Allra

Allra

3.0 / 5 i betyg — 147 rekommendationer
Allra, tidigare Svensk Fondservice, är ett helsvenskt, privatägt och helt oberoende bolag som står under tillsyn av Finansinspektionen.

Vi vill finnas till för dig som vill lägga tiden på annat än sparande, försäkringar och din pension, samtidigt som du vill ha en trygg vardag och ge dina pengar en rejäl chans att växa. Till vår hjälp har vi tagit några av de bästa i branschen och nu bevakar, analyserar och placerar vi pensionskapitalet åt över hundra tusen svenskar.

Att tänka nytt i en konservativ bransch är något som har varit viktigt för oss, vilket har visat sig ge mycket goda resultat.

Sedan starten 2008 har vi vuxit kraftigt och är idag en av Sveriges ledande kapitalförvaltare, med över 110 000 kunder och ett förvaltat pensionskapital på drygt 8 miljarder.

Vi sysselsätter över hundra personer med huvudkontor i Stockholm och ett lokalt kontor i Gävle.
La Clinique
La Clinique
Mirela A:
La Clinique är bästa kliniken i stan! Opererade hängande ögonlock. Det bästa jag har gjort i mitt liv! Ser10 år yngre ut. Träffade en jät...
Hemsida

Läs vad 147 användare tycker om Allra

• JJerry D

2014-04-09

JJerry D skrev om Allra
    Har en son som blev uppringd av Svensk Fondservice för några år sedan. Förklarade att han studerat och inte haft arbete ännu, alltså fanns det inget att förvalta - ännu. Försäljaren insisterade likväl men sonen är inte villig. En tid senare kommer brev där han uppges ha avtal. E-mail sänds med invändning men besked är att han måste ringa upp för att få avtal uppsagt (men avtal kan inte ingås ensidigt, olagligt). Det förefaller som allt är avklarat, men nyligen fick han inkasso med hot om att utebliven inbetalning leder till att ärendet förs till Kronofogden. Jag kommer att bistå sonen med att få en anmälan till polis som ett led i besvär mot betalningskravet. Krav för betalning av fondförvaltning av icke existerande tillgångar????
  • Miba K

2013-11-22

Miba K skrev om Allra
    Fy fan för dessa idioterna, här sitter man och ringer upp och blir satt i en jvla kö med klassisk musik i all evighet utan att komma fram till någon...
    Jag har här fått betalningspåminnelse här nu och betalar jag inte den på 749:- då kommer ärendet gå till inkasso, jag vill INTE ha med er att göra, jag vill säga upp detta på stubinen...
    Verkar som att jag får anmäla detta till konsumentverket, jag vill INTE ha någon betalningsanmärkning pga svensk fondservice...
    2013-11-22 Christian P svarar Miba K
    Hej Miba,

Tack för ditt inlägg.

Vad tråkigt att du inte uppskattar väntemusiken. Under lunchtid så kan det vara många kunder som ringer samtidigt och då kan tyvärr väntetiden bli lite längre än vanligt. Har man inte tid att vänta så går det alltid bra att maila istället så kan vi ringa tillbaka på en önskad tidpunkt.

Maila oss gärna på kundtjanst@allra.se eller försök ring oss igen så ska vi hjälpa dig med din faktura på en gång.

Christian Pettersson
    Kundtjänstchef, Allra (tidigare Svensk Fondservice)
      2013-12-04
    Miba K: Nu har jag anmält detta till Konsumentverket, kommer även polisanmäla detta då jag fått ett inkassokrav...
  • Magnus T

2013-08-21

Magnus T skrev om Allra
    Bluffbolag som är oseriösa och enbart använder unga människor som skall ringa upp och "lura" kunderna.
  • Sammy D

2013-04-29

Sammy D skrev om Allra
    Undvik. Skickar fakturor trots att man sagt upp det.

• Hans W

2013-02-20

Hans W skrev om Allra
    Lite hjälp:
      2013-03-07
    Jakob H: Dom placerar desutom i sina egna vördelösa fonder GUSTAVIA.
  • Andy M

2012-11-07

Andy M skrev om Allra
    Jag har varit kund ett par år nu och kan tycka att 5-600 mer eller mindre om året kan kvitta. Sen om jag tjänar på deras tjänst eller inte ska jag låta vara osagt. Dock har jag inget negativt att säga om dem...
    2012-11-07 Christian P svarar Andy M
    Hej Andy,

Tack för ditt omdöme.

Huruvida det går för dina pensionspengar kan du som kund enkelt följa genom att logga in på vår hemsida www.svenskfondservice.se
    Har du några frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på kundtjänst, 08-535 25 400 eller kundtjanst@svenskfondservice.se

• Gunnar F

2012-10-19

Gunnar F skrev om Allra
    Att skicka brev "Vi är glada över att du gett oss förtroendet att förvalta din premiepension..." verkar vara ett återkommande "trick" detta förtag tar till. En i familjen fick sådant brev idag, ingen av oss är kund...
    Man kan undrar hur de vet att man bytt pin-kod, för det verkar vara i samband med detta de "fiskar" nya kundet :( :( :(
    2012-10-22 Christian P svarar Gunnar F
    Hej Gunnar,

Tack för ditt inlägg.

Det brev som du talar om skickas endast ut till våra kunder där vi saknar en kod. Anser mottagaren av brevet att han/hon inte är kund så får ni gärna kontakta oss på telefonnummer 08-535 25 400, eller maila till kundtjanst@svenskfondservice.se så hjälper vi gärna till att reda ut detta.

• Orvar P

2012-10-04

Orvar P skrev om Allra
    När en användare nedan som kallas sig "Peter C" ger företaget goda betyg men samtidigt har en bild på en helt annan person (http://www.gruenderszene.de/wp-content/uploads/2009/02/profilbild-daniel-putz.jpg) så antar jag att detta är ett företag som man bör akta sig för då det är högst troligt att dom ger sig själv fejkade bra rescensioner för att vara seriösa.
  • Marie J

2012-09-21

Marie J skrev om Allra
    Väldigt oseriösa. Skrämde upp min 20 åriga son med ord som att han skulle förlora hela sin pension om han inte acceptera. Han har aldrig gett dem sin pensionskod men de fortsätter skicka fakturor för något som de aldrig utfört. Stor varning till alla för dessa oseriösa bluffare
    2012-09-28 Christian P svarar Marie J
    Hej Marie,

Tack för ditt inlägg.

Det du beskriver låter väldigt fel och ingenting som våra säljare ska säga. Du eller din son får gärna kontakta mig på christian.pettersson@svenskfondservice.se så hjälper jag till att reda ut detta problem och ta bort eventuella fakturor.

Klagomålsansvarig, Svensk Fondservice AB
  • Henrik O

2012-09-19

Henrik O skrev om Allra
    Hon ville ha en röstinspelning för att maila mig information utan bindning. Jag bad då att de bara mailade sin hemsideadress men inte ens det kunde hon göra utan röstinspelning.

De kämpar för att få röstinspelningar!!! Akte er sådana företag kommer använda inspelningen för att binda dig vid avtalet trots att ni utryckligen bestämmt att man kan ångra sig!

VARNING!
    2012-09-28 Christian P svarar Henrik O
    Hej Henrik,

Vad tråkigt att du fått dåliga erfarenheter av Svensk Fondservice. Vi är tacksamma för att du tar dig tid och framföra dina synpunkter, det är viktigt för oss för att kunna förbättra våra tjänster och kommunikation med potentiella kunder.

Våra säljare kontaktar givetvis potentiella kunder för att sälja våra tjänster. Dock så ska de alltid vara tydliga med vad som gäller. Väljer man att tacka ja till våra tjänster så gör man ett så kallat muntligt avtal i en inspelning för att båda parter ska vara överens om vad som gäller. Denna inspelning används senare just för att kunna bekräfta vad vi har sagt, samt för kundernas trygghet. Väljer man att teckna något över telefon så har du enligt lag alltid 14 dagars ångerätt, detta går ej att avtala bort.

Känner du att någonting gick fel i kontakt med säljaren, så tar vi gärna del av detta för att kunna reda ut eventuella problem. Du når mig på 08-535 25 400 eller maila till christian.pettersson@svenskfondservice.se

Klagomålsansvarig, Svensk Fondservice AB
  • Peter C

2012-09-10

Peter C skrev om Allra
    Än sålänge är jag fullt nöjd med Svensk Fondservice tjänster.
    2012-09-28 Christian P svarar Peter C
    Hej Peter,

Tack för ditt inlägg.

Vad kul att du känner dig nöjd med våra tjänster. Har du några frågor eller förslag på förbättringar så är du välkommen att kontakta oss på kundtjänst, 08-535 25 400.

2012-11-21
    Abe C: Varför heter du Peter C och snor en bild från http://se.linkedin.com/in/danielputz? Uppenbart att du är Fondservice-anställd.
  • Kali B

2012-08-08

Kali B skrev om Allra
    Jag har ingen aning om hur de klarar av att sköta sin uppgift men de är tydligen väldigt dåliga på att ta ett 'Nej'. De har ringt mig otaliga gånger och åtminstone fem gånger har jag svarat och avböjt deras tjänster men ändå fortsätter de ringa.
    2012-09-28 Christian P svarar Kali B
    Hej Kali,

Vi får be om ursäkt för att du fått så många gånger, trots att du tackat nej till våra tjänster. Ett "nej" ska naturligtvis räcka.

Vänligen maila mig ditt telefonnummer så ser jag till att vi spärrar det för framtida samtal. Min mailadress är christian.pettersson@svenskfondservice.se

2013-03-05 Kali B svarar Christian P
    2013-03-05 Kali B svarar Christian P
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Fredrik N

2012-07-02

Fredrik N skrev om Allra
    Hej!

Jag tycker att de utnyttjar okunskap hos de flesta. Deras fonder går att teckna ändå utan att behöva betala 600kr/år i avgift för något helt onödigt. De har gjort ett bra jobb med avkastning, så jag kommer att behålla fonderna trots att jag inte kommer fortsätta som kund

Min gissning är att de också skriver egna kommentarer. Lite väl mycket positivt
    Visa alla (2)
      2012-07-19
    David P: Se gärna mer på www.svenskfondservice.se/film Mvh David Persson, försäljingschef
  • Mattias W

2012-06-21

Mattias W skrev om Allra
    Säljaren gjorde ganska bra intryck till en början förutom att jag knappt hann svara innan han började prata. Onödigt stressigt. Men den stora minan han gick var att han inte kunde förklara deras PPM tjänst på ett trovärdigt sätt, eller rättare sagt inte alls. Men det skulle ge mig massa pengar och bara garantier. Suck. Vem tror på sånt om man inte får veta hur?
  • Anders D

2012-05-30

Anders D skrev om Allra
    Väldigt tydliga och duktiga. Jag var skeptisk när jag fick första samtalet då personen i fråga var ny och inte riktigt kunde svara på alla mina frågor. När man väl sen pratade med en riktig förvaltare var det en helt annan upplevelse. Kanonföretag
  • Allan M

2012-05-24

Allan M skrev om Allra
    Jag har alltid tyckt det var jobbigt att hantera min Pension så sedan 1 år tillbaka så sköter Svensk Fondservice det åt mig och jag är väldigt nöjd
  • Amanda E

Amanda E skrev om Allra
    Jätteduktiga och hittils en trevlig avkastning på mitt sparande. Tack!
  • Angelica N

Angelica N skrev om Allra
    Lurar sina kunder och marknadsför sig fel, kollar man på konsumentverket så ser man klart och tydligt den riktiga sidan och hur de lurar sina kunder. Beklagligt att företag som dessa faktiskt får ta hans om andras pebnsion. Kallar sig aktiva fast de bara placerar i en enda fond dessutom.
    2012-05-30 Christian P svarar Angelica N
    Hej Angelica, på vilket sätt tycker du att vi lurat dig?
    Vi är mycket tydliga med att vår förvaltning sker genom en av våra tre strategifonder sedan pensionsmyndigheten införde stopp för massfondbyten.
    Förvaltning av premiepensionen är bara en del av vårt pensionspaket, där bland annat efterlevandeskydd, pensionskoll och personlig rådgivning ingår.
    Du nämner tidigare att vi skulle mörka vår avkastning, detta stämmer inte överhuvudtaget då vi till skillnad mot många andra uppdaterar avkastningen dagligen se: https://svenskfondservice.se/Aktiv-Ppmforvaltning. Har du något du är missnöjd med är vi tacksamma om du skriver ett mail till vår klagomålsansvariga på ko@svenskfondservice.se så vi får chansen att förbättra oss.
    Mvh David Persson, försäljningschef
      2012-09-19
    Henrik O: 800 fonder sa hon i telefon, du säger 3, Är det seriöst.
  • Alfonso S

2012-05-15

Alfonso S skrev om Allra
    Perfekt företag om du inte orkar hålla koll på din pension och vill se den växa!
      2012-05-22
    Angelica N: Detta låter mer som att det är företaget själv som försöker marknadsföra sig själv. Beklagligt.
  • Anna A

2012-05-13

Anna A skrev om Allra
    Duktiga på Pension och har gett mig bättre koll! Bra företag
  • Albin  M

2012-05-09

Albin M skrev om Allra
    Fantastiskt bra företag som verkligen vet hur man tar hand om sina kunder! Rekommenderas!
  • Ann Christin D

2012-05-03

Ann Christin D skrev om Allra
    Super bra företag, kan inte annat än rekommendera. Bra bemötande från A till Ö
  • Martin S

2012-05-03

Martin S skrev om Allra
    Blev uppringd av en säljare som var mycket otrevlig bara för att jag inte ville ge någon information om mig själv. Jädra pack!
  • Amanda A

2012-04-24

Amanda A skrev om Allra
    Jag kan lovorda företaget som gör ett kanonjobb med pensioner!
      2012-05-22
    Angelica N: De har ju visat sämre resultat än alla andra förvaltare på marknaden? Plus att de till och med mörkat de senaste året.
  • Emanuel

2012-04-21

Emanuel skrev om Allra
    Jag har hittils inget negativt att säga om företaget. Jag har lämnat över ansvaret till dom fullt ut och tittar på pensionen en gång per år, väldigt praktiskt tycker jag och hittils går det bra.
  • Eva

2012-04-21

Eva skrev om Allra
    Riktigt riktigt bra förvaltare av pension, dom har utövat mirakel med mitt pensionssparande än så länge! Trevligt bemötande, proffsigt och kan rekommendera dom till alla
    Emanuel gillar detta
  • Chistopher A

2012-04-16

Chistopher A skrev om Allra
    Vi bra hjälp och trevligt bemötande. Tycker det är svårt att förstå det här med pension och hur det påverkar min nivå. Fondservice hjälpte mig igenom på ett enkelt sätt.
  • Hans F

2012-03-20

Hans F skrev om Allra
    Från proffsigt samtal via telefon,då säljaren sa att det kommer vara enkelt och smidigt.Vilket jag tycker svensk fondservice lyckats med till punkt och pricka.Har precis lämnat in min pin kod, och fått uppgifter till mina sidor. Eftersom det tagit mig ca 20 år att fatta att det kan vara bra att vara lite mer aktiv och intresserad av min pension/framtid är jag glad för att jag äntligen kommit igång.Kan varmt rekommendera deras pensionspaket som jag valt att starta med.Tack Svensk Fondservice för en enkel och smidig tjänst.
  • åsa e

2012-03-13

åsa e skrev om Allra
    Jag blev uppringd av försäljare hösten 2011 och accepterade avtalet då de sa att jag hade ångerrätt inom ett visst antal dagar. Jag ringde och sa upp avtalet innan ångerrätten gick ut och de var inte glada. Några veckor senare fick jag ett brev där det stod Hej och välkommen. Jag ringde dit igen och kollade och nej det var uppsagt sa de. Nu, tre månader in på nya året fick jag papper från pensionsmyndigheten och tydligen så har jag fortfarande min premiepension hos svensk fondservice. Hur kan de göra så här????? Jag ska anmäla dem till konsumentverket.
    2012-05-30 Christian P svarar åsa e
    Hej Åsa. Vi kan inte utföra något fondbyte åt dig utan att du är kund och att vi har din kod från pensionsmyndigheten.
    Ligger du i en av våra fonder måste du antingen själv ha valt den eller lämnat in din kod innan du sa upp tjänsten. Säger du upp tjänsten så gör vi ingenting med ditt konto utan du ligger kvar i din senaste fondfördelning.
    Har du några fler frågor hör gärna av dig till oss på kundtjanst@svenskfondservice.se eller telefon 08-535 25 400
    Mvh Kundtjänst
  • Mårten O

2012-03-07

Mårten O skrev om Allra
    VARNING för Svensk fondservice
    Fick ett bluffbrev från Svensk fondservice där dem ber om min ppmkod.
    Samt påstår att jag gett dem förtroendet att förvalta min premiepension.

Vilket skämt.
    Sätt dem i kurran.
    VARNING
    obehagligt
    2012-03-12 Christian P svarar Mårten O
    Hej Mårten,

I förra veckan gick det ut ett felaktigt brevutskick från Svensk Fondservice AB. Utskicket var menat att enbart nå de kunder som Svensk Fondservice har diskretionärt avtal med och där kundens pin-kod saknas eller är ogiltig. På grund av ett fel vid importen av adressater så råkade utskicket även nå de kunder som tidigare haft kontakt med Vecta Fond & Försäkring (som fusionerade sin verksamhet med Svensk Fondservice i augusti 2011).

Vi har skickat ut ett nytt brev med A-post till de berörda kunderna med en förklaring till det inträffade. Vi har även lagt upp information på hemsidan.

Vi ser givetvis allvarligt på incidenten och gör allt vi kan för att så snabbt som möjligt nå ut med ny information till de berörda.

Vi ursäktar oss för det inträffade. Ni är välkomna att höra av er till mig vid frågor.

Klagomålsansvarig
  • Per

2012-03-07

Per skrev om Allra
    Här om dagen damp det ner ett kuvert från premiepensionsmyndigheten med en personlig kod för att hantera mina fonder, jag har INTE beställt detta.

Nästföljande dag, får jag ett brev från Svensk Fondservice, som förklarar följande att "Vi är glada över att du gett oss förtroendet att förvalta din premiepension. Vi vill påminna dig om att vi tyvärr saknar din korekta PPM-kod från Pensionsmyndigheten vilket innebär att vi inte kan förvalta din premiepension. Därför har en ny kod skickats till dig från Pensionsmyndigheten. Det är viktigt att vi får din kod så snart som möjligt." .... och så fortsätter brevet med att beskriva alla alternativ man ska lämna koden till dem på.

Jag har personligen INTE varit i kontakt med dessa muppar, jag har ingen privat telefon att nås på ens (den har varit avstängd i månader). Just nu överväger jag att polisanmäla detta bedrägeriförsök, jag tycker det är mycket otrevligt. Jag känner att min integritet är kränkt, de gick verkligen över gränsen,det är därför jag vill varna alla andra här (tack google att ni gör denna information lättillgänglig). Fattas bara att de försöker skicka falska fakturor också, men då går jag till pressen.
    2012-03-12 Christian P svarar Per
    Hej Per,

Klagomålsansvarig
  • Tanja R

2012-02-20

Tanja R skrev om Allra
    Har inte utnyttjat deras tjänster, men är mycket nöjd med bemötandet. Jag blev uppringd och utnyttjade senare ångerrätten - men inte på grund av något missnöke. Allt hanterades seriöst, från en tydlig förklaring av avtalet vi ingick på telefon, till artig hantering av emot mitt kundtjänstsamtal om uppsägning några dagar senare. Det enda jag saknade var närmare information om portföljerna och deras resultat på hemsidan. Anledningen till att jag tackade nej var istället att jag under efterforskningarna om företaget hittade en annan tjänst som jag föredrog (PPMrådgivaren).
  • Anders

2012-02-19

Anders skrev om Allra
    Super företag med en fantastisk kompetens, kan inte annat än att rekommendera dom för helhetslösningar.
  • Peter C

2012-02-14

Peter C skrev om Allra
    De funkar väl rätt bra
  • Maria H

2012-02-08

Maria H skrev om Allra
    Bra hjälp och bra placeringar som det verkar. Nöjd.
  • Jakob H

Jakob H skrev om Allra
    Ligegr inte ens under Finans Inspektionen,
    dom ligger däremot på SVARTA PPM LISTAN dom vill bara åt ens pengar
    använder sig av falsk marknadsföring FY FAN!
    2012-02-07 Christian P svarar Jakob H
    Hej Jacob,

Ditt påstående är felaktigt. Svensk Fondservice AB är ett värdepappersbolag med tillstånd från Finansinspektionen. Bolaget är heller inte med på någon "svart lista".

Bolagets tillstånd:
    2010-06-30 Mottagande & vidarebefordran av order avseende finansiella instrument
    2010-06-30 Diskretionär portföljförvaltning avseende finansiella instrument
    2010-06-30 Utarbeta, sprida finansiella analyser/rekommendationer för handel med finansiella instrument
    2010-08-26 Försäkring i samtliga livförsäkringsklasser (direkt) försäkringsförmedling

Vänliga hälsningar,
    2012-02-07 Jakob H svarar Christian P
    Det är med svarta listan google själva så kan ni ju se,, ska ni leka blinda nu eller? Jobbar faktiskt inom den finansiella branchen, vilket jag har gjort länge,, ni placerasr kunderna i era egna fonder! sen får man bara välja risk portföljer, sedan "efterlevnadsskyddet" som ni kallar det för fast det är bara penisonsmydigheten som kan ge ut det! ni har ist en grupp livförsäkring som man måste betala en dyr premie för ist BROTTSLIGT ÄR VAD NI HÅLLER PÅ MED
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jan H

Jan H skrev om Allra
    Jag är nöjd med deras information och om deras fondval.
  • Niklas T

Niklas T skrev om Allra
    Synd att inte folk kan mer om ränta på ränta-effekten. Inte nog med att man ska betala rörlig avgift på fonderna. Man ska också betala för "experthjälp", som normalt ingår vilken bank man än kliver in på. Försäljningsmetoden är också mycket suspekt via telefon av ytterst okunniga och unga säljare. Mitt råd är håll er borta från den här typ av bolag och skaffa er ett eget långsiktigt sparande i aktier i stabila bolag som tjänar pengar istället. Att äga aktier istället för fonder innebär i princip 0% rörlig avgift och är alltid billigast! Varför betala för att låta banken råna dig?
  • Henrik C

Henrik C skrev om Allra
    Jag tycker fortfarande att det är ett j-vla helvete att ni skall få ta endel av min pension och möjligen spela bort min pension för att staten inte har råd!
    2012-02-07 Christian P svarar Henrik C
    Hej Henrik,

Vi förstår inte riktigt vad du menar, kan du vänligen utveckla din recension?

• Hans-Olof P

2012-02-06

Hans-Olof P skrev om Allra
    De är väl ok
  • Joakim P

2012-02-05

Joakim P skrev om Allra
    Kanonbra hjälp med allt! Sammanställde all min pension och hjälpte mig med alla delar. Tack för det! Nu kanske man kan leva av mer än rönnbär och torkad frukt när man blir gammal.
    2012-02-07 Christian P svarar Joakim P
    Hej Joakim,

Kul att höra din positiva feedback! Nu när du har fått hjälp med din sammanställning så kan du kostnadsfritt ta kontakt med våra erfarna placeringsrådgivare som kan hjälpa dig att se över och förbättra ditt sparande.

• Johnny O

2012-01-23

Johnny O skrev om Allra
    Mycket duktiga på att skicka betalningsavin, mycket duktiga & trevliga säljare, 110% uselt på att ge service, mycket oärliga, mycket otrevliga att besvara vad gäller service efter när man har betalat avin, ej samarbetvilliga. Personligen upplevde jag de klåpare & bedragare. Bör granskas av myndigheter.
    2012-02-06 Christian P svarar Johnny O
    Hej Johnny,

Eftersom jag inte kan se dina kontaktuppgifter så kan jag inte kontakta dig för att höra vad som kan ha blivit tokigt. Vänligen kontakta oss i kundtjänst så hjälper vi dig.

08-535 25 400

Bra!!
  • Marie H

2011-12-05

Marie H skrev om Allra
    Har haft deras tjänst ett år, de bytte fonder åt mig en gång. Nu får de inte byta fonder längre men vill tydligen att jag skall vara kund hos dem ändå. Jag tänker avsluta abonnemanget innan det förlängs automatiskt (!). Tror inte jag får valuta för de 600 kr per år som det kostar.
    2011-12-07 Christian P svarar Marie H
    Hej Marie, då förvaltningen numera sköts ifrån våra strategifonder så påverkar det tekniska stoppet för fondbyten inte dig som kund. Jag tycker helt klart att den avkastning vi levererat jämfört med marknaden och konkurrenter gett valuta för pengarna. Dessutom ingår efterlevandeskydd, personlig rådgivning och pensionsprognos i ditt pensionspaket hos Svensk Fondservice.

Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du vill veta mer.

Mvh Christian Pettersson, Kundtjänstchef.
  • Elsie V

2011-12-04

Elsie V skrev om Allra

Företag nära Allra:

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Vilhelm Ö:
Allt kom fram i bra tidsförlopp, trackingnr. via hemsidan fungerade ej "enkelt" men det fungerade om man kan tänka själv. Inget och klaga på...

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Emma S:
Det är väldigt beroende på vilken mäklare du anlitar. Har upplevt en dålig och en bra. Se till att de är hundra procent engagerade och inte ...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Max D:
Otroligt bra! Christian var väldigt proffsig, snabb och kunnig. Bästa mäklaren vi stött på under vår process med att köpa lägenhet.