Läs vad 218 kunder tycker om Anna SkinCare & Beauty 2

• 2019-08-15
    Jag har velat och har fått information och prov på behandling. Gabriella som tog emot mig var professionell, serviceminded, absolut positivt mottagande. Jag hade dessa förväntningar och miljön och även de övriga personalen har levt upp till mina förväntningar.
    Jag ville fortsätta behandlingen gärna, men en incident (jag blev anklagad av att ha slagit min bildörr mot en annan parkerade jättebils dörr) vid parkeringen gjorde, inte minst - som jag upplevde-den i en ganska hotande miljö - att jag valde att inte åka tillbaka till Huvudsta. Synd, jag har sett fram emot behandlingarna!
  • 2019-04-14
    Jag har köpt shellac, Utmärkt bemötande, även bokning och avbokning/ombokning. Utomordentlig nöjd!
    Stoja D
  • 2019-04-11
    Trevligt bemötande och bra behandlingar.
  • 2019-04-10
    Det var fantastik bemötande .det är jätte bra upplevelse .
  • 2019-04-07
    Sammantaget en professionell och trevlig atmosfär. Bra utbud av behandlingar och produkter.
  • 2019-04-04
    Jag blev mycket bra bemött av personalen. Det är fräscha lokaler och lugn spa-stämmning.
  • 2019-04-03
    Underbar infrabastu med fräsch dusch och avslappnade musik och färgterapi.
  • 2019-04-03
    har varit på ultrabastu och det var jätte bra
  • 2019-04-03
    Köpte en hotstonemassage. Blev bra bemött, jag hade inga direkta förväntningar.
  • 2019-04-01
    Ögonbrynsfärgning och plock- hon färgade utanför mina bryn så att jag var svart på vissa ställen i ansiktet. Torkar man inte bort det innan avslutad behandling? Hon sa också att hon inte kom åt att plocka alla ljusa strån? Nä men alltså varför tror du att jag går till en salong? Kändes som att kasta pengar i sjön.
  • 2019-04-01
    Super trevlig personal och professionella!
  • 2019-02-06
    Alltid mycket trevligt bemötande av samtliga. Väldigt fräscha och fina lokaler. Rekommenderar varmt!
  • 2019-02-06
    På Annas skincare får du behandlingar som är fulländade.
    Du möts av respekt och blir rekommenderad behandlingar som kan vara bra för dig.
    Jag är en mycket nöjd kund hos Annas skincare.
  • 2019-02-04
    Duktiga och trevliga! Bra lokaler, smidig bokning.
    djupgående massage
    Bra bemötande
    levde upptill mina förväntningar
    Skön avslappnande, lite hård ibland men det var ju djupgående och då ska det kännas.
  • 2019-02-03
    Professionell personal och trevligt ställe!
  • 2019-02-03
    Otroligt nöjd med mina triggerpunktsbehandlingar hos Gabriella. Hon är väldigt proffsig och kunnig.
  • 2019-02-01
    Fint bemötande, proffsig personal, fina rena lokaler. Rekommenderas.
  • 2019-02-01
    Anna-Maria är duktig, noggrann, proffisionell och gav mig en mycket fin behandling. Kände resultat direkt från LPG-behandlingen och IR bastu. Ser framemot fler behandlingar hos henne.
  • 2019-01-31
    Fantastiskt bemötande och personal, har gjort IR bastu och triggerpunktsbehandling.
    Sarah N
  • 2019-01-30
    Infraröd bastu var superskönt. Rummet var smakfullt inrett och väldigt privat och tyst. Bastun var toppmodern och fräsch. Personalen var trevlig.
  • 2019-01-30
    Det var så dåligt att sitta med både foten i varmt vatten i väntan på behandling. Den personen sprang till kassan för att bemöta nya kunder och svara på telefonen som kom från kunder. Jag fick 10 minuter behandling men inte på samma gång men avbrott i mellan föratt möta o svara kunder. Och där man sitter dvs platsen för fotbehandling är fel plaserat. Skulle vara lite i privat ställe. Jag önska mig att få tillbaka mina pengar för dålig behandling. Och inte rekommenderar någon att boka hos er
    Med vänliga hälsningar
    Latifa A
  • 2019-01-30
    LPG. Väldigt trevlig personal, lyssnar på önskemål och gör vad de kan för att man ska bli nöjd. Känns personligt och tryggt.
  • 2018-12-17
    Fotvårdsbehandling, utmärkt bemött och underbra behandling.
  • 2018-12-13
    Jättenöjd med massagen jag fick av Emilia. 5 av 5 solar :)
  • 2018-12-13
    Massage
    Ett mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas starkt
    Elisabeth B
  • 2018-12-12
    Trevligt bemötande och massagen var verkligen avslappnande. Jag kommer definitivt återkomma.
  • 2018-12-12
    Jag köpte ett Lpg paket 14 st. Där det också ingick 2 gånger att sitta i bastun. Köpte en UCW helkropp och en UCW som var på bestämd del av kroppen.

Blev väldigt bra mött av alla som jobbar där. Underbara brudar som från dag 1 alltid är glada och positiva. Vänliga och super trevliga på alla sätt.

Trevliga lokaler och nära till kommunaltrafik vilket var viktigt för mig då jag bor på andra sidan av stan men även bra parkering som var precis utanför där man alltid kunde hitta plats.

Ett toppen ställe där jag helt klart Kommer besöka i samband med att jag unnar mig massage och annat. Detta är verkligen ett ställe som har nästan allt en tjej behöver för kropp och själ!!!

Får 10 av 10 från mig!
  • 2018-12-10
    Köpte triggerpunktsmassage. Blev jättebra bemött av personalen och dem lyssnade på mig och mina önskemål.
  • 2018-10-12
    Behaglig och vänlig atmosfär möter en alltid när man kommer in. Fötterna blev babymjuka och jag ser fram emot nästa behandling.
    Tack!
  • 2018-10-10
    Jag har gått på ett 60-tal LPG-behandlingar. Personalen är kunnig, tillmötesgående och behandlingarna har hjälpt mig enormt med mitt lipödem. Enda nackdelen är att det är så fruktansvärt dyrt med ett stort antal behandlingar. Tycker man borde få nån slags stamkundsrabatt.
  • 2018-10-10
    Kan varmt rekommendera Gabriella! Hon är så duktig och man känner sig väl omhändertagen.
  • 2018-10-08
    Varit där tre gånger. Ingen av gångerna har jag fått komma in på min utsatta tid. Man stressar och går tidigare från jobbet för att få ditta i väntrummet upp mot 50 minuter. Inte ok. Jag har gjort mitt sista beslk his Anna.
  • 2018-10-08
    Vänlig, rådgivande o korrigerande personal. Jobbade med mina ögonfransar, plockning o färgning av ögonbryn tills jag var nöjd med tålamod och vänlighet. Dock krävdes tre försök för ögonbrynen vilket drar ner betyget en boll.
  • 2018-10-08
    Jag tog kontakt med Annas för att de hade bindvävsmassage som min sjukgymnast sa att jag skulle testa. Jag gjorde det två ggr men fick ingen effekt. De tyckte jag skulle gå en gång i veckan a 800 kr vilket jag tyckte var mycket pengar för det hade jag inte råd med. De var väldigt vänliga i sitt bemötande men salongen kändes märklig och ödslig.
  • 2018-10-05
    Massage i olika former. (Hot stone, mfl)
    Spa behandling
    Fotbehandling
    Alltid väldigt värmande välkomnande.
    Alltid en stor omtänksamhet av Anna för hennes kunder och man känner sig varmt mottagen. Finns stor kunskap.
    Linda F
  • 2018-10-05
    Vaxning av ben.
    Hos Anna Skincare & Beauty blir man alltid trevligt bemött i en lugn och avkopplande atmosfär.
  • 2018-10-03
    De håller en hög service nivå, omtänksamma, trevliga, bemöter kunden exemplariskt, alla är otroligt kompetenta inom sina områden, kan varmt rekommendera Anna SkinCare & Beauty.
    De har ett stort utbud och det känns väldigt skönt att man kan boka en ansiktsbehandling och sedan boka en fotvård osv.
    Mia S
  • 2018-10-03
    Väldigt bra, ska rekommendera.
  • 2018-09-28
    Jag bokade en LPG-behandling hos er. Tyvärr så luktade dräkten jag fick låna av er under behandlingen, otroligt mycket av svett vilket jag sa till behandlaren. Jag erbjöds inte att få byta dräkt vilket gjorde behandlingen allt annat än trevlig. Detta bemötande gjorde att jag inte bokade in fler behandlingar hos er. Tyvärr!
    skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Hej Helene! Det lät inte alls trevligt, vi tvättar alla våra lånestrumpor och är noggranna med det, ett stort misstag från vår sida. Vi ber om ursäkt för detta!

Visa svar
  • 2018-09-28
    På Anna skin care beauty så blir man väl omhändertagen. Anna och Gabriella som jag gick och tog massage och Lpg behandlingar hos är både proffesionella och väldigt trevliga. En salong med mycket värme. Rekommenderas starkt!!!
  • 2018-09-27
    Jag fick ett korrekt bemötande men utförande av behandlingen var en besvikelse. (klassisk ansiktsbehandling)
    skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Hej Carmen! Tråkigt att du känner så. I år har vi nya professionella hudterapeuter på salongen Välkommen tillbaka!

Visa svar
  • 2018-09-26
    Fantastisk triggerpunktsbehandling hos Gabriella!
  • 2018-09-26
    Här kan man verkligen ro om sej själv mer utöver de vanliga i en lyxig miljö!
    LPG har gjort sån otrooolig skillnad och man går som på moln efter varje behandling. Unnar mej även massage, ansiktsbehandling samt vaxning vid olika tillfällen och dom är otroligt proffsiga och behandlar en som en prinsessa!
    Rekomenderar varmt 👌❤
  • 2018-09-24
    LPG o ansiktsbehandling
    (Jag köpte även företagets produkter)

med respekt och personalen tog hand om mig på ett professionellt sätt!

Företaget levde upp mina förväntningar.

Jag är en nöjd kund och om jag vill ha behandling, då vänder jag mig till företaget igen
  • 2018-09-22
    LPG behandling. Blev alltid trevligt bemött och behandlingen hjälpte mej enormt mycket med spänningar i kroppen,
  • 2018-09-21
    Fransfärgning och fotvård. Mycket nöjd.
  • 2018-09-21
    Super trevlig personal! Jag kände mig trygg, avslapnat, som jag tycker är viktigt.
  • 2018-09-20
    Var där på en spa behandling med min sambo & fick en jätte trevlig upplevelse! Även bemötandet av Gabriella uppskattades otroligt mycket.
  • 2018-09-19
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och vaxning. Mycket proffsig bemötande och utmärkt behandling.Kommer absolut att göra om det
    skrev om Anna SkinCare & Beauty

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte