Alla kategorier Jurist Jönköping Värnamo Amber Advokater Värnamo KB

Storgatsbacken 17, 331 30 Värnamo — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Amber Advokater Värnamo KB

• max k
    max k skrev om Amber Advokater Värnamo KB
    Anlita er aldrig av Amber och särskilt inte av mannen i Hässleholm. Han utsågs av tingsrätten i ett tvångsskifte, där mina syskon med barn lade beslag på bohag med avsevärt värde, varefter de tom fakturerade dödsboet 50 K för transporter till sig själva med barn. Molander ansåg detta vara rätt och riktigt - något det naturligtvis inte är. För detta fakturerade han dödsboet 50 K. Jag har under mitt liv arbetat med många jurister, i USA såväl som Sverige, men aldrig har jag påträffat liknande inkompetens, arrogans samt sniken girighet. Ta inte i Amber med tång.
  • WOLF-DIETER B
    WOLF-DIETER B skrev om Amber Advokater Värnamo KB
    VARNING absolut och strikt VARNING

Elisabeth Rul Stureson Advokat hos AMBER skulle bistå mig som offentlig försvarare.
    Vid första förhöret kom hon försent så att tillfälle till förberedelse inte gavs.
    Under förhöret sade hon inte ett ord.
    Efter förhöret hade hon plötsligt så väldikt bråttom att vi inte han prata något
    väsentligt.

Sedan blev det tyst. I FYRA MÅNADER.

När jag till slut "satte ned foten" som det heter, tillstod hon ATT JAG VET JU EGENTLIGEN
    INGET OM BROTTMÅL....men Du kan få en annan advokat hos Amber.

Så jag kontaktade denne.

DET VISADE SIG ATT denne av Rul Stureson rekommenderade advokat hos AMBER VAR
    VÄLBEKANNT MED MOTPARTEN I MÅLET, vittne, NÄRA VÄN,nära släkting etc.etc.
    sommarstuga, fiske etc. på samma ort o.s.v. SAMT ATT ELISABETH RULL STURESON hos AMBER
    mycket väl viste om detta.

Jag sa upp bekantskapen.

SEDAN SKRIVER HON NEDSÄTTANDE OM MIG till TINGSRÄTTEN.

Är det god advokatsed ?

Hon debeterar för detta 7.854:- till det OFFENTLIGA. Du som läser detta betalar.....

INTE NOG MED DETTA: tröttna inte käre läsare.

Samma "advokat" skulle bistå mig i bodelningstvisten hoplänkat med ovanstående.
    Då hon har en oändlig, men totalt intetsägande svada, gav jag instruktioner att jag
    påkallar hennes hjälp.

Vid kritiska punkter när jag behövde hennes hjälp: inget svar, upptagen, ringer inte
    tillbaka.
    Droppen var ETT längre svar. Jag hade sett exakt denna textmassa (i ord, utformning
    o.s.v 2 dagar innan på Internet.
    Advokaten hade helt enkelt tagit detta som SITT med "copy/paste" metoden.

5 dagar innan huvudförhandlingen "KÄNDE HON" meningsmotsättningar och AVSADE SIG UPPDRAGET !

Vad säger Du om detta käre läsare ?

Det var droppen.

Så akta Er alla Ni därute som behöver hjälp.

P:S "Likvidation" (företagskonkurser) är tydligen hennes område, men hon tar åt sig vadsomhelst

Storgatsbacken 17, 331 30 Värnamo