Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Ligue 070-090 70 09 www.aess.se

About company

Välkommen till Allbygg Entreprenad Stor Stockholm! Vi på Allbygg Entreprenad Stor Stockholm finns till som en reaktion mot alla de byggföretag som inte kunnat ta hand om sina kunder eller varit med om fuskbyggare. Vi vill att byggbranschen ska få vara en professionell bransch där vi kan bidra med den erfarenhet vi skaffat oss...

29 omdömen om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

GURPREET S
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Anlitade AESS förra året (2021) för att renovera mitt badrum. Hela arbetet var väldigt oprofessionellt hanterat av projektledaren. Till att börja med gav han oss fel information och hade ingen koll på företagets egna regler. El skulle dras till tvättställsskåpet men det hade inte dragits några elkablar dit. Jag fick poängtera detta vilket gjorde att arbetet förlängdes med minst en vecka. Elen till handdukstorken var dragen till fel sida och jag fick därför köpa en annan, dyrare, handdukstork än den vi bestämt från början....

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen

Andrius P Andrius P
ELIAS H
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jag anlitade AESS för en badrumsrenovering i Somras.

SACHALLY SAMBA N
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Otroligt oprofessionella! De påbörjade arbetet två veckor senare än planerat och sedan tog arbetet två veckor längre än planerat. Det fanns ölburkar i lägenheten efter byggarna varit där. Projektledaren sa tre gånger att arbetet var avslutat, men när jag gick dit för att kolla var arbetet fortfarande oavslutat så var tvungen att kalla in dem igen. De tappade till och med mina reservnycklar som jag gav dem.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Thorulf P
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi beställde en badrumsrenovering av AESS vilken utfördes till vår stora belåtenhet. Hantverkarnas bemötande av oss har varit utmärkt trevligt och proffesionellt. Dessutom var det lätt för oss att få kontakt med fötagsledningen. Arbetet blev klart på bestämd tid och till överenskommen kostnad. Vi är mycket nöjda och kan utifrån våra egna erfarenheter rekommendera företaget.

Veronica O
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Allbygg renoverade större delen av vår övervåning i huset, ca 50 kvm. Köket byttes ut, väggar flyttades och vi fick nytt tak, nya fönster och nytt golv. Allt som allt tog det sex veckor, precis som de hade lovat :) Arbetsledaren Abdullah var otroligt trevlig och fanns alltid tillgänglig att svara på mina frågor, och ställde själv frågor när jag missat att förklara hur jag ville ha det. Jag uppskattade verkligen den goda kommunikationen. Killarna som arbetade för Abdullah var riktigt duktiga, och väldigt trevlig. Kvaliteten...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Ulrika L
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

När vi ville renovera kök och lägga nytt golv gick vi efter Reco-omdömen och tog in offerter från flera olika firmor som låg i topp bland recensionerna. Vi fastnade för Allbygg och det är vi oerhört tacksamma för. Från allra första start ner till minsta detalj har företaget agerat professionellt. Hantverkskunnandet är mycket högt och tjänstvilligheten enorm. Så trevliga, tillmötesgående och kunniga i sina respektive yrken! Resultatet blev ett modernt kök som ser exakt ut som i vår vision, och ett nylagt vitvaxat furugolv...

Nilakshi R
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi tycker att Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB är ett bra bygg företag. Nyligen så har en del utav lägenheten blivit nyrenoverat, samt att badrummet ingåt. Och vi är jättenöjda med slutresultatet av arbetet som de har gjort. Inget slarvarbete. Utan väldigt snyggt och fint, samt att företaget varit med från början till slut. Natig den ansvarige för detta projekt har också varit en del och följt med alla steg inom renoveringen. Natig har skickliga medarbetare som kan samspela på ett bra sätt. Detta visas i slutresultatet...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Erdogan S
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vår badrum renoverades gallant och grabbarna var supertrevliga och visste vad de gjorde, ally blev klart så fort också, rekommenderar de starkt!!

Judit G
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Både jag och min dotter har låtit bygga om inne.sänkt tak byggt in garderob tapetsera om. Jättebra utfört. Kan ärligt rekommendera dom till andra. Judit 69 år

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Charles J
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi på Tuve bygg stockholm anlita denna firma för att göra ordning vårat kontor i kista och är mycket nöjda. Vi har även anlitat dessa killar på våra projekt. Natig är en bra ledare och vi är mycket nöjda över resultatet.

Farzaneh K
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jag anlitade Allbygg Entreprenad Stor Stockholm för badrumsrenovering. Jag är jätte nöjd. De är duktiga, lyhörda och tillmötesgående. Natig är en professionell och ansvarsfull arbetsledare.Jag rekommenderar dem varmt.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Berhane M
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi anlitade AESS för att renovera vårt radhus och under hela processen upplevde vi dem som noggranna och tillmötesgående. Vi renoverade tak, golv, väggar, kök och allt är i toppskick! Mycket välgjort. Vi rekommenderar dem stort!

Helene S
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Har fått hjälp att riva det gamla köket o sätta upp ett nytt Ikeakök..det blev jättebra och Natig o Abbe och de andra hantverkarna var väldigt hjälpsamma,trevliga och kom med råd och förslag ..och framförallt var de väldigt professionella så jag är jättenöjd och rekommenderar dem. De höll även tids schemat..perfekt ! Tack 😀

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Frida I
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Det började med att vi anlitade dem för renovering av ett badrum och en gästtoalett. Sedan fick de fortsatt förtroende att totalrenovera hela vår övervåning (3 sovrum, kök, matsal, vardagsrum). Vi är nöjda och har rekommenderat dem till vänner och familj som i sin tur också varit nöjda.

Ibrahim M
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Som privat konsult handlade jag upp AESS för ett omfattande renoveringsprojekt av ett radhus. Företaget visade sig vara lyhörda och professionella från upphandling, planering och utförande. Jag känner mig trygg och säker i min rekommendation.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Felicia K
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi är jättenöjda med AESS, de genomförde en totalrenovering av vårat kök (nytt från IKEA), samt golvläggning i hall och lagning av tak i vardagsrum. De är prisvärda och tydliga i offerten med vad som ingår/inte och senare faktureringen. Kommunikationen har fungerat jättebra genom hela processen, de har varit kunniga och slutresultatet blev precis som vi hade tänkt oss. Rekommenderar AESS och kommer absolut återkomma för nya projekt i framtiden. Tack Calle, Abbe & Natig!

Lana A
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jag anlitade AESS för en totalrenovering av mitt kök, hallgolv samt tapetsering och de har gjort ett noggrant och väl utfört arbete inom den överenskomna tiden. Natig har varit behjälplig med all form av kommunikation och gjort det med ett trevligt och professionellt bemötande. Allt har utförts enligt mina önskemål och även när det blivit lite ändringar sent från mitt håll har de ändrat om och tillmötesgått det på ett proffsigt sätt. Rekommenderar varmt AESS och anlitar dem gladeligen för kommande projekt. /Lana

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Barsamo D
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jätte proffessional byggfirma. Renoverade allt i min lägenhet förutom badrum, jag valde att behålla gamla garderober vilket dem ”fräschade” till och det blev snyggt gjort. Betalningen gjordes efter slutfört jobb och all material köptes av byggfirman. Duktiga och utförde jobbet på det datumet som var sagt.

Kristina I
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi anlitade Allbygg för att totalrenovera vår nya lägenhet. De hade 7 veckor på sig att göra alla ytskickt, flytta hela köket och bygga ett badrum på gammal kökets plats. De slipade även golven och drog om all el. De är snabba och effektiva. Natig agerar byggledare och ser till att projektleda på ett grymt sätt. Lägenheten var klar efter 7 veckor och vi var väldigt nöjda över resultatet. De ska nu hjälpa till att renovera en bekants lägenhet, vilket känns toppen.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Bushra F
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi är mycket nöjda med totalrenoveringen av vårt badrum. Allt har klaffat från första kontakten med projektledaren till färdigt badrum. En trevlig och pålitlig hantverkare som kom i tid, noggrann i sitt hantverk, städade efter sig. Har bara positivt att säga om Allbygg Entreprenad Stor Stockholm.

Andres M
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi fick hjälp med totalrenovering av kök. Killarna som var hos oss jobbade på bra, visade även stor hänsyn till oss. Hela arbetet utfördes med fokus på att vi skulle bli 100% nöjda, vilket vi även blev. På grund av materialval och till viss del miss i kommunikationen fick vi göra om kakelsättning, detta genomfördes utan krångel eller extra kostnad. Offerten var riktigt bra rent prismässigt och Carl som offererade oss gjorde ett riktigt bra intryck. Vi kommer troligtvis fortsätta använda oss av Allbygg vid fler tillfällen och rekommenderar andra anlita dem.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Håkan A
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Hej 👋 Badrummet blev kanon 👌. Alla yrkesmän duktiga och trevliga. Vi är mycket nöjda.

Andreas B
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi renoverade 2 badrum. Arbetet sköttes perfekt och Natiq och hans gäng löste alla problem som uppstod utan problem. Priset stämde väl överens med offerten.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Malmer C
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Ett mycket trevligt och seriöst företag som håller det dom lovar och levererar utmärkt kvalité och små rättelser var aldrig något problem. Önskar lämna mina allra bästa rekommendationer.

Carl B
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jag har anlitat Allbygg i två omgångar. Första omgången renoverades två badrum och ett kök med ett strålande resultat. De små fel som dök upp rättades till på vägen och slutresultatet blir grymt bra. Andra omgången har jag fått ett nytt tak och ett tredje badrum. Även en del elarbeten har gjorts i övriga huset. Kan varmt rekommendera Allbygg

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Ritva N
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Vi har fått kök och hall renoverade av Allbygg Entreprenad. Jättebra jobb, bra utfört. Trevligt bemötande, lyssnar på kunden. Hämtar material om man ber om det. Lämnar förslag om man frågar. Vi är jättenöjda med både hantverkaren som utförde arbetet och ägaren. Vi kan varmt rekommendera Allbygg Entreprenad. Ritva 2018-12-21

Gabriella L
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Jag använde dem tidigare för en lägenhetsrenovering och nu igen för att avsluta mindre saker (pga leverans dröjt från tillverkare). Snabb och smidig kommunikation med Natiq, alltid tillmötesgående och stälker frågor/kommer med förslag. Det som gjordes var uppsättning gardinstång, tavlor, tillsågning balkongtrall, montering panel på inbyggd frys, montering brandvarnare i tak, fix skev dörr, uppsättning vägghyllor och några lister. Vi missförstod varandra lite i kommunikationen kring tavlorna, men han som utförde jobbet...

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Tony M
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Totalrenovering av lägenheten på 79 m2. Utmärkt bemötande från företagets ägare Natig, han är lyhörd, professionell & väldigt bra på det han gör! Rekommenderas

Philip L
Escreveu sobre Allbygg Entreprenad Stor Stockholm AB

Renoverad till en början vårt badrum men slutade i lite allt möjligt så som spackling, målning och lister runt om i lägenheten. Resultaten blev bra och det som vi inte var nöjda med fixades till utan tjafs. Med Natig och gänget på AESS kände vi oss trygga. Rekomenderar dem till vänner som skall renovera (vilket är en ovanlighet när det kommer till hantverkare från min sida)

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 256 omdömen 4.7 av 256 omdömen