Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Upplands Väsby Allservice Stefan Åhlin
Rekommenderat företag 2016 - Allservice Stefan Åhlin
Rekommenderat företag 2015 - Allservice Stefan Åhlin

Allservice Stefan Åhlin

Ryttargatan 83, 194 71 Upplands väsby — Visa karta

Allservice Stefan Åhlin är ett byggföretag som arbetar i hela Stockholms län. Vi kan hjälpa er med b.la. snickeriarbeten såväl inne som ute; tex altaner, renoverar fasader, river och bygger innerväggar, lägger golv och byter kök. Utför även elarbeten såsom byte av strömbrytare, dimmer, elcentral, larm och kodlås.
Välkommen att höra av dig!

Läs vad 27 kunder tycker om Allservice Stefan Åhlin

• Jessica A
    Jessica A skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Jag rekommenderar verkligen Stefan Åhlin på Allservice som elektriker. Han kom när han sa att han skulle komma, och gjorde ett bra jobb. Jag gillar också hur han resonerade med mig fram till en lösning som passade. Väldigt service-minded och trevlig.
  • Julia B
    Julia B skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Bra service, trevliga och pålitliga. Är jättenöjd med vårt nya kök! Kommer att anlita dom i framtiden när nya jobb ska genomföras.
    2016-11-08 Stefan Å svarar Julia B
    Tack. Hoppas du får mycket glädje av ditt nya kök.
  • Judit F
    Judit F skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Stefan och Roger har gjort ett väldigt bra jobb hos mig. De bytte fasad och byggde ett snyggt altan till mig. De arbetade intensivt under dagen - utom lunchtid- kom med idéer och förslag på problemlösningar.
    Jag kommer att anlita de på nytt under våren också och kan rekommendera de med högt betyg.
  • Eva
    Eva skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Noggrann och kommunicerar väldigt bra för att man som kund ska kunna fatta beslut i uppkomna frågor & slippa att det blir missförstånd.
    Han byggde utifrån en skiss en mycket fin uteplats med insynsvägg som hade fönster, monterade kamin, bytte ytterdörr och platsbyggde en del saker.
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Skicklig och snabb, löste vårt problem och var snabbt på plats.
  • Maria W
    Maria W skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Stefan har bl.a. satt upp hyllor och anpassat en innerdörr. Trevlig, professionell, pålitlig, bra kommunikation. Rekommenderas varmt!
  • Madelen K
    Madelen K skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Vi är mycket nöjda med Allservice. Vi har anlitat dem två gånger för altanbyggen. Vid båda tillfällena arbetade de mycket effektivt och med ett toppenresultat. Kommer absolut anlita dem igen!
  • Emil J
    Emil J skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Mycket bra och snabb service, enkel att kommunicera med och inga extra tillägg utöver det priset i offerten. Rekommenderas varmt.
  • Claes N
    Claes N skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Bra bemötande och bra utförd service. Kökslister och dimmer fixat. Viss väntetid pga av mkt att göra.
  • Eliana S
    Eliana S skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Bra utfört arbete enligt önskemål som var väggbygge, montering av garderober och skjutdörrar i vägg och montering av gardinskenor i tak. Höll kontinuerlig kontakt för frågor/diskussion om arbetet.
  • Marika G
    Marika G skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Väldigt bra och proffsigt bemötande från första kontakten och genom hela genomförandet. Allservice har hjälpt mig främst med eldragning och montering av armaturer, både inom- och utomhus. Men även lite mindre hantverksjobb har jag fått hjälp med. Arbetena blir fint genomförda. Jag kan verkligen rekommendera Alltjänst!
  • Mohammed S
    Mohammed S skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Hos Stefan Jag upplevde mycket vänligt bemötande. Han vet väl om det han gör.
    Han är mycket hjälpsam person.Det var Ture att träffa honom.Jag kommenderar
    honom för Er alla att anlita honom.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Trevlig, flexibel med att hitta tid att komma och hjälpa och utförde arbetet snabbt.
  • Lasse H
    Lasse H skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Vi byggde om ett rum till två. Vi fick en vägg riven och tre nya uppbyggda. Detta innefattade även omdragning av elen samt att vi fick hjälp med annat elarbete.

Rekommenderar Stefan Åhlin varmt, väldigt flexibel och kunnig.
  • Masha S
    Masha S skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Bra, kunnig och flexibel. Vi anlitade honom som elektriker.
  • Anna-karin H
    Anna-karin H skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Mycket duktig, pålitlig och prisvärd! Rekommenderas!
    2015-12-10 Stefan Å svarar Anna-karin H
    Tack för rekommendation. Nöjd kund = A/O
  • Catharina W
    Catharina W skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Stefan monterade nya eluttag Han kontrollerade också hur den gamla uttagen fungerade, en del var inte jordade som de angavs. Satte upp fler taklampor, justerade dimmers. Har även monterat nya persienner i sovrummet. Han har varit noggrann och lätt att ha och göra med. Vi är mkt nöjda med hans arbete.
    2015-12-10 Stefan Å svarar Catharina W
    Noggrannhet är viktigt. Tack för omdömet.
  • Anne L
    Anne L skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Jag är jättenöjd! Snabb service, trevligt bemötande, bra pris. Jag fick hjälp med ett eljobb. Kommer garanterat att anlita Stefan igen och har rekommenderat honom för mina grannar.
    2015-11-20 Stefan Å svarar Anne L
    Tack för fina vitsord. Det är toppen med en nöjd kund.
    Stefan
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Installation av dimrar i hela lägenheten. Stefan är fokuserad på vad du som kund vill och ser till att leverera ett bra arbete till hög kvalite.
    2015-11-20 Stefan Å svarar Christoffer E
    Tack för fina vitsord. En nöjd kund är min målsättning.
    Stefan
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Allservice Stefan Åhlin
    God service känsla,utmärkt arbete med flexibilitet. Både tidsplan och kostnader hölls till 100%. Tilläggas bör att de var trevliga människor som kändes pålitliga.
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Jag är jättenöjd med allt jobb Stefan gjort hos mig. Rekommenderas varmt.
  • Christian S
    Christian S skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Trevliga och duktiga. Jättenöjd med resultatet och allt utfördes inom utsatt tid och med en klart godkänd prislapp.
  • Soheer B
    Soheer B skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Stefan är väldigt engagerad arbetare, noggrann, punktlig och gör allt sitt bästa. Jag är som kund väldigt nöjd med hans arbete och kommer alltid att anlänt honom i framtiden.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Stefans Åhlins Allservice är ett seriöst företag som gör bra arbeten. De är lyhörda och kan också komma med förslag på lösningar. Arbetet har utförts på avsatt tid och helt enligt överenskommelse. De har också lämnat rent och snyggt efter sig och under arbetets gång. Jag har anlitat företaget för altanbygge, träpanel på fastighet och mindre elarbete.planerar anlita dem igen för renovering av balkong. Kan varmt rekommendera att anlita dem.
  • Noman R
    Noman R skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Levererar bl.a service, kommunikation, noggrannhet, kvalite.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Mycket bra service! Stefan är mycket kunnig och pålitlig. Jag har anlitat Stefan flera gånger och kommer att fortsätta göra det i framtiden.
  • Anders N
    Anders N skrev om Allservice Stefan Åhlin
    Bra och serviceminded som har kund i fokus.

Ryttargatan 83, 194 71 Upplands väsby