Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Örby Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten — Visa karta

Anne Blom Städ & Service har nu hunnit fylla 20 år, vilket har gett oss chansen att ansamla en gedigen erfarenhet av att utföra alla sorters städtjänster.

Vår miljöpolicy grundar sig på det gamla citatet "Vi ärver inte Jorden av våra föräldrar,
vi lånar den av våra barn". Vi arbetar enligt pH-skalan och använder i så lång utsträckning det går miljövänliga rengöringsmedel, t.ex. linoljesåpa tillverkad på traditionellt vis från Grunne.

Vi sätter en ära i att se våra kunders behov - och en utmaning i att lösa alla uppdrag till 100% belåtenhet.
Lugnets Allé 5, 12065, STOCKHOLM
HemMiljö
Birgitta P:
Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Lokalvårdare nära Anne Blom Städ & Service:

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Skärlingebacken 13, BANDHAGEN
Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Re... Läs mer ›
Kristian L:
Hej, Vi anlitade BF Flytt för allt från packning, flytt till flyttstädning. Har fungerat mycket bra. Extra stort plus för vänlig personal! ...

STÅLBOGAVÄGEN 20, BANDHAGEN
Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och myc... Läs mer ›
Pilar R:
En god vän rekommenderade mig till denna städfirman. Efter första gångens städningen blev jag så nöjd som kung. Bästa är att korta bokningsd...

Västberga Allé 8, HÄGERSTEN
Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med detta Stockholms äldsta fö... Läs mer ›
Jermu L:
Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Anne Blom Städ & Service

• Gunilla D
    Gunilla D skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vänlig person i bokningen, sen kom två personer i sällskap med en lärling och trots att jag hade ärligt upplyst om lägenhets skick kommenterades det att "det kan bli svårt att hinna". Jag påpekade dock hur det låg till och hur offerten såg ut. Sen hade de lämnat bl.a spis och toalett mycket smutsiga. Jag skickade klagomål med bild. De återkom inte med ursäkt utan bara en tid då de hade för avsikt att komma tillbaka. Verkade ointresserade av att man blir nöjd som kund, och extra besvär att de måste återkomma. Kommer inte anlita dem igen.
  • Lara
    Lara skrev om Anne Blom Städ & Service
    Eftersom det står en hel del gott om företaget valde jag att anlita dem. Det kommer jag aldrig att göra igen: Det som faktiskt blev bra var badrummet men övriga lägenheten städades undermåligt; kaklet i köket var inte avtorkat alls, listerna för golv och dörrfoder glömdes bort att torkas av, golven våttorkades aldrig, fönster och glasdörrar var immiga (troligtvis fel medel som använts) trots putsning. Mattan i hallen var fortfarande smutsig. Allt detta trots detaljerad överenskommelse.

De kom tillbaka och rättade till lister och kökskakel men stor besvikelse över deras kundbemötande. Dessutom är det inte mitt jobb att agera kontrollant -det som är överenskommet skall utföras helt enkelt. De kunde dagen efter städningen inte heller berätta exakt vad som gjorts i lägenheten!? Skyllde på dåligt minne.

Ytterligare ett minus är att de debiterar för upplärning av egen personal (trots att anställda under utbildning tar längre tid på sig).

Välj en annan firma för er städning.
  • Agnetha H
    Agnetha H skrev om Anne Blom Städ & Service
    Tack för en sådan fin hjälp med min pappas bortgång!

Var så skönt att få hjälp med både ivägkörning av alla dessa kartonger som skulle slängas och även städningen.

Jag kan varmt rekommendera denna städfirma när någon hamnar i en jobbigt situation som jag just varit i.
  • Anitha G
    Anitha G skrev om Anne Blom Städ & Service
    Vi har anlitat Anne Blom under flera år och allt har fungerat mycket bra. Skriver sällan sådana här inlägg men tyckte att jag skulle lyfta fram Anne Blom då vi under alla dessa år inte haft en enda tanke på att klaga på service eller kvalite.
    Keep up the good work!
  • Britt E
    Britt E skrev om Anne Blom Städ & Service
    Jag vill verkligen tacka Anne Blom städservice för en så snabb hjälp jag fick.
    Behövde göra en panikflyttstädning förra veckan och fick hjälp på dagen!
    Ni är räddare i nöden!

Tack
    Britt
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Anne Blom Städ & Service
    Kan varmt rekommendera Anne Blom. Ett personligt företag med mycket seriös personal. Har alltid gjort ett bra jobb hemma hos oss!
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Ställde upp med kort varsel och utförde ett strålande jobb!! Mycket nöjd!!
  • Linn Ö
    Linn Ö skrev om Anne Blom Städ & Service
    Städningen var det inget fel på. Rent blev det men deras sätt att behandla kunder är inte lika rent spel.

De ringde sent dagen innan vår bokade flyttstädning och hävdade att de behövde ytterligare ett par timmar för att städa ur vår tvåa.

Detta trots att jag vid bokningstillfället gett utförliga uppgifter om så väl fönsterstorlek som badrummets utförande och övriga materialval.

Det är inte särskilt snyggt att ringa kvällen innan och kräva mer betalt. Vi hade ingen möjlighet att anlita någon annan och kunde inte göra det själva då flyttbilen väntade.

När vi sedan får höra att detta skett andra ökar vårt missnöje. De är inte billigast och det finns andra som städar minst lika rent. Använd pengarna till något roligare.
    Lara gillar detta
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Anne Blom Städ & Service
    Har använt bolaget för kontorsstäd under en längre peroid och är väldigt nöjd. Dom gjorde en flyttstädning åt mig för inte så länge sedan och köparen blev positivt överaskad över hur rent det var. Kan varmast rekommendera Anne Blom städservice.
    Håkan N, Emma K, Emma K gillar detta

Västberga Allé 36A, 126 30 Hägersten