Tgi Friday's

Tgi Friday's

Ring 08-611 31 31 www.fridays.se
2.8

Friday's T.G.I. Birger Jarlsgatan i Stockholm. Välkommen.

21 omdömen om Tgi Friday's

johan e
Skrev om Tgi Friday's

Personalen är seg, ouppmärksam och har ingen ordning. Man låter folk som kommer in senare få service före de som kommit tidigare. Maten motsvarar inte priset. Maten får man vänta länge på, inte kul då man är hungrig efter jobbet och sitter med några polare lika hungriga de. På det får man sedan kall mat, som inte är en höjdare.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Philip O
Skrev om Tgi Friday's

TGI Friday Stureplan, ingen höjdare alls. Förrätten var godkänd men både huvud- och efterrätt värdelösa. Jag beställde deras klassiska bacon cheeseburger men den var så torr och osmakande att jag lämnade mer än hälften. Samt desserten, som var obligatorisk att beställa då man bokar bord, blev inte heller uppäten. Lokalen var trångmöblerad och en svettig temeratur. Personalen var godkänd stundvis men inget plus. Allt som allt en dålig upplevelse.

Martin P
Skrev om Tgi Friday's

De gånger jag har ätit här så måste jag säga att det varit övervägande besvikelser.Trots att restaurangen var nästintill tom vid ett tillfälle fick inte bara jag,utan även andra gäster vänta länge på maten.Fick gå och säga till servitörerna och väntade i drygt 30 minuter De glömde att servera allt och gav inte tillbaka min växel,så jag fick säga till dem.De kan ju glömma att man ger dem dricks efter urusel service.En annan gång var vi ett gäng från jobbet som gick ut och åt, hälften fick mat efter 10- 15 minuter,resten...

Jakob D gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
anders l
Skrev om Tgi Friday's

Underbar service. Snabb service och mycket god mat. En kväll här blir aldrig sämre än en 4:a. Vår blev en 5a.... Bra koncept!!!

Robert
Skrev om Tgi Friday's

Helt ok mat men priserna är för höga. TGI och Hard Rock Café är rätt överskattade när det gäller maten. Sänk priserna med 25% så skulle det vara ett ställe att återkomma till. Finns många andra ställen i närheten att gå till.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8053 omdömen 4.3 av 8053 omdömen

erik w
Skrev om Tgi Friday's

Personalen är riktigt dryg och känns korkade i sitt sätt att utföra sitt arbete! Jag köpte chicken fajitas och märker först att tortilliabröden saknas och säger till om det men servitrisen tror mig inte så jag blir tvungen att visa att dom fattas! Sen hittar jag ett pommes frittes i min mat som inte ska innehålla det och som kändes gammal detssutom, jag sa det till personalen och hon svara att det kan ha kommit i bara som om de va helt normalt. Det stod att maträtten skulle innehålla jalapenos men det gjorde den inte. Och...

Mary
Skrev om Tgi Friday's

Snygga, rymliga lokaler, men för hög musik. Trevlig personal. Maten var god. Hamburgetallriken var okej, inte mer. Däremot var dippsåsen Blue cheese sjukt god. Personligen anser jag att priserna är för höga.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Therese J
Skrev om Tgi Friday's

Mycket mat! Vi gjorde misstaget att ta förrätt, ajajaj. Orkade knappt huvudrätten (och då var vi extremt hungriga före). Priset matchade inte kvaliten & smaken på maten tyvärr, har ätit bättre revbensspjäll. Hög ljudnivå. I det stora hela - nöjd inte mer.

Nina P
Skrev om Tgi Friday's

Vi var 5 vuxna och 2 barn, 3år och 9 månader. Verkligen barnanpassat. Tog barnmatsburken, och kom sen in med perfekt varm mat på en tallrik. Mycket bra service. Maten var mkt god om än lite dyr. Men med tanke på att vi hade det mkt trevligt, fick bra service och inte behövde vara nervösa för att man har med sig två barn, blir betyget bra. Hade dom haft något lägre priser hade jag gärna gått dit oftare.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
johan s
Skrev om Tgi Friday's

God mat, men väldigt seg personal. Priserna kan anses vara överdrivna för den mat man får, men det är ju som sagt Friday´s

Jerry S
Skrev om Tgi Friday's

Har vart här några gånger och inte blivit de minsta imponerad men vad ska man göra när det är tok fullt på alla andra restauranger och man är hungrig. Va med om både skräck upplevelser och lite halv mediokra. fick en cecar sallad som var så sjukt äcklig salladen var alldeles brun usch. Inget att rekommendera, läget bra men det är allt.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Peter
Skrev om Tgi Friday's

Kommer till T.G.I.F. en onsdag klockan 18:00. Får ett bord, vill ha ett glas Isvatten får ljummet kranvatten utan is.....vill ha en cheesburgare får en KALL burgare efter 20 min.......nej...nej...dåligt.

Henrik Ö
Skrev om Tgi Friday's

Okej mat, snabb beställning. Personalen är trevlig fram tills det att du betalar. Ger du ingen dricks blir personalen märkbart irriterad. Drinkarna är guds gåva till den törstige!

Sandra H
Skrev om Tgi Friday's

God mat och trevlig personal. Det är stor kvalitetsskillnad mellan olika Friday's och denna restaurang är den enda som håller måttet. Bra vegetariska alternativ dessutom.

Sofie G
Skrev om Tgi Friday's

God mat och dryck i typisk amerikansk atmosfär. Speciellt att rekomendera är deras fajitarätt som serveras så att man själv får göra sin fajita utifrån ett antal olika ingredienser.

Jonathan R
Skrev om Tgi Friday's

Lunchmenyn för 99 kr är väl värd pengarna. Tycker det är lite synd att de skall ta så mycket betalt för deras Baby Back Ribs dock. Luncha inte här klockan 12 på fredagar om du inte är beredd att vänta 30 min på din burgare.

John H
Skrev om Tgi Friday's

Detta är precis som alla andra Fridays, dock så ligger det precis vid Östermalms tunnelbana och där sitter och står det en massa äckligt folk så det är inte så trevligt att sitta ute. Priserna på Fridays är över medel en vanlig 33 cl flasköl Budweiser kostar ca 55 kr vilket jag tycker är i överkant på detta ställe. Dessutom ser jag att dom kallar sig för Fridays Stureplan och det låter ju bättre än vad det är eftersom denna restaurang inte ligger vid Stureplan, det är närmare till Norrmalmstorg men det låter ju inte lika fancy.

Madelene R
Skrev om Tgi Friday's

Riktigt trevligt ställe faktiskt. När jag var här åt jag deras cheeseburgare och drack deras chokladmilkshake! :) Det måste vara den godaste milkshaken jag någonsinn druckit och hamburgaren var kanon bra! :) Man vill ju aldrig mer äta på McDonalds efter att ha ätit här. Om man nu får jämföra McDonalds med Friday´s? Hihi :)

Damian G
Skrev om Tgi Friday's

Perfekt läge för denna T.G.I Friday restaurang mitt på Stureplan. Lite stökigt under middagstider, men perfekt för att gå och äta någonting lätt under eftermiddagen. De har underbart god mat, speciellt deras hot chicken wings. Trevligt ställe att hänga med kompisarna på efter middagstid, då är det dock hög ljudnivå, både på gäster och ur högtalarna, men det är skön stämning!

Annalisa W
Skrev om Tgi Friday's

Liten Friday-restaurang med mycket bra läge vid Östermalmstorgs tunnelbana. God mat och trevlig personal som fixar och trixar så att alla ska kunna få plats. Priserna är rimliga både på mat och dryck och dessa smakar även mycket gott. Det kan dock vara alldeles för hög musik och i restaurangen och mycket folk på liten plats gör att mysighetsfaktorn minskar efter 19.00.

Jonas F
Skrev om Tgi Friday's

Fridays serverar faktiskt bästa hamburgarna i stan enligt min mening. Men självfallet finns det annan god mat här! Men som sagt är att efter kl 19 blir musiken för hög och trängselfaktorn är lika självklar som sand i öken! Men trots det så gillar jag gå hit. Servicen är för det mesta alltid trevlig men kan hända under stress att sura minerna kommer fram! Får inte glömma att jordgubbs-mojitos här är ett måste!/Jonas