Johan Du Rietz

Johan Du Rietz

Johan Du Rietz är mäklare på Alexander White

Johan Du Rietz har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Johan Du Rietz har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Du Rietz har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

124 omdömen om Johan Du Rietz

Sedan starten hos Reco 2015
Martin E
Hedvig Eleonora

Bra och lyhörd mäklare, smidig process.

Emma N
S:t Matteus

Vi köpte vår lägenhet i Birkastan av Johan. Otroligt proffsig, trevlig och smidig upplevelse! Vi kommer garanterat anlita Johan i framtiden - rekommenderar honom varmt!

Johanna P
S:t Matteus

Sålde en vindslägenhet. Johan är trygg, erfaren och ger en väldigt positiv energi. Jag kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare.

Richard N
S:t Matteus

Kanonbra och proffsigt bemötande rakt igenom mot mig som köpare

Peter A
Oscar

Johan var fantastisk genom hela försäljningsprocessen och kom med egna initiativ och idéer för att göra en så bra affär som möjligt.

Olle L
S:t Matteus

Jag har sålt min bostad! Är otroligt nöjd med Johan! Han är ärlig och otroligt duktig! Kände mig lugn under hela försäljningen och han gav realistiska förhoppningar. Han är en mäklare som jag har väldigt stort förtroende för efter den här försäljningen. Kommer rekommendera honom till bekanta.

Emil J
Hedvig Eleonora

Lugn, proffsig och pålitlig!

Maria H
Engelbrekt

Bästa mäklaren jag träffat på. Johan sålde min lägenhet på kort tid och till ett pris som var över mina förväntningar. Otroligt noggrann, hjälpsam och med 100% tillgänglighet. Fantastiskt bra!!!

Cecilia U
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Du Rietz en del av Alexander White
Värmdö

Jag och min sambo köpte parhus i Strömma kanal. Vi fick stort förtroende för Johan och han var ett bra stöd/bollplank under processen! /Cecilia Uhrenfeldt

Karin S
Engelbrekt

Köpt bostadsrätt. Jättetrevligt och proffsigt bemötande!