Amex Solskydd AB

Amex Solskydd AB

Ring 08-411 22 55 www.amexsolskydd.se

Vi på Amex Solskydd hjälper dig på jakten efter skugga. Vi säljer gardiner, persienner och markiser i hela Stockholm och har flera sorter att välja bland, så att du kan anpassa solskydden helt efter din egen smak och dina behov. Bland våra kunder finns både privatpersoner, företag och personer som ansvarar för offentliga miljöer....

69 omdömen om Amex Solskydd AB

Tommy J
Skrev om Amex Solskydd AB

Min Mamma rekommenderade Amex solskydd då dom hjälpte henne med hennes persienner. Jag hade inga alls så jag valde Amex som leverantör. Allt från 1a kontakt till att persiennerna satt uppe var supersmidigt. Mycket trevligt bemötande och proffsiga rakt igenom. Rekommenderas starkt. Tommy Jansson

Stockholm Glas & Solskydd AB
4.8/5 i betyg av 349 omdömen 4.8 av 349 omdömen

Snabbt och proffsigt utfört. Kan rekommendera för persienn reparation

Camilla H Camilla H
Mia S
Skrev om Amex Solskydd AB

Bra kontakt med oss genom hela vårat köp av vår pergola. Kvalitativ produkt till ett konkurrenskraftigt pris. Trevligt bemötande och service. Vi är väldigt nöjda. Kan varmt rekommendera Amex!

Robert A
Skrev om Amex Solskydd AB

Fick snabbt svar på förfrågan om priset. Kom överens om en dag då en skulle komma och mätte upp fönstren. En trevlig kille kom och arbetade snabbt. Frågade vilken dag som sedan passade att sätta upp persiennerna. Två trevliga killar kom med persiennerna någon vecka efteråt och de jobbade snabbt och säkert, persiennerna passade perfekt, inga glipor i sidan. Fungerat bra. Kan rekommendera både Personal, Persienner och Pris!

Svenska Lamella
4.7/5 i betyg av 732 omdömen 4.7 av 732 omdömen

Fantastisk service, vänlig attityd, snabba svar, mycket proffsigt. Vi är nöjda med deras produkter och servicen och rekommenderar varmt!!

Alexandra P Alexandra P
Björn B
Skrev om Amex Solskydd AB

Bra kvalitet, engagemang och proffsigt utfört arbete!

CHRISTIAN S
Skrev om Amex Solskydd AB

Vi är nöjda med hela processen från kontakt till faktura.Vi köpte en terrassmarkis och bemötandet har varit mycket trevligt, de har kommit med bra förslag på tillbehör och vad man inte behöver lägga pengar på beroende på förutsättningarna och hur det såg ut hos oss. Snabbt, snyggt till utlovat pris!

Martin L
Skrev om Amex Solskydd AB

Smidigt, snabbt och det blev bra. ……………………………………………………

BESSY G
Skrev om Amex Solskydd AB

Snabba med att komma ut och kolla och mäta. Supernöjd med deras arbete, de är väldigt noggranna och gör ett bra jobb. Kan varmt rekommendera Amex solskydd, tycker de är väldigt prisvärda.

Angelica L
Skrev om Amex Solskydd AB

Vi badminton offert från flera företag och Alex Solskydd AB var både snabbast och billigast. Och det var lätt att kommunicera och nu har vi tre boenden bredvid varann fått bra och snygga markiser.

Bernadette L
Skrev om Amex Solskydd AB

Supernöjd med den nya markisen! Snabbt ordnat, trevligt och proffsigt!

JESPER C
Skrev om Amex Solskydd AB

Mycket smidiga att ha att göra med både vid beställning, leverans och montering. Skulle varmt rekommendera dem!

Markus S
Skrev om Amex Solskydd AB

Markis och persienner. Mycket bra bemötande

Maria E
Skrev om Amex Solskydd AB

Bra produkt av bra kvalitet och utmärkt service!

Jens P
Skrev om Amex Solskydd AB

Kompetenta förslag och effektiv hantering. Riktigt nöjda med resultatet!

Christoffer E
Skrev om Amex Solskydd AB

Proffsiga, trevliga, kunniga, effektiva! Alla rätt och stark rekommendation!

Gabriel B
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag beställde nya persienner till hela huset, bor i villa i Älvsjö. Snabb offert och mycket snabbt och professionellt utfört arbete vid själva bytet. Blev supersnyggt och vi är helnöjda! Kan verkligen rekommendera denna firma!

ULRIKA D
Skrev om Amex Solskydd AB

Har anlitat Amex tre gånger för installation av persienner och är mycket nöjd med resultatet. Dom är extremt service-minded och svarar snabbt och trevligt på dina frågor. Uppstår det problem löser dom det direkt. Rekommenderas verkligen!

Karin E
Skrev om Amex Solskydd AB

Beställde persienner till lgh i hjorthagen. Till ett fönster på 1300 kr. Jag ringde, de beställde. Ringde igen när jag åter var här, de kunde komma dagen efter tror jag. 2 trevliga män, fixade allt, tog mindre än 30 minuter tror jag. Den ena gjorde en sak den andra slutförde arbetet. Mycket nöjd med resultatet. Allt funkar bra.

Carl Johan Anton A
Skrev om Amex Solskydd AB

Riktiga proffs som levererar exakt vad som utlovats!

Ervin M
Skrev om Amex Solskydd AB

Montering av nya och renovering av befintliga persienner. Trevligt och korrekt bemötande av deras arbetsledare vid platsbesök och offert lämning. Montören kom i tid enligt överenskommelse. Utförde jobbet enligt uppdraget, lämnade rent efter sig. Har inte haft synpunkter på arbete dom utförde. Mycket nöjd med resultatet.

Jennie G
Skrev om Amex Solskydd AB

Köpte plisségardiner hos Amex solskydd. Fick snabb och bra hjälp, tydlig offert samma dag, uppmätning samma vecka och installation inom två veckor. Mycket trevliga och proffsiga! Kan varmt rekommendera

Eva E
Skrev om Amex Solskydd AB

Snabbt utfört arbete av nya persienner samt lagning av trasig. Trevligt bemötande och utförandet utfördes enligt tidsram.

Jard Tomas Mathias T
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag köpte persienner inkl montering och fick ett bra bemötande med snabb service

Frida M
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag fick hjälp av att sätta upp persienner i min lägenhet. Gick super smidigt och snabbt. Dock är jag missnöjd över att jag inte fick mer information om vad man kunde välja mellan. Fick bara info om olika färger. Trodde persiennerna skulle vara vita med svarta sida som tar bort ännu mer av solljuset, så är det dessvärre inte. Fortfarande ljust. Trist att man inte fick den informationen.

Lars S
Skrev om Amex Solskydd AB

Toppen från början med en tydlig offert och leverans / montering mycket proffsigt utfört , dessutom trevlig personal !

Milena M
Skrev om Amex Solskydd AB

Vi köpte en terrassmarkis av Amex. Blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Priset på produkten var den bästa bland de 4 offerterna vi fick. De var snabba med leveransen och uppsättningen. Vi är mycket nöjda med produkten, bemötandet och priset. Vi rekommenderar de av hela hjärtat. Milena Manceva

Kerstin S
Skrev om Amex Solskydd AB

Snabb montering av persienner på ett professionellt sätt.

Loella B
Skrev om Amex Solskydd AB

Beställde persienner. Snabb installation! Supertrevlig proffsig och bra service! Toppbetyg i alla kategorier!

Lars Å

Markis Trevligt och korrekt Klart nöjd

Kajsa Å
Skrev om Amex Solskydd AB

Vi köpte persienner till fönster och balkongdörr. Vi blev proffsigt bemötta, allt gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med resultatet!

Susanne M
Skrev om Amex Solskydd AB

Trevlig personal. Professionella, och bra priser.

Helene A
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag ville ha värmeavstötande rullgardiner som man också kan se igenom lite. Letade runt bland olika firmor och fastnade för Amex eftersom de hade bra priser. Och när jag väl började kommunicera med Zvonko på Amex så visade de sig även ha bra service:-) Han svarade snabbt på mina frågor, berättade om vilka alternativ som fanns och när jag väl beslutade mig för att beställa gardinerna så gick det mycket fort och smidigt att få det arbetet gjort. /H

Anita L
Skrev om Amex Solskydd AB

Proffsigt bemötande och proffsigt utfört arbete vid beställning och uppsättning av mina persienner. Var lite tveksam i dessa Corona-tider men stor hänsyn togs till detta vid vår kontakt. Kan varmt rekommendera Amex Solskydd AB.

Mediha Z
Skrev om Amex Solskydd AB

De uppfyllda förväntningarna jag hade och gjorde ett strålande jobb.

Eva E
Skrev om Amex Solskydd AB

Nya persienner. Snabbt fixat. Trevligt bemötande.

Anders N
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag har köpt en markis, eldriven och inklusive montage av AMEX. De har skött allt exemplariskt, från offert, kundkontakter, bokning av besök och montaget. Synnerligen proffsigt! De lämnade ett högst rimligt fast pris på markis inklusive montage. Jag har ganska stor erfarenhet av hantverkare och kan rekommendera Amex utan reservationer. Anders

Daniel N
Skrev om Amex Solskydd AB

Köpte fönsterpersienner, mycket nöjd med bemötande, monteringsservice och produkt. Kan varmt rekommendera.

Ann Ingeborg K
Skrev om Amex Solskydd AB

Punktliga, noggranna, gav god information och flexibla.

Tina S
Skrev om Amex Solskydd AB

Proffsiga, trevliga, snabba och utan krångel. Rekommenderas!

Marcus Erlandsson E
Skrev om Amex Solskydd AB

Köpte markis. Väldigt bra bemötande. Kunniga killar. Proffsigt utfört. Trevliga.

Berit B
Skrev om Amex Solskydd AB

Jag vill ge 5 stjärnor till de trevliga och professionella montörer som satte upp två rullgardiner hos mig. En granne hade rekommenderat AMEX. De kom först hit och mätte + hade med tygprover. Sedan gick leverans och uppsättning mycket snabbt och resultatet blev perfekt! Varmt tack!

Margareta R

Bra service. Köpte markis till balkong. Snabbt noterad på.balkongen

Ulla E

Balkongmarkis Trevligt bemött Över mina förväntningar

Jenny P
Skrev om Amex Solskydd AB

Snabba, trevliga och proffsiga! Rekommenderas!

Richard N
Skrev om Amex Solskydd AB

Trevliga montörer, bra priser.

Birgitta B
Skrev om Amex Solskydd AB

Kom på utsatt tid och genomförde en snabb montering. Mycket proffsigt

Marie J
Skrev om Amex Solskydd AB

Snabb service. Bra jobb och lämnade snyggt och prydligt efter sig. Fick rekommendationen av en vän som också var nöjd på alla sätt.

Peter E
Skrev om Amex Solskydd AB

Trevligt bemötande , snabb leverans och installation.

Anna V
Skrev om Amex Solskydd AB

Trevligt bemötande, snabb leverans, snyggt och snabbt jobb!

Finn E
Skrev om Amex Solskydd AB

Väldigt nöjda med Amex Solskydd. Bra sortiment, service och priser. Rekommenderar dem till alla vi känner.

Tomas W
Skrev om Amex Solskydd AB

Nu skötte er bra. Snabba och vänliga☺☺