Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Alviks Trafikskola

Alviks Trafikskola

Tranebergsvägen 48, 167 44 Bromma — Visa karta

Här på Alviks Trafikskola arbetar sju glada medarbetare som tillsammans strävar efter att ge varje elev en positiv och pedagogisk upplevelse med ökad trygghet som framtida förare. Vi utbildar i den lättkörda och omtyckta miljöbilen Toyota Auris samt Toyota Prius Hybrid för B-körkort med både manuell och automat växellåda. Vi erbjuder självklart alla teoriutbildningar såsom handledarutbildning och Riskettan och ger introduktionskurser samt teorilektioner.

Vill du korta ned tiden till körkortet? Välj vårt intensivkursalternativ! Du börjar med en testlektion och sedan gör du och vi en bedömning, vi föreslår en utbildningsplan och du känner efter om vi vill jobba ihop under en tid framöver.

Välkommen till oss!
Mån-Tor: 09:30-15:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Alviks Trafikskola

• 2019-05-13

Jones Hossam El-Din Mahmoued A skrev om Alviks Trafikskola
    Övningskörde med Hasse och klarade både teorin och uppkörning på första försök. Tydlig, rak och kärnfull feedback. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-05-13 Torbjörn N svarar Jones Hossam El-Din Mahmoued A
    Grattis till körkortet! Se nu till att köra försiktigt med din nyinköpta bil.
    Jones Hossam El-Din Mahmoued A gillar detta
  • 2019-05-08

LILJA B skrev om Alviks Trafikskola
    Tack Alvik Trafikskola för bra service med ett proffsigt bemötande från all personal. Ett extra stort tack till Lasse 🖤💛 för givande lektioner med många bra tips som jag kommer bära med mig framöver. Läs mer
  • 2019-04-05

Merveille A skrev om Alviks Trafikskola
    Trevlig personal med mycket tålamod. Hade aldrig kört bil innan jag skrev in mig på körskolan och sju månader senare tog jag körkort. Tryggt och köra upp via trafikskolan i en bil man kände till.
    Rekommenderas. Läs mer
    2019-04-09 Torbjörn N svarar Merveille A
    Grattis Merveille! Det var ett sant nöje att ha dig som elev.
  • 2019-03-26

Cristina J skrev om Alviks Trafikskola
    If you are a foreigner in Sweden and need to get your driver's license, please, do yourself a favor and pick Alvik Trafikskola! (the teachers speak English and are motivated + talented, which is very important if you want to take your license in Sweden)

I drove with Hasse, Tobe, Kenneth and once with Lasse during my lessons and I learned so much about traffic and safety. They are very experienced, patient, kind and everything an insecure student would want in a driving teacher. I was hopeless before but I passed my driving exam without any stress!

I drove the most with Hasse and I can't thank him enough for his amazing tips!

So, if you need a license, listen to me, and go to Alvik Trafiksola! (you won't regret it!)

Tack, tack, tack, tack again and again and again! :) Läs mer
    2019-03-27 Torbjörn N svarar Cristina J
    Grattis Cristina! Det var verkligen roligt och spännande att ha dig som elev. Se nu till att köra så mycket som möjligt nu i början.

• MALIN W

2019-03-13

MALIN W skrev om Alviks Trafikskola
    Jag tog ett gäng uppvärmningslektioner inför min uppkörning efter att ha kört privat under en längre tid. Jag hade Micke och Tobbe, och båda lyckades sätta precis lagom mycket press på mig för att klara av att justera det jag lärt in lite fel och finputsa på det viktigaste. Jag klarade sen uppkörningen på första försöket! Så glad och nöjd. Läs mer
    2019-04-09 Torbjörn N svarar MALIN W
    Grattis till körkortet Malin!
    // Tobbe & Micke
  • 2019-03-08

Hugo Uddströmer skrev om Alviks Trafikskola
    Alviks trafikskola har gjort ett strålande bra jobb, alla jag har varit i kontakt med har varit duktiga och hjälpsamma. Micke har på några få välplanerade och pedagogiska dubbellektioner fått upp mig på banan och jag har klarat mitt körkort på första försöket. Läs mer
    2019-03-11 Torbjörn N svarar Hugo Uddströmer
    Hej Hugo.

Vad kul att du är nöjd med utbildningen här på Alviks trafikskola. Se nu till att hinna med lite bilkörning mellan studerandet inför högskoleprovet.

Ha det fint!

• 2019-03-04

Sofia W skrev om Alviks Trafikskola
    Alviks Trafikskola är verkligen toppen! Jag var inte nöjd med en annan skola och därför vände jag mig hit. Alvik återkopplade snabbt och har överlag väldigt bra service. All personal som jag varit i kontakt med har varit glada och trevliga.

Jag körde med Micke och efter 3 knappa veckor hade jag tagit körkort, otroligt smidigt och man fick riktigt bra feedback. Hoppas att jag alltid kommer ha en mini-Micke sittandes på axeln för han har verkligen sett till att finslipa mig som bilförare.

Jag känner att lektionerna var tydliga, även om jag själv stressade iväg så fick jag alltid tydliga riktlinjer och bra ”att tänka på”s. Micke gav bra stöd, ingenting var oklart och han hade alltid olika infallsvinklar för att jag skulle förstå ett visst moment bättre.

Lektionerna var givande och det var alltid trevlig stämning. Kan varmt rekommendera Alviks Trafikskola.

Sofia Läs mer
    2019-03-11 Torbjörn N svarar Sofia W
    Hej Sofia.

Tack för ditt fin omdöme och vad glad jag blir att du känner dig nöjd hos oss. Kul att du hittade rätt och fick en undervisning som du är värd. Hoppas du har det bra och att körkortet utnyttjas väl. Ha det fint så ses vi i trafiken.

• Linda G

2019-02-22

Linda G skrev om Alviks Trafikskola
    Kenneths lugna och trevliga sätt under våra, ganska få, lektioner kompletterade min privata utbildning och jag klarade uppkörningen på första försöket. Jag har fått tydlig feedback, har haft roligt under lektionerna och jag uppskattar särskilt att skolan inte försökt få mig att köpa lektioner jag inte behöver.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-03-01 Torbjörn N svarar Linda G
    Grattis Linda, vad roligt att du klarade körkortet och att du är nöjd med oss.

Lycka till i fortsättningen.
    Kennet plus övrig personal
  • Maja P

2019-02-19

Maja P skrev om Alviks Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med Alvik Trafikskola. Jag körde främst med Micke men även några lektioner med Kenneth och båda är suveräna lärare. Micke är duktig på att förklara på olika sätt för att man ska förstå. Tack för hjälpen till körkort! Läs mer
    2019-03-11 Torbjörn N svarar Maja P
    Grattis till körkortet Maja.

Hoppas allt är bra och att körkortet kommer väl till hands nu när ni fått en till familjemedlem hemma.

Ha det så bra.

Mvh Micke
  • 2019-02-18

Inga S skrev om Alviks Trafikskola
    Väldigt bra bemötande och bra hjälp inför
    uppkörningen.
    Tog några dubbellektioner och Hasse var toppen Läs mer
    2019-03-04 Torbjörn N svarar Inga S
    Grattis Inga! Jag visste väl att du skulle fixa uppkörningen.

• Fredrik A

2019-01-30

Fredrik A skrev om Alviks Trafikskola
    Riktigt bra upplevelse från början till slut, klarade båda teorin med god marginal och körkortsprovet utan några problem alls, Tack Alviks trafiksskola!😊 Läs mer
    2019-01-30 Torbjörn N svarar Fredrik A
    Tack Fredrik. Det har varit kul att hjälpa både dig och din syster till era körkort. Ta hand om dig nu och hälsa hem så gott!
    Mvh Micke Alviks trafikskola
  • 2019-01-16

Adam S skrev om Alviks Trafikskola
    Jag blev väl bemött under hela utbildningen. Då jag inte behövde ett helt paket utan något mellanting, anpassade min lärare ett pris till just min utbildning. Min lärare sa också att han inte ville "lura" mig på pengar och boka in onödigt många lektioner utan bokade endast in så många som jag faktiskt behövde. Mycket bra upplevelse! Läs mer
    2019-01-16 Torbjörn N svarar Adam S
    Tack för omdömet Adam och grattis till körkortet. Inte alla som får så mycket beröm av inspektören.
    // Hassse
  • 2018-12-18

Hugo F skrev om Alviks Trafikskola
    Bra och mycket pedagogiska lärare som hjälpt mig på vägen mot körkortet. Tack Läs mer
    2018-12-19 Torbjörn N svarar Hugo F
    Grattis till körkortet Hugo och bra jobbat! Ha nu en fin jul i fjällen.
  • 2018-12-18

Caroline L skrev om Alviks Trafikskola
    Väldigt nöjd med körskolan! Körde mest med Micke som på ett lugnt och pedagogiskt sätt lärde mig allt jag behövde kunna. Gick även intro och riskettan där och alla som jobbar där är väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommenderar!! Läs mer
    2018-12-19 Torbjörn N svarar Caroline L
    Hej Caroline. Vad kul att du är nöjd med din utbildning här hos oss. Det har varit kul att hjälpa dig på vägen till ditt körkort. Hälsa mamma så gott!

Micke samt personalen
  • freja H

2018-12-14

freja H skrev om Alviks Trafikskola
    Jag tog en testlektion med Tobbe och körde sedan ett par lektioner med Hasse. Jag är supernöjd och skulle absolut rekommendera Alvik trafikskola! Jättebra lärare båda två. Läs mer
    2018-12-17 Torbjörn N svarar freja H
    Grattis och tack för rekommendationen.
    God Jul
    Hasse
  • 2018-11-19

Mirjam B skrev om Alviks Trafikskola
    Superbra och trevliga lärare som får en att förstå det man lär sig och på vilket sätt man utför det bäst. Läs mer
    2018-11-27 Torbjörn N svarar Mirjam B
    Grattis Mirjam, Bra jobbat! Hoppas din nya bil går bra.
    // Alviks trafikskola
  • 2018-11-18

Sara S skrev om Alviks Trafikskola
    Tog en lång paus i mitt försök att ta körkort och återvände till Alviks trafikskola. Är supernöjd med deras trevliga bemötande, kompetens och glada stämning på körskolan! Rekommenderas varmt till alla! Stort tack till Hasse för all hjälp och ditt engagemang! Keep up the good work! Läs mer
    2018-11-27 Torbjörn N svarar Sara S
    Grattis Sara! Kör nu försiktigt med nya bebisen.
  • 2018-11-13

Maya Å skrev om Alviks Trafikskola
    Så otroligt nöjd med Alviks Trafikskola! Kan verkligen rekommendera er till alla! Ett extra stort tack till Micke för ditt tålamod, ditt lugn och att du alltid varit så pedagogisk och trevlig! Du har varit en fantastisk körskollärare! Tack även till Hasse och Tobbe som även ni varit toppen!
    // Maya. Läs mer
    2018-12-20 Torbjörn N svarar Maya Å
    Hej Maya. Vad kul att du är nöjd med Alviks trafikskola. Hoppas du får köra mycket bil nu och att renoveringen hemma gått bra.
    Det har varit kul att undervisa dig och hoppas mannen hemma är nöjd efter att AIK fick sitt SM guld.
    Ha det så bra så hoppas jag vi ses.
    Hälsningar Micke
  • Madis T

2018-11-06

Madis T skrev om Alviks Trafikskola
    Took my driving license within 2 months with fantastic help from Hasse and Tobbe. The level of professionalism applied to my studies, the way they were supportive and had a clear plan for me made this process a pure pleasure. I did fail the first ''uppkörning'' but there is no one else to blame but myself :) I can with absolute security recommend this school to anyone thinking about doing their license. All i can add is a BIG THANK YOU to Tobbe and Hasse, keep up the great work, and good luck to anyone getting their license! Läs mer
    2018-11-07 Torbjörn N svarar Madis T
    Tack för din rekommendation Madis. Det är alltid lika trevligt att utbilda lättlärda elever.

// Hasse&Tobbe
  • 2018-10-28

Sofie W skrev om Alviks Trafikskola
    Jag körde med Hasse och Tobbe, super trevliga och bra på att lära ut båda två.
    Jag blev rekommenderad Alviks trafikskola av flera och skulle verkligen rekommendera den till andra.
    Jag tog 6 dubbel lektioner och det räckte för mig att ta körkort. Läs mer
    2018-10-29 Torbjörn N svarar Sofie W
    Grattis och tack för rekommendationen.
    // Hasse och Tobbe
  • 2018-10-17

Alva S skrev om Alviks Trafikskola
    Jag trodde aldrig jag skulle ta mitt körkort, kändes så långt bort. Efter 3 månaders körning med Hasse, så har jag nu mitt efterlängtade körkort! Hasse är pedagogisk och hjälpte mig att tro på mig själv. Så tack Hasse för att du stod ut med mig under denna tiden! :D Läs mer
    2018-10-29 Torbjörn N svarar Alva S
    Du ska vara stolt Alva. Det är inte många elever som får beröm för sin körning av förarprövaren. Grattis!
  • Moa L

2018-10-02

Moa L skrev om Alviks Trafikskola
    Kingen Kenneth har med en ängels tålamod väglett mig ur en djup osäkerhet till att idag stå (eller köra) stadigt med körkort i hand. Tack för den helt ovärderliga hjälpen! Rekommenderar er till alla! Läs mer
    2018-10-12 Torbjörn N svarar Moa L
    Grattis igen Moa!
    Hoppas du kör när du får tillfälle så du behåller din snygga körning.
    Trevligt att ha dig som elev och lycka till med utbildningen.
    (Tack för kortet också)

Hälsningar
    Kenneth + de andra på trafikskolan
  • Linus L

2018-09-25

Linus L skrev om Alviks Trafikskola
    Skriver denna recension av en anledning. Kom in förtvivlad till körskolan efter kuggat två gånger. Tobbe lovade mig mitt körkort om jag gjorde som han sa. Jag gav det en chans och fick idag mitt körkort. Tobbe är en väldigt sträng lärare men otrolig kunnig och ger dig dessa små detaljer som är ett måste för få sitt Körkort. Fick körkortet efter ungefär 2-3 veckor efter tiden med denna körskola. Rekommenderar alltså, alviks trafikskola och speciellt Tobbe.

//Linus L Läs mer
    2018-09-26 Torbjörn N svarar Linus L
    Tack Linus för att du lyssnade på mig. Då var det lättare att fixa det tillsammans och jag sa ju att det skulle gå bra.
    Ut och kör mycket nu så att den fina körningen håller i sig.

Grattis än en gång
    //Tobbe
  • lulu v

2018-09-25

lulu v skrev om Alviks Trafikskola
    Världens bästa trafikskola! Jag har övningskört med Hasse, Micke och Kenneth som alla tre har vart fantastiska! Jag hade inte övningskört på flera år och lyckades med deras hjälp ta mitt körkort på några veckor. Då har man verkligen utnyttjat tiden väl och klämt in så mycket man kan i varje lektion. Och då var jag en krånglig elev som tyckte att vissa delar var läskiga.

Om man vill hamna rätt direkt så tycker jag att man ska köra med Alviks trafikskola, guld värt! Läs mer
    2018-10-12 Torbjörn N svarar lulu v
    Hej Lulu, grattis till körkortet.
    Kör nu mycket så du behåller din fina körning.
    Och så krånglig var du faktiskt inte.

//Alviks trafikskola
  • 2018-09-18

Tobias A skrev om Alviks Trafikskola
    Jättebra trafikskola! från att jag tog min första körlektion tills det att jag fick mitt körkort i handen tog det 3 veckor på dagen. Läs mer
    2018-09-19 Torbjörn N svarar Tobias A
    Hej Tobias och kul att du är nöjd med Alviks trafikskola. Det har varit kul att hjälpa dig på vägen med ditt körkort och hoppas du kommer ha stor nytta av det nu. Kul med Liverpool seger i går också. Vi får hålla tummarna att ni tar hem CL i år.

Ha det så bra så ses vi!

• 2018-08-23

Ludmila M skrev om Alviks Trafikskola
    Det gäller en bilkörning kurs på Ålviks Trafikskola som jag tagit i 2018. De alla på skolan var jätte hjälpsamma och trevliga! Alltid tillmötesgående med min komplicerate tidsschema!
    Trevliga och roliga instruktörer!
    Många Tackar!!!! Läs mer
    2018-09-19 Torbjörn N svarar Ludmila M
    Tack Ludmila, hoppas du hinner köra mycket nu innan du flyttar.
  • Karin A

2018-08-17

Karin A skrev om Alviks Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola som jag varmt rekommenderar. Proffsig och stöttande lärare. Tack för allt Hasse! Läs mer
    2018-09-19 Torbjörn N svarar Karin A
    Tack för omdömet Karin!
  • 2018-08-15

Alvik100 G skrev om Alviks Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Jag har provat flera som jag inte varit nöjd med, men med Alvik trafikskola klarade jag körkortet. Trevliga, trygga och pedagogiska. Läs mer
    2018-09-19 Torbjörn N svarar Alvik100 G
    Hej.

Vad kul att du är så pass nöjd med trafikskolan. Hoppas du kör en hel del bil nu =)

Alviks trafikskola
  • 2018-07-14

Emmie G skrev om Alviks Trafikskola
    Jag hade några körlektioner med körskolan och kombinerade med att träna hemma. Fick körkortet på 5 månader, stort tack till min körlärare Hasse som hjälpte mig. Jag skulle verkligen rekommendera alviks trafikskola! :) Läs mer
    2018-09-19 Torbjörn N svarar Emmie G
    Tack för omdömet Emmie! Kan tänka mig att det går snabbare att ta sig till jobbet nu.
  • 2018-07-12

Johanna B skrev om Alviks Trafikskola
    Jag övningskörde med Alviks trafikskola och jag tyckte dom var jätte duktiga och lugna som lärare. Detta gjorde så att man kände sig trygg när man körde och men den tryggheten så var man beredd sen vid uppkörningen. Läs mer
    2018-07-12 Torbjörn N svarar Johanna B
    Grattis Johanna! Se till att du kör mycket nu.
  • 2018-07-10

Betty skrev om Alviks Trafikskola
    Tack vare Alviks Trafikskola kunde jag skaffa körkort inom loppet av en månad. De är alla väldigt trevliga, effektiva och fastän de har smockat schema så ansträngde de sig alltid för att få in lektioner åt en. Hela processen med körkort (som annars kan kännas lite stressig och läskig) blev mycket rolig och lärorik! Kan även rekommendera att gå både Riskettan samt "garagelektionen" så klarar man både teoriprovet och uppkörningen galant. Jag körde för det mesta med Micke som är en mycket skicklig förare och lärare ;-) Läs mer
    2018-08-23 Torbjörn N svarar Betty
    Hej Betty och tack för ditt fina omdöme. Hoppas att du har kört en hel del bil nu och att jobbet rullar på. Ha en fin höst.

Vänliga hälsningar

• 2018-07-02

Lisa W skrev om Alviks Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera alviks trafikskola! En proffsig och bra trafikskola som hade allt jag sökte. Gjorde även riskettan där med Kenneth, mycket bra! Hade Micke som lärare, riktigt bra, pedagogisk och lugn i alla situationer. Smidigt med bokningar och allt därtill. Från att ha varit livrädd för allt som har med körkort att göra tog jag mitt körkort på 2,5 månad, tack Micke och alla på alviks trafikskola för detta! Läs mer
    2018-07-05 Torbjörn N svarar Lisa W
    Hej Lisa.
    Vad roligt att du är nöjd med oss på trafikskolan och att du känner allt gått smidigt. Det har varit kul att lära känna dig och jag hoppas du passar på att köra en massa bil nu. Ha en fin sommar så ses vi ute i trafiken =)

• Hanna M

2018-06-21

Hanna M skrev om Alviks Trafikskola
    Jag är supernöjd med Alviks Trafikskola! Fick all stöd och push jag behövde för att ha de bästa förutsättningar vid uppkörningen. Har inget annat än positiva saker att säga om trafikskolan och dess lärare. Jag körde med Micke och är supernöjd med det, han tillsammans med sina arbetskamrater är grymt duktiga pedagoger som ser till att man känner sig trygg och bekväm bakom ratten! Rekommenderar trafikskolan starkt:) Läs mer
    2018-07-05 Torbjörn N svarar Hanna M
    Hej Hanna!

Tack för dina fina kommentarer och kul att du kör mycket bil. Roligt även att du nu jobbar hos oss och hoppas du trivs bra här.

Mvh Micke
  • Joakim F

2018-06-13

Joakim F skrev om Alviks Trafikskola
    Är väldigt nöjd med Alviks trafikskola. Duktiga instruktörer som är pedagogiska. Hjälper en med de moment som jag hade svårt med! Läs mer
    2018-07-05 Torbjörn N svarar Joakim F
    Tjenare Joakim. Vad kul att du r nöjd med oss på Aviks trafikskola. Hoppas du kör mycket bil och att det går bra med er nya familjemedlem =)

Ha det så bra!
  • 2018-06-07

Nairi B skrev om Alviks Trafikskola
    Finns inget annat än goda ord att säga om Alviks trafikskola! Hjälpsam feedback genom hela utbildningen, samt trevlig och kompetent personal. Jag gick från att vara en osäker nybörjare till att ha körkortet i handen på första försöket. Ett extra tack till Malin som peppade mig under slutspurten innan uppkörningen. Utbildningstiden har varit en upplevelse för livet! Läs mer
  • 2018-06-01

M skrev om Alviks Trafikskola
    Kom från Luleå, hörde rykte om Alviks trafikskola att de var så duktiga. Tog intensivkurs på 2 veckor. Alla lärare var så proffesionella. Efter 10 dagar klarade jag teorin, dagen efter klarade jag första uppkörningen!!!!! På Transportstyrelsen efter uppkörningen sa de: Hälsa din körskolelärare "Bra jobbat" Hade inte haft körkortet idag utan ALVIK- Tack ska ni ha! Kramar till er! Läs mer
    2018-06-21 Torbjörn N svarar M
    Tack Mia! Det gjorde du bra som klarade allt på första försöket. Får komma upp till Luleå och åka med dig till sommaren.

Kram Tobbe
  • 2018-05-24

Lisa M skrev om Alviks Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Alviks Trafikskola och den service jag fått där. Så personliga, hjälpsamma, förstående och flexibla! Jag körde automat med flera av körskolelärarna och kände mig trygg med alla. Fick bra handledning under hela perioden. Läs mer
    2018-06-07 Torbjörn N svarar Lisa M
    Hej Lisa. Vad kul att du är nöjd med oss på Alviks trafikskola. Det har varit kul att få hjälpa dig skaffa ditt körkort och hoppas du kör en massa bil nu. Ha nu en fin sommar så ses vi ute i trafiken.

Vänliga hälsningar

• 2018-05-02

Joel L skrev om Alviks Trafikskola
    Jag fick all hjälp och allt stöd jag behövde för att nå körkortet. Super personal, trevlig och skön stämning på körskolan samt i bilen, men också väldigt tydliga och klara instruktioner på vad som krävs för att nå fram till körkortet. Rekommenderar starkt att välja Alviks Trafikskola!!! Läs mer
    2018-05-03 Torbjörn N svarar Joel L
    Tack Joel. Se nu till att brorsan börjar med körkortet också. Han behöver det!
    //Tobbe med personal
  • 2018-05-02

Ebba L skrev om Alviks Trafikskola
    Rekommenderar verkligen Alviks Trafikskola!
    Jag körde med Hasse och är otroligt glad att jag fick en så bra lärare. Han fick mig att känna mig lugn och trygg i alla situationer. Verkligen rätt person för detta jobb!
    Tog körkortet på första försöket och det är tack vare denna superskola!
    Stort tack även till Carro i repan som alltid var så go och stöttande både innan och efter lektionerna.
    Tack och kram till er! Läs mer
    2018-05-15 Torbjörn N svarar Ebba L
    Tack för rekommendationen Ebba!
    Det var verkligen kul att ha dig som elev. Se nu till att köra mycket nu i sommar.
  • M .

2018-04-23

M . skrev om Alviks Trafikskola
    En väldigt bra körskola jämfört med många andra jag kört på tidigare. Fixade körkortet på mindre än en månad!
    Stort tack till Hasse för din förmåga att känna in en som person samt vara lugn och komma med pepp och andra bra körtips. Utan dig hade det inte blivit något körkort och jag hade troligen gett upp som så många gånger innan. Läs mer
    2018-04-25 Torbjörn N svarar M .
    Tack Madeleine, det det var ett sant nöje att ha dig som elev. Både trevlig och duktig
    M . gillar detta
  • M .

2018-04-23

M . skrev om Alviks Trafikskola
  • Molly W

2018-04-18

Molly W skrev om Alviks Trafikskola
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Alviks trafikskola!! Alltid ett trevligt bemötande av all personal, och speciellt Kenneth som gjorde vägen till körkortet rolig och lärorik! Läs mer
    2018-04-19 Torbjörn N svarar Molly W
    Hej Molly, grattis till ditt körkort!

Tack själv, det har varit roligt att lära dig köra då du varit engagerade och haft viljan att lära dig kör bil på riktigt.
    Kör nu förståndigt så ses vi ute på vägarna.

Lycka till önskar
    Kenneth plus övrig personal
  • 2018-04-16

Emma E skrev om Alviks Trafikskola
    Väldigt nöjd med valet av trafikskola. Hade läst en del omdömen innan och kan bara instämma med de flesta andra. Fick utmärkt hjälp med ett bra upplägg för att kunna nå mitt mål. Kan verkligen rekommendera andra som vill ta körkort att välja Alviks trafikskola! Läs mer
    2018-04-17 Torbjörn N svarar Emma E
    Tack för omdömet och grattis till körkortet. se till att köra mycket nu i sommar.
  • Ellen

2018-04-13

Ellen skrev om Alviks Trafikskola
    Fantastisk trafikskola med pedagogiska lärare och mycket bra tester i teori. Jag körde med Hasse och Kenneth, vi hade det alltid kul i bilen. Blev gravid och målet var att få körkortet innan bebisen kom, och idag fick jag körkortet med 13 dagar kvar till beräknad förlossning. 😁 Tack för allt! Läs mer
    2018-04-17 Torbjörn N svarar Ellen
    Grattis till körkortet kör förståndigt med tanke på bebisen.
    // Hasse & Kenneth
  • 2018-04-13

Alva J skrev om Alviks Trafikskola
    Jättebra trafikskola som levde upp till mina förväntningar! Jättebra service och kunniga instruktörer. Körskolelärarna var även mycket pedagogiska Läs mer
  • Sabina W

2018-04-11

Sabina W skrev om Alviks Trafikskola
    Superbra trafikskolan med trevliga och kunnig personal! Flexibla med tider och betalningen om man är ute i god tid. Körde bara dubbellektioner på körskolan, mellan 2-3 gånger i veckan under ca 6 veckor! Kuggade första uppkörningen men andra gick galant :) så tacksam över att jag körde på Alviks trafikskola! Läs mer
  • Eric A

2018-04-04

Eric A skrev om Alviks Trafikskola
    Bra och seriös trafikskola. Man får det man betalar för. Här snackar vi kvalité!
    Jag körde med Micke som var proffsig och en jäkligt trevlig prick! En stor eloge till honom!
    Jag hade aldrig problem att hitta tider som passade och dom var mycket flexibla.
    Denna skola är värd en omväg!!! Läs mer
    2018-04-04 Torbjörn N svarar Eric A
    Vad kul Eric att du är så pass nöjd. Det har varit kul att hjälpa dig på vägen till ditt körkort och hoppas du kör mycket bil här framöver. Ha det så bra Eric så ses vi ute i trafiken.

• 2018-03-12

Sandra L skrev om Alviks Trafikskola
    Jag blev otroligt bra bemött från Alviks Trafikskola från första provlektionen, då vi efter lektionen la upp en plan hur jag skulle ta mitt efterlängtade körkort. Jag körde med körskolläraren Malin som jag varit väldigt nöjd med. Malin är extremt tydlig, pedagogisk och bra på att peppa när man har en svacka. Utan Malin hade jag aldrig fixat det! Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Alviks Trafikskola till er som vill ta körkort. /Sandra Läs mer
    2018-04-11 Torbjörn N svarar Sandra L
    Tack Sandra!
    Hoppas det går bra försiggår i trafiken 😊 / Malin
  • 2018-03-09

Amanda I skrev om Alviks Trafikskola
    Jag är jättenöjd med Alviks Trafikskola och rekommenderar den starkt! Jag har kört med både Lasse och Hasse och klarade mig på första försöket på båda proven! Läs mer
    2018-03-14 Torbjörn N svarar Amanda I
    Grattis Amanda! Vi visste hela tiden att du skulle klara dig på första försöket för du körde så bra.
    // Hasse & Lasse
  • 2018-03-08

Nicholas L skrev om Alviks Trafikskola
    Vänligt bemötande. Fick veta exakt vad det var som var problem med min körning, och fick jobba med det på effektivt sätt tills det rättades. Är mycket nöjd Läs mer
    2018-03-14 Torbjörn N svarar Nicholas L
    Tack för omdömet Nichola och grattis till körkortet.
    // Tobbbe

Tranebergsvägen 48, 167 44 Bromma