Almbys Bil

Nobelvägen 9, 802 67 Gävle — Visa karta

Välkommen till Almbys Bil!

Vad ska du tänka på när det är dags för ny bil? Frågorna kan vara många, men vi på Almbys Bil hjälper dig reda ut dem. För att du som kund ska känna dig trygg med att köpa bil samarbetar vi med CARFAX som gratis utför rapporter på alla våra bilar.

Är du nyfiken på vad din bil kan vara värd så är du varmt välkommen att göra en fri värdering hos oss så kommer vi överens om ett pris alternativt byte mot din nya drömbil. Du hittar oss på Nobelvägen 6 i Gävle. Varmt välkommen in på en kopp kaffe!

Läs vad 10 kunder tycker om Almbys Bil

• 2019-12-19

Karl Rasmus Andréas H skrev om Almbys Bil
    Köpte en bil därifrån, handlaren tog på sig att byta kamrem som stod i annonsen vilket var mycket positivt. Men vid överenskommen tid för leverans av bilen var den inte klar när jag kom dit och försäljaren förvarnade inte på något sätt om detta. Sedan saknas en nyckel till bilen vilket annonsen eller försäljaren inte sa ett ord om. I efterhand verkar försäljaren inte ha något intresse av att ta tag i nyckelfrågan då han slutar svara på meddelanden. Och trots att det nu gått flera veckor har jag inte hört ett ord från försäljaren. Som tur är efter lite arbete har jag lyckats få tag i nyckeln på egen hand. Jag skulle nog inte köpa en bil här utan att få be att se alla dokument, nycklar och däck innan någonting skrivs på! Läs mer
  • 2019-12-14

Nils-olof N skrev om Almbys Bil
    Över förväntan grymt bra service Läs mer
  • Claus B

2019-10-19

Claus B skrev om Almbys Bil
    Köpte Saab 9-5, 2,3t Combi från -08. Flög med SAS från Ängelholm till Arlanda, åkte tåg till Gävle, köpte bilen och körde den hem till Skåne. Träffade John Almby, som jag uppfattar som 100% rejäl, professionel, ärlig och mycket hjälpsam. Jag måste erkänna, att även det var långt att resa för en begagnad bil, så skulle jag inte tveka att göra det igen. Fanns det flera killar som denna John, skulle vi inte ha behov af Carfax-raporter eller 'Svarta Listan'...
    Claus Bork, Skånes Fagerhult Läs mer
  • 2019-10-05

Heiddis Ran R skrev om Almbys Bil
    Vi köpte bil i förrgår och än så länge funkar den bra. Afferen gick fort för sig och vi åkte nöjda därifrån. Läs mer
  • 2019-10-02

Dennis W skrev om Almbys Bil
    Usel firma, väldigt oseriösa, ingen koll på varken nycklar eller däck överhuvudtaget, avråder folk att handla bil där. Läs mer
    2019-10-27 Almbys Bil svarar Dennis W
    Hej Dennis
    Vad tråkigt att du känner så, vi ska ha detta i åtanke för framtida affärer. Vi tackar för din feedback, den gör att vi kan bättra oss!
  • 2019-09-26

Mats P skrev om Almbys Bil
    Bara positivt att säga om denna bilfirma. Läs mer
  • Mikael S

2019-09-23

Mikael S skrev om Almbys Bil
    Ett bra bemötande, och inget krångel. Kan rekommendera denna bil firma . Läs mer
  • 2019-09-08

Jenny N skrev om Almbys Bil
    Bra bemötande. Känns som en sjyst bil säljare. Läs mer
  • 2019-08-22

Peter R skrev om Almbys Bil
    Köpte en Volvo s70.
    En trevlig försäljare lätt att prata med.
    Ja, dom levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-13

Linda N skrev om Almbys Bil
    Tackar för en snabb och mycket smidig affär. Mycket trevligt bemötande och hjälpsam säljare. Rekommenderas varmt! Läs mer

Nobelvägen 9, 802 67 Gävle