Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Täby Almasi Bygg AB

Almasi Bygg AB

Byvägen 88, 187 45 Täby — Visa karta

Välkommen till ALMASI BYGG AB i Täby!

Vi är ett byggföretag som har specialiserat oss på våtrums- och köksrenoveringar, men utför även om- och tillbyggnader om önskemål finns.

Vi arbetar inom hela Stockholm och säkerheten är självklar i vårt företag. Vi har försäkring via Trygg-Hansa och arbetar efter regler från bland annat Byggkeramikrådet och Plattsättningsentreprenörernas riksförbund.

Vi tycker att det är spännande att förbättra hem och vill alltid överträffa dina förväntningar på oss! Kontakta oss så hittar vi en lösning på ditt projekt.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Almasi Bygg AB

• Cecilia W skrev om Almasi Bygg AB
    Vi anlitade Majid och Almasi Bygg för renovering av vår tvättstuga. Allt fungerade toppenbra från första kontakt till slutresultatet. Jobbet utfördes proffsigt på utlovad tid och resultatet blev jättebra. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Almasi Bygg AB
    Vi anlitade Majid o Co på Almasi Bygg för nytt kök, ombyggnad av vägg mm. Vi är verkligen nöjda. De är positiva, engagerade, flexibla och noggranna. Resultatet är mycket bra.

/ Björn Lundquist, arkitekt Läs mer
  • Venous J
    Venous J skrev om Almasi Bygg AB
    Vi är inget annat än nöjda gällande renovering utav vårat hus. Att ta in en byggfirma som vi kunde lita på var A och O. Almasi Bygg levde upp till våra förväntningar och lite till! Detta är ett bolag där ärliga, professionella och empatiska människor jobbar! Läs mer
  • André M skrev om Almasi Bygg AB
    Vi anlitade Almasi bygg till en större renovering av vår villa. Vi är både mkt nöjda med slutresultatet och även kontakten med byggledaren Majid som har varit väldigt enkel att ha att göra med då han aldrig ser hinder, bara möjligheter.
    Renoveringen blev klar i tid och överträffade alla våra förväntningar.
    Jag rekommenderar företaget starkt och vi kommer definitivt anlita företaget igen till framtida renoveringar. Läs mer
  • Christina T skrev om Almasi Bygg AB
    Jag fick en helt fantastisk hjälp med att lägga stenar i trädgården och putsa en mur! Mycket proffsigt utfört! Dessutom blev jag mycket vänligt bemött!Jag ska rekommendera Almasi Bygg AB till alla mina vänner! Jag är så nöjd! Högsta betyg! Läs mer
  • Shiva S skrev om Almasi Bygg AB
    Vi fick hjälp med reneovering av vårt kök. I arbetet ingick allt från byte av golv till inbyggnation av ugn och mikro, renovering av tak och sist men inte minst, dekorsten beläggning av en vägg.
    Arbetet i alla sina delar har varit av högsta kvalité.
    Mest av allt är vi imponerad av den utomordentlig serviceorienterat bemötande, hela vägen !
    Tack Almasi Bygg AB! Läs mer
  • Maral S
    Maral S skrev om Almasi Bygg AB
    Vi har tidigare anlitat Almasi bygg och var väldigt nöjda. Vi hade nu nya planer för ett nytt projekt och tvekade inte en sekund att anlita dem igen, även denna gång proffsigt och höll tidsramen och allt blev fantastiskt bra över förväntan. Precis alla som vi har träffat har varit oerhört trevliga och kunniga.
    Det finns ingen annan vi skulle anlita. Bästa Almasi bygg!! Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om Almasi Bygg AB
    Våren 2018 renoverade Almasi Bygg hela vår undervåning (golv, tak, väggar, fönster) samt flyttade och byggde upp ett nytt kök. Jobbet gick på utsatt tid och följde budgeten till punkt och pricka. Samtidigt var Almasi flexibla och lyhörda för våra önskemål, och kom dessutom med bra förbättringsförslag själva som vi var väldigt nöjda med.

Bemötandet var hela tiden trevligt och proffsigt. Grannarna kommenterade på att det var trevligt att alla som var här hälsade på grannarna!

Vi kan varmt rekommendera Almasi Bygg till byggprojekt - oklanderligt utfört från första kontakt till avslut! Vi kommer inte tveka till att höra av oss till Almasi Bygg när vi har nästa projekt på gång. Läs mer
  • Daniel R skrev om Almasi Bygg AB
    Vi tog in Almasi för att renovera alla ytskickt samt lägga nya golv i ett radhus.

Mycket bra erfarenhet, snabbt svar med offert och i all annan kommunikation, håll tidsplanen och drog inte över på kostnader.

Blev riktigt snyggt och inget krångel, så helt nöjda. Läs mer
  • Brf K skrev om Almasi Bygg AB
    Renoverade badrum i lägenhet. Snabb korrespondens och bra kvalitet på utfört arbete. Service-minded och flexibel. Inget att klaga på! Läs mer
  • Harriet P skrev om Almasi Bygg AB
    Rengöring av tak och hängrännor Läs mer
  • Caroline S skrev om Almasi Bygg AB
    Mycket bra omdöme genomgående för Almasi Bygg AB. Lätt att samarbeta med och väl genomfört arbete enligt överenskommelse. Läs mer
  • Jakke skrev om Almasi Bygg AB
    Kan rekommendera Almasi bygg.Duktiga,nogranna,kreativ,snabba och till ett bra pris. Läs mer
  • Fredrik P skrev om Almasi Bygg AB
    Almasi Bygg, byggde nytt badrum hos oss. Vi hade väldigt högt ställda krav på hur vi ville ha det och Majid och teamet lyssnade och föreslog förändringar vilket vi uppskattade. Vi fick en detaljerad offert och dem följde den till punkt och pricka när vi fick slutfakturan. Vi är väldigt nöjda med resultatet och hur arbetet utfördes. När det var frågor så hörde dem av sig direkt och vi kunde lösa det omgående. Läs mer
  • Vahid skrev om Almasi Bygg AB
    Strålande service och mkt väl utfört arbete! Väldigt nöjda! Läs mer
  • Christopher M skrev om Almasi Bygg AB
    väldigt proffsiga med allt utfört arbete, renoverade mitt hus på 2 plan med allt vad det innebär.
    höll tiden och kostnaden föll inom ramen av vad vi kom överens om, kommer definitivt använda mig av Almasi Bygg igen om behov finns. Läs mer
  • Karin J skrev om Almasi Bygg AB
    Almasi har hjälpt mig att renovera mitt kök med nytt golv, ny köksinredning, målade väggar. A har föreslagit leverantörer samt ritat förslag till placering av skåp, lådor, hyllor, vask m.m. A har tillsammans med mig besökt IKEA, där vi diskuterat lösningar på större och mindre problem. Olika hantverkare (golvläggare, målare, snickare, elektriker, rörmokare) har avlöst varandra exakt enligt plan. Under resans gång har jag på egen hand - efter rekommendation från A - undersökt hos olika firmor, vilken typ av bänkskiva, handtag till skåpluckor och färger, som jag passar min smak och därefter A eller jag beställt dem.
    Renoveringsarbetet har löpt enligt tidtabell. Samordningen av alla inblandade hantverkare liksom logistiken i övrigt har varit föredömlig. Inga fördröjningar. Hantverkarna har varit sympatiska. A har hela tiden visat att han han önskar att jag som kund ska bli nöjd med det utförda arbetet. Läs mer
  • Sara O skrev om Almasi Bygg AB
    Vi har anlitat Almasi Bygg två gånger. Senast totalrenoverade de vårt hus inklusive kök och badrum. De kom med riktigt bra idéer till olika lösningar. Bra kommunikation, projektet blev klart i tid till ett bra pris och de var väldigt trevliga. Vi skulle varmt rekommendera Almasi Bygg och vi kommer att anlita dem igen! Läs mer
  • Mona S skrev om Almasi Bygg AB
    Har vid två tillfällen anlitat ALMASI BYGG, i två olika lägenheter. Alltifrån måleri av en hel lägenheten till installation av radiatorer och övriga reparationer. Snabbtänkt, kunnig, trevlig och seriös projektledare som dessutom har bra smak så man slipper oroa sig för att något ska gå fel, vilket ju är vanligt i byggbranchen annars. Alla andra på plats har också varit väldigt trevliga och levererat ett utomordentligt tryggt och högkvalitativt resultat och faktist varit klara innan utsatt tid. Med tanke på väldigt rimliga priser och pålitligheten så kommer jag absolut att anlita dom igen.
    April 2017
    Mona Läs mer
  • Anna-Karin M skrev om Almasi Bygg AB
    Proffsigt utfört arbete. Läggning av parkettgolv i två rum, uppfräschning av kök. Blev snyggt och fint, klara i tid och snabb återkoppling och kommunikation. Egna idéer från dem som stämdes av innan utförande, förbättrade helheten. Använder dem gärna igen. Läs mer
  • Eleni R skrev om Almasi Bygg AB
    Vi har anlitat Almasi bygg flera gånger efter rekommendation av vänner.
    Otroligt flexibla, proffsiga, kunniga och med god service!
    Vi anlitade dem vid renovering av tvättstuga där vi även bett om tips o råd kring utseende, olika val, material mm en superbra bollplank
    Vi har även anlitat dem för golvläggning i en stor hall.
    Vi är otroligt nöjda! Tack Majid o co Läs mer
  • Mona skrev om Almasi Bygg AB
    April 2017
    Mona Läs mer
  • Tina skrev om Almasi Bygg AB
    Anlitade Almasi Bygg efter rekommendation för att måttanpassa och montera öppen garderobslösning på en rätt knepig yta. Förutom att de kunde ta uppdraget med kort varsel bemöttes jag med professionalism från början till slut vad gäller tillgänglighet, tydlighet och kvalité på slutresultatet. Kan varmt rekommendera företaget och har för avsikt att anlita dem igen för ett större renoveringsprojekt. Läs mer
  • Mathias C skrev om Almasi Bygg AB
    Toppen nöjda, håller tider om det är något man inte är nöjd med fixas det också snabbt! Läs mer
  • Caroline B skrev om Almasi Bygg AB
    Proffsigt jobb med sinne för detaljer och lätta att ha och göra med samt attfå tag på. Önskar att jag fått tag på Almasi Bygg tidigare i min renovering. Läs mer
  • Britt Marie B skrev om Almasi Bygg AB
    Fint resultat, trevlig personal.. Läs mer
  • Johan K skrev om Almasi Bygg AB
    Mycket bra. Trevligt bemötande. Bra jobb. Klart före utlovad tid. Läs mer
  • Saman K
    Saman K skrev om Almasi Bygg AB
    Almasi renoverade vår sekelskifteslägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda, dem är professionella, yrkeskunniga, lösningsorienterade och håller tider, jag kan varmt rekommendera Almasi Bygg AB. Läs mer
  • Saman skrev om Almasi Bygg AB
    Almasi Bygg AB renoverade vår sekelskifteslägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda, dem är professionella, yrkeskunniga, lösningsorienterade och håller tider, jag kan varmt rekommendera Almasi Bygg AB. Läs mer
  • Jenny K skrev om Almasi Bygg AB
    Anlitade Almasi Bygg för att helrenovera mitt badrum under hösten 2016. Det var genomgående en proffsig, engagerad och bra hantering av uppdraget, från offert och praktiskt utförande till slutfakturering och övrig administration. Allting flöt på smidigt och tidseffektivt. Läs mer
  • Maral S skrev om Almasi Bygg AB
    Utmärkt service och återkoppling, fint detaljarbete , håller tidsschemat, proffs med erfarenhet som också ger rådgivning med material för ett resultat över förväntan.mycket nöjda med den renovering vi fick gjort av Almasi bygg i vår sekelskiftelägenhet på 194 kvm, mycket omfattande men renoverad med respekt för det tidsenliga detaljerna. Läs mer
  • Göran F skrev om Almasi Bygg AB
    Vi har fått vårt duschrum ombyggt från grunden.
    Allt har fungerat perfekt. De har helkaklat, monterat IFÖ möbler, takdusch,
    ny toalett, satt spottar i taket och målat om.
    Mycket trevliga hantverkare, som också givit goda råd när vi tänkt lite fel som lekmän. Vi är supernöjda och rekommenderar Almasi Bygg AB till 100 %.
    Göran & Britt i Täby Läs mer
  • Raymond O skrev om Almasi Bygg AB
    Vi fick hjälp av Almasi Bygg AB med balkong & dörr-reparationer. De fixade allt med kort varsel och till bra kvalitet och pris. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Anders B skrev om Almasi Bygg AB
    Blev rekommenderad att anlita Almasi Bygg. Vi renoverade två badrum och köket och kan bara säga att vi är väldigt nöjda.
    Arbetet skulle ta ca 5v men vi fick levererat allt tidigare än tidsplan vilket var superbra.
    Vänliga personal som höll tidpunkten och utförde sitt jobb professionellt. Även två grannar har nu anlitat Almasi Bygg efter att de sett deras jobb och haft positiv intryck.
    Bästa var att Majid var tillgänglig och förklarade steg för steg hela processen vilket är viktigt för personer som oss utan erfarenhet.
    Hela familjen supernöjda och tacksamma!
    Vi kommer garanterat inom kort anlita Almasi Bygg igen för renovering av resten av huset.
    Tack! Läs mer
  • Monica T skrev om Almasi Bygg AB
    Vi hade en bild i huvudet av ett drömhus. Då ingen av oss har erfarenhet av renovering trodde vi att det skulle vara omöjligt att få ett hus som liknar bilden i huvudet. Vi blev rekommenderad att söka upp Almasi Bygg. Från dag ett då de var på besök och gav oss offert till och med sista dagen då renoveringen utfördes har vi varit supernöjda med bemötande och professionellt arbete Almasi bygg utfört. Sitter nu i mitt drömhus och njuter! Tack ALmasi bygg och jag rekommenderar er varmt till nära, kära och folket där ute! Läs mer
  • Helena F skrev om Almasi Bygg AB
    Vi ville bygga om hela vårt nedre del av huset samt renovera vårt kök så vi kontaktar Almsi Bygg. -Inga problem, vi kommer!
    Och det kom ett gäng trevliga, vänliga, mycket kunniga killar med koll på precis allt.
    Från dag ett har allt gått smidigt och enligt planen. Till och med våra grannar kom fram och sa att dom var så trevliga. Inte nog med det dom gjorde också ett fantastiskt jobb. Vi är mer än nöjda och vi kan varmt rekommendera Almasi Bygg till alla. Läs mer
  • Ann-marie W skrev om Almasi Bygg AB
    Jag är jättenöjd med Almasi Bygg AB, kan varmt rekommendera dem!! Läs mer
  • Emelie A skrev om Almasi Bygg AB
    Professionella, duktiga, trevliga, snabba och noggranna. Jag är mycket nöjd, De slog mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Almasi bygg! Läs mer
  • Helene F skrev om Almasi Bygg AB
    Almasi Bygg har renoverat två badrum och ett kök åt oss. Vi är mycket nöjda med resultatet. Företaget har kommit med bra tips om lösningar som passat oss och under hela projektet levererat det som avtalats enligt överenskommen tidplan. Vi har känt oss trygga med företagets kunniga, trevliga och engagerade personal. Läs mer
  • Peter M skrev om Almasi Bygg AB
    Andra gången vi fick hjälp av Almasi Bygg AB. Riktigt nöjda. Trevliga och även omtänksamma mot våra grannar vilket underlättar när det ska renoveras i en lägenhet. Läs mer
  • Malin C skrev om Almasi Bygg AB
    Professionellt bemötande, håller tidsplanen levererar kvalitet och klass och är tillgänglig över telefon för tips och råd. Jag har meddelat vad jag vill ha och de har sett till att hämta och installera det som jag önskar. Trevligt bemötande. Jag har känt mig trygg hela vägen från start till slut. Jag har så nöjd över resultatet. Jag säger bara wow vilket arbete de har levererat. Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Almasi Bygg AB
    Majid och Alm bygg var kunniga, pålitliga och höll hela tiden tidplan och vad de lovade. Så enkla att ha att göra med! Kan varmt rekommendera dem till alla som behöver hantverkshjälp. Läs mer
  • Hanna S skrev om Almasi Bygg AB
    Så himla nöjd!
    De jobbade rent och metodiskt, inget lämnades åt slumpen eller slarvades med. Klara på utsatt tid med perfekt resultat. Kan varmt rekommendera för både kök, vardagsrum och badrum! Läs mer
  • Madeleine C skrev om Almasi Bygg AB
    Mycket nöjda är vi! Håller tider, hjälpsamma och noga. Kan varmt rekommendera ALM Bygg och kommer att anlita dem igen närbild behöver😀 Läs mer
  • Homan S skrev om Almasi Bygg AB
    Bra service, professionell, tillmötesgående, följde upp oförväntade issues självgående, genomförde olika lösningar i samråd med mig som kund. Gav en upplevelse att jag som kund var i trygga händer! Slutresultat och kvalitet var helt ok! Läs mer
  • Liesel H skrev om Almasi Bygg AB
    I was so happy that the Director of the company came along and gave us loads of ideas and inspiration to how to go ahead with our project. We choose Alm bygg and we do not regret it. The work they put in was exceptional and very tidy. They where all friendly and punctual. They did everything smooth and finish without any delays. I highly recommend Alm Bygg for everyone who require a genuine building company. Läs mer
  • Hossein A skrev om Almasi Bygg AB
    Mkt nöjd , gjort fint jobb med både ombyggnation samt tillbyggnad , inkl våtrum!
    Ett företag som vi rekomenderar varmt
    / läkarfamilj Läs mer
  • Vahid S
    Vahid S skrev om Almasi Bygg AB
    Riktigt bra företag som verkligen gör allt för att man ska vara nöjd! Har använt dem tidigare med samma resultat och kommer säkert använda dem i framtiden. Läs mer
  • Milad K skrev om Almasi Bygg AB
    Resultatet av renoveringen var över förväntan. Fantastiskt genomförd. Bra dialog mellan oss och bolaget. Rekommenderar almbygg starkt. Kommer definitivt att anlita Almbygg för eventuella framtida projekt. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Almasi Bygg AB
    Har dåliga erfarenheter av hantverkare sedan tidigare. Alm bygg ingav dock förtroende direkt. De var noggranna med detaljer och de få saker som behövde rättas till, tog de på sig direkt. "Det viktiga är att du blir nöjd" Fakturorna var tydligt specificerade. Jag kommer definitivt anlita Alm bygg igen om behov uppstår. Läs mer

Byvägen 88, 187 45 Täby