en del av Alexander White

Kommendörsgatan 38, 114 58 Stockholm — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 56 rekommendationer
Jag föredrar att sälja åt kunder som älskar sina bostäder och ställer höga krav på mäklarens prestation. Jag älskar mitt jobb och känner ett starkt behov av att ha stenkoll på mina affärer och har lyckats göra mig ett namn i innerstan genom att genomföra affärerna med precision.

Mina kunder anser att jag utför mina uppdrag med ett engagemang, en tydlighet och ett resultat som få mäklare kan leverera.

Oerhört stolt över att vara en del av Alexander White Fastighetsmäkleri, där jag har de bästa förutsättningarna att fortsätta sälja till rekordpriser och hjälpa mina kunder att maximera sina bostadsaffärer.

Läs vad 56 användare tycker om Joe Hed

• Johanna B
    Johanna B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Vi är mycket nöjda med Joe, allt gick smidigt vid försäljningen av vår lgh.
  • Ann-kristin S
    Ann-kristin S skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Bra försäljning och smidig affär !
  • Carl H
    Carl H skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Seriöst mottagande. Bra stöd vid en annars nervskittlande affär.
  • Kristofer A
    Kristofer A skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Utmärkt mäklare som gav mig mycket pengar för lägenheten.
  • Sara E
    Sara E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trevlig och tillmötesgående med snabba svar.
  • Amir G
    Amir G skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe är en erfaren och professionell mäklare. Han hanterade försäljningen av min bostad väl trots en lite trög budgivning.
  • Simon I
    Simon I skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe och Alexander White erbjuder en proffsig paketering och marknadsföring. Grymma bilder av fotografen Henrik Nero. Supernöjd! Rekommenderas starkt!
  • Mats F
    Mats F skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Korrekt uppförande med en twist !!
  • Axel E
    Axel E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trevlig och effektiv. Väldigt snabb på att svara frågor som man har.
  • Claes J
    Claes J skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Professionell och tillmötesgående.
  • Klara B
    Klara B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Bara bra,vänlig, lätt att få tag på och ordningsam. Inget negativt.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Ger en enkel förklaring, 10/10 poäng! Begåvad, motiverad och seriös!
  • Cornelia B
    Cornelia B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trevlig mäklare. Välkomnande och hjälpsam.
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Professionell, lyhörd, intresserad och mycket trevlig
  • Erik W
    Erik W skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe gjorde ett förträffligt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Priset blev högre än vad vi vågat drömma om och affären sköttes på ett professionellt sätt från dag ett!
    Vi kan varmt rekommendera Joe till alla som ska sälja. Tack för ett bra jobb!
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Lyhörd och en utmärkt säljare. Duktig på att återkoppla och trevlig som tusan!
  • Hans K
    Hans K skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trevligt bemötande, hanterade allt enligt belåtenhet som köpare
  • Oscar E
    Oscar E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Jag valde att kontakta Joe Hed då han fått goda omdömen av vänner och bekanta. Redan vid första tillfället vi träffade och innan avtal hunnits skrivas visste jag att han var den som skulle få förtroendet. Joe var oerhört duktig att vägleda mig från start till kontraktskrivning. Det ända som kändes ”fel” (om man får säga så) till en början var hans arvode men efter försäljningen kan jag meddela att han är värd varenda krona.
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Mycket trevlig, noggrann och behjälplig. Flexibel och trygg.
  • Sara B
    Sara B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trevlig, tillmötesgående mäklare som förstod vad vi vad ute efter. Inga konstigheter alls!
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Duktig. Noggrann. Proffsig. Påläst. Ger ett bra intryck. Vi kan varmt rekommendera Joe!
  • Azim F
    Azim F skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    trevligt bemötanden. snabbt svar. professionellt handling.
  • Annika J
    Annika J skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Jag kan varmt rekommendera Joe Hed som mäklare. Vi har haft tidigare erfarenheter av oseriösa och oengagerade mäklare – med Joe var det tvärt om. Han ingav en känsla av lugn redan vid första mötet. Det förtroende vi kände för honom gjorde hela försäljningsprocessen väldigt enkel. Dessutom var hans värdering av vår lägenhet mycket relevant, vilket också det tryggt att sälja. Han ansträngde sig verkligen för att allt skulle bli så bra som möjligt och stämde av med alla intressenter. Vårt intryck av honom är att han är en mycket professionell, sympatisk och duktig mäklare, som gör det där lilla extra. Det hade inte kunna bli bättre!
  • Charlie P
    Charlie P skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe Hed är en utomordentligt trevlig ung man,som skapar en harmoni i det uppdrag han tar åt sig!
  • Therese F
    Therese F skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Enkelt, snabbt och smidigt! Jag känner mig mycket nöjd!
  • Peter B
    Peter B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Mycket bra bemötande. Korrekt , trevlig och saklig. Mycket nöjd med Joes hela beteende och agerande under processen.
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Vår affär gick snabbt, smidigt och vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande.
  • daniel E
    daniel E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Trodde inte det var så stor skillnad mellan mäklare och mäklare men måste säga att Joe var varit i en annan division än tidigare mäklare. Extremt lyhörd för våra önskemål under tiden och mycket engagemang genom hela affären och inte bara vid införsäljningen som många andra. Han har alltid svarat på mail och samtal oavsett klockslag och dag.

Om vårat hus inte skulle bli slutstation nu kommer jag aldrig vilja sälja med någon annan igen!
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Enkel att ha och göra med, trevlig och återkopplade snabbt och sakligt. God information, det som skulle kunna ha förbättras var återkopplingen till antal budgivare som var kvar i processen. Det fanns en viss otydlighet mot slutet om antalet budgivare som var kvar i processen.
  • Axel S
    Axel S skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Hjälpte oss att sälja lgh på kungsholmen. Otroligt välförberedd, skicklig, påläst och ödmjuk i sin framförhållning. Månade om affären från ax till limpa. Kommer använda mig av Joe igen i framtiden.
  • Andrei L
    Andrei L skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Superreko, extremt noggrann och tillmötesgående mäklare.
    2015-08-24 Joe H svarar Andrei L
    Tack Andrei. Hoppas att ni trivs i nya lägenheten på Östermalm. Allt gott!
  • Maarit H
    Maarit H skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe gav mig ett proffsigt intryck från första början och var otroligt kunnig om marknaden om Kungsholmen, gjorde dessutom en väldigt bra presentation av sig själv. Levde upp mer än väl mina förväntningar. Dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående.
    2015-08-24 Joe H svarar Maarit H
    Tack snälla för rekommendationen Maarit. Hoppas att ni har haft en riktigt härlig sommar. Det har jag :)
  • Jukka T
    Jukka T skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Allt gick jätte bra. Som förväntat.
    2015-08-17 Joe H svarar Jukka T
    Härligt Jukka, förstår att ni ser fram emot inflyttningen. Vi ses i nästa vecka på tillträdet. Allt gott
  • Marjout Ö
    Marjout Ö skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och handläggning av mitt köp av bostad via Joe. Professionellt och med trevligt bemötande!

Marjout Öberg
    2015-08-17 Joe H svarar Marjout Ö
    Hej Marjout! Vad roligt att du är nöjd. Det var trevligt att göra affärer med dig.

Njut av lägenheten och Södermalm!
  • Karin A
    Karin A skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Som köpare tyckte att han var ganska oseriös och opålitlig - det var svårt att få bra svar på mina frågor och han verkade ha dålig koll. Dessutom använde han helt extremt lockpris.
    2015-08-17 Joe H svarar Karin A
    Hej Karin, det är väldigt tråkigt att du är missnöjd. Jag förstår att det kändes oseriöst med skillnaden mellan utpris och slutpris. Det är sällan jag säljer i Hammarbyhöjden, vilket gör det svårt att ha koll på prisbilden där. Jag borde ha satt mig in mer i det. Beklagar detta samt att du upplever att du inte fick tillräckligt bra svar på dina frågor av oss. Jag har avslutat min anställning på Erik Olsson och nås nu på joe.hed@alexanderwhite.se om du har några vidare funderingar.

Hoppas att du trivs bra i lägenheten.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Bra länk mellan köpare och säljare.
    2015-08-17 Joe H svarar Alexander E
    Hej Alexander! Tack. Hoppas att er sommar varit bra och att ni trivs bra i området och med lägenheten.

Vi hörs!
  • Ina K
    Ina K skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Är hur nöjd som helst. Seriöst och proffsigt.
    2015-08-17 Joe H svarar Ina K
    Vad kul att höra Ina! Hoppas att du trivs bra på Södermalm.
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Mycket trevlig och tydlig i sin kommunikation.
    2015-08-17 Joe H svarar Niclas T
    Tack Niclas, kul att du blev nöjd!

Ha det gott!
  • Filip N
    Filip N skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Bästa mäklaren! Alltid tillgänglig, lätt att ha med att göra. Har bara bra saker att säga om Joe!
    2015-08-17 Joe H svarar Filip N
    Tack för rekommendationen Filip. Hör av dig om vill bolla något.

Vi hörs!
  • Martin P
    Martin P skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Supermäklare! Bra på allt! Väldigt nöjd kund och skulle anlita igen.
    2015-08-17 Joe H svarar Martin P
    Tack Martin! Vad kul att du är nöjd! Vi ses
  • Marielle G
    Marielle G skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe har sålt två av mina lägenheter och jag kan definitivt rekommendera honom till andra, 100%. Han har koll på varje detalj och ser till att både säljaren och köparen är nöjda med sin affär. Inget lämnas åt slumpen. Jag hoppas att jag har möjlighet att anlita Joe vid nästa försäljning, men även få köpa ett objekt av honom. Tryggare, proffsigare, ärlig och trevligare mäklare får man leta länge efter.
    2015-08-17 Joe H svarar Marielle G
    Tack för den fina rekommendationen Marielle! Jag gör gärna fler affärer med er, hör av er så fort ni funderar på att flytta, så hjälper jag er att hitta en ännu finare bostad om en sådan finns? :)

Hälsa Jesper
  • Kim C
    Kim C skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    När vi skulle sälja fick vi Joe Hed rekommenderat och hade således ganska höga förväntningar på honom. Minst sagt kan vi säga att de infriades och det kändes egentligen från första mötet att Joe var rätt mäklare för oss. Han gav oss superbra bemötande och gav oss mängder av tips på vad vi skulle tänka på inför försäljning. Allt gick jättebra. Vi är supernöjda med affären som sedan blev och vi kan inte tänka oss annat än att ge Joe högsta betyg och vår varmaste rekommendation!
    2015-08-17 Joe H svarar Kim C
    Hej Kim! Det är såklart superkul att läsa detta. Jag hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten och att ni alla mår bra.

Hör av dig er om ni har någon fundering kring deklaration eller värdering. Vi hörs!
  • Adam L
    Adam L skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe är mycket professionell i sitt bemötande och en mäklare som vill att båda parter ska känna dig nöjda, både kortsiktigt och på längre sikt. Mina varmaste rekommendationer. /köpare
    2015-08-17 Joe H svarar Adam L
    Vad kul att du är nöjd Adam. Tack för de orden! Hoppas att du börjar komma i ordning och trivs där hemma och i kvarteret! Är ju lite smått avundsjuk :)

Vi hörs och ses
  • Erik M
    Erik M skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Fantastiskt trevlig, professionell och duktig.
    2015-08-17 Joe H svarar Erik M
    Tack Erik! Väldigt tacksam för att jag fått hjälpa er två gånger nu.

Ha det fint och hälsa familjen.
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Otroligt tillgänglig upp till köpet, därefter svår att få svar från.
    2015-08-17 Joe H svarar Josefine G
    Tack för din rekommendation Josefine, men tråkigt att du upplevde att min tillgänglighet avtog efter ditt köp. Jag vill inte låta det ske igen.

Maila mig gärna och beskriv mer hur du upplevde det.
    joe.hed@alexanderwhite.se
  • Elin L
    Elin L skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Vi fick ett lyhört bemötande från Joe Hed. Vår förväntan var att Joe skulle vara ambitiös och lägga lite extra tankekraft på vår affär, vilket han levde upp till. Vi uppfattade JH som driven, motiverad och vi tyckte att han gav bra tips på renovering styling etc. Vi är som helhet mycket nöjda med Joe som mäklare.
    2015-08-17 Joe H svarar Elin L
    Gud vad kul att höra Elin! Tack. Jag antar att ni trivs bra i ert nya hem :)

Må gott och hör av er om ni har några funderingar. Jag nås numera på joe.hed@alexanderwhite.se
  • Pehr O
    Pehr O skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Genomgående proffsig och seriös.
    2015-08-17 Joe H svarar Pehr O
    Tack för rekommendationen och trevligt samarbete.
  • Stig N
    Stig N skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Engagerad, pratade inte sönder vår träff utan gav de fakta jag ville.
    2015-08-17 Joe H svarar Stig N
    Gott att höra Stig. Hoppas att ni njuter av lägenheten och läget. Ha det fint.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Jag träffade 5 olika mäklaren innan jag bestämde mig för att anlita Joe. Det absolut viktigaste för mig var att hitta en mäklare som var engagerad och driven. Joe sätter sin personliga prägel i det han gör och han brinner även för det, han var också den enda som satte krav på mig för att maximera försäljningen, då i form av jobb jag var tvungen att utföra på lägenheten. Någon jag uppskattade väldigt mycket var även återkopplingen från hans sida. Så i det stora hela så finns det verkligen inget negativt att säga.
    2015-08-17 Joe H svarar Jonas B
    Tack Jonas, för en fin rekommendation och tusen tack för trevligt samarbete med Bergsgatan.

Njut av Kvarnholmen!
  • Boris M
    Boris M skrev om Joe Hed en del av Alexander White
    Joe Hed ingav ögonblickligen det största förtroende på ett både personligt och yrkesmässigt plan. Joe brinner genuint för sitt yrke och överlevererade i varje steg i försäljningsprocessen av min lägenhet. Joe är den person jag hoppas kunna anlita inför framtida försäljningar (och köp, gällande konsultation).
    2015-08-17 Joe H svarar Boris M
    Boris, det är kunder som du som gör detta till världens roligaste yrke! Tack för att jag fick sälja din lägenhet.

Ha det bäst tills vi hörs nästa gång
Wilhelmina Bonde Alfvén
Johan Du Rietz