Alla kategorier Jurist Jönköping Värnamo Amber Advokater Bertil Stridh AB

Läs vad 1 kund tycker om Amber Advokater Bertil Stridh AB

• WOLF-DIETER B
    WOLF-DIETER B skrev om Amber Advokater Bertil Stridh AB
    VARNING absolut och strikt VARNING

Elisabeth Rul Stureson Advokat hos AMBER skulle bistå mig som offentlig försvarare.
    Vid första förhöret kom hon försent så att tillfälle till förberedelse inte gavs.
    Under förhöret sade hon inte ett ord.
    Efter förhöret hade hon plötsligt så väldikt bråttom att vi inte han prata något
    väsentligt.

Sedan blev det tyst. I FYRA MÅNADER.

När jag till slut "satte ned foten" som det heter, tillstod hon ATT JAG VET JU EGENTLIGEN
    INGET OM BROTTMÅL....men Du kan få en annan advokat hos Amber.

Så jag kontaktade denne.

DET VISADE SIG ATT denne av Rul Stureson rekommenderade advokat hos AMBER VAR
    VÄLBEKANNT MED MOTPARTEN I MÅLET, vittne, NÄRA VÄN,nära släkting etc.etc.
    sommarstuga, fiske etc. på samma ort o.s.v. SAMT ATT ELISABETH RULL STURESON hos AMBER
    mycket väl viste om detta.

Jag sa upp bekantskapen.

SEDAN SKRIVER HON NEDSÄTTANDE OM MIG till TINGSRÄTTEN.

Är det god advokatsed ?

Hon debeterar för detta 7.854:- till det OFFENTLIGA. Du som läser detta betalar.....

INTE NOG MED DETTA: tröttna inte käre läsare.

Samma "advokat" skulle bistå mig i bodelningstvisten hoplänkat med ovanstående.
    Då hon har en oändlig, men totalt intetsägande svada, gav jag instruktioner att jag
    påkallar hennes hjälp.

Vid kritiska punkter när jag behövde hennes hjälp: inget svar, upptagen, ringer inte
    tillbaka.
    Droppen var ETT längre svar. Jag hade sett exakt denna textmassa (i ord, utformning
    o.s.v 2 dagar innan på Internet.
    Advokaten hade helt enkelt tagit detta som SITT med "copy/paste" metoden.

5 dagar innan huvudförhandlingen "KÄNDE HON" meningsmotsättningar och AVSADE SIG UPPDRAGET !

Vad säger Du om detta käre läsare ?

Det var droppen.

Så akta Er alla Ni därute som behöver hjälp.

P:S "Likvidation" (företagskonkurser) är tydligen hennes område, men hon tar åt sig vadsomhelst

Backegårdsgatan 16, 331 33 Värnamo