Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Stockholm Östermalm Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB

Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB

Nybrogatan 70, 114 41 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Alvén Skin ClinicEn komplett hudvårdssalong i trevliga lokaler på Östermalm.Jag tar hand om dig på bästa sätt och använder i behandling endast dom mest exklusiva produkter.Salongens specialitet är längre och djupgående behandlingar för föryngrande resultat.

Läs vad 4 kunder tycker om Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB

• Malin skrev om Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB
    VARNING! Gör inga fransar på detta ställe, ögonen kliar ngt så fruktansvärt och fransarna är extremt fula, dessutom har limmet lagt sig som en svart eyeliner. I vanliga fall tar det två timmar att göra nya fransar, på detta ställe endast 1,5 timme, oproffsigt. Dessutom är det en galen kvinna som jobbar där som puttade på mig, låste in mig i salongen då hon trodde att jag inte skulle betala. Jag hade bokat till ett pris men hon ville ha ett annat pris och blev mycket aggressiv. Fruktansvärd upplevelse och jag skakade av rädsla när jag var där. Läs mer
  • Matts P skrev om Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB
    Alltid lika trevligt att komma hit. Bra behandlingar för män. Läs mer
  • Sophie S skrev om Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB
    Jag gick dit för att göra en ögonfransförlängning och resultat var hemskt! Jag fick spinderögonfransar och allt ramlade dessutom av inom loppet av 3 dagar fastän jag blivit lovad att det skulle hålla i 3 veckor.
    Extremt otrevligt bemötande när jag ringde för att reklamera.
    Jag rekommenderar INGEN att gå dit! Läs mer
  • Annika D skrev om Alvén Skin Clinic & Spa Rooms AB
    Jag åkte dit för att prova manikyr eftersom jag bor i närheten. Det var så dålig att det enda jag kunde göra var att ta bort det när jag kom hem. Slarvig och ovårdad plats. Jag rekommenderar dig att gå på något av de andra salonger på Östermalm om du vill ha bra kvalitet. Jag har inte provat andra behandlingar men är glad jag aldrig behöver gå dit igen. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Kungsgatan 79, 11227, STOCKHOLM