Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Älvsjö Älvsjö Trafikskola

Älvsjö Trafikskola

Herr Stensv. 2, 125 30 Älvsjö — Visa karta

På Älvsjö Trafikskola erbjuder vi en säker och effektiv körkortsutbildning med trevliga och mycket erfarna lärare. Vi har utbildning för antingen manuell eller automatväxlad bil, tungt släp, utökad B-behörighet, BE-behörighet, handledarutbildning, Riskutbildning del 1 (Riskettan) samt individuellt anpassade intensivpaket för dig som önskar en snabbare väg till körkortet. Varmt välkomna!
Roslagsgatan 4, 11355, STOCKHOLM
Dahlbergs Bilskola
Marie:
Min upplevelse har varit jättebra! Jag kan verkligen rekommendera Dahlbergs bilskola. Stort tack till Erik som hjälpte mig hela vägen fram t...

Trafikskolor nära Älvsjö Trafikskola:

Nybohovsbacken 18, STOCKHOLM
Välkomna till Körkortshuset Liljeholmen som med rimliga priser och hög kvalitet ... Läs mer ›
Rebecka N:
Bra diskussion kring riskbeteende

Ringvägen 89, STOCKHOLM
Målsättningen på Ringens Bilskola är att vara Sveriges bästa körskola. Duktiga i... Läs mer ›
Victoria H:
Omtänksamma och hjälpsamma beskriver hela personalen. Jag hade Ivan som körlärare och han var lugn och trygg samt pedagogisk och såg direkt ...

Sofielundsvägen 12-14, ENSKEDEDALEN
På Dalens Trafikskola i Stockholm erbjuds MC-kort, personbil samt moped utbildni... Läs mer ›
Carl R:
Mycket proffesionell trafikskola. Tydlig planering av lektioner och uppföljning av genomförda lektioner. Tack Angelica

Olaus Magnusväg 8, Johanneshov
Hos Gullmarsplans Trafikskola får du precis den hjälp du behöver, kompetent och ... Läs mer ›
Kamil H:
Bler superbra bemött på den här Trafikskolan. Väldigt proffsiga lärare!

Läs vad 31 kunder tycker om Älvsjö Trafikskola

• Marie N
    Marie N skrev om Älvsjö Trafikskola
    En toppen körskola. Är så glad att jag hittade hit. Har fått professionell och trevlig hjälp från dag ett. Personalen är väldigt kunniga och pedagogiska.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Älvsjö Trafikskola
    De som arbetar på Älvsjö Trafikskola tog emot mig med öppna armar när jag vände mig dit första gången i jakt på körlektioner. Jag fick hjälp med inbokning av så många körlektioner jag ville ha och körschemat passade perfekt med mitt jobb och övriga aktiviteter. Jag köpte också teoriprov så att teorin var i fas med körningen. Jag kände mig trygg hos Älvsjö Trafikskola. Blev väl omhändertagen och bemött med positiv utstrålning varje gång. Jag är väldigt nöjd med min tid där!
  • Asta W
    Asta W skrev om Älvsjö Trafikskola
    Underbara körlärare allihopa - tillmötesgående, flexibla, uppmuntrande och bara helt enkelt fantastiska! Riskettan var otroligt givande och med skön stämning hela tiden. Kan verkligen rekommendera Älvsjö Trafikskola! Det är verkligen värt att åka en bit om man inte bor nära!!
    2016-08-25 Älvsjö Trafikskola svarar Asta W
    Tack snälla Asta!
    Hoppas att du får köra mycket nu!
    Du måste komma in och hälsa på och visa ditt körkort :)
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om Älvsjö Trafikskola
    Bästa körskolan! De har peppat mig till tusen, anpassat lektionerna efter mina behov och till och med kommit in på sin semester för att ge mig extralektioner! Klarade både teorin och uppkörningen på första försöket!
    2016-08-24 Älvsjö Trafikskola svarar Jeanette G
    Stort grattis igen Jeanette!
    Välkommen in på fika närs som helst du har tid :)
  • Axel E
    Axel E skrev om Älvsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan! När man väl skulle köra upp och skriva testet så kände man sig tillräckligt redo! Var inte så nervös över att få underkänt i någon av testen. Tack Älvsjö trafikskola!
    2016-06-20 Älvsjö Trafikskola svarar Axel E
    Tack Axel! Stort grattis igen till körkortet, bra jobbat!
  • Paulina I
    Paulina I skrev om Älvsjö Trafikskola
    Professionell körutbildning och underbar personal. Rekommenderas varmt!
    2016-06-13 Älvsjö Trafikskola svarar Paulina I
    Tack Paulina! Och stort grattis igen till körkortet!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Älvsjö Trafikskola
    Älvsjö Trafikskola har varit fantastiska. Jag har lärt mig väldigt mycket med hjälp av pedagogiska lärare och bra bilar. Jag är väldigt nöjd med min tid på trafikskolan och fick all den hjälp som jag någonsin bad om. Dessutom älskade jag att alla var så vänliga och man kunde stå och småprata med alla. Helt underbart!
    2016-04-20 Älvsjö Trafikskola svarar Daniel K
    Stort grattis igen till körkortet Daniel och tack för de fina orden!
    Du kan alltid komma in på kaffe och småprat när du vill :)
  • Adam M
    Adam M skrev om Älvsjö Trafikskola
    Seriös skola med kompetenta och trevliga lärare.
    Är flexibla och måna om att hitta ett upplägg som passar dig.
    Bra stämning på skolan. Roffe håller alltid kaffet varmt.
    2016-04-18 Älvsjö Trafikskola svarar Adam M
    Tack Adam för det fina omdömet, lycka till med den kommande bebisen och kom gärna förbi och hälsa på :)
  • Karla A
    Karla A skrev om Älvsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan man kan tänka sig är Älvsjö Trafikskola .
    Trafiklärarna får högsta betyg i allt och även om jag gett upp så peppade dom tills jag fixade körkortet.
    Kan starkt rekommendera älvsjö trafikskola
    2016-04-14 Älvsjö Trafikskola svarar Karla A
    Hej Karla!
    Tack för det fina omdömet och stort grattis igen till körkortet!
    Du vet vart vi finns om du har lust att kika förbi =)
  • Maja K
    Maja K skrev om Älvsjö Trafikskola
    Bästa trafikskolan som finns, sånt stort stöd och så mycket hjälp man får från alla där. Har inget negativt att säga om dom <3
    2016-03-15 Älvsjö Trafikskola svarar Maja K
    Tack fina Maja!
    Stort grattis igen till körkortet, kom snart in och säg hej :)
  • Fabian D
    Fabian D skrev om Älvsjö Trafikskola
    Bra pedagogiska lugna lärare. Trevliga anställda och mysigt kontor.
    2016-03-14 Älvsjö Trafikskola svarar Fabian D
    Stort grattis igen till körkortet Fabian!
    Vi ses kanske på vägarna i framtiden :)
  • Ivana P
    Ivana P skrev om Älvsjö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola med kunniga och proffsiga trafiklärare. Rekommenderar varmt trafikskolan!
    2016-02-29 Älvsjö Trafikskola svarar Ivana P
    Tack Ivana,
    Stort grattis igen till körkortet!
    Kör mycket och lugnt så ses vi kanske på vägarna :)
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Älvsjö Trafikskola
    Hej allesammans

Om ni vill satsa på att ta körkort snabbt så är Älvsjötrafikskola den absoluta BÄSTA skolan och har dem BÄSTA lärarna.. Min lärare hette Jessica och hon är väldigt bra för att hon berättar exakt vad dina svaga sidor är men även dina bästa sidor, hon kommer gör dig till en superdriver.

REKOMENDERAR STARKT!!!!
    2016-02-10 Älvsjö Trafikskola svarar Nadia A
    Tack snälla Nadia för det omdömet och stort grattis igen till körkortet!
    Kom in så att vi får ta en bild på dig :)
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Älvsjö Trafikskola
    Kan starkt rekommendera Älvsjö trafikskola! Engagerad och kunnig personal. Klarade både teoriprov och uppkörning på första försöket.
    2016-02-01 Älvsjö Trafikskola svarar Pontus E
    Stort grattis igen till körkortet Pontus och bra jobbat!
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Älvsjö Trafikskola
    Jättebra lärare! Lugna och professionella, måna om att jag som elev ska klara alla moment inför uppkörning.
    2016-01-26 Älvsjö Trafikskola svarar Alexandra R
    Stort grattis igen till körkortet Alexandra!
    Lycka till med bebis, kom gärna in och visa upp den lilla sen :)
  • Jesper T
    Jesper T skrev om Älvsjö Trafikskola
    Tycker att dem på Älvsjö har varit till mycket hjälp och väldigt stor fokus och inriktning på eleverna. Man får svar på frågor och funderingar väldigt fort, för en elev som blir bemött på detta sätt som där kan jag varmt rekommendera, de har alltid ett leende på läpparna och ett glatt humör. Så med allt jag ville säga är att dem är sjukt duktiga på det de gör och måste uppleva det för att förstå.

MVH jeppe
    2016-01-07 Älvsjö Trafikskola svarar Jesper T
    Hej Jeppe,
    Stort grattis igen till körkortet, hoppas du har hunnit med att köra mycket :)
    Tack för de fina orden!
  • Eva B
    Eva B skrev om Älvsjö Trafikskola
    Trevliga och kompetenta personal. Bra utbildningar (riskettan) samt fina bilar.
    2015-12-21 Älvsjö Trafikskola svarar Eva B
    Stort grattis igen till körkortet Eva, vi är glada över att du känner dig nöjd med din utbildning hos oss!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Älvsjö Trafikskola
    Härlig personal och fina bilar.
    2015-12-21 Älvsjö Trafikskola svarar Jonas B
    Tack Jonas, stort grattis igen till körkortet.
    Bra jobbat!
  • Sonia K
    Sonia K skrev om Älvsjö Trafikskola
    Hej !
    Tycker att Älvsjö trafikskola är bra och hjälpsamma, uppmuntrar sina elever till det bästa. 👍 alla som jobbar där är glada omtänksamma och förstående dem ger aldrig och hjälper dig hela vägen.. Så topp betyg är vad jag ger😃👍
    2015-12-21 Älvsjö Trafikskola svarar Sonia K
    Stort grattis igen till körkortet Sonia!
    Tack för det fina omdömet!
    Du får komma in och visa upp körkortet när det kommit hem :)
  • Patric L
    Patric L skrev om Älvsjö Trafikskola
    För mig funkade Älvsjö Trafikskola grymt!
    Trevlig och kunnig personal med mycket humor och ett lugnt sätt att lära ut på. Lyckades ta mitt körkort inom mitt uppsatta tidsmål, dessutom med lite marginal!
    Ligger bra till med nära till pendel och buss. Klockrent!
    2015-12-14 Älvsjö Trafikskola svarar Patric L
    Hej Patric,
    vad roligt att du känner dig nöjd :)
    Stort grattis igen till körkortet!
  • Robert D
    Robert D skrev om Älvsjö Trafikskola
    Jag rekommenderar verkligen Älvsjö Trafikskola. Ett mycket proffsigt bemötande från varje personal och man känner sig alltid välkommen till dom. Ska man välja skola, välj Älvsjö Trafikskola.
    2015-12-17 Älvsjö Trafikskola svarar Robert D
    Hej, Robert!
    Grattis igen till körkortet, välkommen in på lunchen :)
  • Robin E
    Robin E skrev om Älvsjö Trafikskola
    Jag är mycket nöjd med bemötandet av personalen, alla är väldigt trevlig och hjälpsamma vid frågor om körningen och annan praktisk information kring körkortet. De har lyckats lära mig köra bil på ett sätt som jag hade svårt att föreställa mig för bara två månader sedan, vilket jag är mycket tacksam för. Jag har utvecklats till en trygg och ansvarstagande trafikant. Det enda jag har att klaga på är att jag fick ett något onödigt långt uppehåll mellan mina två sista körperioder, då jag hade kört tjugo lektioner i augusti och inte kunde köra resterande tjugo som behövdes förrän i november. Detta berodde på att läraren jag hade i augusti inte lade upp några nya tider jag kunde boka, och det tog ett tag innan jag insåg att hon inte skulle göra det och kunde boka en annan lärare. Jag vet inte varför hon inte kom tillbaka, om det berodde på ledighet, sjukdom eller liknande, men jag hade uppskattat information om att hon skulle vara frånvarande. I övrigt är jag mycket nöjd med körskolan!
    2015-12-10 Älvsjö Trafikskola svarar Robin E
    Stort GRATTIS till körkortet Robin!
    Det har varit ett nöje för oss alla på skolan att du kom till oss för att ta ditt körkort.

Jag är ledsen över att det blev så fel med avbrottet mitt i din körning och att du inte blev informerad om vad som hände!
    Jag skulle ha semester i september och blev mitt i den sjuk och långtidssjukskriven. Jag tar på mig det och ber om ursäkt för att du inte fick information och att det blev ett långt ofrivilligt uppehåll för dig!
    Glad över att du till slut fick tider och blev väl omhändertagen och att du kan njuta av din nya frihet :)

Kör nu mycket och sväng gärna förbi på en fika.
    Det skulle vi alla uppskatta!
    Otti
  • Carl Ö
    Carl Ö skrev om Älvsjö Trafikskola
    Strålande bemötande från all personal, har fått precis det jag eftersökte.
    2015-11-19 Älvsjö Trafikskola svarar Carl Ö
    Tack Calle och grattis igen till körkortet!
  • Mehari N
    Mehari N skrev om Älvsjö Trafikskola
    Skulle sammanfatta Älvsjö trafikskola med följande mening, hjälpsamma, ödmjuka och ärliga!
    2015-11-19 Älvsjö Trafikskola svarar Mehari N
    Tack så mycket Mehari!
    Du är välkommen in att ta en fika och kika på den vackra amaryllisen :)
  • Viola S
    Viola S skrev om Älvsjö Trafikskola
    Fantastiska lärare som får dig att känna dig trygg.
    2015-11-19 Älvsjö Trafikskola svarar Viola S
    Tack Viola! Vi gör vårat bästa för eleverna :)
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Älvsjö Trafikskola
    Älvsjö trafikskola består av ett fantastiskt, härligt gäng som verkligen gör sitt yttersta för sina elever.
    2015-10-28 Älvsjö Trafikskola svarar Sandra R
    Stort grattis Sandra till körkortet!
    Välkommen in på en fika när du har tid :)
  • Moa K
    Moa K skrev om Älvsjö Trafikskola
    Är supernöjd med Älvsjö trafikskola. Alla i personalen är trevliga, pedagogiska och lättsamma och dom hjälpte mig att boka både uppkörning och teoriprov! Jag körde oftast deras Kia Sportage och den var väldigt skön att köra!
    Jag rekommenderar denna trafikskola varmt!
    2015-10-12 Älvsjö Trafikskola svarar Moa K
    Stort grattis igen till körkortet Moa!
    Du vet att kaffet alltid är varmt när du vill komma in på en fika :)
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Älvsjö Trafikskola
    Köpte i princip ett helt körkort: lektioner, böcker, riskutbildning, och prov. Älvsjö Trafikskola rekommenderades av min syster som tagit sitt körkort där. Bra lärare, bra sätt att lära sig (både teori och praktik) och väldigt flexibla.
    2015-10-05 Älvsjö Trafikskola svarar Mattias L
    Tack Mattias för det fina omdömet och stort grattis igen till ditt körkort!
  • Shiva D
    Shiva D skrev om Älvsjö Trafikskola
    mycket bra och trevliga personal
    2015-10-01 Älvsjö Trafikskola svarar Shiva D
    Tack Shiva!
    Grattis igen till körkortet, du är välkommen hit när du vill :)
  • Helena A
    Helena A skrev om Älvsjö Trafikskola
    Mycket nöjd med allt! Trevligt bemötande och kompetenta trafiklärare. Rekommenderar varmt Älvsjö trafikskola!
    2015-09-16 Älvsjö Trafikskola svarar Helena A
    Stort grattis igen Helena!
    Du får komma in och visa upp körkortet när du fått det :)
    Otti B gillar detta
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Älvsjö Trafikskola
    Jag fick ett utmärkt bemötande när jag kom till Älvsjö Trafikskola. Alla är supertrevliga och det gjorde utbildningen mycket roligare. Jag köpte Stora Paketet inklusive några lektioner till, för att sedan boka uppkörningen via dem. Jag förväntade mig en vanlig utbildning, inte mycket mer. Men man bygger upp en relation med sin körlärare och det känns mycket mer bekvämt att köra och lära sig nya saker då. Jag som kund är mycket nöjd och har rekommenderat skolan och speciellt min körlärare Otti till familj och vänner i området som ska börja köra!
    2015-09-07 Älvsjö Trafikskola svarar Sandra W
    Hej Sandra!
    Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd med din utbildning hos oss.
    Du är alltid välkommen in på en fika!
    Otti B, Älvsjö Trafikskola, David B gillar detta

Herr Stensv. 2, 125 30 Älvsjö