Alla kategorier Bank Stockholms län Stockholm Norrmalm Allra Allra Finans
4.9 / 5 i betyg — 43 rekommendationer

Läs vad 43 användare tycker om Allra Finans

• Mona A
    Mona A skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag är väldigt nöjd som kund. Bra service trevlig personal och väldigt gott bemötande
    2016-12-02 Allra svarar Mona A
    Kul att höra att du är nöjd Mona, tack för din feedback!

Mvh,

/Peter, Allra
  • Susanne  H
    Susanne H skrev om Allra Finans en del av Allra
    Kanon jättetrevlig handläggare.
  • Nina  M
    Nina M skrev om Allra Finans en del av Allra
    Andreas Plogells bemötande är nog det bästa jag varit med om. Vilken superresurs för företaget.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag fick kontakt med Adrian Fernandes och jag blev supernöjd med hans hjälp. Mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig person. Han försökte verkligen hitta en lösning på mina problem.
  • Bosse S
    Bosse S skrev om Allra Finans en del av Allra
    Mkt.bra bemötande o trevlig kille (Adrian)perfekt o verkligen hjälpsam med allt honom skulle jag rekommendera 😀 Förväntningarna blev så bra som jag hoppades angående lån o ränta. Tack. Adrian. Med vänlig hälsning, Bosse
  • Zanetta B
    Zanetta B skrev om Allra Finans en del av Allra
    Bemötande jag fick från min bankman Adrian Fernandes var som vanligt över förväntan. Otroligt kunnig och försöker alltid att hitta den bästa lösningen inte bara för mig, men även för hela min familj. Han är en trevlig och respektfull man med stor empati! Jag är som alltid mer än nöjd med hans hjälp.
    Tack igen Adrian =)
    Mvh Zanetta Borg
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vår handläggare Adrian F hjälpte oss på ett mycket professionellt sätt. Snabb med att lämna svar
  • Lillyan B
    Lillyan B skrev om Allra Finans en del av Allra
    Ni är bästa finans som jag känner . Är så glad att får hjälp ut av er och tackar allra finans för att löser alla problem på ett ögonblick :)
  • Susann Annett  E
    Susann Annett E skrev om Allra Finans en del av Allra
    Ett mycket bra bemötande och bra uppföljning på ärendet.
  • Nigist Alemu  L
    Nigist Alemu L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Hej
    Jag jätte nöjd .jag tackar en person som hjälpte mig .
    Tusen tack Erik
    MvH nigist lundh
  • Marie  E
    Marie E skrev om Allra Finans en del av Allra
    Har fått ett jättebra bemötande från Erik som ringde mig första gången och sedan har tagit sig tid att kolla så allt har fungerat bra när han t o m var kvar på jobbet 21 på kvällen! Tror han är välförtjänt av semester faktiskt! :) Allt har varit toppen!
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Allra Finans en del av Allra
    Skönt o slippa leta själv, min kontakt gör ett bra jobb o ringer 2 ggr om året o kämpar med o få ner räntan genom att förhandla om eller byta bank
  • Johanna  T
    Johanna T skrev om Allra Finans en del av Allra
    Mycket bra bemötande och kunnig hjälp.
  • Linda Nolin L
    Linda Nolin L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Haft en mycket angenäm kontakt med Björn Skogsberg. Ringt på utsatt tid och är mycket trevlig över telefon.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Allra Finans en del av Allra
    Carl va suverän från början till slut
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vänlig å hjälpsam personal som förklarar å angagerar sig väl för mig som person😊
    Känns tryggt å bra.😉
    Kan enbart ge goda meriter å tacksamhet för min kontakt med eran medarbetare Alexander Smith
    Mvh camilla
  • Lena Christoffersson L
    Lena Christoffersson L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Bra bemötande,lätt att få tag i. Höll vad han lova när det gäller att återkomma. Stort Tack Björn!
  • Elie T
    Elie T skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vi är jätte nöjda med all bemötande och hjälp vi får.
    Vi är väldigt tacksamma speciellt för Adrians hjälp och stöd.

Med vänlig hälsning
    Elie och Agnès Tohmi
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Allra Finans en del av Allra
    kunnig,rak,snabb, ett alldeles utmärkt bemötande!
  • Ingela L
    Ingela L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag tycker att Carl var trevlig och ordnade allt väldigt snabbt och smidigt. Absolut att jag kontaktar honom igen om jag behöver ekonomisk hjälp.
  • Arjeta  B
    Arjeta B skrev om Allra Finans en del av Allra
    Min upplevelse som kund har varit jätte bra från första början. Jag har känt mig trygg och säker på Paulina som hjälpt mig. Hon har varit proffsig och med goda kunskaper hjälpt mig finna en lösning i min ekonomiska sits. Jag är väldigt tacksam!
  • Ibolya E
    Ibolya E skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag är mycket nöjd med Allra, fick ett underbart bemötande, särskilt av Carl Trobäck, som är väldigt trevlig, snäll, kunnig.
    TACK!
  • Sara A
    Sara A skrev om Allra Finans en del av Allra
    Väldigt bra kontakt med Björn Skogsberg som har gett mig mkt info och riktgt bra kontakt med honom. Känns personligt , det har varit lätt att komma i kontakt med honom och han har svarat och bemött mig hela tiden positivt . Han har meddelat mig att han kommer ta kontakt med mig senare för att göra det bättre för mig och det känns tryggt ... Han är superbra
  • Yvonne  J
    Yvonne J skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag fick mycket trevligt och behagfullt bemötande från en mycket trevlig och behaglig person jag kan bara rekommendera Allra Finans till alla jag känner
  • Gazel A
    Gazel A skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag är väldigt nöjd som kund tack vare Adrian som är så snäll och omtänksam,jag får en känsla som att han är en anhörig till mig.så mycket bryr han sig om mig som kund...
    Det är alltid trevligt och få service ifrån han..jag är tacksam och mycket nöjd som känner till allra via
    Adrian..TACK ADRIAN....
  • Antonio E
    Antonio E skrev om Allra Finans en del av Allra
    väldig trevlig personal, ni har uppfyllt alla mina förväntan.
  • Christine S
    Christine S skrev om Allra Finans en del av Allra
    Vår kontakt på Allra, Andreas P, är helt outstanding!! Det är tydligt att han har stor erfarenhet i branschen och han är otroligt hjälpsam, förtroendeingivande och mån om att det ska bli och kännas bra för oss som kunder. När vi har funderingar och frågor kan han alltid på ett enkelt, pedagogiskt och informativt sätt förklara hur saker och ting betyder eller fungerar, utan att man känner sig tillplattad av inbitet ekonomsnack. Han håller det han säger och återkopplar alltid så som vi avtalat.
    Andreas har hjälpt oss att vända skutan så att vi kan behålla vårt hus. Vi är otroligt tacksamma att vi kom i kontakt med dig! Allra ska vara rädda om dig!!
    Stort tack från Christine och Martin
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Allra Finans en del av Allra
    Allra Finans ser jag som en mycket seriös aktör inom branschen.Det har gjort så min ekonomiska situation har ändrats till ett positvt läge.Adrian Fernandes som varit min kontaktperson har hjälpt mig mycket.Han är trevlig,kunnig och har gjort så att jag kunnat styra upp min ekonomi. Mvh Rikard Karlsson
  • Patrik Svensson L
    Patrik Svensson L skrev om Allra Finans en del av Allra
    fick ett mycket bra bemötande, inget att klaga på. mvh patrik
  • Noel T
    Noel T skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag har varit kontakta av dem för ett tag sedan. Du är en handläggare som heter Adrian. Jag fick en stor hjälp av honom . Från början samlade vi ihop mina lån och därifrån räntan har sänkt otroligt mycket. Jag är jätte glad och tacksam. Tack vare dem kan jag andas bättre och har en bättre ekonomi nuförtiden. . Dem är bäst och han är unik
  • Jane N
    Jane N skrev om Allra Finans en del av Allra
    Adrian hjälpte oss med allt , en kille med stort hjärta
    inget att klaga på , mysig snäll ställde upp hade han inget svar så sökte han det och ringde upp mig igen ..😻😻
    Jane /Jörgen Nilsson
  • Vasiliki L
    Vasiliki L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Hej
    Jag ska tackar jätte mycket fick hjälp för mig själv , min man , och kusin att samla alla små lån i ett med mindre kostnad varje månad stort skillnad och lättnad idag.
    Ett jätte trevligt bemötande av Adrian i Allra ett stort tack för detta utan han kanske skulle fortfarande ha suttit i stora skulder .
    Viki
  • Faisal C
    Faisal C skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag är väldigt nöjd som kund. Det har varit behjälplig tills min ekonomiska situationen. Stort tack till Palle Oikari han gav mig både råd och med bättre räntan.

Mvh .. Faisal
  • Bahriye Y
    Bahriye Y skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag har varit i kontakt med Adrian flera gånger, jag är mycket nöjd med all den hjälp jag har fått och får av honom.
  • Toffaha A
    Toffaha A skrev om Allra Finans en del av Allra
    Hej. !
    Jag tackar er för allt Jälp .
  • Pontus Z
    Pontus Z skrev om Allra Finans en del av Allra
    Adrian hjälpte mig att samla mina lån, bra service, lyssnade och gav råd! Skön känsla att spara tusentals kronor som kan läggas på roligare saker än dyra räntor. Rekommenderas!!
  • Zeljka T
    Zeljka T skrev om Allra Finans en del av Allra
    Tycker att man har ett trevligt och sunt bemötande.
  • Sanja P
    Sanja P skrev om Allra Finans en del av Allra
    Mycket trevligt bemötande,kunnig,inlyssnande och visade en förståelse för min situation. Lyckades med vad många andra misslyckat med - nämligen hitta ett samlingslån till mig och få igenom det.
  • Isadora M
    Isadora M skrev om Allra Finans en del av Allra
    jag fick kanon bra vägledning och jätte bra hjälp (som alltid)med allt som har med lån att göra och mycket där till! Tack snälla Allra som hjälp mig och min familjs ekonomi upp på barnen igen!
  • Juha J
    Juha J skrev om Allra Finans en del av Allra
    bemötande är mycket bra och tycker att dom är ok
    hoppas det går bra i framtiden
    företaget är bra det tycker jag trevliga människor
    jag gillar dom verkligen tjänsten är mycket bra
  • Carola L
    Carola L skrev om Allra Finans en del av Allra
    Är väldigt nöjd med min kontakt Sebastian Lundgren trevligt bemötande ock bra service samt uppskattar jag arr han blir som min personlige bankman /Carola Lundgren
  • Helene D
    Helene D skrev om Allra Finans en del av Allra
    Har fått sådan fantastisk hjälp av er(Andreas Plogel)
    Är helnöjd med er och har varmt rekommenderat er till mina vänner och familj
    Helen
  • Marie F
    Marie F skrev om Allra Finans en del av Allra
    Jag kom i kontakt med Allra Finans och Andreas Plogell via en rekommendation då jag befann mig i en ekonomiskt turbulent situation. Blev bemött på ett jättebra sätt med en lösningsfokuserat målsättning på att det skulle gå att hjälpa till att hitta en bank som kunde lösa samtliga lån åt mig. Efter några turer och suverän uppföljning så gick lånet igenom. Tusen tack för all hjälp :)

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm