AM Berglund AB

AM Berglund AB

www.am-berglund.se
  • BadgeSixYears
4.5

Sedan starten 2012 har AM Berglund AB legat i framkant vad gäller professionell städning och fönsterputs. År 2017 tog vi nästa kliv framåt och nu erbjuder vi även flyttservice. Inget jobb är för litet eller för stort och vi strävar efter att hålla absolut högsta kvalitet på de arbeten vi utför. Vi har många nöjda kunder, både...

746 omdömen om AM Berglund AB

Sedan starten hos Reco 2019

Mattias E
Skrev om AM Berglund AB

Vi har hemstädning en gång per månad (haft i flera år) och det är alltid en fröjd att komma hem efter städningen som alltid utförs på ett professionellt vis. Vi har vid några tillfällen använt företaget vid flyttstädning helt utan anmärkning. Vid större uppdrag får man snabbt en offert att ta ställning till. Bemötandet från ansvariga och personal är alltid trevligt. Rekommenderas varmt.

Svar från AM Berglund AB

Hej Mattias! Wow vilka fina ord du ger oss, det uppskattar vi verkligen! Tusen tack för den fina recensionen och för att du tog dig tid att skriva den. Det glädjer oss att få ha er som kund hos oss! 🤩 /AM Berglund ✨

Marlene C
Skrev om AM Berglund AB

Berglunds har flyttat åt mig 3 gånger och jag har varit jätte nöjd, bra bemötande och humana priser . STORT TACK!!

Svar från AM Berglund AB

Hej Marlene! Tack tack tack, det glädjer oss att vi får hjälpa dig vid så många flyttar. Tack för förtroendet! 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fin kväll ✨

Herbert M
Skrev om AM Berglund AB

Beställningen ännu inte levererad!

Svar från AM Berglund AB

Hej Herbert! Då måste det blivit något fel när detta gått ut innan vi utfört beställningen. Vi ber om ursäkt för det & hoppas du blir nöjd med den tjänst du beställt 😊✨ /AM Berglund

Jonas H
Skrev om AM Berglund AB

Fantastiskt trevlig personal med alltid glimten i ögat och utför arbetet efter våran kravspec. har i dagsläget bara goda erfarenheter av utfört arbete inom städningen.

Svar från AM Berglund AB

Hej Jonas! Vi tackar och bockar för dessa fina ord om oss! 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fin kväll ✨

Maria S
Skrev om AM Berglund AB

Köpte en städning i Orsa Grönklitt, mkt nöjd med resultatet och mkt nöjd med snabb service när jag kontaktade er

Svar från AM Berglund AB

Hej Maria! Tack för du lämnade en recension och fint att höra att du är nöjd med oss 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fin dag ✨

Åsa N

Kom i tid. Proffsig fönsterputsare. Bra bemötande. Jättenöjd med resultatet

Svar från AM Berglund AB

Hej Åsa! Vi tackar som ödmjukast för dina fina ord. Vi på AM Berglund önskar dig en fortsatt fin söndag ✨😊

Anna H
Skrev om AM Berglund AB

Väldigt fint bemötande inför och under fönsterputs och flyttstäd av föräldrars hus. AMB levde väl upp till förväntningarna och de nyinflyttade var nöjda med fönsterputsning och städning.

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Vad fint att höra att ni är nöjda med bemötande och städning och härligt att de som är nyinflyttade också blev nöjda😊 Tack för att du tog dig tiden att lämna en recension. Vi på AM Berglund önskar dig en fin vecka ✨

Christer S
Skrev om AM Berglund AB

Trevligt och korrekt bemötande, själva flytten gick väldigt smidigt med varsamhet och proffsigt utförande och snabbt dessutom med tanke på avståndet .Jag är väldigt nöjd med AMB, kan verkligen rekommenderas. TACK

Svar från AM Berglund AB

Hej Christer! Tusen tack för de fina orden, ska se till att de som hjälpte er får ta del av den fina recensionen 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fortsatt fin påsk 🐣

Margareta Å

Rekommenderas verkligen! Superbra!

Svar från AM Berglund AB

Hej Margareta! Tack för att du lämnade en recension till oss, kul att höra att du tycker det är superbra! 😊 /AM Berglund ✨

Gerd J
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande o bra genom genomgång om vad som skulle göras. Utmärkt städning av personalen. Men önskar man viss person o blivit lovad den . Kändes inte bra att skicka tillbaka personal som man inte önskade.

Svar från AM Berglund AB

Hej Gerd! Tack för du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi tar till oss av kritiken och ber om ursäkt för det inträffade. Ha en fortsatt trevlig söndag önskar vi på AM Berglund ✨

Åsa O
Skrev om AM Berglund AB

Beställning flytt av möbler. Bra kundservice. Snabb handläggning. Bra och rimligt pris.

Svar från AM Berglund AB

Hej Åsa! Vad härligt att göra att du är nöjd, det glädjer oss! 😊 trevlig kväll önskar vi på AM Berglund ✨

Leonilda H
Skrev om AM Berglund AB

Trevlig personal. Mycket snabb och smidig flytt samt en extremt bra flyttstädning som överträffade mina förväntningar. Rekommenderas varmt.

Svar från AM Berglund AB

Hej Leonilda! Wow vad fina ord om oss, vi blir alldeles varma i vår städ och flytthjärtan. Tusen tack!😊 /AM Berglund

Jan F
Skrev om AM Berglund AB

Enkelt att få kontakt med företaget. Bra service. Pålitligt. Företaget flyttade bohag mellan Rättvik och Stockholm.

Svar från AM Berglund AB

Hej Jan! Tack för de fina orden och för att vi fick hjälpa dig med flytten! Varmt välkommen åter den dagen det behövs 😊 /AM Berglund

Ida H
Skrev om AM Berglund AB

Trevlig stuga i ett lugnt område.

Hej Ida! Kul att höra att ni gillade stugan ☺️ /AM Berglund

Ulf Kenneth B
Skrev om AM Berglund AB

Jättebra service och väl utfört arbete i samband med vår flytt. Mycket proffsigt bemötande i samband med hembesök och även vid kontakt med företaget. Jag kan starkt rekommendera företaget till den som behöver hjälp med flyttstädning.

Svar från AM Berglund AB

Hej Kenneth! Tusen tack för att du lämnade ett omdöme om oss, det uppskattar vi verkligen! 😊 Vi önskar dig en fin dag! /AM Berglund ✨

Inger J
Skrev om AM Berglund AB

Jättefin snabbt och enkelt fick svar på alla frågor snabbt

Svar från AM Berglund AB

Hej Inger! Tack för du lämnade ett omdöme om oss, det uppskattar vi verkligen! 😊 Vi önskar dig en trevlig kväll. /AM Berglund ✨

Ann-Louise G
Skrev om AM Berglund AB

Vi har anlitat AM Berglunds AB till fönsterputs i flera år och är alltid nöjda med resultatet.

Svar från AM Berglund AB

Hej Ann-Louise! Det glädjer oss att ni alltid är nöjda med resultatet, tack för ni lämnade en recension 😊 Med vänlig hälsning, AM Berglund

Sebastian H

Ordning och reda. Mycket väl utfört jobb /Next Green AB

Svar från AM Berglund AB

Hej Sebastian! Tusen tack för de fina orden! Vi önskar dig en fin vecka 😊 /AM Berglund

Linda L
Skrev om AM Berglund AB

Professionell, snabb, pålitlig - aldrig haft en sån ordentlig städning. Började med storstädning, och sen med hemstädning, eftersom det var så imponerande. 5 stjärnor!

Svar från AM Berglund AB

Hej Linda! Wow vad glada vi blev över din recension! Vi tackar och bockar för de fina orden ✨ /AM Berglund

Gun-Britt O

Bra bemött. Flyttstäd fungerade jättebra

Svar från AM Berglund AB

Hej Gun-Britt! Tack för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna en recension! 😊 trevlig kväll önskar vi dig! / AM Berglund

Berit W
Skrev om AM Berglund AB

Har anlitat A M Berglund vid flera tillfällen. Alltid nöjd och bra bemött. Fönstren har blivit rena och städningen perfekt. Kommer att anlita dom igen.

Svar från AM Berglund AB

Hej Berit! Kul att höra att du har anlitat oss flera tillfällen och vi är glada att du är nöjd och allt är bra. Vi önskar dig en fin kväll! 😊 / AM Berglund

Leksandsdörren A
Skrev om AM Berglund AB

trevligt bemötande och engagerad säljare, de kommer på utsatt tid och städningen blir bra.

Svar från AM Berglund AB

Hej Leksandsdörren! Tack för de fina orden, vi är glada att få städa hos er! 😊 trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Petra M
Skrev om AM Berglund AB

Snabb service, åkte förbi och skulle köpa rengöringsmedel i butiken

Svar från AM Berglund AB

Hej Petra! Tack för du skrev ett omdöme😊. Trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Tomas N
Skrev om AM Berglund AB

Am Berglund levererar alltid ett förstaklassigt genomförande. I vår verksamhet ställs höga krav på städningen, både genom lagstiftning och anställda och med AM Berglund har vi inte haft en enda avvikelse. Toppklass!!

Svar från AM Berglund AB

Hej Tomas! Det glädjer oss när kunder uppskattar vårat arbete! Tack och på återseende. Vi på AM Berglund önskar dig en fortsatt fin helg! 😊

Sigbritt D
Skrev om AM Berglund AB

Kan rekomendera flyttfirman till andra kunder nmycket nöjd

Svar från AM Berglund AB

Hej Sigbritt! Fantastiskt att höra att du är mycket nöjd, det glädjer oss 😊 trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Nils E
Skrev om AM Berglund AB

Dålig återkoppling på mejl. Lovar saker som inte hålls. Slarvig städning vid flertal gånger.

Svar från AM Berglund AB

Hej Nils, tack för din recension. Vi beklagar det inträffade och jobbar ständigt på att bli bättre. Vi tar till oss av kritiken. Vänliga hälsningar, AM Berglund

Anneli K
Skrev om AM Berglund AB

Vi är mycket nöjda med flytten. Två duktiga noggranna killar. Det var 25 grader kallt , tyckte synd om dem, men jobbade på hela tiden.. Kaffe och varm saft försåg vi dem med. Hoppas städningen går lika bra!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anneli! Vad fint av er att bjuda killarna på varm dryck och tack för de fina orden 😊 ha en fin kväll önskar vi på AM Berglund

Kerstin A
Skrev om AM Berglund AB

Bara positiva kontakter i alla sammanhang; städning och fönsterputs i villa. Glada och positiva flickor som utför sitt arbete snabbt och effektivt.. Även fönsterputsaren är efterlängtad på våren, mycket fint jobb, glad och trevlig.

Svar från AM Berglund AB

Hej Kerstin! Tusen tack för dessa fina ord! Ska se till att att flickorna & fönsterputsaren får ta del av den fina recensionen 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fin dag!

Madelene H
Skrev om AM Berglund AB

Helt ok städning, bristfällig vid utbyte av personal vid olika tillfällen. Känns inte som att man får det där lilla extra som dom gör "reklam" för.

Svar från AM Berglund AB

Hej Madelene! Tack för din recension. Vi tar till oss av den och arbetar aktivt med att åtgärda vår brister. Ha en fin kväll 😊

Daniel B
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande och enkelt med bokningar och göra förändringar

Svar från AM Berglund AB

Hej Daniel, kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande & flexibilitet 😊 vi på AM Berglund önskar dig en fin vecka!

Anna B
Skrev om AM Berglund AB

Tryggt och proffsig bemötande. Städningen var perfekt gjord!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för de fina orden och underbart att du är nöjd med din städning 😊

Karin S
Skrev om AM Berglund AB

Lätt att få tag på, bra service. Flexibla. Väldigt nöjd.

Hej Karin! Fantastiskt att höra det, tack för det fina orden! 😊

Lena F
Skrev om AM Berglund AB

Utmärkt vi återkommer med nya uppdrag

Hej Lena! Tack så mycket och varmt välkommen åter till oss på AM Berglund 😊

Malin F
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande och fick kontakt snabbt med dom och även snabba svar, rekommenderar dom :)

Svar från AM Berglund AB

Hej Malin! Tusen tack för den fina recensionen! Vi på AM Berglund önskar dig en trevlig helg.

Evelina L
Skrev om AM Berglund AB

Otroligt snabb och bra service:)

Svar från AM Berglund AB

Hej Evelina! Vi tackar för de fina orden från dig. Fortsatt trevlig helg önskar vi dig från oss på AM Berglund 😊

Louise H
Skrev om AM Berglund AB

Bra! Dom var snabbt på plats för att göra en offert. Fixade städet utan anmärkning från hyresvärd. Dom glömde lägga nyckeln i postboxen men var gulliga nog att köra ut den på en gång!

Svar från AM Berglund AB

Hej Louise! Vi ber om ursäkt för strulet med nyckeln. Fint att höra att du tyckte det var bra med snabb offert & städning. Fortsatt trevlig helg önskar vi dig från oss på AM Berglund.

Klaes G
Skrev om AM Berglund AB

Suveräna flyttgubbar som gav det lilla extra, tacksam för att jag anlitade AM Berglund

Svar från AM Berglund AB

Hej Klaes! Härligt att höra att flytten gått bra! Vi tackar för de fina orden och önskar lycka till med ditt nya boende! 😊

Tomas O
Skrev om AM Berglund AB

Snabb och bra service. Trevligt bemötande.

Svar från AM Berglund AB

Hej Tomas! Fint att höra att du är nöjd med vår service! Trevlig helg önskar vi på AM Berglund 😊

Jörgen S
Skrev om AM Berglund AB

Mycket bra bemötande, professionellt från första möte till utförande av tjänst. Kan varmt rekommenderas om man vill ha ett bekymmersfritt samarbete men någon som utför städning som den skall vara, Skinande rent !

Svar från AM Berglund AB

Hej Jörgen! Tusen tack för de fina orden från dig, det glädjer oss!

Anna F
Skrev om AM Berglund AB

Städhjälp för första gången! Positivt överraskad

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Vad glada vi blir av att höra det, vi får önska dig en god jul!

Margareta P
Skrev om AM Berglund AB

Hälsa fönsterputsaren att jag gjorde ett utomordentligt jobb

Svar från AM Berglund AB

Hej Margareta! Tack för de fina orden, det ska vi förmedla till vår kollega som putsat fönsterna hos dig!

Olle M
Skrev om AM Berglund AB

mkt trevligt o engagerat bemötande , skall bli spännande o se om städningen håller samma klass

Mikael B
Skrev om AM Berglund AB

Vi beställde flytt samt flyttstädning. Allt fungerade klockrent och vi upplevde ett stort engagemang för att det skulle bli så bra som möjligt! Vi är supernöjda!

Svar från AM Berglund AB

Hej Mikael! Det glädjer oss att höra, vi är glada att vi fick hjälpa er med flytt och flyttstädning!

Martina B
Skrev om AM Berglund AB

Fantastiskt resultat varje gång! Kan varmt rekommendera AM Berglund AB / Martina

Svar från AM Berglund AB

Hej Martina! Det blir vi glada av att höra, tack så mycket för det och fantastiskt att du är nöjd med oss!

Sivert S
Skrev om AM Berglund AB

Trevligt bemötande. Noggrann fönsterputs! Allt bara bra!

Svar från AM Berglund AB

Hej Sivert! Tusen tack för de fina orden, vi är glada att du valt oss!

Irene S
Skrev om AM Berglund AB

Alltid punktlig, alltid trevligt fuktiga medarbetare. Jag är helnöjd.

Svar från AM Berglund AB

Hej Irene! Vi tack för den fina recensionen och är glada att du är en nöjd kund!

Ulla W
Skrev om AM Berglund AB

Bra att ni kommer ut och tittar för att få uppfattning om uppdraget innan ni lämnar offert.. Kommer på utsatt tid och gör ett noggrant arbete. Så nöjd och rekommenderas varmt!

Svar från AM Berglund AB

Hej Ulla! Det stämmer att vi göra kostnadsfria kundbesök för att lämna offert. Tackar ödmjukast för de fina orden!

Anna K
Skrev om AM Berglund AB

Duktiga och noggranna. Rekommenderas!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för din recension och att du är nöjd med våra tjänster!

Maria N
Skrev om AM Berglund AB

Superbra!!! Snabbt och fint bemötande i alla led. Över förväntan ordning och reda. Snyggt städat.

Svar från AM Berglund AB

Hej Maria! Tack för dina fina ord, det värmer oss!

Anna T
Skrev om AM Berglund AB

Innan flytt, i kontakt med administrationen, hade jag ett mycket bra intryck. Snabba svar, bra bemötande och helt enkelt en toppenservice. Även besöket av kvinnan som rekade inför flyttstädsoffert var mycket proffsig och trevlig. Däremot blev min flyttupplevelse sämre av själva "flytt-killarna". En av dem kunde ingen svenska, vilken inte gör mig något, men han suckade och himlade med ögonen inför varje möbel som skulle flyttas. Han lät mig förstå ideligen att detta var inget han hade lust med! Efter hand tinade han dock...

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för din återkoppling! Vi arbetar ständigt med att bli bättre och tar till oss av din recension. Vi vill alltid att kunden skall känna sig nöjd efter utfört uppdrag! Ansvarig driftledare har haft kontakt med dig och ni har hittat en lösning för kompensation.