Allra, sid 2

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm — Visa karta

Allra –tjänster för din vardagsekonomi

Vi har ambitionen om att vara en naturlig partner i vardagsekonomin för privatpersoner, ett alternativ för dem som värdesätter en personlig kontakt och är i behov av stöd i beslut som rör privatekonomiska beslut i vardagen.
Mån-Tor: 08:00-20:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 556 kunder tycker om Allra

• Simon B
    Simon B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag blev uppringd av Ida på allra idag och hon va väldigt bra att prata med, hur trevlig som helst, förklara verkligen hur bra som helst om försäkringen, va lite osäker först men sen så pratade vi mera och hon fick mig att ta försäkringen, hur trevlig tjej som helst! :)
    2017-03-21 Allra svarar Simon B
    Härligt att höra, tack för feedbacken Simon!

• Nikola A
    Nikola A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Mkt bra kundkontakt ! En övertygande säljare som kändes otroligt bra. Inte bara prata sälj som alla andra försäljare gör på telefon , utan en framåt säljare som kan ta samtalet till en annan nivå!! Vi E super nöjda, Nikola med Make som va med o lyssna

Mvh Nikola Akay
    2017-03-21 Allra svarar Nikola A
    Vad kul att höra att det var en bra upplevelse, tack för de fina orden!

• Linda S
    Linda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Proffsigt, fyndigt o trevligt samtal!
    2017-03-21 Allra svarar Linda S
    Tack för feedbacken Linda!

• Anders
    Anders skrev om Allra
    Klassiskt skojarföretag med enda uppgift att suga ur så mycket pengar som möjligt från sina stackars kunder, för att finansiera chefernas lyxliv.
    Nu är det hög tid att sanningen kommer fram, med kännbara fängelsestraff för Ernstberger & co.
    2017-03-16 Allra svarar Anders
    Hej Anders, vi fortsätter att informera via www.allrainifran.se där du och andra kan ta del av det senaste som hänt. Vi har vår bild av vad som har hänt och kommer fortsätta arbeta för att framföra den. Med all respekt för att det finns olika åsikter och uppfattningar, baserat på vad de olika tidningarna och medierna har rapporterat, förstås.

2017-03-17 Anders svarar Allra
    Sitter Alexander Ernstberger själv hemma i 50-miljonersvillan på Lidingö och svarar på Reco-kommentarer mitt i natten eller är det någon stackars anställd som tvingats till det?
    2017-03-17 Allra svarar Anders
    I det här fallet var det en "stackars anställd". ;)

2017-03-17 Anders svarar Allra
    En stackars hjärntvättad anställd med andra ord, då får man verkligen hoppas att du snabbt kommer till insikt och förstår vart Allra är påväg och slutar låta Ernstberger lura dig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Anders gillar detta
  • Emil Lars H
    Emil Lars H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag fick ett trevligt, proffsigt och klart bemötande utav Marie Seger.
    2017-03-16 Sebastian S svarar Emil Lars H
    Vad kul att höra Emil och tack för din feedback!

• Michael K
    Michael K skrev om Allra
    Som en nyligen publicerad artikel skriver så är det verkligen konstigt att så många positiva omdömen skrivs här på reco om allra samtidigt som det inte är så många och reco.se har startat en utredning kring dessa omdömen.

Som alla förhoppningsvis känner till är det totalt köpstop kring Allras ppm-fonder beslutat av Pensionsmyndigheten och detta har även föranlett att sparare flyttat 2 miljader kronor från Allras fonder. Bara att läsa dessa artiklar om Allra.

Nästa område för Allra att granskas är och bör vara Allra försäkring med sina skummförsäljningar. Allras försäkringsförmedlare/telefonförsäljare blir instruerade att bara fortsätta när en konsument säger att de inte är intresserade. Säger någon att de vill bli borttagen ur ringlistorna så gör inte Allra detta utan de ringer upp dessa personer igen efter det har gått en tid (1-3 månader) med förklaringen att de var nog inte intresserade när vi ringde första gången men kan vara det nästa gång vi ringer.

Allra är inget jag rekomenderar då jag är så trött på dem och tycker det var bra att Pensionsmyndigheten granskar dem. Nu hoppas jag bara att även Finansinspektionen granskar Allra och beslutar om förmedlingsstopp.

Hoppas ni finner denna äkta informationen användbar och skriv gärna äkta omdömen om Allra från äkta personer och inte en massa fejk som har skrivit de flesta av omdömmena. Det är bara att se att de flesta av omdömmena är skriva på ett liknande sätt.

Tack.
    2017-03-15 Allra svarar Michael K
    Tack för feedbacken Michael.

Tråkigt att höra förstås att du inte är nöjd och jag kan absolut förstå att man är undrande med tanke på alla skriverier som varit. Du verkar ju insatt, men om du eller någon annan har missat det så har vi lagt upp en hel del kommentarer i allmänhet på det som skrivits, inkl. det om recensionerna här på Reco på www.allrainifran.se där man kan läsa mer.

Det finns inga instruktioner för våra försäkringsförmedlare om att man ska "fortsätta" om någon säger att de inte är intresserade, tvärt om. I min mening är det dessutom slöseri av bådas tid att "tjata på" någon en produkt som inte har uppsägningstid eller bindningstid och som dessutom har 30 dagars ånger, våra försäkringar är inte direkt svåra att göra sig av med om man säger så. Man stannar bara om man är nöjd. Tycker också många av de omdömena här på Reco visar på att många är nöjda med kontakten med oss. Det finns förstås även negativa recensioner och de tar vi på största allvar.

Har du blivit uppringd flera ggr trots att du sagt att du inte vill det, får du gärna maila mig din information (peter.hall@allra.se), för då har något gått fel. Våra rutiner är tydliga i att önskemål om att ej bli kontaktad igen ska loggas, sedan screenas framtida samtal mot den loggen. Jag följer personligen upp sådana påståenden, för att se om något har brustit. Jag är också ödmjuk i att människor kan göra fel förstås, har vi gjort det ber vi om ursäkt och förbättrar oss.

Jag är förvisso ingen Reco-expert, men jag blev ganska överraskad när man tyckte att det var få Recos, för jag har hela tiden upplevt att det kommit in många. Hur många bolag får in Recos så frekvent som vi egentligen?

På alla de Recos som jag gjort stickprov har det gått att finna en riktig kund bakom, inte för det är någon garanti men om det är något omdöme som du anser är fejk föreslår jag att du anmäler det, vi varken önskar eller är i behov av fejkade Recos.

• Roger E
    Roger E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    väldigt bra bemötande bra service kunde berätta om allra väldigt bra bra information d.v.s. jag är väldigt nöjd
    2017-03-15 Allra svarar Roger E
    Härligt att höra Roger, tack för feedbacken!

• Maria W
    Maria W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tyckte rådgivaren var kvalificerad och kompetent , fick veta det som jag ville veta.
    2017-03-10 Markus L svarar Maria W
    Tack för den positiva feedbacken Maria, vi hoppas att du återkommer om du får fler frågor!
  • Emma B
    Emma B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Väldigt bra bemötande, trevlig kvinna som gav bra information om försäkringen och varför försäkringen var bra för mig.
    2017-03-10 Markus L svarar Emma B
    Tack så mycket för din feedback Emma!
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande och jättebra försäkring! 😊👍
    2017-03-10 Jessica J svarar Veronica L
    Tack Veronica för den fina feedbacken! Välkommen till Allra!

• Susanna B
    Susanna B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Peter va helt fantastisk! Han vet hur ett säljsamtal på telefon ska göras. Toppklass!
    2017-03-09 Jessica J svarar Susanna B
    Tack Susanna för den fina feedbacken!

Med vänlig hälsningar,
  • Hoda Dawoud M
    Hoda Dawoud M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Riktigt trevlig och kunnig personal - speciellt Jimmy som var världens trevligaste och gjorde min dag! Är glad över att jag blev kontaktad av detta företag. Rekommenderas varmt!
    2017-03-09 Sebastian S svarar Hoda Dawoud M
    Tack för din feedback Hoda, roligt att höra och välkommen till Allra!

• Kristoffer E
    Kristoffer E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Fick prata med en säljare som hette Lene som var helt fantastisk
    Hon var tydlig och hjälpsam och jag hoppas verkligen att hennes chefer uppskattar henne
    /K
    2017-03-08 Markus L svarar Kristoffer E
    Tack för din feedback Kristoffer! Det stämmer, Lene är väldigt uppskattad här på Allra!
  • Ann W
    Ann W skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande och tydlig information.
    2017-03-08 Allra svarar Ann W
    Vad kul att höra Ann, tack för feedbacken!

• David H
    David H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Okej.
    Jag pratade med Ida Hedström idag och det är första gången jag lägger på luren och är på bättre humör efter att ha pratat med en telefonförsäljare.
    Tror mig blivit uppringd av Allra förut men utan att det ledde nånvart, nu har jag tandförsäkring och kommer ta mig igenom den här tisdagen dels tack vare vårat skrattfyllda samtal.
    Ida tog sig tid och hade ett väldas bra bemötande, trodde inte jag va berättigad till tandförsäkring då folktandvården nekat men nu är jag det.
    Är tacksam att bo i Sverige, och Allra ska fan va tacksamma att de har Ida som anställd!
    Två gula rosor till mig (jag hade också bra bemötande....) och 10 till Ida!
    /"Adam"
    2017-03-07 Sebastian S svarar David H
    Tack för din feedback David, vad kul att höra och jag ska se till att Ida får ta del av den också!
    Välkommen till Allra.

• Erik M
    Erik M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var väl bra.
    2017-03-06 Allra svarar Erik M
    Kul att höra!

• Amanda S
    Amanda S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Julia - trevlig, glad och förklarade bra :) 👍🏼 För henne! :)
    2017-03-06 Markus L svarar Amanda S
    Tack för din feedback Amanda! Jag ska se till att Julia får ta del av den!
  • Helena W
    Helena W skrev om Allra
    Toppen, Mimmi du var helt fantastisk. Duktig på att förklara och informera. Känner mig jätte nöjd. Jag stannar kvar hos er på allra. Tänker inte byta mina fondval. Man måste kämpa tillsammans.
    Tack för hjälpen Mimmi Tyrang
    mvh Helena Wallin
    2017-03-03 Peter S svarar Helena W
    Hej Helena! Vad trevligt att du fick ett så bra bemötande av Mimmi. Vi gillar också henne! Stort tack för att du är en så trogen och lojal kund. Vi hoppas att du kommer att bli nöjd med din försäkring och skulle det vara något är det självklart bara att ringa.

Med vänlig hälsning,
    Peter S , Allra
  • alexandra a
    alexandra a skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Otroligt bra och trevlig säljare (Alexander).
    2017-03-02 Sebastian S svarar alexandra a
    Kul att höra Alexandra, tack för feedback och välkommen till Allra!

• Mathias E
    Mathias E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag hade Ida H som sålde mig en tandförsäkring! Hon var en superglad och mysig person! Har aldrig köpt något över telefon men hon guidade igenom mig snyggt och säkert <3
    2017-03-01 Allra svarar Mathias E
    Vad kul att höra Mathias, vi blir alltid extra glada över att höra att våra kunder blir nöjda med oss.

• Raniyah A
    Raniyah A skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Det var ganska vänligt och informationrik
    2017-02-27 Sebastian S svarar Raniyah A
    Tack för feedback Raniyah!

• Sofia O
    Sofia O skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bra information. Grundligt förklarat.
    2017-02-25 Allra svarar Sofia O
    Härligt att höra Sofia, tack för återkopplingen!

• Fatumina S
    Fatumina S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag är nöjd att var kunde hos er!!!
    2017-03-14 Allra svarar Fatumina S
    Härligt att höra Fatumina!

• Per L
    Per L skrev om Allra
    Långdragen och jobbig säljare, ifrågasatte varför jag inte vill köpa något över telefon i 16 minuter, hon började sedan prata om att inte vilja förlora jobbet, stackarn :/ Tillhör den här säljaren er? Använde telefonnumret 0756106617
    2017-02-25 Allra svarar Per L
    Hej Per,

Beklagar om du fått ett dåligt bemötande. Jag vågar inte säga det på rak arm, men jag skulle uppskatta om du mailar mig detaljerna så kommer jag ta reda på vad som har hänt. Om du mailar mig tidpunkt, samt ditt nummer det ringde på så återkommer jag. Du når mig på peter.hall@allra.se.

2017-02-28 Per L svarar Allra
    Ursäkta skrev fel telefonnummer, menade 075-6106647
    Yes, jag tar och mailar över detaljer
    2017-03-01 Allra svarar Per L
    Tack för avstämningen via epost Per, hoppas att du känner dig nöjd med mina svar. Beklagar åter igen!

Läs mer genom att expandera tråden +
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig, välformuulerad och upplysande fann jag "sales pitch-et". Väldigt informations rikt och jag upplevde att jag kunnde göra ett informerat beslut när jag skrev upp mig.
    2017-02-24 Allra svarar Viktor K
    Tack och vad bra att du fick en bra upplevelse!

• Johannes L
    Johannes L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Simon Mellberg var bra som försäljare. Trevlig, hjälpsam och tog tid att förtydliga frågor och funderingar.
    Däremot tog det mig ca fem minuter att kolla upp Allras prissättning i jämförelse med andra alternativ och insåg att Allra måste ligga bland de dyraste alternativen och minst "bang for the buck" så jag måste använda min ångerrätt direkt.
    2017-02-23 Allra svarar Johannes L
    Hej Johannes,

kul att höra att du var nöjd med bemötandet, samtidigt som det så klart är tråkigt att höra att du inte är nöjd med tjänsten. Det ska naturligtvis kännas bra och du vet säkert att vi inte har några bindningstider, uppsägningstider eller liknande på våra försäkringar.
    Du kan utnyttja din ångerrätt bl.a. genom att ringa in till vår kundtjänst på 0771-174 174 så hjälper de dig.

• Niklas E
    Niklas E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Riktigt bra säljare! Joe Gomez är extremt tydlig och som gjord för detta jobb! I övrigt så vet jag inte om allra håller för vad dem lovar men jag är hoppfull!
    2017-02-23 Allra svarar Niklas E
    Hej Niklas, toppen att du känner att du har fått en bra start tillsammans med oss, vi ska göra vårt absolut bästa för att även fortsatt hålla dig nöjd! Välkommen till Allra!

• Erik K
    Erik K skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Till tvärgoa Lene på Allra!
    Jag som alltid säger nej till telefonförsäljare eller säger att jag är med i NIX. Då jag själv väljer att söka tjänst när jag väl behöver den. Slutade med att jag är försäkrad hos er på Allra efter vårat samtal.
    Det tack vare att du Lene. Inte var någon trött less telefonförsäljare utan redan efter första sekund så hade du sålt till mig. Du var glad, full med energi. Ärlig. Och tydlig på de du erbjöd. Både med för och nackdelar om man kan säga det så. Det var som att prata med sin bästa vän. Och inte en telefonförsäljare. Båda skratta åt torra skämt m.m. Som en telefonförsäljning ska va. Nu gäller det bara att bota skräcken för tandläkaren men du Lene gav en hård spark i röven.

Mvh Erik black&tan
    2017-02-22 Allra svarar Erik K
    Hej Erik, tack för denna trevliga recension. Lene är helt klart en klippa!
    Hoppas du blir fortsatt nöjd med våra tjänster och välkommen till Allra!

• Sandra E
    Sandra E skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag tycker att allra försäkrin är bra
    2017-02-22 Allra svarar Sandra E
    Härligt att höra, tack för feedbacken!

• Paulina H
    Paulina H skrev om Allra
    Jätte trevlig personal, väldigt informativa på kundtjänsten och resten av personalen på allra. Inga krångel med min tandförsäkring och jag e väldigt nöjd med beslutet om att teckna avtal. Så nöjd att jag själv rekomenderat allra till alla jag känner.
    2017-02-17 Allra svarar Paulina H
    Vad roligt att höra Paulina, tack för din recension och för att du pratar väl om oss!

• Emmanuel M
    Emmanuel M skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Bemötande vad jag är helnöjd med ,trevliga ,skicklig handläggare ni har.Tack!
    2017-02-17 Jessica J svarar Emmanuel M
    Tack Emmanuel för din feedback! Vad kul att göra.

• Miranda H
    Miranda H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag blev uppringd av Johan Schelin som var otroligt trevlig! Han förklarade allt gällande tandförsäkrningen på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt, samtidigt som han var rolig och störtskön! Samtalet kändes personligt och inte sådär tråkigt "sälj inriktat" som det oftast gör när man blir uppringd av telefonförsäljare. Jag kände att jag på ett tryggt sätt kunde tacka ja till försäkring och känna mig mer än nöjd!

Jag anser att alla försäljare borde lära sig av Johan Schelin, då skulle fler personer tacka ja till att skaffa försäkringar m.m.
    2017-02-17 Jessica J svarar Miranda H
    Tack Miranda. Det är alltid kul att få läsa sådana recensioner! Välkommen till Allra.

• Oskar S
    Oskar S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Gick jävla bra, Guden över Gud skulle jag nog kalla henne.
    2017-02-16 Markus L svarar Oskar S
    Skönt att höra att du är nöjd Oskar!

• Johan Viktor F
    Johan Viktor F skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Simon Mellberg var fan den mäktigaste försäljaren jag någonsin pratat med, trodde fan att jag pratade med GUD där ett tag. Världsklass

/Viktor
    2017-02-16 Allra svarar Johan Viktor F
    Tack för denna gudomliga feedback! Härligt att höra.

• Basse S
    Basse S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevligt bemötande och en rolig konversation.
    Kunde vad som skulle sägas.
    2017-02-15 Allra svarar Basse S
    Härligt att höra, tack för recensionen!

• Haima D
    Haima D skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Jag vet inte ock kanska jag vill inte gör det just nu
    2017-02-15 Allra svarar Haima D
    Tråkigt att du är missnöjd, skicka gärna ett mail till kundtjanst@allra.se om det finns något vi kan hjälpa till med!

• Filip S
    Filip S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Min upplevelse med erat företag va helt otroligt bra, fick prata med en mycket trevlig tjej vid namn ida H mycket underbar å trevlig tjej som gjorte ett väldigt formellt samtal mycket gladare å roligare (hon förtjänar löneförhöjning), fick bra information om hur allt går till med försäkringen betalningar och hur allting fungerar och hon lyckades övertyga mig så de här lär bli kanoners.

Mvh: Filip S
    2017-02-13 Jessica J svarar Filip S
    Tack Filip för din feedback! Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet du fick av Ida, hon kommer bli glad när hon läser din fina kommentar.

• Lii T
    Lii T skrev om Allra
    Det var snabbt mottagande av mitt samtal och Stina som svarade var genuint vänlig och hjälpsam utan att pracka på mig fler försäkringar. (
    För det avskyr jag. Det har nämligen hänt att den är en försäljare som svaarar. Fel utövande av telefontjänsten. )
    2017-02-13 Jessica J svarar Lii T
    Tack så mycket för den fina feedbacken!

• Jehan H
    Jehan H skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hej! Jag har inte sagt att jag vill bli medlem och plötsligt får jag mejl att jag kommer få faktura hem skickat, jag vill inte heller bli medlem och jag är tacksam om ni slutar mejla mig.
    Hälsningar Jehan
    2017-02-11 Allra svarar Jehan H
    Hej Jehan,

om du skickar ett mail till oss med detaljerna så tar vi och undersöker det. Svårt säga så mkt i detalj utan att veta mer, men rör det en av våra försäkringar har du 30 dagars ångerrätt. Du kan maila oss på kundtjanst@allra.se alternativt ringa till oss på 0771-174 174, vi öppnar växeln på måndag kl 08:00.

• Elliott L
    Elliott L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Här inne står det 2016 och i mailet 2015, får man välja själv, haha och hur gör man när man skickar pengar till 2015!? :P

MEN! kl 09.13 fick jag ett sammtal av en försäljare, så jag tänkte: haha jag säger bara att jag e på jobb så slipper jag snacka med henne + slipper ljuga som man gör i vanliga fall när någon från stockholm ringer ;)
    Dock gick det inte, för att Eve AKA Lene e en smart jävel som sa att hon kunde ringa mig efter jobb när jag slutat... JAHA jo men gör det! på en FREDAG! tänkte först inte svara men eftersom det handlade om tänder så kände jag att hon kan väll få en chans och det va ju tur för nu har jag tandförsäkring och haft ett av de trevligaste samtalen jag fått, från stockholm ;)

tyckte lene AKA EVe skötte sig utmärkt :P trevlig, tydlig och förklarade välldigt bra! men va fan vet ja, jag e från skåne! här e fan ingen trevlig. :)

MVH: Elliott Lindberg
    2017-02-11 Allra svarar Elliott L
    Tack för denna härliga läsning Elliott, kul att vi kan överraska, på ett positivt sätt! :)

Trevlig helg!

• Karolina J
    Karolina J skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Simon Mellberg, väldigt trevlig och bra försäljare, tack nu har man råd att gå till tandläkaren igen :)
    2017-02-10 Jessica J svarar Karolina J
    Tack Karolina för din feedback! Vad härligt att höra att vi även kan hjälpa dig!

• Annelie O
    Annelie O skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Trevlig personal hoppas på att företaget är seriöst. 'Julia var grymt trevlig och rolig hoppas all er personal är som henne.
    2017-02-10 Jessica J svarar Annelie O
    Tack Annelie för din feedback! Vad kul att höra att du är nöjd med kontakten du haft med Julia!

• Alan W
    Alan W skrev om Allra
    Fick ett samtal på jobbet av Ida som var supertrevlig och tydlig! Fick bra och tydliga förklaringar på allt om tandvårds försäkringar. Snabba och bra svar!
    Den bästa säljaren jag har pratat med och fick mig att känna mig nöjd!
    Kommer absolut att rekommendera Allra till både vänner och familj!

Tack så mycket Ida! :)
    2017-02-10 Allra svarar Alan W
    Vilken härlig läsning, tack för feedbacken Alan och välkommen till Allra!

• André Lenne Christoffer N
    Jag heter André Nilsson och jag blev uppringd av en som heter Anna. Hon var väldigt trevlig att prata med och blev lite skratt också. Hon förklarade väldigt bra för mig och förklarade så jag förstod allt. Bästa som har ringt mig och nu har jag en riktigt bra tandvårds försäkring tack vare henne. Vill tacka dig Anna och läser du detta så ska du har ett väldigt stort tack! :)
    2017-02-09 Jessica J svarar André Lenne Christoffer N
    Tack André för den fina och utförliga feedbacken! Kul att höra att du är nöjd med den kontakten du fick! Varmt välkommen till Allra!

• Said Naim Shahkeri S
    Said Naim Shahkeri S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Tack Julia! 22 för all din hjälp och jag är jätte nöjd :)
    2017-02-09 Jessica J svarar Said Naim Shahkeri S
    Tack Said för din feedback!

• Razia S
    Razia S skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Simon melberg var väldigt duktig. Informativ och inte för påträngande i samtalet. Mycket tillmötesgående säljare. Läser av kunden på ett bra sätt och möts på samma nivå. En av dom bästa säljarna jag pratat med ! 5/5
    2017-02-09 Jessica J svarar Razia S
    Tack Razia för din feedback! Vad kul att höra att du är nöjd med det bemötandet du fick av Simon.

• Petra B
    Petra B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Försäkringen kan jag inte riktigt recensera än då jag inte har hunnit använda mig av den. Men mannen som sålde in mig på den var riktigt trevlig!
    2017-02-08 Allra svarar Petra B
    Härligt att höra, hoppas du blir riktigt nöjd med din försäkring!

• Joakim L
    Joakim L skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Hejsan!

Jag pratade med Ida Hedström som sålde på mig er max-försäkrning. Hon var helt fantastisk i sin säljapproach och var både saklig samt rolig. Hade jag haft någon plats i mitt team så hade jag försökt att rekrytera henne.

Jag hoppas verkligen att ni (ledningen) ser hennes talang och befordrar henne samt ger henne en mycket bättre lön än de andra anställda, dessa stjärnor växer inte på träd. Det vet ni precis lika bra som jag. Använd henne till något större än att kränga försäkringar.

IDA VAR GRYM!!
    2017-02-08 Allra svarar Joakim L
    Superkul att höra, kan bara hålla med - Ida är grym!
    "Något större än att kränga försäkringar"? - nu hänger jag inte alls med. ;)

• Christer B
    Christer B skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Julia var en duktig och charmig säljare
    2017-02-08 Allra svarar Christer B
    Tack för din feedback!

• Saman R
    Saman R skrev om Allra Försäkring en del av Allra
    Julia var grym... vadå minst 30 tecken
    2017-02-08 Allra svarar Saman R
    Härligt att höra, tack för ditt omdöme!

Sveavägen 24-26, 111 57 Stockholm