Allra Försäkring

Allra Försäkring en del av Allra

430 omdömen om Allra Försäkring

Mikael A
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Tandvårdsförsäkring som inte omfattar mitt behov. Då jag äter medicin och lider av kraftig muntorrhet krävs det att jag konstant har salivtabletter, borstar tänderna oftare och använder tandtråd och munskölj. Trots detta förstörs tänderna alltmer och jag får inte det försäkringsskydd jag behöver med denna försäkring.

Aldina B
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Jag är i vanliga fall emot telefon erbjudande. Men jag fick jätte bra service och säljaren tig sig tid att förklara allt i lugn takt och med humor hjälpte han mig. Duktig säljare tycker jag, bra jobbat! Vill oxå ge

Svar från Allra Försäkring

Hej Aldina, Tack för din feedback och vad roligt att höra. Välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Carina D
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Mycket bra o trevlig person jag pratade med som var glad utan överdrift och tydlig i sin förklaring. +++++ till honom. Tecknade en försäkring men efter att ha pratat med min tandläkare vill jag ångra mig. Behöver ingen tandförsäkring då jag just är klar med en omfattande renovering i munnen. Det blir billigare i slutändan utan försäkringen. Mvh Carina Drottz

Svar från Allra Försäkring

Hej Carina, Tack för din feedback och vad kul att höra att du är nöjd med bemötandet! Om du önskar att ångra din försäkring behöver jag hänvisa dig till vår kundtjänst på 0771 174 174. Med vänliga hälsningar, Jessica, Allra

Blerim K
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Mycket bra bemötande trevlig försäljare

Svar från Allra Försäkring

Hej Blerim, Vad roligt att höra att du är nöjd med samtalet från oss och tack för din feedback. Välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Kent E
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Mycket trevligt, bra samtal Och det var mycket på en gång, så det ta lite tid smälta allt

Svar från Allra Försäkring

Hej Kent, Tack för din feedback! Vi är noga med att all information ska förmedlas i våra samtal men har du några frågor så är det bara att ringa till vår kundtjänst på 0771 - 174 174 så hjälper vi dig vidare. Välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Ronia R
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Trevlig försäljare, inte påtryckande eller stressad. Pratade lugnt och så man förstod exakt vad som förklarades.

Svar från Allra Försäkring

Hej Ronia, Tack för din feedback, välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Annika C
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Mycket trevlig försäljare,proffsig och glad!

Svar från Allra Försäkring

Hej Annika, Tack för din feedback, vad kul att höra! Med vänliga hälsningar, Jessica, Allra.

Hanna N
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Väldigt trevligt bemötande och svar på frågor som uppstod, toppen!

Svar från Allra Försäkring

Hej Hanna, Tack för din feedback och välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Teresa U
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Ett trevligt bemötande med tydlig information om försäkringen

Svar från Allra Försäkring

Hej Teresa, Tack för din feedback och välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra

Yurdagül Y
Skrev om Allra Försäkring en del av Allra

Försäljaren var jättetrevlig samt mycket tydligt när han förklarade allt, fin o omtyckt skratt had han:))))

Svar från Allra Försäkring

Hej Yurdagül, Vad roligt att höra, tack för din feedback! Välkommen till Allra! Med vänliga hälsningar, Sebastian, Allra