Älvis Städ AB

Älvis Städ AB

www.alvisstad.se
  • BadgeFourYears
4.3

Älvis Städ är ett familjeföretag som utför städtjänster åt privatpersoner, företag och fastighetsägare. Älvis Städ utför tjänster i hela Västerbotten och har sedan 2016 vuxit till att bli ett populärt val för bl.a. bokning av professionell flyttstädning och hemstädning. Städbolaget erbjuder ett stort antal tjänster och har...

409 omdömen om Älvis Städ AB

Sedan starten hos Reco 2018

Thomas R
Skrev om Älvis Städ AB

Företaget håller vad man lovar och utför städningen på ett mycket bra sätt. Lyhörd och flexibilitet är exempel på företagets styrkor

Cecilia G
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande, trots påskledighet och väl utfört jobb.

Mohamed A
Skrev om Älvis Städ AB

helt ok men det kan vara lite battre

Pedher J
Skrev om Älvis Städ AB

Bra bemötande och snabba i att tömma boende. Dessutom mycket hjälpsamma i att packa och skicka saker som skulle sparas. Tack!

Sofi A
Skrev om Älvis Städ AB

Städtjänster. Tyvärr kan jobbet vara av väldigt varierande kvalité

Julia E
Skrev om Älvis Städ AB

Trevligt bemötande och kunnig personal. Enda anmärkningen jag har på städningen var i badrummet där det låg lite smuts kvar utanför duschen. Annars fint gjort och skulle absolut anlita igen!

Erik J
Skrev om Älvis Städ AB

Jag blev bra bemött både när vi beställde städning och när vi avslutade vårt samarbete i förtid beroende på personliga orsaker. Älvis personal är trevliga och hjälpsamma och lyhörda för våra önskemål. Vi kan rekommendera Älvis städ för hemstädning.

Maine L
Skrev om Älvis Städ AB

Älvis Städ har städat mitt hus och även putsat fönstren vår och sommar i 7 år. De gör ett utmärkt arbete och jag blir alltid trevligt bemött av både ledning och städare. Alla mina förväntningar uppnås. Skulle det vara nån speciell önskan jag har, tex ändra städdag, görs allt för att tillmötesgå mina önskningar, lyckas också i de allra flesta fall

Camilla S
Skrev om Älvis Städ AB

Har anlitat dem flera gånger och alltid blivit jättenöjd! Hemstädet fungerar fantastiskt! Alltid hjälpsamma och tillmötesgående om tid eller annat inte passar.

Sören S
Skrev om Älvis Städ AB

Bra att ha och göra med, allt utfördes till belåtenhet. Rekommenderas!

Secil E
Skrev om Älvis Städ AB

Ganska bra men kan förbättras. Trevlig personel.

Stefan S
Skrev om Älvis Städ AB

Tog dubbelt så lång tid som när vi gör det själv

Björn H
Skrev om Älvis Städ AB

Inte bra. Dålig kvalitet på städningen…

Niklas H
Skrev om Älvis Städ AB

Den första som var hit, han ger jag inte mycket för. Slarv. När ni sen kom och gjorde om det han "missat" blev det bra, mycket bra. Dom ska ha all heder. Företaget tog sitt ansvar men dom ger inte korrekt information på hemsidan om vad som innefattas.

Gina H
Skrev om Älvis Städ AB

Bra kundbemötande och bra städning.

Conny F
Skrev om Älvis Städ AB

Älvis Städ gör ett väldigt bra jobb. Det är härligt att komma hem till en städad lägenhet. De kan sina saker. Särskilt nöjd med badrumsstädningen är jag.

Malin Å
Skrev om Älvis Städ AB

Är alltid lika nöjd med både bemötande och resultat. Anlitar Älvis både för privat hemstäd samt för rekond av företagsbilar. Jag kan varmt rekommendera dem!

Majken K
Skrev om Älvis Städ AB

Hej, jag är helnöjd mdd städningen,. Snabbt gick det och rent blev det!

Victoria S
Skrev om Älvis Städ AB

Trevlig personal som städar igenom allt ordentligt. Gör det lilla extra som man själv missar i vardagen. Missar någon grej här och där men överlag jättebra upplevelse av Älvis Städ

Åsa C
Skrev om Älvis Städ AB

Pålitlig och dyker upp enligt avtal. Städkvaliteten på löpande städning varierar något, med i huvudsak bra. Provtillfället höll lysande kvalitet.

Stig L
Skrev om Älvis Städ AB

Hade beställt en flyttstädning och det blev lite missförstånd mellan oss,personen på kontoret löste problemet på ett smidigt sätt så jag är jättenöjd,städningen gjordes på ett proffsigt sätt,så 10 poäng av 10 möjliga. Sigge//

Magnhild S
Skrev om Älvis Städ AB

Tjänst: flyttstäd lägenhet. Lätt att få kontakt och komma överens om dag. Utmärkt utförd städning till rimlig kostnad

Gunilla S
Skrev om Älvis Städ AB

Proffsiga, lyhörda och återkom i princip direkt när ett fel upptäckte. Mycket bra!

Karin S
Skrev om Älvis Städ AB

Alltid tjästvilliga och trevliga! Nöjd med det regelbundna goda resultatet.

Anne-Marie G
Skrev om Älvis Städ AB

Dom gör ett bra jobb och är väldigt trevliga.

Liselott W
Skrev om Älvis Städ AB

Snabbt att boka, rent och fint och prsvärt.

Peter N
Skrev om Älvis Städ AB

Andra gången nu och börjar lära varandra bättre. Proffsigt utförande.

Elvira N

Bara nöjd! Trevligt bemötande, lägenheten som ny efter flyttstäd. 👌🏻

Gunilla K
Skrev om Älvis Städ AB

Trevlig personal på kontoret samt mycket bra utfört jobb.

Helene S
Skrev om Älvis Städ AB

Bra städat och trevlig personal. Lätt att kontakta för frågor jag hade och bra mail med frågor inför städet.

Gun W
Skrev om Älvis Städ AB

Köpte tömning och avflyttningsstädning. Tillmötesgående och flexibelt bemötande vilket var viktigt då vi som uppdragsgivare befann oss långt ifrån.

Jonas L
Skrev om Älvis Städ AB

Trevligt bemötande, bra resultat.

Emilia W
Skrev om Älvis Städ AB

Otroligt bra bemötande! Väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Bra utförd flyttstädning!

Karl Martin A
Skrev om Älvis Städ AB

Mycket nöjd, väldigt hjälpsamma och lyhörda!

Gun I
Skrev om Älvis Städ AB

Gäller flyttstäd, Kan inte uttala mig om själva städningen då det var köparen som granskade den. All kontakt med Älvis i övrigt, beställning, lämning av nycklar mm fungerade mycket bra.

Hannes A
Skrev om Älvis Städ AB

Bra utfört arbete och smidig process med nyckel avlämning/upphämtning.

Eva R
Skrev om Älvis Städ AB

STOR BESVIKELSE GOLVET I KÖKET VAR INTE TORKAT SKRÄP I KÄLLAREN M.M HADE TAGIT BORT BADKARSKANTEN INTE STÄDAT DÄR UNDER GJORDE MIG BESVÄR ATT GÖRA SOM NI SKREV I REGLERNA LUKTADE INTE ENS NYSTÄDAT VERKAR SOM BARA FÖNSTREN VAR RENA SKRÄP KVAR PÅ FÖNSTERBRÄDORNA VAR INTE VÄRT 8000

Lars H
Skrev om Älvis Städ AB

Bra kundbemötande, mån om att göra oss nöjda.

Ingvar N
Skrev om Älvis Städ AB

Smidigt och trevligt bemötande. Väldigt välstädat inför flytten. Inte en enda grej att anmärka på. Ugnen såg ut som den var ny trots att den hade ett par år på nacken. Kan verkligen rekommendera Älvis.

Marjatta J
Skrev om Älvis Städ AB

Svårt att beskriva eftersom jag inte haft personlig kontakt med städet. Allt fixades utan min medverkan. . Marjatta

Melinda J
Skrev om Älvis Städ AB

Väldigt nöjda. De städade till och med frysen trots att vi glömt frosta av den.

Mats Christer D
Skrev om Älvis Städ AB

Ena killen var lite svag i armarna

Fanny L

Hej! Vi är nöjda med städningen. Tack

Eva-Lena H
Skrev om Älvis Städ AB

Älvis städ har gjort ett bra jobb med undantag för städningen i badrummet. Där det inte var städat under kommoden, inte torkat ordentligt runt toastolen eller spolat rent i golvbrunnen. I övrigt var städningen bra utan anmärkning.

Ibrahim A

. Saknade bättre kommunikation annars Helt ok

Ove B
Skrev om Älvis Städ AB

Helt nöjd med Älvis Städ, från början till slut.

Åsa C
Skrev om Älvis Städ AB

Funkar bra, kommer enligt överenskommelse och städar bra. Anlitar för veckostäd varannan vecka.

David S
Skrev om Älvis Städ AB

Toppen service och resultat utan anmärkning! Särskilt nöjd med fönsterputsningen!

Ulla-Britt E
Skrev om Älvis Städ AB

Hej! Det var flyttstädning av mitt mammas hus Ulla -Britt Edström. Vi är nöjd med erat jobb.Mvh/Chatrine 😀

Vera H
Skrev om Älvis Städ AB

Trevligt bemötande, bra utförd städning. Kommer att anlita Älvis städ mera.