Alla kategorier Frisör Jönköping Jönköping All:Tid Salong

All:Tid Salong

Barnarpsgatan 28, 553 16 Jönköping — Visa karta

Lyft fram din personlighet med hjälp av makeup, en snygg frisyr och välmående hår. Hos oss på Salong All:Tid får du alltid ett personligt bemötande och en lugn stund. Produkterna vi använder är från professionella frisörmärken och vårt 100% ekologiska smink kommer från Maria Åkerberg.

Du finner oss på Barnarpsgatan 28 i Jönköping och vi har även öppnat en skönhetssalong i Göteborg. Där kan du skämma bort dig själv med ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar, bl.a. massage, fotvård, hårvård och hårborttagning med vax eller IPL.

Vi som jobbar på All:Tid är positiva, kreativa och gillar verkligen det vi gör! Så hör av dig, boka en tid, när du vill få en uppdaterad look eller skämma bort dig själv lite extra.
Öppet just nu
Mån: 09:00-20:00
Tis-Ons: 09:00-18:00
Tor: 09:00-20:00
Fre-Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 209 kunder tycker om All:Tid Salong

• Emelie H skrev om All:Tid Salong
    Jag upplever salong alltid som mycket positivt , personalen är alltid trevliga och duktiga, och kommer med bra råd och tips , jag är alltid nöjd när jag har vart hos dom Läs mer
  • Inger L skrev om All:Tid Salong
    Personligt bemötande och proffisionell klippning gav ett mycket bra resultat. Läs mer
  • Rebecka J skrev om All:Tid Salong
    Har fått jättebra service när jag klippt mig och varit supernöjd med frisyren. Läs mer
  • Caroline F skrev om All:Tid Salong
    Fantastiskt duktiga frisörer! Jag är alltid så nöjd när jag går ut ifrån alltid salong! Läs mer
  • Monica A
    Monica A skrev om All:Tid Salong
    Proffsigt bemötande och perfekt
    Klippt varje gång.
    😊 Läs mer
  • Lina A skrev om All:Tid Salong
    Bästa Salongen, bästa bemötandet, alltid nöjd. Läs mer
  • Marianne A skrev om All:Tid Salong
    Jag har alltid blivit bra bemött.
    Klippning är behandlingar jag gjort där och har alltid blivit nöjd. Läs mer
  • Karin J skrev om All:Tid Salong
    Som alltid en bra och professionell upplevelse. Bemötande och diskussion om mina förväntningar mycket bra. Jag har klippt mig och färgat håret, gör detta ca var sjunde vecka. Får alltid tips på hur förändringar kan göras som passar mig, årstid mm. Läs mer
  • Louise J skrev om All:Tid Salong
    Mycket bra bemötande och proffsiga frisörer. Endast klpt klippning men alltid nöjd! Läs mer
  • Matilda G skrev om All:Tid Salong
    Väldigt trevlig. Blev riktugt nöjd med klippningen. Hjälpte mig med tips och fråd för att få bort gröna toner i håret, även om jag själv inte hade tänkt på att jag hade det. Läs mer
  • Amanda T skrev om All:Tid Salong
    Klippning och toning. Supernöjd med bemötandet och hela besöket! Bra och kunnig personal! Läs mer
  • Emma A skrev om All:Tid Salong
    Toppen bemötande och service. Rekomenderas :) Läs mer
  • Kent O skrev om All:Tid Salong
    Det har varit bra bemötande och duktiga frisörer. Jag har inte varit på återbesök , då jag fått tillbaka min gamla frisör. Läs mer
  • Alexandra A skrev om All:Tid Salong
    Klippning. Helt ok bemötande, trevligt och professionellt utfört men inget extra eller mer än så. Smidigt att kunna boka tid på nätet. Läs mer
  • Margareta F skrev om All:Tid Salong
    Klippte endast håret. Var nöjd med det. Gullig frisör. Läs mer
  • Leif K skrev om All:Tid Salong
    Trevlig & proffitionella frisörer
    Bra läge och humana priser
    Alltid hjälpsamma och flexibla
    Stans bästa frisör salong
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Lukas B skrev om All:Tid Salong
    Mysig och personlig salong! Man känner sig all:tid fint omhändertagen. Man är all:tid glad i själen och fin i håret efter ett besök hos bästa Emma Läs mer
  • Rasmus H skrev om All:Tid Salong
    Rätt så bra, har inte varit där på flera år. Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om All:Tid Salong
    Mycket bra och duktiga frisörer. De gör det lilla extra för kunden. Alltid nöjd när jag går därifrån. Trevlig personal som är mycket hjälpsam. Läs mer
  • Max M skrev om All:Tid Salong
    Man blir trevligt bemöt och dom lyssnar på vad man vill ha. Läs mer
  • Anita O skrev om All:Tid Salong
    Bra att man kan boka via nätet.
    Roligt när personalen ger förslag hur man ska klippa sig. Läs mer
  • Charlotte Å skrev om All:Tid Salong
    Får ALLTID en härlig och trevlig stund Läs mer
  • Mirjam N skrev om All:Tid Salong
    Jag blir alltid väldigt bra bemött på salongen och alltid supernöjd med resultatet. Jag brukar besöka salongen ca var fjärde månad för klipp och avancerad färgbehandling. Det enda jag kan se som negativt är att det ibland blir lite tight om tid, vilket gör att tiden för att förklara hur jag har tänkt mig frisyr och färg blir knapp samt tiden för styling efteråt också blir tight och i vissa fall utgår till och med stylingen. Som student svider det rejält i plånboken efter varje besök. Därför hade det varit fördelaktigt med någon form av studentrabatt. Alternativet hade också kunnat vara om jag som kund kan välja bort t.ex. tvätt och styling för att på så sätt förkorta tiden och därmed kunna sänka kostnaden. Läs mer
  • Alicia S skrev om All:Tid Salong
    alltid mer än nöjd när man lämnar salongen. trevligaste personalen som både är extremt duktiga och intresserade av sitt jobb! Läs mer
  • Sara T skrev om All:Tid Salong
    Alltid ett bra bemötande och väldigt tillmötesgående! Har fått håret fixat både med klipp, färgning, uppsättning samt köpt hårprodukter. Alltid nöjd både med håret och produkterna. Läs mer
  • Cathrine K skrev om All:Tid Salong
    Man känner sig väldigt välkommen och frisören är duktig på att hjälpa en med vilken färg man vill ha.
    Klippte och färgade håret.
    Köpte en utrednings borste.
    Är toppen nöjd och rekommenderar salongen till dem jag träffar. Läs mer
  • Ida L skrev om All:Tid Salong
    Är mycket nöjd, både med klippning och bemötande Läs mer
  • Sofie P skrev om All:Tid Salong
    Lyxig, bemöter bra. Duktiga................................ Läs mer
  • Christina O skrev om All:Tid Salong
    Toppen bemötande och alltid bra resultat. Jag går alltid böjd och glad därifrån. Läs mer
  • Disa G skrev om All:Tid Salong
    Jättebra! Finns inget att klaga på Läs mer
  • Stina I skrev om All:Tid Salong
    Trevligt och proffsigt bemötande av personalen. All:tid nöjd efter ett besök på salongen! Läs mer
  • Andreas E skrev om All:Tid Salong
    Bra bemötande, trevlig lokal och bra produkt (klippning). Kan rekommendera. Läs mer
  • Åsa L skrev om All:Tid Salong
    Jag har klippt mig två gånger hos er o varit nöjd båda gångerna! Läs mer
  • Fredrik H skrev om All:Tid Salong
    Bra bemötande och tycke trevlig personal. Läs mer
  • Johanna A skrev om All:Tid Salong
    All:tid salong är det bästa som hänt i jkpg ! Går alltid där ifrån super nöjd .
    Dom gör exakt som man vill ha det :)
    Dom är helt klart bäst !
    Tack för ni finns !:) Läs mer
  • Matilda A skrev om All:Tid Salong
    Trevligt bemötande, proffsigt utförande..massagestolarna, hårbottensmassage = fantastiskt. gott kaffe! Härlig stämning! Läs mer
  • Maria H skrev om All:Tid Salong
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen på All:Tid, man lyssnar på mig och ger mig goda råd. Jag är alltid nöjd och glad efter att ha varit där. Läs mer
  • Lena S skrev om All:Tid Salong
    Mycket dålig klippning, var tvungen att gå till en annan frisör och rätta till felklippen. Läs mer
  • Camilla R skrev om All:Tid Salong
    Jag har varit kund sedan företaget öppnade son första salong. Jag får alltid ett trevligt ochbproffessionellt bemötande och är alltid nöjd. Jag rekommenderar ofta salongen till andra. Läs mer
  • Jenny S skrev om All:Tid Salong
    Alltid glada och trevliga. Gör ett fantastiskt jobb och lyssnar alltid på hur jag som kund vill ha det. Läs mer
  • Emma D skrev om All:Tid Salong
    Har aldrig varit där utan var kund hos Hair ink som sålde sin verksamhet till All:tid. Förstår inte varför jag ska svara på frågor. Läs mer
  • Sophia W skrev om All:Tid Salong
    Trevligt bemötande från början till slut. Gick dit för att fräscha upp håret med klippning, få bort slitna toppar osv. Var som en trevlig behandling! Har gått hit tidigare och varit nöjd varje gång! Läs mer
  • Linn C skrev om All:Tid Salong
    Klippning av behandling med olaplex. Trevlig och duktig personal Läs mer
  • Jani O skrev om All:Tid Salong
    Mycket bra salong, är alltid nöjd efteråt! Caroline är grym! Läs mer
  • Sofie B skrev om All:Tid Salong
    Jag gjorde slingor och klippning. Blev väldigt nöjd. Läs mer
  • Riitta K skrev om All:Tid Salong
    Inget fel på bemötandet, normalt. Men jag var inte nöjd med klipp-resultatet förutom sista gången men då hade redan fått kontakt med en annan frisörska. Läs mer
  • Zorica T skrev om All:Tid Salong
    Väldigt duktiga och bemötande , var nöjd varje gång med bl.a. Vänligheten! Läs mer
  • Micki S skrev om All:Tid Salong
    En fin salong där man verkligen blir omhändertagen till Max och de är sjukt duktiga! Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om All:Tid Salong
    Bästa frisören i stan 👌 Bra service och ett grymt resultat varje gång! Läs mer
  • Rebecca E skrev om All:Tid Salong
    Trevligt bemötande, både klipp och slingor gjorde jag och blev nöjd med resultatet. Läs mer