Alla kategorier Maskinhandel Stockholms län Sigtuna American Cleaning Machines ACM AB Städmaskiner

American Cleaning Machines ACM AB Städmaskiner

Tallbacksgatan 13A, 195 72 Rosersberg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om American Cleaning Machines ACM AB Städmaskiner

• Niklas A
    Niklas A skrev om American Cleaning Machines ACM AB Städmaskiner
    American Cleaning Machines (ACM) är ett mycket oseriöst företag som inte levererar det de lovar. När vi inte ville ha deras skurmaskin ville de vara med och räkna på den maskin som vi bestämt oss för. Priset var bra så att jag beställde. När inte leveransen kom som utlovat började jag ringa. Ingen kunde svara på vad som hänt men lovade att ringa tillbaka. På de uppåt 50 samtalen jag ringt under de två månaderna vi väntat på leveransen har det bara hänt två gånger att någon ringt tillbaka som de lovat. Senast fick jag beskedet att maskinen utgått ur sortimentet men att jag skulle få en ACM-maskin för ett otroligt pris. När jag sa att jag ville tänka på saken blev hon missnöjd och tyckte att det var väl inget att fundera på. När jag kontrollerade med generalagenten visade det sig att den inte alls hade utgått och de ordnade fram en maskin snabbt och billigare än ACM.

Tallbacksgatan 13A, 195 72 Rosersberg