Alla kategorier Bygga hus Jönköping Aneby Anebyhus AB

Anebyhus AB

Industrigatan 15, 578 33 Aneby — Visa karta

Hus har vi seriebyggt sedan 40-talet. Men det började långt tidigare med det egna sågverket. Vår största tillgång är en väl ingrodd känsla för trä. Vi förstår årsringarnas tysta språk och vet vad som funkar och inte funkar när tidens tand börjar gnaga.
Storgatan 10, 57032, HJÄLTEVAD
Hjältevadshus
Fredrik A:
Efter en ordentlig analys av marknaden kom vi tillbaka till urspungsrekommendationen att välja Hjältevadshus med Peter Janthe som säljare. ...

Läs vad 7 kunder tycker om Anebyhus AB

• N
    N skrev om Anebyhus AB
    Vår säljare och byggsamordnare var otroligt dåliga. VDn smet bara undan. Som tur var är det några riktigt vettiga personer på kontoret som kunde lindra problemen.
  • Ola M
    Ola M skrev om Anebyhus AB
    Dåligt rakt igenom, deras VD har inte många rätt vilket sprider sig ut i organisationen, håll er undan för dessa skojare
  • Trött H
    Trött H skrev om Anebyhus AB
    Vi har snart väntat 1 år på att Aneby ska färdigställa besiktningspunkter och reklamationer. Ingen på detta företag tar ansvar och samtliga skyller på arbetsbelastning eller kollegor när de ska förklara varför ingenting åtgärdas. Uruselt Anebyhus!
  • T
    T skrev om Anebyhus AB
    Jag kan inte annat än stämma in med de andra.

Aldrig tidigare har jag blivit så illa bemött av någon.

Att ta sitt ansvar då man gör fel verkar vara ett helt okänt begrepp för Anebyhus och deras säljare i sthlm.

Vill man se vårat elände så finns det på http://www.erikzzon.se och http://www.byggahus.se/forum/referenser-hantverkare-entreprenoerer/120384-en-till-hanvterkare-med-tummen-pa-fel-staelle.html
  • U A
    U A skrev om Anebyhus AB
    Mycket dåligt bemötande från Anebys sida. Eller snarare, inget bemötande alls!
  • Lars L
    Lars L skrev om Anebyhus AB
    Detta företag borde inte bygga hus om de inte kan ta ansvar for egna fel som uppstått på fabrik. Efter 5 månader har felen på vårt hus inte åtgärdats. Vi har mailat och skickat brev men hör inget. Gör ett sök på nätet innan ni tar kontakt med detta företag. Ni vill hitta många som är missnöjda och känner sig lurade av Anebyhus!
  • Ted J
    Ted J skrev om Anebyhus AB
    Vill du också bli lurad? Då ska du köpa ett Anebyhus! Sällan har man träffat ett sånt oseriöst bolag. Köpte ett hus och när det blev problem ( som det ifo alltid blir med hus) så har inte bolaget något som helst ansvar då, som det heter, man har skrivit enskilda avtal, fast med av dem själva rekommenderade entreprenörer. Nä, hellre skulle jag bosätta mig i tält än att köpa något från trämaffian i Anebyhus igen. Vilka skojare!! Jag ville sätta 0 eller t.o.m minus men det funkar inte ( kommande feature på siten kanske)....
    Lars L, Carin Y, Emma K gillar detta

Industrigatan 15, 578 33 Aneby