Allra Finans

Allra Finans en del av Allra

47 omdömen om Allra Finans

Monica  F
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Vi har fått jättemycket hjälp via Allra och Andreas! Super stort tack!

Svar från Allra Finans

Härligt att höra, tack för att du tog dig tid och gav oss betyg! Mvh, /Peter, Allra

Camilla O
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Helt underbart. Kanon service.

Vad härligt att höra, precis som det ska vara med andra ord! Mvh, /Peter, Allra

Jennifer T
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Allra hjälpte mig att få ett samlingslån när alla andra banker sa nej. De räddade min ekonomiska situation och kan absolut rekommendera allra i överlag!

Svar från Allra Finans

Hej Jennifer, vad kul att vi kunde hjälpa dig! Tack för ditt fina omdöme. Mvh, /Peter, Allra

Jenny Ann-sofie E
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Hej! Jag känner mig trygg som kund hos Er tack vare den fina hjälpen jag fått av min rådgivare Kristoffer Zarian. Han hade ett vänligt, proffsigt bemötande kände jag. Jag kan varmt rekomendera detta för mina nära och kära. Mvh Jenny Evertsson

Svar från Allra Finans

Vad roligt att höra Jenny, precis så vill vi att det ska vara! Tack för din Reco! Med vänliga hälsningar, Jessica, Allra

Mona A
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Jag är väldigt nöjd som kund. Bra service trevlig personal och väldigt gott bemötande

Kul att höra att du är nöjd Mona, tack för din feedback! Mvh, /Peter, Allra

Susanne  H

Kanon jättetrevlig handläggare.

Nina  M
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Andreas Plogells bemötande är nog det bästa jag varit med om. Vilken superresurs för företaget.

Stefan B
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Jag fick kontakt med Adrian Fernandes och jag blev supernöjd med hans hjälp. Mycket trevlig, tillmötesgående och kunnig person. Han försökte verkligen hitta en lösning på mina problem.

Bosse S
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Mkt.bra bemötande o trevlig kille (Adrian)perfekt o verkligen hjälpsam med allt honom skulle jag rekommendera 😀 Förväntningarna blev så bra som jag hoppades angående lån o ränta. Tack. Adrian. Med vänlig hälsning, Bosse

Zanetta B
Skrev om Allra Finans en del av Allra

Bemötande jag fick från min bankman Adrian Fernandes var som vanligt över förväntan. Otroligt kunnig och försöker alltid att hitta den bästa lösningen inte bara för mig, men även för hela min familj. Han är en trevlig och respektfull man med stor empati! Jag är som alltid mer än nöjd med hans hjälp. Tack igen Adrian =) Mvh Zanetta Borg