Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Alberts Städservice

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda — Visa karta

Välkommen till oss på Alberts Städservice. Vi hjälper dig för en enklare vardag.

Vi erbjuder hemstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputs. Våra huvudkontor ligger i Göteborg och Stockholm men vi utför våra tjänster på många orter runt om i Sverige.

Vi finns tillgängliga för dig om du har frågor eller funderingar om våra tjänster. Du kan du enkelt och smidigt boka din gratis offert så levererar vi den till dig inom 24h.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 145 kunder tycker om Alberts Städservice

• Linda B
    Linda B skrev om Alberts Städservice
    Så nöjda med både storstäd och veckostäd. Anstränger sig verkligen för att få till en tid trots att man ringer med kort varsel och det redan är ”fullbokat”. Detaljerna i städet som rena fogar i badrum och en lite hälsning om en trevlig dag gör att man blir riktigt glad när man kommer hem.
    Kan verkligen rekommendera detta företag och kommer fortsätta använda deras tjänster. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Linda B
    Hej Linda! Kul att höra att du är så nöjd med oss :) Tack för att du rekommenderar oss vidare. Önskar dig en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • Anne G skrev om Alberts Städservice
    Fruktansvärt dåligt bemötande från kontoret.
    Blir uppringd när städarna är på plats för att utföra ett flyttstäd och personen på kontoret säger att de inte kommer att lämna garanti på städningen för att bostaden är för smutsig och i behov av renovering enligt henne. (bolaget anlitades för städ, inte renovering).
    Vad har renovering eller inte med flyttstäd att göra!?
    En seriös firma skulle aldrig ringa och säga liknande saker till en kund.
    Vid en flytt är bostäder ofta smutsiga och därför anlitar man flyttstäd.
    Att ett städbolag ringer upp en kund för att bostaden är smutsig är som att en mekaniker skulle ringa en kund för att bilen de ska laga är sönder!
    Bolaget vill heller inte göra besök inför en offert för att de redan har så mycket att göra och tillräckligt med kunder enligt personen på kontoret(extremt nonchalant uttalande).
    Ett sådant besök före hade besparat kunden samtal samma dag. (andra bolag tittar på bostaden inför en offert)
    Har aldrig hört på liknande som detta beteende och skulle aldrig rekommendera detta bolag till någon!!
    Det är värt att betala lite mer till ett annat bolag och få seriöst bemötande. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Anne G
    Hej Anne! Måste börja med att säga att det känns supertråkigt att du känner dig så missnöjd med oss och att vi inte levde upp till dom förväntningar som du hade på oss som städbolag.
    Inför ett flyttstäd gör vi aldrig göra ett hembesök innan, detta görs endast på våra regelbundna hemstädskunder som har återkommande städ. Största orsaken till detta är för att det sällan behövs göras ett besök innan då dom flesta bostäder står tomma när vi genomför våra flyttstäd. Men vi tar till oss dina synpunkter & önskemål kring detta.

Vi lämnar en nöjd kund garanti på våra städningar, detta innebär att om det är något som kunden inte känner sig helt nöjd med efter städet så åtgärdar vi detta efteråt.
    I ditt fall var uppdraget mer omfattande än vad vi fått till oss vid bokningen och vi kontaktade då er på plats innan vi påbörjat städ för att informera om situationen. Detta för att det inte skulle ske några missförstånd efter städningen.

I ditt fall gjorde vi en bedömning att vi inte kunde lämna städgaranti på vissa delar av din bostad, detta på grund av att vissa delar av bostaden var i annat skick än vad vi förväntat oss. Det bör tilläggas att det är ytterst få gånger vi gör denna bedömningen.
    Det känns väldigt tråkigt att du känner dig så missnöjd med oss och att du känner att du fått ett tråkigt bemötande av oss.
    Om det finns något vi kan göra för att få dig lite nöjdare är du varmt välkommen att kontakta oss eller svara i denna tråden så ringer jag upp dig direkt.

Hoppas du får en riktigt fin helg. /Jennifer på Alberts
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd sedan första kontakten med Alberts, jättefin städning varje vecka. Skönt att komma hem till skinande rent hem inför helgen! Svetlana som städar hos oss är noggrann, serviceinriktad och jättetrevlig! Bara tummen upp 😊👍🏼 Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Caroline V
    Hej Caroline! Visst är det superskönt att komma hem till ett nystädat hem :) Önskar dig en riktigt mysig helg! /Jennifer på Alberts
  • Dennis T
    Dennis T skrev om Alberts Städservice
    Hej,
    Jag vill ge Alberts Städservice bästa betyg efter att ha hjälpt oss med flyttstädningen!
    Alberts Städservice hjälpte oss i sista sekund efter att vi bokat en annan städfirma som aldrig dök upp eller gick att kontakta! Vi hade panik och behövde hjälp på extremt kort varsel! Alberts Städservice hade ett fantastiskt bemötande samt mycket god service och hjälpte oss med flyttstädningen redan dagen därpå. Städresultatet blev bättre än förväntan och vi är otroligt nöjda efter Alberts Städservice fina hjälp.

Det vi är mest nöjda med är att ni på Alberts Städservice på riktigt såg vilken knipa vi satt i eftersom vi själva inte hade möjlighet att utföra flyttstädningen som behövdes efter att en annan städfirma lurat oss och verkligen ville ge oss den hjälp vi behövde!

Kommer alltid rekommendera er! Stort Tack!

Med vänlig hälsning,
    Dennis & Veronica. Läs mer
    2018-12-07 Alberts Städservice svarar Dennis T
    Hej Dennis! Wow, vilket fin recension. Tack för att du tog dig tid att göra ett omdöme om oss. Vi har meddelat all berörd personal om hur nöjda ni är. Tack för ert förtroende och för att vi fick hjälpa er. Lycka till med det nya boendet och varmt välkomna åter! :) /Jennifer på Alberts
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Alberts Städservice
    Jag är mycket nöjd med städningen som Alberts Städservice utför hemma hos mig. Dom kan varmt rekommenderas.
    /Ulf Läs mer
    2018-11-27 Alberts Städservice svarar Malin F
    Hej Malin! Detta tackar vi allra varmast för :) /Jennifer på Alberts
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Alberts Städservice
    Otroligt snabb kommunikation, punktliga städare, enkel överlämning.

Och hemmet sedan! Rent fräscht och väldoftande. Är så glad att det blev så fint! Läs mer
    2018-11-16 Alberts Städservice svarar Rickard S
    Hej Rickard! Härligt att du blev så nöjd, då blir vi glada. Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Alberts Städservice
    Anlitade Alberts Städsevice för flyttstädning. Allt gott att säga, proffsiga, snabba, effektiva, trevlig och prisvärda. Läs mer
    2018-11-16 Alberts Städservice svarar Birgitta A
    Godmorgon Birgitta! Precis så vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss. Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Bengisu F skrev om Alberts Städservice
    Mycket bra jobb!! Trevliga personalen! Supernöjd med städningen. Rekommenderas starkt 🌟 Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Bengisu F
    Hej Bengisu! Stort tack för en strålande femstjärnig recension :) /Jennifer på Alberts
  • Hao L
    Hao L skrev om Alberts Städservice
    Är jättenöjd med tjänsten hittills! Kommer fortsätta vidare med Alberts såklart. Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Hao L
    Godmorgon Hao! Härligt att höra. Skulle det vara något i framtiden så är du varmt välkommen att höra av dig till oss direkt :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Anne H
    Anne H skrev om Alberts Städservice
    Hej, vi anlitade Alberts städservice för en flyttstädning av ett radhus. Vi är verkligen supernöjda med precis allt. Vi fick en offert som var ordentlig och utförligt uppställd, offerten kom snabbt, samma dag. När jag ringde fick jag prata med en person och inte en maskin, bra. Vi fick städning på helgen, superbra. Städpersonalen var mycket tillmötesgående och utförde ett noggrant och snyggt arbete. I våra ögon hög standard. Vi rekommenderar Alberts städservice mot bakgrund av raderna ovan. Vänliga hälsningar Anne Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Anne H
    Hej Anne! Precis den känslan vi vill förmedla till våra kunder. Tack för att vi fick hjälpa dig med flyttstädningen och stort lycka till med nya boende! Allt gott, Jennifer på Alberts
  • Marcus K
    Marcus K skrev om Alberts Städservice
    Noga utfört arbete av trevlig personal som kunde svara på alla frågor jag hade! Det gick väldigt smidigt och resultatet var kanon! Läs mer
    2018-10-24 Alberts Städservice svarar Marcus K
    Godmorgon Marcus! Vad glada vi blir att läsa din 5-stjärniga recension, har skickat ditt beröm till berörd personal :) Ha det gott! /Jennifer på Alberts
  • Eva U
    Eva U skrev om Alberts Städservice
    Tack för en fantastisk bra flyttstäd.Allt var skinande rent.Bra pris.Lätt att få kontakt med er.Rekommenderas.
    Eva Läs mer
    2018-10-17 Alberts Städservice svarar Eva U
    Hej Eva! Tack själv för att vi fick hjälpa till och underlätta din flytt! Stort lycka till med din nya bostad. /Jennifer på Alberts
  • Margita G
    Margita G skrev om Alberts Städservice
    Tack för ett bra utfört jobb!
    Nu är vår villa betydligt mer skinande inför försäljningen.
    vi är mycket nöjda!

Margita Gustafsson, Trollhättan Läs mer
    2018-10-17 Alberts Städservice svarar Margita G
    Godmorgon Margita! Härligt att du & Lars känner er så nöjda med oss :) Tack för att ni hörde av er! /Jennifer på Alberts
  • Anton P skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjd med jobbet dem gör, värt vartenda krona och rekommenderas starkt
    //Anton Läs mer
    2018-09-21 Alberts Städservice svarar Anton P
    Hej Anton! Tack för din fina rekommendation, precis så vi vill att våra kunders känsla ska vara! :) /Jennifer på Alberts
  • Pia S skrev om Alberts Städservice
    Mycket missnöjd, anlitar aldrig Alberts Städservice igen. Dålig städning. Läs mer
    2018-09-12 Alberts Städservice svarar Pia S
    Hej Pia! Vad tråkigt att läsa detta, känns ju inte alls bra! Denna uppfattningen vill vi gärna försöka ändra på. Känner du dig missnöjd så får du gärna höra av dig till oss direkt så vi får chansen att åtgärda det du känner dig missnöjd med. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan komma fram till en bra lösning som passar dig? /Jennifer på Alberts
    2018-09-12 Pia S svarar Alberts Städservice
    Hej! Javisst, det går bra. /Pia
    2018-09-14 Alberts Städservice svarar Pia S
    Godmorgon Pia, har försökt nå dig på telefon. Testar igen om en stund :) /Jennifer på Alberts
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Nima H
    Nima H skrev om Alberts Städservice
    Väldig bra arbete. Ren och snyggt blev det och bra kommunikation med Alberts hela tiden. Tack Alberts. Rekommenderas!!! Läs mer
    2018-09-12 Alberts Städservice svarar Nima H
    Hej Nima! Detta tackar vi allra varmast för! :) /Jennifer på Alberts
  • Alexandra N
    Alexandra N skrev om Alberts Städservice
    Jag kan varmt rekomendera detta företag! Lätta att få tag på, hembesök för genomgång innan man bestämmer sig, punktliga, personal från kontoret följer med städarna vid första städtillfället. Bra pris. Noggranna! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Alexandra N
    Hej Alexandra! Vilken strålande recension!!! Har framför ditt beröm till alla berörda :D /Jennifer på Alberts
  • Therese B
    Therese B skrev om Alberts Städservice
    Jättenöjd hittills! God och snabb kommunikation med kontoret, vilket jag uppskattar. Varit några småmissar i städningen, men detta har åtgärdats direkt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Therese B
    Hej Therese! Härligt att höra :) Tack för att du hörde av dig. /Jennifer på Alberts
  • Johan L
    Johan L skrev om Alberts Städservice
    Haft Alberts hos oss en gång hittills, så vore inte rättvist att ge varken högre eller lägre betyg ännu.
    De ska allt få städa ett par gånger till innan jag kan ge ett helt seriöst tyckande ;)
    Men... hittills, kanon 👍🏻 Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Johan L
    Hej Johan! Tack för det, hoppas att ni är lika nöjda varje gång :) Har ni några funderingar eller frågor i framtiden så är det bara att höra av sig. /Jennifer på Alberts
  • Mats C
    Mats C skrev om Alberts Städservice
    Smidig och bra flyttstädning till rimligt pris. Inga anmärkning från hyresvärden. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Mats C
    Hej Mats! Härligt att höra att det gick så smidigt och att du var nöjd med priset. Ha en superfin dag! :) /Jennifer på Alberts
  • Therese S
    Therese S skrev om Alberts Städservice
    Att få komma hem till ett nystädat hem när man jobbat en hel dag är vardagslyx för mig. Känner mig mycket nöjd med den städning som utförts och kan varmt rekommendera Alberts Städservice till andra.

Therese i Bollebygd Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Therese S
    Hej Therese! Visst är det så lyxigt att komma hem till ett nystädat hem! :) Tack för att du rekommenderar oss vidare. /Jennifer på Alberts
  • David J
    David J skrev om Alberts Städservice
    Kan bli bättre absolut men funkar. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar David J
    Hej David! Vi vet att vi kan göra mycket bättre än bara "funkar". Försökte leta upp dig i vårt kundsystem för vill gärna komma i kontakt med dig så vi får veta vad du vill att vi ändrar på. Hittade dig inte i systemet så du får gärna skicka mig ett mejl med ditt telefonnr till jv@alberts-service.se så ringer jag upp så fort som möjligt.
    Viktigt för oss att du känner dig helt nöjd och inte bara nöjer dig med att det "funkar". Ha en superfin dag! :) /Jennifer på Alberts
  • Sara skrev om Alberts Städservice
    VARNING FÖR DETTA "STÄD"-BOLAG. Vi anlitade Alberts för en flyttstädning vilket vi bittert har fått ångra. Efter deras första försök till "städning" hade vi anmärkningar på det mesta, bl.a. fönster, kök och badrum men även så enkla delar som golvet. Efter omstädning var fönstrena åtgärdade men däremot inte kakel i kök och badrum, tvättställ, dusch, badrumsskåp, samtliga köksskåp och lådor - både inuti, under och luckorna, bakom och ovanpå kyl och frys, inuti ugn, ugnsgaller och plåtar, övriga ytor på spisen, fönsterbleck, väggar, golv och lister mm mm. Inte ens något så simpelt som bänkskivorna i köket hade de klarat av att torka utan de var helt kladdiga. På flera ställen syntes långa vägar att ingen över huvud taget hade vidrört, tex låg det smuts och smulor i kökslådorna som enkelt hade åtgärdats genom att torka en gång med fuktig trasa. Detta alltså EFTER omstäd. Vi fick lägga flera timmar på att själva städa lägenheten - inte den roligaste aktiviteten att ägna sig åt när man har betalat flera tusen kronor för att slippa. Vid städbesiktningen med hyresvärden fick vi naturligtvis anmärkningar på saker som vi själva inte hade upptäckt och fick åtgärda även dem. När de nya hyresgästerna sen flyttade in kom ytterligare anmärkningar på delar som inte var städade och såg rent ut sagt vidriga ut. Så istället för att betala för att slippa flyttstäda fick vi betala, flyttstäda själva och sedan skämmas över att ändå ha lämnat lägenheten i ett smutsigt skick. Vi hade sparat tid, pengar och MYCKET irritation på att låta bli. Alberts hantering? De erbjöd sig att ersätta oss med en riktig skämtsumma som inte på långa vägar motsvarar värdet i deras otjänst. Jag brukar har stort tålamod inför missuppfattningar och att folk kan vara nya på jobbet/göra fel av annan anledning men hela den här soppan är bara pinsam från Alberts sida. Jag vet att jag själv läste omdömen på den här sidan innan vi beställde, därför hoppas jag att min SKARPA avrådan kan få andra att inte göra samma misstag som vi. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Sara
    Hej Sara! Vad tråkigt att du/ni känner er så missnöjd med oss. Självklart skall det inte gå till så som du beskriver och vi beklagar att vi inte lyckats hålla dina förväntningar du hade på oss. Vi har varit i kontakt med dig och ersatt dig för hela städet som du kände dig missnöjd med så det känns lite tråkigt att du skriver att du knappt fått någon ersättning när vi försökt tillmötesgå ert missnöje så mycket vi kunnat. Skulle det vara några andra oklarheter eller något mer vi kan göra för dig så får du gärna höra av dig till oss på info@alberts-service.se så ska vi se till att hjälpa till på bästa sätt. Återigen ber om ursäkt för att vi inte levde upp till dina förväntningar och för att detta kostat tid och energi för er. Ha en superfin eftermiddag! /Jennifer på Alberts
  • Em L
    Em L skrev om Alberts Städservice
    Vi är mycket nöjda med Alberts Städservice! De är har en mycket bra kundservice, är seriösa, proffessionella & städpersonalen har en yrkesstolthet. Det är rent och fint när vi kommer hem, vilket underlättar vår vardag mycket. Rekommenderar starkt Alberts till andra. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Em L
    Hej! Tack för att du hörde av dig och tack för att vi får underlätta i just din vardag! :D Vi blir så himla glada av din recension. /Jennifer på Alberts
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Alberts Städservice
    Bra, smidig och prisvärd städservice. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Magnus C
    Hej Magnus! Supertack för detta! :) /Jennifer på Alberts
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Alberts Städservice
    Otroligt bra flyttstädning, vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Caroline S
    Hej Caroline! Tack så hemskt mycket för att du hörde av dig :) Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts
  • Erik N
    Erik N skrev om Alberts Städservice
    Tack för en väl utförd flyttstädning! Hyresvärden hade inget att anmärka på så vi är jättenöjda. Mvh Erik Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Erik N
    Hej Erik! Detta tackar vi allra varmast för :) Önskar dig en fin sommar! /Jennifer på Alberts
  • Lovisa J
    Lovisa J skrev om Alberts Städservice
    Tackar för en väl utförd flyttstäd! Väldigt smidig kontakt, överlämning av nycklar och fakturering. Inga anmärkningar på städningen utan allt utfördes enligt överenskommelse, till ett vettigt pris. 10/10 rekommenderar! Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Lovisa J
    Hej Lovisa! Tack själv för att du hörde av dig. Precis den upplevelsen vi vill att våra kunder ska känna som anlitar oss :) Ha en riktigt skön dag! /Jennifer på Alberts
  • Linnea I
    Linnea I skrev om Alberts Städservice
    Snabb offert och bokning på sistaminuten flyttstäd när jag inser att jag inte kommer mäkta med det! Lägenheten gick igenom slutbesiktingen med beröm från enligt honom själv, en petig kontrollant! Mycket nöjd och betydligt mindre sönderstressad än om jag behövt städa själv! Läs mer
    2018-07-05 Alberts Städservice svarar Linnea I
    Hej Linnea! Tack för att vi fick hjälpa till och underlätta för dig. Vad kul att höra att han var så nöjd med städningen, har skickat ditt beröm vidare till städpersonal. Önskar dig en skön sommar! /Jennifer på Alberts
  • Nicos B
    Nicos B skrev om Alberts Städservice
    Mycket nöjda med deras service! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Nicos B
    Hej Nicos! Härligt att höra, tack för femstjärnig recension :) /Jennifer på Alberts
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Alberts Städservice
    Lägenheten har aldrig varit så fin som efter att Alberts Städservice städade hos mig. Och fönstren riktigt blänker!
    Rekommenderas!! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Lisa C
    Hej Lisa! Vi blir så glada att höra detta, tack för att du hörde av dig. Har framfört ditt beröm till städteamet som blev superglada att höra det :)
    Tack för fin rekommendation! /Jennifer på Alberts
  • Annie Å
    Annie Å skrev om Alberts Städservice
    Bra och prisvärd flyttstäd! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Annie Å
    Hej Annie! Tack så mycket för detta :) /Jennifer på Alberts
  • Martha G
    Martha G skrev om Alberts Städservice
    Städfirman är seriös, proffessionell & städpersonalen har en yrkesstolthet. Det är rent och fint när vi kommer hem. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Martha G
    Hej Martha! Tack snälla för ditt fina inlägg. Har framfört ditt beröm till berörd personal. Ha en fin dag! /Jennifer på Alberts :)
  • Biljana j skrev om Alberts Städservice
    Rekommenderas EJ! Anlitade Alberts städ för en storstäd som bara har resulterat i stress och irritation. Städningen som utfördes var under all kritik! Även idag efter ett återbesök så är det fortfarande inte bra utfört och jag vet inte riktigt vad det är jag ska betala för. Lämnade utförlig info till kontaktpersonen på Alberts städ (då städarna inte kan vare sig svenska eller engelska) - ändå visste inte städaren vad hon skulle göra när hon kom. Jag visade men ändå - ugn ej städad, fast jag pekade och visade - köksluckor enbart avtorkade på den sidan jag pekade på, inte motsatt sida - alla rostfria vitvaror som var flammiga, fortfarande flammiga - medlet dom använder är inte för rostfria ytor. Storstädningen som jag enligt Alberts städ ska betala (fick rabatt 400kr), får jag nu SJÄLV utföra. Så VAD betalar jag för? Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Biljana j
    Hej Biljana! Vad tråkigt att läsa din uppfattning om oss och att du är så missnöjd med våra tjänster. Vi har varit i kontakt med dig vid flera tillfällen och försökt kompensera dig på olika sätt. Känns verkligen tråkigt att du fortfarande är så missnöjd med oss. Finns det något mer du känner att vi kan göra för dig så får du gärna kontakta mig på jv@alberts-service.se så ska vi se till att ordna något bra för dig. Ha en fin eftermiddag! /Jennifer på Alberts
  • Remo S
    Remo S skrev om Alberts Städservice
    Har kört med Alberts i ca 3 veckor och är hitills jättenöjd, bra bemötande, välstädat. Inget att klaga på. Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Remo S
    Hej Remo! Kul att höra :) Tack för detta. /Jennifer på Alberts
  • Carolina N
    Carolina N skrev om Alberts Städservice
    En gång och aldrig mer. Rekommenderar inte denna firma till någon! Allt för många missar i städningen. Så tråkigt att behöva påpeka vad de missat/glömt och till slut behöva ta över städningen själv. Städarna har slabbat med rengöringsmedel (vilket är inköpt efter deras önskemål ska tilläggas) på vårt nykaklade badrumsgolv så att det är helt flammigt.När jag påpekade att golvet inte är rent gick de in med sina tofflor och klafsade i det blöta och försökte torka rent med toapapper(!!)
    Har själv skurat golvet 5 gånger för att bli av med fläckarna men tyvärr, alberts Städ har satt sina spår så att man blir påmind varje dag om deras usla arbete! Läs mer
    2018-09-06 Alberts Städservice svarar Carolina N
    Hej Carolina! Känns väldigt tråkigt att läsa att vi inte levde upp till dina förväntningar. Går det bra som vi ringer upp under dagen så kan vi komma fram till en bra lösning? /Jennifer på Alberts
    2018-09-11 Carolina N svarar Alberts Städservice
    Hej Jennifer,
    Jag har varit i kontakt med er ”support” via mejl efter att ha fått påminnelse på fakturan som ni lovat att stoppa tills ni hittat lösning på hur ni ska kunna återställa mitt förstörda badrumsgolv. Ni har inte hört av er kring det här sedan vi talades vid i juni men som av en händelse kommer påminnelse på fakturan bara några minuter efter att du svarat här. Jag är så grymt besviken på er!
    Idag kom ytterligare en påminnelse trots att jag fick svar i fredags att förfallodatum ska flyttas fram tills ärendet är löst, vilket det verkligen inte är!
    Du kan höra av dig per tfn under dagen.
    2018-09-12 Alberts Städservice svarar Carolina N
    Hej igen Carolina! Jag hörde från min kollega att hon kontaktade dig via mejl igår på eftermiddagen och gav en förklaring kring påminnelsen och en uppdatering i ditt ärende. Hoppas att vi snart kommer fram till en bra lösning :) /Jennifer på Alberts
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Alberts Städservice
    Mycket trevliga! Jättenöjd rekommenderar Läs mer
    2018-06-25 Alberts Städservice svarar Mathias R
    Hej Mathias! Detta tackar vi varmt för :) Ha en skön dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Alberts Städservice
    5av5 stjärnor! Rekommenderas 😊 Läs mer
    2018-06-25 Alberts Städservice svarar Annelie L
    Hej Annelie! Tack för femstjärnig recension :) /Jennifer på Alberts
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Alberts Städservice
    Under all kritik,skulle aldrig någonsin rekommendera detta företag till någon. Bokade och betalade för flyttstäd och på 5 timmar hade dom knappt åstadkommit någonting. Fönsterbrädorna var ej avtorkade och i badrummet var skåpen inte uttorkade inte ens i köket var något skåp uttorkat. Med en flyttstäd så förväntar man sig att det är såpass rent så att dom nya ägarna kan flytta in på en gång vilket dom absolut inte kunde i detra fall . Detta ledde till att vi var tvungna att kompensera de nya ägarna då dom fick göra om allting själv. Dessutom var kompensationen vi blev erbjudna från Alberts städservice rent ut sagt patetisk. Kommer aldrig någonsin att anlita detta skämtföretaget igen. Läs mer
    2018-06-13 Alberts Städservice svarar Sofie K
    Hej Sofie! :) Tack för att du hörde av dig till oss. Detta låter inte som det bemötandet vi på Alberts eftersträvar och vi tycker självklart att det känns väldigt tråkigt att du uppfattar oss på detta sättet. Vi har en nöjd kundgaranti som innebär att vi alltid kommer ut och åtgärdar det du som kund inte känner dig helt nöjd med. Jag har försökt hitta dig i vårt kundsystem men kan inte finna dig. Skulle du kunna skicka dina uppgifter eller kundnummer till jv@alberts-service.se så ska vi se vad som har gått snett. Ha en skön dag i solen! /Jennifer på Alberts
  • Anna L
    Anna L skrev om Alberts Städservice
    Superbra städning. Det var en av bästa väl i sista tiden. Rent och fint. Tack tjejerna från Alberts Städning
    💝 Läs mer
    2018-06-05 Alberts Städservice svarar Anna L
    Hej Anna! Tack snälla för din fina recension. Har framfört ditt beröm till personalen :) /Jennifer på Alberts
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Alberts Städservice
    Pålitlig, proffsig och flexibel service. Trevligt bemötande. Fortsätter gärna som kund. Läs mer
    2018-06-05 Alberts Städservice svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Vilken strålande recension, tusen tack för detta! /Jennifer på Alberts
  • Christina H
    Christina H skrev om Alberts Städservice
    Supernöjd med storstädningen🤗
    Jag kommer att anlita er igen. Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Christina H
    Hej Christina! Tack för att du hörde av dig och varmt välkommen åter :) /Jennifer på Alberts
  • Britt-marie H skrev om Alberts Städservice
    Kan verkligen rekommendera Alberts städservice.
    De har gjort en kanon Flytt städning för oss.
    Vi o köparna är så nöjda.

Inget att tveka på välj Albers städservice.
    Lätt att få kontakt o boka med. Allt fungerade toppen från beställning till leverans. Kom i tid mm.
    Trevlig bokning o städ personal😀 Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Britt-marie H
    Hej Britt-Marie! Tack för denna superfina recensionen :) Har framfört ditt beröm till berörd personal. Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
    Britt-marie H gillar detta
  • Sari S
    Sari S skrev om Alberts Städservice
    Hej, då jag flera gånger varit tvungen att kontakta Alberts städ på grund av undermålig städning senast igår så är det nu dags att avsluta detta avtal. De hade även igår kokat sig en kopp kaffe med vår kaffekokare tagit sönder kannan. Alberts städ tar givetvis på sig att betala kannan men vill inte ta sig tid att köpa en ny, det får vi själva ta oss tid att göra. Alberts städ rekommenderas inte. Vänligen /sari Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Sari S
    Hej Sari! Vad tråkigt att du har fått denna uppfattningen av oss och att vi inte levde upp till dina förväntningar. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan vi prata mer och komma fram till en bra lösning på detta som passar er? Hoppas du får en fin helg! /Jennifer på Alberts
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Alberts Städservice
    Vi anlitade Alberts för ett flyttstäd och det gick smidigt att få offert och boka. Överlag var städningen väl utfört, med några mindre missar som vi åtgärdade själva och som tog oss drygt en kvart att fixa. Vi blev väl kompenserade för detta och är överlag väldigt nöjda med såväl städningen som bemötandet från företaget! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Hanna L
    Hej Hanna! Tack för att du hörde av dig med din upplevelse av oss. Vad tråkigt att det blev några missar från vår sida. Vi erbjuder alltid vår nöjd kundgaranti som innebär att vi kommer ut och åtgärdar det kunden inte känner sig helt nöjd med. Men vad skönt att ni känner er nöjda med slutresultatet. Hoppas ni får en skön helg! /Jennifer på Alberts
  • Mari L
    Mari L skrev om Alberts Städservice
    Supernöjda. Verkligen bra städat. Vi kommer att rekommendera er! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Mari L
    Hej Mari! Detta tackar vi för :) Trevlig helg! /Jennifer på Alberts
  • Jacob W skrev om Alberts Städservice
    Ny kund, städningen var långt ifrån godkänd tog 4,5 timmar att städa 56 KVM + återbesök. Undvik! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Jacob W
    Hej Jacob! Tack för att du hörde av dig med dina synpunkter. Känns ju otroligt tråkigt att du är såhär missnöjd med oss. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kan vi tillsammans komma fram till en bra lösning som passar dig? Vi vill gärna att du ska känna dig nöjd efter att du anlitat oss. Hoppas du har en skön dag i solen! :) /Jennifer på Alberts
  • Ulrika K skrev om Alberts Städservice
    Varning! Usel städning!
    Jag beställde en flyttstädning och pratade med dem innan om att jag ville ha dammtorkat väggar och verkligen ordentligt rengjort. Det hjälpte inte! Fönstren är flammiga, skåpen i köket har fläckar kvar som man enkelt kan gnugga bort (de kan endast ha svept över med en trasa om ens det), golven flammiga och spindelnät samt flugor kvar på väggarna där tavlor tidigare suttit. Vi fick till och med ett sms där de sa att de behövde mer tid och undrade om det var OK med en extra debitering - jag sa OK till detta i tron att det verkligen skulle bli bra, men det är uselt! Om man arbetar med städning bör man också kunna se om något blivit rent eller inte..
    Vi påtalade felen efter första städningen och det kom en person för att åtgärda, men inte heller efter det har det blivit bra. Nu har vi tröttnat och kommer att behöva lägga åtskilliga timmar på detta själva. Tiden och orken finns inte att gå en rond till då de inte verkar veta hur man städar. Riktigt tråkig upplevelse!! Läs mer
    2018-05-18 Alberts Städservice svarar Ulrika K
    Hej Ulrika! Det låter inte som att du har haft den upplevelsen som vi på Alberts eftersträvar. Min kollega har varit i kontakt med dig och försökt kompensera dig på olika sätt. Tråkigt att höra att du fortfarande är så missnöjd med oss. Går det bra att vi ringer upp dig under dagen så kanske vi kan komma fram till en bra lösning som passar dig? /Jennifer på Alberts

Gustaf Werners Gata 8B, 421 32 Västra frölunda