Alpid AB

Alpid AB

alpid.se
Ring 0176-830 15 Dela

Välkommen till oss på Alpid! Vi genomför stora som små bygg- och markentreprenader. Vi är ett företag som är specialiserade på kontoranpassning och ROT-arbeten, har egna servicebilar, grävmaskin och arbetsbåtar. Detta har vi för att kunna jobb så effektivt som möjligt. Kontoret är beläget i Saltsjö-Boo och vårt arbetsområde...

15 omdömen om Alpid AB

Sedan starten hos Reco 2013

Anders B
Skrev om Alpid AB

Jag har i två projekt, renovering av lada samt helrenovering av ett mindre hus haft ovärderlig hjälp av Alpid. Micke har gett tips med utförande, material m.m. samt varit en engagerad arbetsledare. De litauiska snickarna som har utfört arbetet har visat ett stort hantverkskunnande och alltid löst problemen som de ställts inför på bästa sätt. Bemötandet från företaget och de anställda har varit mycket gott.

Anders H
Skrev om Alpid AB

Har anlitat Alpid vid ett antal tillfällen för bygg- och renoveringsarbeten. Alpid har alltid levererat efter förväntan och inom överenskomna tider. Kan rekommendera Alpid

Laszlo K
Skrev om Alpid AB

Kommer som överenskommet Kompitenta medarbetare Håller budgeten Pålitliga som inger förtroende Anlitat företaget återkommande, t.ex köksrenovering, altanbyggnad, löpande underhållsarbete m.m.

Lars M
Skrev om Alpid AB

Hej! Vi fick hjälp med en snickerilösning till vårt kök. Möttes av en väldigt trevlig snickare som precis förstod våra tankar. <kom med egna input och lösningen blev perfekt. Väldigt positivt med bemötande, agerande och smidighet vid genomförande. Tog dessutom hand om allt "skräp" kring installationen. Kan verkligen rekommendera Alpid // Lasse

Garth D
Skrev om Alpid AB

Alpid fick uppdraget att bygga ihop en råvind med befintlig vindsdel. Bemötandet var proffsigt och vänligt från början till slutet. Vi är väldigt nöjda med resultatet och tycker att vi hade en bra dialog under tiden det pågick. Väldigt trevliga medarbetare och ledare som var hänsynstagande och höll oss välinformerad under projektets gång. Vi rekommenderar Alpid till andra!

Göran E
Skrev om Alpid AB

Totalentrepenad för ombyggnad av sommarstuga till villa. Suveränt bemötande och feedback. Inga obehagliga överraskningar, allt gjordes enligt önskemål med mkt. god kvalitet.

Johan R
Skrev om Alpid AB

Alpid byggde vårt hus på Sandhamn och vi får nästan dagligen komplimanger över hur fint, smakfullt och välgjort huset är. Helproffsigt bolag som levererar kvalitet in i minsta detalj och håller tidplanen. Kan varmt rekommendera detta byggbolag Mvh/Johan

Kåre B
Skrev om Alpid AB

Tillbyggnad av sommarstuga 2016. Lite rörigt med felleveranser och olika fel. Emellertid, allt rättades till, bemötandet och slutresultatet var utmärkt, och inte en krona extra på sluträkningen.

Jonas F
Skrev om Alpid AB

Mycket bra! Ställer upp i alla lägen.

Anja H
Skrev om Alpid AB

Vi anlitade Alpid för att få ordning på våran uppfart till huset, vi fick ett utmärkt bemötande och ett mycket bra utfört arbete.

Haig D
Skrev om Alpid AB

Mycket bra bemötande. Lätt att föra en konstruktiv dialog på komplexa byggproblem. Alpid har för oss gjort invändiga ombyggnationer, markanläggning och nybyggnationer.

Peer Å
Skrev om Alpid AB

Vi anlitade Alpid för en omfattande utbyggnad och renovering av vårt hus. Alpid valdes på rekommendation av vänner. Vi är extremt nöjda från början till slut. Från en detaljerad offert, till slutresultatet som är så bra som man bara kunnat hoppas på. Det finns ett gediget kunnande, och en vilja att alltid vilja göra ett så bra jobb som möjligt, vilket är ovanligt i denna bransch.... Vi kan tryggt rekommendera Alpid till alla som går i tankar kring om/utbyggnad! Mvh Peer Åström

Olle K
Skrev om Alpid AB

Utmärkt bemötande. Gjort ombyggnad av en lägenhet med nya väggar och golv Nytt fritidshus.

Lars K
Skrev om Alpid AB

Uppdrag att bygga hiss och nytt entréparti till ny kund. Det har utförts med kvalitet för mig som beställare och för kunden

Vilhelm B
Skrev om Alpid AB

Alpid är en pålitlig och nogrann leverantör. Uppdragen de åtar sig löser de med bravur och bjuder på många goda råd längs vägen. Jag har aldrig blivit besviken och har anlitat dem under många år.