Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Täby Alinix Städ & Service

Alinix Städ & Service

Nämdemansgatan 11, 170 66 Solna — Visa karta

Alinix Städ & Service – Vi erbjuder dig en skönare vardag!

Ditt hem är den plats du ska trivas på när du kommer hem. Den plats där du kan känna dig lugn och trygg.
Det är en plats som är värd att ta väl hand om. Det hjälper vi dig med!

Genom att anlita oss hjälper vi dig att:
– Minska belastningen i vardagen.
– Få mer tid över till sådant du tycker är viktigt.
– Få känna harmoni när det är rent och snyggt när du kommer hem.

Vi hjälper dig som bor i Stockholm (och kranskommuner) med hemstädning, storstädning, flyttstädning, köksstädning, badrumsstädning och barnpassning. Vi gör allt för att du och ditt hem ska få bästa möjliga service.

Läs gärna vad våra kunder säger här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor!

Läs vad 9 kunder tycker om Alinix Städ & Service

• Josefine L
    Josefine L skrev om Alinix Städ & Service
    Jättenöjda! Det är alltid fantastiskt fint när vi fått städat :) Läs mer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Alinix Städ & Service
    Bra bemötande från företagets ledning. Bra pris och helt OK städning, lite dåligt med iordningställande av föremål som flyttats vid avtorkning av avlastningsytor, men överlag godkänd städning. Läs mer
  • Sharon P
    Sharon P skrev om Alinix Städ & Service
    Trevligt och serviceinriktad personal. Gör alltid ett bra jobb och försöker kontinuerligt och aktivt att förbättra. Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Alinix Städ & Service
    Villkorslöst och noggrannt utförande. Läs mer
  • Farjola P
    Farjola P skrev om Alinix Städ & Service
    I have received cleaning services from Alinix. I got to know of them through friends. Their impecanle customer service got immediatly my attention as well as reasonable prices. The people it employs are excellent. I have been very happy with how things have been handled and resolved even when I have shown concern. I'd recommend them. Läs mer
  • Benita F
    Benita F skrev om Alinix Städ & Service
    Vi fick ett fantastiskt bemötande, o trevliga tjejer som städar.
    Men nu har det gått ett tag, o vi märker att det inte blir samma slags städning längre, ingen ser att kaffebryggare är smutsig, verkar inte som om golven torkas, dammrottor kommer efter endast en dag, då misstänker jag att de inte egentligen var bortstädade. Tandkrämsskvättar kvar på badrumsväggen. Kanske vi betalar för för kort städtid, men vi vet ju inte riktigt.
    Bra pris är det trots allt. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Alinix Städ & Service
    Bra bemötande och bra service! Läs mer
  • Anitha R
    Anitha R skrev om Alinix Städ & Service
    Dom överträffar mina förväntningar är så nöjd och tacksam för den hjälp jag får. Rekommenderar dom gärna Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Alinix Städ & Service
    Mycket hög servicegrad och mycket vänliga trevliga personer att ha att göra med. Vi är glada att vi har etablerat samarbete med Alinix städ. Läs mer

Nämdemansgatan 11, 170 66 Solna