Clean Choice AB

Clean Choice AB

www.cleanchoice.se
  • BadgeSixYears

Vi på Clean Choice AB (tidigare Ania´s Städ Roslagen) arbetar för att du ska kunna lägga din tid på roligare saker än att städa. Sedan 2012 har vi hjälpt folk att få en helt ny lyster i sina hem. Pålitligt och strålande resultat med hela Stockholmsområdet som arbetsplats. Vi erbjuder Flyttstädning, fönsterputs, byggstädning,...

302 omdömen om Clean Choice AB

Sedan starten hos Reco 2014

Benny L
Skrev om Clean Choice AB

Mycket trevlig personal bra på sitt arbete kan komma in på kortvarsel ordentliga nogrann och det blir jättebra när dom städar jag är mycket nöjd över det här bolaget

Svar från Clean Choice AB

Tack så mycket för dina vänliga ord! Det gläder oss att höra att du är nöjd med våra tjänster och att du uppskattar vår personal. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service och att vara tillgängliga för våra kunder även vid kort varsel. Om det är något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att låta oss veta. Vi ser fram emot att fortsätta arbeta med dig i framtiden!

Viktor T
Skrev om Clean Choice AB

Väldigt bra service. Hög nivå på städningen.

Svar från Clean Choice AB

Hej Viktor, Tack så mycket för ditt vänliga meddelande! Vi uppskattar verkligen din feedback och är glada att höra att du är nöjd med vår service och städning. Vårt mål är alltid att leverera högkvalitativ service och skapa en positiv upplevelse för våra kunder. Tack för att du valde oss!

Lena S

Proffsigt bemötande Utmärkt utförd städning Effektiv och trevlig städpersonal

Svar från Clean Choice AB

Hej Lena,Tack så mycket för ditt vänliga meddelande! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att ge oss feedback. Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår städservice och att du upplever att vårt bemötande var proffsigt. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och det är glädjande att höra att vårt team har lyckats uppfylla dina förväntningar. Vi kommer att fortsätta arbeta hårt för att behålla den höga standard som du förväntar dig av oss.

Björn H
Skrev om Clean Choice AB

Bra bemötande, mycket nöjd med utfört arbete av hemstädning

Clean Choice AB gillar detta
Svar från Clean Choice AB

Hej Björn, Tack så mycket för ditt positiva meddelande! Det gläder oss att höra att du är mycket nöjd med vår hemstädning. Vi är här för att ge bästa möjliga serviceförbättra. Tack för att du valde oss, och vi ser fram emot att betjäna dig igen.

George F
Skrev om Clean Choice AB

Effektiva och noga. Kan definitivt rekommendera.

Svar från Clean Choice AB

Hej George, Vi är glada över att du är nöjd med våra tjänster och att vi har kunnat uppfylla dina förväntningar. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!

Kjell A
Skrev om Clean Choice AB

Seriöst att beska oss först för att gå igenom städning. Tyvärr inga bra förväntningar pga tidigare städfirmor, städning, uppträdande mm. Men, fantastisk upplevelse av Angelika som snabbt och mycket seriöst städade överallt. Vi skulle aldrig göra det bättre själv och inte så noga som hon städade heller. Tack!

Svar från Clean Choice AB

Tack Kjell för ditt omdöme! Vi är glada över att höra att ni är nöjda med våra tjänster. Vi för det vidare även till Angelika. Tack för att du tog dig tid att lämna en recension!

Christina M
Skrev om Clean Choice AB

Duktiga och vänliga, håller tid. Väl värda att rekommendera.

Svar från Clean Choice AB

Tack Christina för ditt omdöme! Vi är så glada att höra att du är nöjd med våra tjänster och service.

Robin M
Skrev om Clean Choice AB

Kör som idioter förbi förskola och skola på Lindholmsvägen i Vallentuna. regnr: NDO714. Detta brukar spegla företagets värderingar väl.

Svar från Clean Choice AB

Vi kommer att prata med vår personal för att se till att de är uppmärksamma på hur de kör. Vi ber om ursäkt för vår anställds olämpligt beteende.

Angela K
Skrev om Clean Choice AB

Min dotter gav mig i present en storstädning av hela hemmet av Clean Choice AB under tiden som vi var på semester. Vi kom hem till en underbar överraskning och ett skinande rent hem. dom hade även lämnat ett litet doftljus och ett kort det var så fint. vi blev naturligtvis jätteglada och nöjda och bestämde direkt att vi ville fortsätta anlita dem. Nu har vi städ varannan vecka och kunde inte ha gjort ett bättre val!!

Svar från Clean Choice AB

Hej Angela, Tack för din recension och dina fina ord! Vilken underbar dötter du har som gav dig en sådan present. Vi är jätteglada över att du valde oss och att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack för att du valde Clean Choice AB och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.

Inga M
Skrev om Clean Choice AB

Bemötande och städning medfönsterputs blev bra

Svar från Clean Choice AB

Hej och tack för ditt omdöme, Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster.

Sofie L
Skrev om Clean Choice AB

Mycket fint och noggrant städat. Väldigt nöjd med resultatet av flyttstädningen

Svar från Clean Choice AB

Hej Sofie, Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din feedback.

Anna N
Skrev om Clean Choice AB

Vi har blivit väl bemötta av företaget. Vi har varit jättenöjda med vad vi förväntat oss och sedan fått det utfört. Däremot har vi nu sedan ett antal månader bakåt börjat att bli mer missnöjda, då kvaliteten på städandet har sänkts. Vi känner inte längre att det känns lika nystädat, Ibland slarvigt/ej bortplockat/färdigtorkat el tömning av sopor. Vi köper städtjänst.

Svar från Clean Choice AB

Hej Anna, Tack för din feedback, även om det är tråkigt att höra att din upplevelse på senare tid med oss inte levde upp till dina förväntningar. Vi på Clean Choice AB är alltid angelägna om att förbättra vår service och att ta till oss av all feedback.

Johanna M
Skrev om Clean Choice AB

Har varit nöjda tidigare men har på senare tid slarvat och missat viktiga detaljer som de inte vill kännas vid. En besvikelse till stor del då vi använder oss av dem mellan våra hyresgäster som klagat på utförandet.

Svar från Clean Choice AB

Hej Johanna, Stort tack för din feedback, även om det är tråkigt att höra att din upplevelse på senare tid med oss inte levde upp till dina förväntningar. Vi på Clean Choice AB är alltid angelägna om att förbättra vår service och att ta till oss av all feedback. Hälsningar

Olof E
Skrev om Clean Choice AB

Väl utfört jobb och professionellt bemötande.

Svar från Clean Choice AB

Hej Olof, Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster och att vi kunnat uppfylla dina förväntningar.

Lowe A
Skrev om Clean Choice AB

Vi är mycket nöjda med Ania`s städ.

Svar från Clean Choice AB

Hej, Tack för din feedback :)

Ekskogens S
Skrev om Clean Choice AB

Dom städar både vår firma och vårat hem. Fönsterna blir väldigt fina.

Svar från Clean Choice AB

Hej Stefan, Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din feedback.

Eva L
Skrev om Clean Choice AB

Det blev inre rent, men det åtgärdades en annan dag.

Svar från Clean Choice AB

Hej Eva, Tack för din feedback, vi hoppas att du blev nöjd därefter :)

Per F
Skrev om Clean Choice AB

Välstädat, alltid samma städerska Snabba svar och bra information från kontoret

Hej Per! Vi är glada att du är nöjd med oss 😊

Anna P
Skrev om Clean Choice AB

Bra städföretag med bra service av personen som utfört jobbet hos mig. Bra och trevligt bemötande.

Svar från Clean Choice AB

Hej Anna, Vad glada vi är att du är nöjd med oss. Hälsningar :)

Carin W
Skrev om Clean Choice AB

Pålitliga och trevliga. Rekommenderas.

Svar från Clean Choice AB

Hej Carin, Tack så mycket! Vi ses nästa gång :)

Tatjana K
Skrev om Clean Choice AB

Super städ. Vi är mycket nöjda

Svar från Clean Choice AB

Hej Tatjana, Vi är nöjda med nöjda kunder, vi är tacksamma för att du har valt oss.

Sara M
Skrev om Clean Choice AB

Verkligen service minded städfirma. Trevlig personal och lätta att kommunicera med.

Svar från Clean Choice AB

Hej Sara, vi är glada att du är nöjd :)

Karin U
Skrev om Clean Choice AB

Proffsiga och pålitliga, snabba svar vid kontakt och mycket bra utfört jobb. Mycket trevlig personal! Vi är supernöjda!

Svar från Clean Choice AB

Hej Karin, vi försaker göra allt vi kan för att våra kunder ska vara nöjda. Hälsningar :)

Sonja V
Skrev om Clean Choice AB

Lätt att ha att göra med,. Mycket bra städning.

Svar från Clean Choice AB

Hej Sonja, vi är nöjda för det :)

Karl L
Skrev om Clean Choice AB

Bara bra , kom i tid å städade bra Det blev rent å dammfritt

Svar från Clean Choice AB

Hej Karl, vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Vi ses nästa gång :)

Ingrid L
Skrev om Clean Choice AB

Det var första gången som jag fick städning, kändes bra, kändes skönt att jag kunde lägga ut mattorna på rena golv. Tack

Svar från Clean Choice AB

Vi är super glada att du är nöjd! Hälsningar :)

Lena K
Skrev om Clean Choice AB

Det är så rent och fint när städningen är klar att jag blir glad varje gång.. Jag känner mig också trygg med städaren som alltid kommer på utsatt tid.

Svar från Clean Choice AB

Hej Lena, vi är jätteglada när vi läser så fifina ord :) Tack att du är med oss!

Niclas R

Superbra, trevliga städerskor!

Pia L
Skrev om Clean Choice AB

Superbra! Gör det vi kommit överens om. Kommer allltid i tid. Svarar snabbt! Hittills mycket nöjd.

Svar från Clean Choice AB

Hej Pia, vi gör alltid vår bästa för att våra kunder ska vara alltid nöjda.

Marie A
Skrev om Clean Choice AB

Hemstädning. Alltid snabba svar. Gör det vi kommit överens om. Alltid enligt överenskommmen tid. Hittills mycket nöjd.

Svar från Clean Choice AB

Hej Maria, vi är alltid glada när vi kan hjälpa till våra kunder :)

Niklas
Skrev om Clean Choice AB

bästa som finns inga konstigheter eller problem är så super nöjd

Katarina S
Skrev om Clean Choice AB

Varierande men för det mesta bra!

Eva E
Skrev om Clean Choice AB

duktig, trevlig, nogrann och rask

Maj-Lis S
Skrev om Clean Choice AB

Allt har klaffat på ett utmärkt sätt med en trevlig tjej som på tre timmar har gjort mitt hem rent och skinande från badrum till kök! Kontakten med företaget har också fungerat bra. Kan med glädje rekommendera firman.

Jyrki L

Vi upplever Städ Roslagen som flexibla och kompetenta

Josefine R
Skrev om Clean Choice AB

Bra och noggrann städning. Lätta att kommunicera med och hörsamma på önskemål ang städning. Toppbetyg.. 👍

Lasse H
Skrev om Clean Choice AB

Alltid hög kvalité på städningen och nu har vi skinande rena fönster också. Som en extra överaskning fick vi även hjälp med trädgårdsarbete som även utfördes mycket proffsigt :-)

Svar från Clean Choice AB

Hej Lasse! Vi är alltid glada när vi kan hjälpa till :)

Viktoria M
Skrev om Clean Choice AB

Alltid fint resultat, dyker alltid upp och är flexibla vid ev ändringar av tider. Jättenöjd!

Svar från Clean Choice AB

Hej Viktoria! Vi är alltid glada när kunder är nöjda :)

Johan S
Skrev om Clean Choice AB

Bolaget levererar en hög service av god kvalitet. Jag skulle rekommendera bolaget till andra.

Svar från Clean Choice AB

Hej Johan! Vi är tacksamma för din rekommendation :)

Sven-Erik P
Skrev om Clean Choice AB

Ania's är punktliga, noggranna och prisvärda. Rekommenderas.

Svar från Clean Choice AB

Hej Sven! Tack så mycket för din rekommendation ;)

Lillskålsta A
Skrev om Clean Choice AB

Alltid tillmötesgående och välstädat.

Patrik K
Skrev om Clean Choice AB

Ania och hennes medarbetare ger kanonbra service. Jättenöjd!

Eva M

proffsigt, effektivt, vänligt bemötande

Jane E
Skrev om Clean Choice AB

Jag älskar att få uppleva känslan av ett fräscht välstädat hem möta oss i dörren var fjortonde dag ! Jag rekommenderar gärna Ania’s Städ också för att det är lätt att få kontakt med företaget och de är lyhörda för dina önskemål. Jane Edenfeldt Hafström, Stocksund

Ann-Charlotte F
Skrev om Clean Choice AB

Trevligt bemötande,förväntade mig att hemmet skulle vara rent och fräscht,och så har det varit förutom efter en storstädning som inte fungerade efter önskemål. Efter det misstaget har det varit rent och fint och jag har fått mina önskemål uppfyllda. Har kontinuerlig varannan veckors städning.

Anne B
Skrev om Clean Choice AB

Väldigt tillmötesgående, hjälper till så gott det går vid byte av städtid. Mina förväntningar var att det skulle vara rent och bra personal.Ibland svårt med språket men dom försöker ändå. Jag har städning

Svar från Clean Choice AB

Hej Anne! Vi är jätteglada att vi kan hjälpa till när du behöver :)

Andreas S
Skrev om Clean Choice AB

Pålitlig städfirma! Kommer alltid i tid och håller vad de lovar!

Svar från Clean Choice AB

Hej Adreas! Vad kul att du är nöjd med våran företag :)

Birgitta E
Skrev om Clean Choice AB

Jag är hittills mycket nöjd. Jag har inget att klaga på

Svar från Clean Choice AB

Hej Brigitta! Tack så mycket, vi hoppas att du kommer vara nöjd vidare :) Hälsningar

Camilla J
Skrev om Clean Choice AB

Jag är en nöjd kund. Städ utfört enl önskemål. Företaget o dess personal är lätta o trevliga att ha att göra med. Service, tydlighet och gott resultat.

Svar från Clean Choice AB

Hej Camilla! Vi är så glada att du är en nöjd kund, tack för de orderna :) Hälsningar

Per-Henrik B
Skrev om Clean Choice AB

Pålitlig och lätt att ha dialog med.

Svar från Clean Choice AB

Hej Per-Henrik! Tack för det! :)