American Cleaning Machines AB

2.7

12 omdömen om American Cleaning Machines AB

Anton T
Skrev om American Cleaning Machines AB

Maskinen går fint, när de var dags för service vart där inga bekymmer heller. Allt som allt är jag väldigt nöjd och golven förblir rena!

SYLWESTER S
Skrev om American Cleaning Machines AB

Vi har köpt maskiner i över 10 år, Bästa maskiner och en super service, Vi rekommenderar att köpa från avm

ANNIKA E
Skrev om American Cleaning Machines AB

Vi har köpt maskiner av dem i över 10 år. Bästa leverantören. Vi kommer aldrig byta till någon annan

HANNA I
Skrev om American Cleaning Machines AB

Snabb leverans och mycket trevligt bemötande! Rekommenderar starkt

Saga Felicia Elisabeth S
Skrev om American Cleaning Machines AB

Super snabb leverans på min order! Och när jag inte förstod hur jag monterade de så fick jag super hjälp över telefon av kundtjänsten!! Aldrig varit nöjdare

JOHAN A
Skrev om American Cleaning Machines AB

Har betalt sjukt mycket pengar för service mm, batterierna började brinna och de har tagit ut dubbel leasing som dom inte vill betala tillbaka. De skyller allt på kunden som inte har skött den som man ska även fast vi har serviceavtal.. Den typen av service kan vi inte göra själva.

Johan Christian M
Skrev om American Cleaning Machines AB

Spring eller lås in dig om detta företag kommer och vill sälja på dig något. Det står i deras papper i det finstilta att vad säljaren säger till dig inte är något bindande för att personen har inte befogenhet att på något sätt ingå eller skapa ett avtal åt ACM. Dock borde väl svensk lagstiftning om bindande muntliga avtal gälla? Nä detta företag ska ni akta er för!

Philip J
Skrev om American Cleaning Machines AB

Beställde batterier till städmaskinen. Batterierna kom aldrig men räkning och sedan krav från kronofogden. Nu väntar rättegång. Se upp för detta oseriösa företag

Rolf Peter Carl Johan K
Skrev om American Cleaning Machines AB

VARNING!!! Ha inget med detta företag att göra. Totalt oseriösa.

Adis J
Skrev om American Cleaning Machines AB

Kund hos dom i två år. Dåligt och osäriöst. Inget att rekomendera

Thomas J
Skrev om American Cleaning Machines AB

Det här företaget har ingen som helst känsla för vad god kundvård är, eller hur man kan hjälpa sina kunder. Vi känner oss väldigt lurade.

Niklas A
Skrev om American Cleaning Machines AB

American Cleaning Machines (ACM) är ett mycket oseriöst företag som inte levererar det de lovar. När vi inte ville ha deras skurmaskin ville de vara med och räkna på den maskin som vi bestämt oss för. Priset var bra så att jag beställde. När inte leveransen kom som utlovat började jag ringa. Ingen kunde svara på vad som hänt men lovade att ringa tillbaka. På de uppåt 50 samtalen jag ringt under de två månaderna vi väntat på leveransen har det bara hänt två gånger att någon ringt tillbaka som de lovat. Senast fick jag beskedet...