Allra, sid 2

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm — Visa karta

Allra –tjänster för din vardagsekonomi

Vi har ambitionen om att vara en naturlig partner i vardagsekonomin för privatpersoner, ett alternativ för dem som värdesätter en personlig kontakt och är i behov av stöd i beslut som rör privatekonomiska beslut i vardagen.
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 573 kunder tycker om Allra

• Jakob F
    Jakob F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Super trevligt bemötande och jag är jättenöjd med informationen jag fick. Hade ingen tidigare försäkring men har tänkt skaffa det. Så samtalet kom mycket lägligt. 10/10 i betyg
    2017-04-11 Allra svarar Jakob F
    Tack för feedbacken Jakob, det glädjer oss att höra!

• Sandra F
    Sandra F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Blev uppringd utav Allra ang tandvårdsförsäkring
    men då jag har så dåliga tänder pg a mediciner så
    skulle det inte löna sig för mig.

Tjejen som heter Lene som ringde talade då ist om
    att vgr-regionen har speciella tandvårdsbidrag/frikort
    till patienter som mig!

Hon är dagens pärla!!! Jag hade inte en aning om detta
    och kan tala om att hon har räddat min vardag:-))

Allra är överlag en otroligt bra försäkring att ha för
    sina tänder så rekommenderar de starkt!

Ett supertrevligt samtal fick jag med Lene och hon
    är värld massor!!!

Tusen tack för din hjälp:-))

Med vänlig hälsning/Sandra
    2017-04-11 Markus L svarar Sandra F
    Hej Sandra,
    Tack för din varma feedback gällande både vår produkt och vår förmedlare, Lene!
    Med vänlig hälsning,
  • Maja J
    Maja J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrik på allra var jättebra och förklarade allt lätt så man skulle förstå.
    2017-04-07 Markus L svarar Maja J
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår förmedlare, vi blir alltid lika stolta över att höra att vi har ett bra team som hjälper våra kunder!
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevligt bemötande av samir och en mycket god produkt/tjänst. Kusligt bra faktiskt.
    2017-04-07 Markus L svarar Tobias G
    Tack för din Feedback Tobias! Jjag ska se till att Samir får ta del av den!
    Tobias G gillar detta
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag är otroligt nöjd med den hjälp jag fick av Patrik! Bästa service jag fått på länge. Patrik är bäst helt enkelt! Ge honom bonus och löneförhöjning!!!
    2017-04-06 Allra svarar Matilda S
    Det glädjer oss, tack för feedbacken!

• Carolina J
    Carolina J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt trevlig och duktig säljare!
    2017-04-06 Allra svarar Carolina J
    Tack för feedbacken Carolina, alltid kul att höra nöjda kunder!

• Charlie P
    Charlie P skrev om Allra
    Jag har länge jobbad med service och kundbemötande både i person och över telefon, och trots min svårflörtade attityd lyckades en tjej vid namn Tina inte bara få mig väldigt väl informerad utan byggde även ett intresse för tjänsten hos mig som kund.

I drygt en vecka fick jag skjuta upp samtalet pga brist på tid, och varje inbokad möte ringde Tina upp på minuten och hade aldrig något emot att ta samtalet vid ett annat tillfälle om jag var upptagen.

Att jobba med försäljning på detta sätt gör många, men att jobba med service och kundbemötande är mer sällsynt och det förtjänar Tina en eloge för.

Om hon bara kunde fortsätta ringa i framtiden så att alla kan se vilka fina tänder jag har!
    2017-04-05 Peter S svarar Charlie P
    Hej Charlie,

Det gläder mig verkligen att höra om ditt fina bemötande från en av våra representanter. Tina är en av våra stjärnor och det är väldigt kul att även du fått erfara detta.

Nu hoppas vi att du blir nöjd med din nya försäkring och att dina tänder får den omsorg de förtjänar.

Tack för att du tog dig tid att skriva och ha en fortsatt trevlig dag.

Peter S - Allra
  • Anna M
    Anna M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mycket trevlig försäljare, bra förklarat och svarat på frågor osv.
    2017-04-05 Allra svarar Anna M
    Vad roligt att höra, tack för feedbacken!

• Hadis H
    Hadis H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Pratade med Ida Hedström. Hade ett mycket underhållande samtal om tandvårdförsäkring. Ida var supertrevlig och professionell. Hon var noga med att jag förstod vad som gäller och inte gäller och hon var väldigt hjälpsam när jag hade frågor. Bra jobbat Ida! 👍
    2017-03-31 Allra svarar Hadis H
    Så roligt att höra, Ida är verkligen en klippa! Tack för feedbacken Hadis!

• Katarina B
    Katarina B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    En trevlig telefonsäljare som lyssnar och ej är för påstridig.Det är alltid uppskattat att ni är artig och verkar positivt inställd till alla kunder.
    2017-03-31 Allra svarar Katarina B
    Tack för feedbacken Katarina, kul att höra att du gillar vår attityd!

• Ulf S
    Ulf S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Patrik är bäst. Trevligt att ha tänderna försäkrade.
    2017-03-29 Markus L svarar Ulf S
    Hej Ulf!
    Roligt att höra att du är nöjd med både din tandvårdsförsäkring och vår försäkringsförmedlare Patrik!

• Hans Fredrik J
    Hans Fredrik J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bemötandet och personen jag prata med var väldigt trevlig och professionell vilket gör det trevligt att prata med, känns inte som om personen bara läser rakt av ett papper utan att det mer känns som om jag verkligen pratar med personen vilket jag uppskattar jätte mycket!
    2017-03-27 Allra svarar Hans Fredrik J
    Tack för feedbacken!

• Anne-Christine G
    Anne-Christine G skrev om Allra
    Jag fick svar på ett bra sätt av Stina per telefon då jag fick reda på hur jag skulle göra för att byta de fonderna som är stoppade hos er.
    Jag har inte varit särskilt aktiv eller följt er särskilt mycket synd dock att företaget för tillfället får mycket skit på sig.
    2017-03-24 Allra svarar Anne-Christine G
    Tack för feedbacken Anne-Christine!

• Nicolas M
    Nicolas M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Joe Gomez pratade me mig, och om jag ska vara ärlig det är det bästa bemötande jag har fått på flera år, snäll, trevlig, tydlig, snabb och jag vet inte vad jag ska säga mer jag befinner inga ord att beskriva bemötande. Jag var otroligt nöjd
    2017-03-22 Allra svarar Nicolas M
    Tack Nicolas för de fina orden, det värmer! Jag ska föra feedbacken vidare till Joe!

• Frida Josefine H
    Frida Josefine H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Kundansvarig; Mari Seger
    Trevligt bemötande, grundlig information, social och gav mycket bra information
    2017-03-29 Markus L svarar Frida Josefine H
    Tack så mycket för din feedback! Det är alltid roligt att läsa att jobbet förmedlare gör uppskattas!

• Nina E
    Nina E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jon var tydlig, tålmodig och trevlig. Jag kände mig väl bemött.
    //Nina
    2017-03-21 Allra svarar Nina E
    Hej Nina,

vad kul att höra, tack för din Reco!

• Jessica G
    Jessica G skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Super nöjd! Avslutade samtalet utan frågetecken.
    2017-03-21 Allra svarar Jessica G
    Hej Jessica,

tack för ditt omdöme och att du tog dig tid, härligt att höra att du är nöjd!

• Simon B
    Simon B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag blev uppringd av Ida på allra idag och hon va väldigt bra att prata med, hur trevlig som helst, förklara verkligen hur bra som helst om försäkringen, va lite osäker först men sen så pratade vi mera och hon fick mig att ta försäkringen, hur trevlig tjej som helst! :)
    2017-03-21 Allra svarar Simon B
    Härligt att höra, tack för feedbacken Simon!

• Nikola A
    Nikola A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mkt bra kundkontakt ! En övertygande säljare som kändes otroligt bra. Inte bara prata sälj som alla andra försäljare gör på telefon , utan en framåt säljare som kan ta samtalet till en annan nivå!! Vi E super nöjda, Nikola med Make som va med o lyssna

Mvh Nikola Akay
    2017-03-21 Allra svarar Nikola A
    Vad kul att höra att det var en bra upplevelse, tack för de fina orden!

• Linda S
    Linda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Proffsigt, fyndigt o trevligt samtal!
    2017-03-21 Allra svarar Linda S
    Tack för feedbacken Linda!

• Anders
    Anders skrev om Allra
    Klassiskt skojarföretag med enda uppgift att suga ur så mycket pengar som möjligt från sina stackars kunder, för att finansiera chefernas lyxliv.
    Nu är det hög tid att sanningen kommer fram, med kännbara fängelsestraff för Ernstberger & co.
    2017-03-16 Allra svarar Anders
    Hej Anders, vi fortsätter att informera via www.allrainifran.se där du och andra kan ta del av det senaste som hänt. Vi har vår bild av vad som har hänt och kommer fortsätta arbeta för att framföra den. Med all respekt för att det finns olika åsikter och uppfattningar, baserat på vad de olika tidningarna och medierna har rapporterat, förstås.

2017-03-17 Anders svarar Allra
    Sitter Alexander Ernstberger själv hemma i 50-miljonersvillan på Lidingö och svarar på Reco-kommentarer mitt i natten eller är det någon stackars anställd som tvingats till det?
    2017-03-17 Allra svarar Anders
    I det här fallet var det en "stackars anställd". ;)

2017-03-17 Anders svarar Allra
    En stackars hjärntvättad anställd med andra ord, då får man verkligen hoppas att du snabbt kommer till insikt och förstår vart Allra är påväg och slutar låta Ernstberger lura dig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Anders gillar detta
  • Emil Lars H
    Emil Lars H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick ett trevligt, proffsigt och klart bemötande utav Marie Seger.
    2017-03-16 Sebastian S svarar Emil Lars H
    Vad kul att höra Emil och tack för din feedback!

• Michael K
    Michael K skrev om Allra
    Som en nyligen publicerad artikel skriver så är det verkligen konstigt att så många positiva omdömen skrivs här på reco om allra samtidigt som det inte är så många och reco.se har startat en utredning kring dessa omdömen.

Som alla förhoppningsvis känner till är det totalt köpstop kring Allras ppm-fonder beslutat av Pensionsmyndigheten och detta har även föranlett att sparare flyttat 2 miljader kronor från Allras fonder. Bara att läsa dessa artiklar om Allra.

Nästa område för Allra att granskas är och bör vara Allra försäkring med sina skummförsäljningar. Allras försäkringsförmedlare/telefonförsäljare blir instruerade att bara fortsätta när en konsument säger att de inte är intresserade. Säger någon att de vill bli borttagen ur ringlistorna så gör inte Allra detta utan de ringer upp dessa personer igen efter det har gått en tid (1-3 månader) med förklaringen att de var nog inte intresserade när vi ringde första gången men kan vara det nästa gång vi ringer.

Allra är inget jag rekomenderar då jag är så trött på dem och tycker det var bra att Pensionsmyndigheten granskar dem. Nu hoppas jag bara att även Finansinspektionen granskar Allra och beslutar om förmedlingsstopp.

Hoppas ni finner denna äkta informationen användbar och skriv gärna äkta omdömen om Allra från äkta personer och inte en massa fejk som har skrivit de flesta av omdömmena. Det är bara att se att de flesta av omdömmena är skriva på ett liknande sätt.

Tack.
    2017-03-15 Allra svarar Michael K
    Tack för feedbacken Michael.

Tråkigt att höra förstås att du inte är nöjd och jag kan absolut förstå att man är undrande med tanke på alla skriverier som varit. Du verkar ju insatt, men om du eller någon annan har missat det så har vi lagt upp en hel del kommentarer i allmänhet på det som skrivits, inkl. det om recensionerna här på Reco på www.allrainifran.se där man kan läsa mer.

Det finns inga instruktioner för våra försäkringsförmedlare om att man ska "fortsätta" om någon säger att de inte är intresserade, tvärt om. I min mening är det dessutom slöseri av bådas tid att "tjata på" någon en produkt som inte har uppsägningstid eller bindningstid och som dessutom har 30 dagars ånger, våra försäkringar är inte direkt svåra att göra sig av med om man säger så. Man stannar bara om man är nöjd. Tycker också många av de omdömena här på Reco visar på att många är nöjda med kontakten med oss. Det finns förstås även negativa recensioner och de tar vi på största allvar.

Har du blivit uppringd flera ggr trots att du sagt att du inte vill det, får du gärna maila mig din information (peter.hall@allra.se), för då har något gått fel. Våra rutiner är tydliga i att önskemål om att ej bli kontaktad igen ska loggas, sedan screenas framtida samtal mot den loggen. Jag följer personligen upp sådana påståenden, för att se om något har brustit. Jag är också ödmjuk i att människor kan göra fel förstås, har vi gjort det ber vi om ursäkt och förbättrar oss.

Jag är förvisso ingen Reco-expert, men jag blev ganska överraskad när man tyckte att det var få Recos, för jag har hela tiden upplevt att det kommit in många. Hur många bolag får in Recos så frekvent som vi egentligen?

På alla de Recos som jag gjort stickprov har det gått att finna en riktig kund bakom, inte för det är någon garanti men om det är något omdöme som du anser är fejk föreslår jag att du anmäler det, vi varken önskar eller är i behov av fejkade Recos.

• Roger E
    Roger E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    väldigt bra bemötande bra service kunde berätta om allra väldigt bra bra information d.v.s. jag är väldigt nöjd
    2017-03-15 Allra svarar Roger E
    Härligt att höra Roger, tack för feedbacken!

• Maria W
    Maria W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tyckte rådgivaren var kvalificerad och kompetent , fick veta det som jag ville veta.
    2017-03-10 Markus L svarar Maria W
    Tack för den positiva feedbacken Maria, vi hoppas att du återkommer om du får fler frågor!
  • Emma B
    Emma B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt bra bemötande, trevlig kvinna som gav bra information om försäkringen och varför försäkringen var bra för mig.
    2017-03-10 Markus L svarar Emma B
    Tack så mycket för din feedback Emma!
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande och jättebra försäkring! 😊👍
    2017-03-10 Jessica J svarar Veronica L
    Tack Veronica för den fina feedbacken! Välkommen till Allra!

• Susanna B
    Susanna B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Peter va helt fantastisk! Han vet hur ett säljsamtal på telefon ska göras. Toppklass!
    2017-03-09 Jessica J svarar Susanna B
    Tack Susanna för den fina feedbacken!

Med vänlig hälsningar,
  • Hoda Dawoud M
    Hoda Dawoud M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Riktigt trevlig och kunnig personal - speciellt Jimmy som var världens trevligaste och gjorde min dag! Är glad över att jag blev kontaktad av detta företag. Rekommenderas varmt!
    2017-03-09 Sebastian S svarar Hoda Dawoud M
    Tack för din feedback Hoda, roligt att höra och välkommen till Allra!

• Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fick prata med en säljare som hette Lene som var helt fantastisk
    Hon var tydlig och hjälpsam och jag hoppas verkligen att hennes chefer uppskattar henne
    /K
    2017-03-08 Markus L svarar Kristoffer E
    Tack för din feedback Kristoffer! Det stämmer, Lene är väldigt uppskattad här på Allra!
  • Ann W
    Ann W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande och tydlig information.
    2017-03-08 Allra svarar Ann W
    Vad kul att höra Ann, tack för feedbacken!

• David H
    David H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Okej.
    Jag pratade med Ida Hedström idag och det är första gången jag lägger på luren och är på bättre humör efter att ha pratat med en telefonförsäljare.
    Tror mig blivit uppringd av Allra förut men utan att det ledde nånvart, nu har jag tandförsäkring och kommer ta mig igenom den här tisdagen dels tack vare vårat skrattfyllda samtal.
    Ida tog sig tid och hade ett väldas bra bemötande, trodde inte jag va berättigad till tandförsäkring då folktandvården nekat men nu är jag det.
    Är tacksam att bo i Sverige, och Allra ska fan va tacksamma att de har Ida som anställd!
    Två gula rosor till mig (jag hade också bra bemötande....) och 10 till Ida!
    /"Adam"
    2017-03-07 Sebastian S svarar David H
    Tack för din feedback David, vad kul att höra och jag ska se till att Ida får ta del av den också!
    Välkommen till Allra.

• Erik M
    Erik M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var väl bra.
    2017-03-06 Allra svarar Erik M
    Kul att höra!

• Amanda S
    Amanda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Julia - trevlig, glad och förklarade bra :) 👍🏼 För henne! :)
    2017-03-06 Markus L svarar Amanda S
    Tack för din feedback Amanda! Jag ska se till att Julia får ta del av den!
  • Helena W
    Helena W skrev om Allra
    Toppen, Mimmi du var helt fantastisk. Duktig på att förklara och informera. Känner mig jätte nöjd. Jag stannar kvar hos er på allra. Tänker inte byta mina fondval. Man måste kämpa tillsammans.
    Tack för hjälpen Mimmi Tyrang
    mvh Helena Wallin
    2017-03-03 Peter S svarar Helena W
    Hej Helena! Vad trevligt att du fick ett så bra bemötande av Mimmi. Vi gillar också henne! Stort tack för att du är en så trogen och lojal kund. Vi hoppas att du kommer att bli nöjd med din försäkring och skulle det vara något är det självklart bara att ringa.

Med vänlig hälsning,
    Peter S , Allra
  • alexandra a
    alexandra a skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Otroligt bra och trevlig säljare (Alexander).
    2017-03-02 Sebastian S svarar alexandra a
    Kul att höra Alexandra, tack för feedback och välkommen till Allra!

• Mathias E
    Mathias E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag hade Ida H som sålde mig en tandförsäkring! Hon var en superglad och mysig person! Har aldrig köpt något över telefon men hon guidade igenom mig snyggt och säkert <3
    2017-03-01 Allra svarar Mathias E
    Vad kul att höra Mathias, vi blir alltid extra glada över att höra att våra kunder blir nöjda med oss.

• Raniyah A
    Raniyah A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var ganska vänligt och informationrik
    2017-02-27 Sebastian S svarar Raniyah A
    Tack för feedback Raniyah!

• Sofia O
    Sofia O skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra information. Grundligt förklarat.
    2017-02-25 Allra svarar Sofia O
    Härligt att höra Sofia, tack för återkopplingen!

• Fatumina S
    Fatumina S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag är nöjd att var kunde hos er!!!
    2017-03-14 Allra svarar Fatumina S
    Härligt att höra Fatumina!

• Per L
    Per L skrev om Allra
    Långdragen och jobbig säljare, ifrågasatte varför jag inte vill köpa något över telefon i 16 minuter, hon började sedan prata om att inte vilja förlora jobbet, stackarn :/ Tillhör den här säljaren er? Använde telefonnumret 0756106617
    2017-02-25 Allra svarar Per L
    Hej Per,

Beklagar om du fått ett dåligt bemötande. Jag vågar inte säga det på rak arm, men jag skulle uppskatta om du mailar mig detaljerna så kommer jag ta reda på vad som har hänt. Om du mailar mig tidpunkt, samt ditt nummer det ringde på så återkommer jag. Du når mig på peter.hall@allra.se.

2017-02-28 Per L svarar Allra
    Ursäkta skrev fel telefonnummer, menade 075-6106647
    Yes, jag tar och mailar över detaljer
    2017-03-01 Allra svarar Per L
    Tack för avstämningen via epost Per, hoppas att du känner dig nöjd med mina svar. Beklagar åter igen!

Läs mer genom att expandera tråden +
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig, välformuulerad och upplysande fann jag "sales pitch-et". Väldigt informations rikt och jag upplevde att jag kunnde göra ett informerat beslut när jag skrev upp mig.
    2017-02-24 Allra svarar Viktor K
    Tack och vad bra att du fick en bra upplevelse!

• Johannes L
    Johannes L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Simon Mellberg var bra som försäljare. Trevlig, hjälpsam och tog tid att förtydliga frågor och funderingar.
    Däremot tog det mig ca fem minuter att kolla upp Allras prissättning i jämförelse med andra alternativ och insåg att Allra måste ligga bland de dyraste alternativen och minst "bang for the buck" så jag måste använda min ångerrätt direkt.
    2017-02-23 Allra svarar Johannes L
    Hej Johannes,

kul att höra att du var nöjd med bemötandet, samtidigt som det så klart är tråkigt att höra att du inte är nöjd med tjänsten. Det ska naturligtvis kännas bra och du vet säkert att vi inte har några bindningstider, uppsägningstider eller liknande på våra försäkringar.
    Du kan utnyttja din ångerrätt bl.a. genom att ringa in till vår kundtjänst på 0771-174 174 så hjälper de dig.

• Niklas E
    Niklas E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Riktigt bra säljare! Joe Gomez är extremt tydlig och som gjord för detta jobb! I övrigt så vet jag inte om allra håller för vad dem lovar men jag är hoppfull!
    2017-02-23 Allra svarar Niklas E
    Hej Niklas, toppen att du känner att du har fått en bra start tillsammans med oss, vi ska göra vårt absolut bästa för att även fortsatt hålla dig nöjd! Välkommen till Allra!

• Erik K
    Erik K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Till tvärgoa Lene på Allra!
    Jag som alltid säger nej till telefonförsäljare eller säger att jag är med i NIX. Då jag själv väljer att söka tjänst när jag väl behöver den. Slutade med att jag är försäkrad hos er på Allra efter vårat samtal.
    Det tack vare att du Lene. Inte var någon trött less telefonförsäljare utan redan efter första sekund så hade du sålt till mig. Du var glad, full med energi. Ärlig. Och tydlig på de du erbjöd. Både med för och nackdelar om man kan säga det så. Det var som att prata med sin bästa vän. Och inte en telefonförsäljare. Båda skratta åt torra skämt m.m. Som en telefonförsäljning ska va. Nu gäller det bara att bota skräcken för tandläkaren men du Lene gav en hård spark i röven.

Mvh Erik black&tan
    2017-02-22 Allra svarar Erik K
    Hej Erik, tack för denna trevliga recension. Lene är helt klart en klippa!
    Hoppas du blir fortsatt nöjd med våra tjänster och välkommen till Allra!

• Sandra E
    Sandra E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag tycker att allra försäkrin är bra
    2017-02-22 Allra svarar Sandra E
    Härligt att höra, tack för feedbacken!

• Paulina H
    Paulina H skrev om Allra
    Jätte trevlig personal, väldigt informativa på kundtjänsten och resten av personalen på allra. Inga krångel med min tandförsäkring och jag e väldigt nöjd med beslutet om att teckna avtal. Så nöjd att jag själv rekomenderat allra till alla jag känner.
    2017-02-17 Allra svarar Paulina H
    Vad roligt att höra Paulina, tack för din recension och för att du pratar väl om oss!

• Emmanuel M
    Emmanuel M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bemötande vad jag är helnöjd med ,trevliga ,skicklig handläggare ni har.Tack!
    2017-02-17 Jessica J svarar Emmanuel M
    Tack Emmanuel för din feedback! Vad kul att göra.

• Miranda H
    Miranda H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag blev uppringd av Johan Schelin som var otroligt trevlig! Han förklarade allt gällande tandförsäkrningen på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt, samtidigt som han var rolig och störtskön! Samtalet kändes personligt och inte sådär tråkigt "sälj inriktat" som det oftast gör när man blir uppringd av telefonförsäljare. Jag kände att jag på ett tryggt sätt kunde tacka ja till försäkring och känna mig mer än nöjd!

Jag anser att alla försäljare borde lära sig av Johan Schelin, då skulle fler personer tacka ja till att skaffa försäkringar m.m.
    2017-02-17 Jessica J svarar Miranda H
    Tack Miranda. Det är alltid kul att få läsa sådana recensioner! Välkommen till Allra.

Jessica, Allra.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gick jävla bra, Guden över Gud skulle jag nog kalla henne.
    2017-02-16 Markus L svarar Oskar S
    Skönt att höra att du är nöjd Oskar!

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm