nöjda! De gånger vi inte känner att de uppfyllt aina åtaganden har de alltid kompenserat det och förbättrat det! Läs mer
    2017-09-28 Alberts Städservice svarar Hanna S
    Hej Hanna! Tack för att du hörde av dig. Glada vi blir att ni känner er nöjda med oss. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Alberts Städservice
    Så jäkla gött att dra iväg med hundarna och sen komma hem till ett rent hem. Känner mig mindre stressad och någon annan gör det jag ogillar. Ni gör ett kanon jobb Alberts Städservice. Läs mer
    2017-09-20 Alberts Städservice svarar Jeanette E
    Hej Jeanette! Stort tack för att du hörde av dig till oss. Vi är så glada att kunna underlätta för dig i din vardag. Hoppas du får en trevlig kväll! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Maria D
    Maria D skrev om Alberts Städservice
    En toppen firma! Fantastiskt bemötande från precis alla och de som städar hemma hos oss är SÅ duktiga! Jag kan mer än gärna rekommendera Alberts Städservice Läs mer
    2017-09-19 Alberts Städservice svarar Maria D
    Hej Maria! Stort tack för fin rekommendation. Jag har framfört ditt beröm till personalen. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Henry S
    Henry S skrev om Alberts Städservice
    Mycke bra tyckte jag på städning av resturangen. Kmr ringa igen när de behövs. Tack alberts. Läs mer
    2017-09-05 Alberts Städservice svarar Henry S
    Hej Henry! Tack för fin rekommendation. Varmt välkommen åter. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Anja P
    Anja P skrev om Alberts Städservice
    Otroligt bra! Verkligen! Tveka inte. Bra bra bra. Läs mer
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Anja P
    Hej Anja! Tack för fin rekommendation, härligt att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Linda K
    Linda K skrev om Alberts Städservice
    Efter att ha bytt städare på Alberts städ är vi nu väldigt nöjda. Våra städare är duktiga, noggranna och gulliga. Läs mer
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Linda K
    Hej Linda. Stort tack för att du hörde av dig. Vad skönt att du känner dig nöjd med dina städare, skall framföra detta till dom. Bara återkomma om du har några funderingar/frågor. Trevlig dag. Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Ivan H
    Ivan H skrev om Alberts Städservice
    Flertalet gånger haft dem för flertalet flyttar. Tycker aldrig att de har haft det minsta att anmärka på. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Ivan H
    Hej Ivan. Tack för din rekommendation. Kul att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sigvard S
    Sigvard S skrev om Alberts Städservice
    Flertalet kollegor har anställt dem för hemstäd, har bara hört bra saker. Flyttar till östkusten om någon vecka, men hoppas verkligen att de kommer expandera sin verksamhet, känns alltid tryckt med ett företag med bra resumé. Läs mer
    2017-09-04 Alberts Städservice svarar Sigvard S
    Hej Sigvard. Kul att många av dina kollegor har anlitat oss för hemstäd. Vi kommer att ta hänsyn till ditt önskemål för vidare utveckling av vårt företag. Trevlig dag! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice
  • Sabrina D
    Sabrina D skrev om Alberts Städservice
    Top top top! Jag är super nöjd med deras service. Läs mer
    2017-09-01 Alberts Städservice svarar Sabrina D
    Hej Sabrina! Tack för att du hörde av dig. Härligt att höra att du känner dig så nöjd med oss. Trevlig helg! Hälsningar, Jennifer V. Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda