Johan Franzon

Johan Franzon

Johan Franzon är mäklare på Alexander White

Johan Franzon har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Johan Franzon har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Franzon har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

107 omdömen om Johan Franzon

Linn B
Värmdö

Johan hjälpte oss med både köp och försäljning. Han är tillgänglig , professionell och genuint trevlig. Högt rekommenderad.

Erik F
Västermalm

Professionell och kunnig. Jag upplever att Johan såg till både säljaren och köparens bästa genom hela processen. Jag rekommenderar att ni använder anlitar Johan vid nästa försäljning.

Maja F
Västermalm

Jag köpte nyligen en bostadsrätt (etta) på Kungsholmen. Tycker Johan bemött alla inblandade väldigt väl och haft en väldigt bra närvaro under hela processen.

Maria Å
Gustav Vasa

Vi sålde vår lägenhet i Vasastan. För något år sedan sålde vi en annan lägenhet genom Alexander White, och vi ville gärna anlita samma mäklare igen. Av vänner blev vi rekommenderade Johan Franzon. Johan uppfyllde allt vad vi förväntar oss av en mäklare. Seriös, pålitlig, trevlig och mycket lätt att samarbeta med. Vi kommer att rekommendera andra att anlita Johan.

Carl T
Adolf Fredrik

Johan var säljarnas mäklare vid mitt köp men var väldigt proffsig i hela sitt bemötande och agerande. Jag som köpare fick stort förtroende för att allt gått korrekt till och jag fick den dokumentation och information jag behövde.

Micaela E
Adolf Fredrik

Otroligt proffsig och kunnig mäklare med stort engagemang mot oss som säljare. Tog själv reda på viktigt information genom direktkontakt med brf-styrelsen om objektet och såg till att hålla sig påläst om pågående och kommande renoveringar i huset. Han var effektiv, positiv, flexibel och väldigt tillmötesgående genom hela processen. Vi är otroligt nöjda med Johans insatser!

Alexander H
Engelbrekt

Johan Franzon var proffsig i hela sitt bemötande.Vi valde att gå med Johan över 6 andra mäklare då han ingav ett starkt förtroende och är duktig på att kommunicera - han kan både föra sig men viktigare, är en bra lyssnare. Det visade sig vara nyckeln i vår process. Jag ger Johan min bästa rekommendation!

Jens D
S:t Matteus

Johan hjälpte oss sälja vår 3:a i Vasastan. Johan är oerhört professionell, enkel att samarbeta med samtidigt som han brinner för att göra både säljare och köpare nöjda, vilket leder till en riktigt bra process. Rekommenderar Johan starkt!

JESPER P
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Franzon en del av Alexander White
Värmdö

Proffsig rakt igenom! Allt från visning till köpprocess. Rekommenderas varmt!

Maria J
Gustav Vasa

- 70 kvm i Vasastan - Mycket proffsig, vänlig och förtroendeingivande. - Jag förväntade mig en kunnig, påläst mäklare som visade intresse för mig som köpare och som ville göra en bra affär för alla inblandade. Johan levde absolut upp till de förväntningarna. - På det stora hela en mycket positiv upplevelse.