Änglarnas Städ

Änglarnas Städ

www.anglarnasstad.se
  • BadgeFourYears
4.4

Om du söker en städfirma som håller en hög kvalitetsnivå har du kommit helt rätt. Änglarnas Städ verkar i hela Storstockholm. Sedan 2008 har vi jobbat stenhårt på att skapa en enkel lösning för att du som kund ska få en så kvalitativ lösning som möjligt genom att erbjuda en helhetslösning där allt fungerar felfritt. Vår verksamhet...

376 omdömen om Änglarnas Städ

Birgitta W
Skrev om Änglarnas Städ

Duktiga o noggranna ,kollade efteråt i skåp och kyl,ugn

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack att vi kunde hjälpa hoppas vi kan ta hand om er hem flera gånger Anna

Joacim L
Skrev om Änglarnas Städ

Vi har varit kund hos Änglarnas städ i ca 13 år så det är väl ett gott betyg. Ibland har städningen varit sämre, men när vi har sagt till har det alltid blivit bättre.

Svar från Änglarnas Städ

Jag är så stolt att ha er som kunder, det stämmer att detta är högsta betyg till oss. Tack snälla för att ni är med oss. Vi kommer ta hand om er i många år framöver Anna

Emma S
Skrev om Änglarnas Städ

Änglarnas Städ fixar livspusslet med mycket professionell städning, lyhördhet samt trevliga och kunniga medarbetare.

Svar från Änglarnas Städ

Tack Emma för alla året tillsammans , vi är glada att ha dig som kund Anna

Magnus K
Skrev om Änglarnas Städ

Väldigt tillmötesgående och långsiktiga. Mycket nöjd med personalen som städar hos oss och känner mig trygg att ha dem i vårt hus.

Svar från Änglarnas Städ

Magnus tack för alla åtet som du är kund hos oss, det är glädje varje gång vi kommer, jag hälsar personalen att du lämnar feedback Anna

Thomas J
Skrev om Änglarnas Städ

Fleibla och punktliga. Känns alltid rent och fräsht när vi haft städning.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack för jätte fina ord och feedback och tacksam för många år samarbete Anna

Mia B
Skrev om Änglarnas Städ

Pålitliga och flexibla. Något ojämna i kvalitet på städningen beroende på olika utövare.

Svar från Änglarnas Städ

Mia stor tack för många år samarbete, hoppas på nästa glada och nöjda år tillsammans Anna

Sofia W
Skrev om Änglarnas Städ

Jag älskar dem. Jag hade bett om lägenhetsstädning och det var verkligen fantastiskt fint i lägenheten när jag kom hem. Att de sedan hade ett mycket trevligt bemötande, det gjorde allt ännu bättre.

Svar från Änglarnas Städ

Sofia tack snälla för fina ord, vi är glada att ta hand om din hem och kommer med glädje Anna

Iwona A
Skrev om Änglarnas Städ

Super nöjda med städningen. Mycket professionellt personal. Kan verkligen rekommendera

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Iwona för fina rekommendationer och tack att du är så fantastiskt kund, stor glädje att samarbeta Anna

Gunilla E
Skrev om Änglarnas Städ

Mycket nöjd, snabbt och rena fönster. Ska fortsätta med städning, trevlig bemött.

Svar från Änglarnas Städ

Vi vill tack för ny beställning och du är jätte välkommen att boka nästa tillfälle. Trevlig halloween dagen Anna

Marianne B
Skrev om Änglarnas Städ

Mycket trevligt bemötande. Fick rekommenderad städare och hon har absolut levt upp till förväntningarna. Hjälpsam vid frågor.

Svar från Änglarnas Städ

Välkommen till oss, vi är glada att vi kan ta hand om era hem, varma halloween hälsningar Anna

Kristina V
Skrev om Änglarnas Städ

Det är lätt att boka tid, städarna kommer på utsatt tid. Jag hade städ + fönstertvätt. De är snabba och noggranna och gör alltid lite extra, typ extra fint bäddat!

Kristina Stor tack för finna omdöme ,vi ses nästa gång, varma hälsningar Anna

Surfboard P
Skrev om Änglarnas Städ

Jag är jättenöjd med arbetet från Änglarnas städ. De är väldigt noggranna och har hållit tider som vi har kommit överens om. Kommunikationen är alltid smidig.

Svar från Änglarnas Städ

vi vill tacka för bra samarbete, det är viktigt att alla är nöjda. Varma hälsningar Anna

Abdulrhman T
Skrev om Änglarnas Städ

De har gjort fint jobb och bästa företaget på städning tror jag

Svar från Änglarnas Städ

Den bästa omdöme på länge. Jätte tack för dom fina orden. Lycka till på nya hem Anna

Niklas J
Skrev om Änglarnas Städ

Bra service och lätt att ha kontakt med vid justeringar mm.

Stor tack ❤️🙏 Niklas för bra samarbete Anna

Anita P
Skrev om Änglarnas Städ

Beställning av flyttstäd. Riktigt fint städat, skinande rent. Upplevde dock första kontakten, vid beställning av städ, som lite kylig. Hade varit fint med en återkoppling några dagar innan städtillfälle. I övrigt flöt det på riktigt bra.

Svar från Änglarnas Städ

Anita Tack för att vi fick städa och att du är nöjda, alla hälsar . Välkommen åter Anna

Christer R
Skrev om Änglarnas Städ

Beställde flyttstäd. Tog otroligt lång tid och ändå hade de missat att damma golv och tak. Även missat ett köksskåp Inget avdrag på faktura trots att ny hyresgäst dammade själva då de skulle måla. Dock var städerskan väldigt trevlig men hon fick en onormalt lång dag

Svar från Änglarnas Städ

Christer. Vi erbjöd direkt att komma och utföra brister ( ett skåp) hon missade. Vägar och tak ingår inte i flyttstäd förutom dammsugning av damm , trots det städerska städade exstra. Lägenhet var jätte smutsig som vi har informerat om att det kommer ta längre tid. Ni var på plats flera gånger och såg själva att städerska kämpade att göra så snabbt och bra hin kunde. Tack för din beställning . Trevlig dag Anna

Britt-Inger H
Skrev om Änglarnas Städ

Så nöjd! Trevliga tjejer som städade snabbt och noggrant. Vi kommer att teckna ett städkontrakt!

Stor tack och vi ses snart igen ☀️trevlig sommar Anna

Annika B
Skrev om Änglarnas Städ

Snabbt svar på offertförfrågan. Trevliga! Noggranna! Prisvärt.

Annika stor TACK 🙏☀️ Anna med hela gruppen

Joakim T
Skrev om Änglarnas Städ

Pålitlig och bra service. Lätt att kommunicera med företaget.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack, och välkommen alla tider. Anna

Ewa-marie A
Skrev om Änglarnas Städ

Varit kund hos Änglarnas Städ under många år. Har överlag en positiv upplevelse av dem. De gånger det inte fungerat eller städningen inte varit ok, har mina synpunkter tagits emot på ett bra sätt. För det mesta fungerar allt utmärkt. Vi samarbetar också bra kring byten av städdagar, både när jag behöver byta eller när företaget har behov av det.

Annika W
Skrev om Änglarnas Städ

Toppen nöjd 😄 fint bemötande och proffsigt tvättat

Svar från Änglarnas Städ

Stor stack 😀 och välkommen igen till oss

Tuula I
Skrev om Änglarnas Städ

Städtjänst Vi får bra bemötande och städningen utförs på ett professionellt sätt. Ibland händer att tiden räcker till med lite extra ordinära tjänster tex rengöring av ugn. Uppskattas.

Svar från Änglarnas Städ

Tack Tuula för alla dom långa år tillsammans , vi tackar att vi kan ta hand om ditt hem. Anna med Änglar :)

Irene D
Skrev om Änglarnas Städ

Städar noggrant o effektivt. Mycket nöjda!

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack till hela familjen för flera år samarbete Anna

Christina N
Skrev om Änglarnas Städ

Lyckades få bort svåra fläckar på plastmatta, städningen ser bra ut!

Isabel Maria Åsa H
Skrev om Änglarnas Städ

Supernoggrannt städat och väldigt prisvärt.

Tack snälla Isabel hoppas vi kan hjälpa igen. Anna

Asta D
Skrev om Änglarnas Städ

Mycket bra städning tycker jag att Änglarnas städfirman gjorde .

Svar från Änglarnas Städ

Astra tack att vi fick göra din städ, välkommen igen. Varma hälsningar från Änglarna

Lennart A
Skrev om Änglarnas Städ

Vår flyttstäd blev fint utförd med bra kommunikation och utförande.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Lennart att ni var nöjda med alla delar, välkommen igen Anna

PETTER N
Skrev om Änglarnas Städ

Mycket professionellt arbete. Jag är mycket nöjd med städningen.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack och vi hoppas vi kan städa igen och igen Anna

Iwona A

Super bra städning Kan verkligen rekommendera Professionell bemötande

Svar från Änglarnas Städ

Tack snälla Iwona för att du är lika fantastisk kund alltid glad och positiv Anna

Anna R
Skrev om Änglarnas Städ

Fantastisk service och jättebra resultat. Jag är supernöjd.

Jätte tack, välkommen igen Anna

Filip B
Skrev om Änglarnas Städ

Fantastiskt noggranna men ändå effektiva! Otroligt fin service och kan verkligen svara upp mot höga krav-)

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Filip för att du är så fin kund, alltid lika kul när vi kommer till dig och att du lämnar fin omdöme efter varje städ dag Anna

Bo A
Skrev om Änglarnas Städ

Riktigt bra flyttstädning med fönstertvätt. Bra snabbt genomfört till bra pris.

Svar från Änglarnas Städ

Tack Bo att ni är nöjda med hela våra service , lycka till på nya boende Anna

G_b S
Skrev om Änglarnas Städ

Flyttstädningen skulle ske en måndag. Var där dagen innan för att hämta de sista småsakerna och upptäckte då att städningen redan var igång. Blev överraskad och glömde en del saker som sedan tyvärr inte fanns kvar. Städningen var dock perfekt gjord!

Svar från Änglarnas Städ

G-B tack för din beställning och fin omdöme. Städerska brukar alltid slänga bort glömda saker som oftast är bara skräpp , dom började i helgen en del men avslutade på måndag enligt bokningen. Jag hörde att ni träffade varandra och att du han hämta sista små saker som var packade i påse. Lycka till till nya boende och välkommen åter. Anna

Bo M
Skrev om Änglarnas Städ

som alltid snabba svar och bra utfört jobb, använt änglarnas i många år och har ofta rekommenderat dem till vänner och bekanta

Svar från Änglarnas Städ

Alltid trevlig kund som återkommer, stor tack för fina rekommendationer . Anna

Maud L
Skrev om Änglarnas Städ

Jag beställde en flyttstädning och jag är väldigt nöjd med resultatet. Det hade blivit högsta betyg om jag fått en återkoppling om varför 3 fönster inte blev tvättade mellan fönsterna. Upptäckte dock själv att en balkongdörr inte gick att dela på då spärrfunktionen var rostig och obrukbar. //Thomas

Svar från Änglarnas Städ

Thomas Tack för beställning, jag du har rätt borde informera . Tack att du tyckte att det var fin städat Anna

Anette B

Trevligt bemötande. Fint städat. Har inga klagomål

Stor tack för eran beställning. Välkommen igen Anna

Kristina V
Skrev om Änglarnas Städ

Jag beställde städning samt fönsterputs och är jätte nöjd med resultatet och all personal mycket trevliga!

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Kristina för att du återigen bokar med oss, alltid lika trevlig att utföra hemma hos gig. Trevlig söndag Anna

Åsa K
Skrev om Änglarnas Städ

Så otroligt fin och ordentlig flyttstädning!! Mycket flexibla vid bokningen. Det är andra gången jag använder dem och kommer att använda dem igen!

Stor tack Åsa, kommer förmedla till mina änglar 😀 Anna

Christina G

Proffsiga Duktiga Enkelt att ha och göra med Bra pris Lätt att kontakta

Stor tack ☺️ Välkommen igen varma hälsningar

Hans J
Skrev om Änglarnas Städ

Energi och ambition utmärkte Änglarnas städ som får 5 stjärnor av mig.

Hans stor TACK fån oss. Trevlig sommar önskar hela guppen Änglarnas

Maria T
Skrev om Änglarnas Städ

Har varit kund i över 20 år och det är ett pålitligt företag som gör ett bra jobb!

Stor tack Maria ❤️ Trevlig sommar

Joni Daniel P
Skrev om Änglarnas Städ

Har haft dem på plats 2 gånger nu och hittils väldigt nöjd!

Svar från Änglarnas Städ

Tack snälla för fina ord. Vi kommer göra allt för att du ska vara nöjd hela tiden

Sabina E
Skrev om Änglarnas Städ

Städningen var super bra och all kommunikation av bokning var smidig. Det enda jobbiga var att vi bokade på måndagen, men de städade dagen innan. Vi mötte då städarna på plats och löste problemet.

Svar från Änglarnas Städ

Tack Sabina för omdöme och att vi fick ta hand om din lägenhet. Stor tack Anna

Ann-christin B
Skrev om Änglarnas Städ

Jag är nu det nöjd o h det är roligt när samma städare återkommer. Ni är duktiga och noggranna. Fortsätter gärna med er.

Tack snälla vi kommer fortsätta 😀 Anna

Kerstin E
Skrev om Änglarnas Städ

De utförde flyttstäd. Vi är mycket nöjda med resultatet och med de som utförde arbetet. Vi hade hört att de gjorde ett bra jobb. Och det gjorde de verkligen. Vi rekommendera dem gärna. Fick ett fint bemötande vid första samtalet. Helt enkelt ingenvart klaga på. Mvh Kerstin Eriksson

En STOR TACK Kerstin. Kommer hälsa mina änglar :) Anna

Ewa-marie A
Skrev om Änglarnas Städ

Vi har alltid en god dialog, när det behövs. Med lite god vilja från bägge håll brukar vi kunna lösa eventuella justeringar i planeringen. För det mesta motsvarar städningen min förväntan. Det har hänt att något gått sönder vid något tillfälle, men jag har informerats och erbjudits ersättning. Så, jag har städning en gång i månaden och tycker att det fungerat bra.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Ewa för alla åt tillsammans och vi kommer ta hand om ditt hus i många år till hoppas vi på Anna

Anders L
Skrev om Änglarnas Städ

Proffsigt skött företag som tar hänsyn till kundens önskemål! Utmärkta städare!

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Anders, vi är glada att höra . Tack för din tid att skriva omdöme Anna

Tuula I
Skrev om Änglarnas Städ

Bra service och städning. Skulle önska en fast person som städar men förstår att det inte alltid är möjligt.

Svar från Änglarnas Städ

Tuula tack för din omdöme vi försöker ha alltid samma städerska. Nu på sista 1 år hade du samma tjej som hoppas du är nöjd med hon gör allt för att ni ska känna sig trygga och nöjda . Tack för många år tillsammans Anna

Maria S
Skrev om Änglarnas Städ

Jag haft Änglarnas Städ under flera år och de gör ett bra jobb, de är noggranna och lyhörda för önskemål

Svar från Änglarnas Städ

Mara tack för alla år tillsammans och hoppas vi kan stanna många år till. Varma hälsningar från din städerska Anna

Irene D
Skrev om Änglarnas Städ

Trevliga och duktiga städare.

Svar från Änglarnas Städ

Stor tack Irene kommer hälsa din städerska, trevlig dag önskar vi på Änglarnas Städ Anna