Anne Blom Städ & Service

Anne Blom Städ & Service

www.anneblom.se
  • BadgeEightYears

Anne Blom Städ & Service grundades 1996 med miljömedvetenhet och hållbarhet i fokus. Vi har alltid engagerat oss i att minimera vår påverkan på miljön och använder därför rengöringsprodukter som är både effektiva och skonsamma. På varje uppdrag arbetar vi i team om två personer. Vi har alltid all utrustning med oss när...

287 omdömen om Anne Blom Städ & Service

Sedan starten hos Reco 2017

Louize N
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Noggrann, punktlig och trevlig.

Anna S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Oklanderligt proffsigt städat! Mitt gula kakel i badrummet blev skinande rent.

Ann H

Trevlig personal Skinande rena fönster

Ewa H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Vi har använt Anne B till månadsstäd, storstäd och fönsterputs. Pålitlighet och gott bemötande samt städtjänst o fönsterputs med kvalitet.

Lars N
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Fick firman rekommenderad av Stadsbud. Lätta att få kontakt med, snabb offertgivning, väl utfört arbete som direkt godkändes av hyresvärden.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för det fina omdömet! Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Med vänlig hälsning, Milla

Anitha W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Mycket effektiva, mycket trevliga.

Stort tack för din tid och ditt omdöme! Med vänlig hälsning, Milla

Elisabeth S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

De är trevliga och städar riktigt ordentligt. Vi är supernöjda!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Så roligt att ni är nöjda med vår insats! Tack för att du tog dig tid att skriva. Med vänlig hälsning, Milla

Ewa Z
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Hej, Jag tycker att vi har en genomgående trevlig och bra kommunikation. De ser helheten och agerar direkt och hör av sig om någon fråga dyker upp efter vägen. Mycket nöjd med vårt samarbete och deras fina städ-resultat.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för att du tog dig tid att skriva - vi tar tacksamt emot det fina, utförliga omdömet! Så roligt att höra att vår insats uppskattas och att du är nöjd. Med vänlig hälsning, Milla

Ann-Charlotte K
Skrev om Anne Blom Städ & Service

jag blev väldigt bra bemött när vi hade mejlkontakt innan vi beställde vad vi skulle. Vi har städ varannan vecka och det har fungerat toppen så dom lever upp till det som jag förväntar mig

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för att du tog dig tid att skriva. Fint att du känner dig väl bemött och bra att vi får höra att vi lever upp till dina förväntningar! Med vänlig hälsning, Milla

May A

N.

Björn S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Dom motsvarar våra förväntningar och är lyhörda för våra synpunkter. Startar uppdraget på överenskommen tid. På det hela utmärkt utfört.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva vad det är du uppskattar med vår fältpersonals insats. Uppskattas väldigt mycket! Med vänlig hälsning, Milla

Christina F
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Snabbt, effektivt pch noggrant!

Stort tack för din tid och ditt omdöme! Med vänlig hälsning, Milla

Hjördis Agustsdottir W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

En fantastiskt noggrann och serviceinriktad personal som alltid har ett leende på läpparna. Tillmötesgående och de ordnar det mesta, en glädje vid varje besök!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Så roligt att höra att vår fältpersonals insats är uppskattad. Med vänlig hälsning, Milla

Malin N
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Toppenbra flyttstädning! Allt såg ut som nytt! Mycket noggranna!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Åh vad roligt att höra att du är nöjd! Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Med vänlig hälsning, Milla

Lena H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Vi har haft storstädning och är fantastiskt nöjda. Trevliga städare som gjorde ett superbra jobb. Hemmet är skinande rent. Har även beställt regelbunden hemstädning. Vi har fått väldigt bra mottagande och information av städfirman. Toppbetyg!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Åh vad roligt att höra! Tack så mycket för de fina orden och för fortsatt förtroende att få ta hand om erat hem. Med vänlig hälsning, Milla

Gun O
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Jätteduktiga tjejer som också lyckades få bort ingrodd kalkavlagring på sanitetsporslinet.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Toppen att du är nöjd med tjejernas insats - de är riktigt proffs på sitt hantverk! Med vänliga hälsningar, Milla

Ann H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Ett mycket snabbt och trevligt bemötande Klara upplysningar om era tjänster och hur ni arbetar Tillmötesgående av mina önskemål Trevlig och fin personal Kommer varmt rekommendera er

Svar från Anne Blom Städ & Service

Fantastiskt att du är nöjd - en rekommendation från nöjda kunder är det bästa kvittot på vår arbetsinsats. Tusen tack! Med vänlig hälsning, Milla

Anette L
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Vid första telefonkontakten fick jag ett trevligt bemötande och bra och utförlig information om deras olika städtjänster och kostnader. Därefter kom en mycket utförlig skriftlig information om vår överenskommelse om utökad hemstädning samt regelbunden vanlig städning bla med angivna kostnader och datum mm. Mycket bra att det är två stycken städare och att de har med sig städmaterial. Har mycket höga förväntningar på städningen hittills bra men vi har ännu bara haft vanlig städning en gång den var bra liksom den utökade städningen som var toppen.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för det utförliga omdömet. Vi hoppas att vi kan leva upp till förväntningarna! Med vänliga hälsningar, Milla

Anita N

Snabbt och positivt bemötande

Tack för din feedback, det uppskattas! Med vänlig hälsning, Milla

Leif A
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Trevligt och korrekt bemötande från första tillfället. Inledande storstädningen blev jättebra. Har därefter haft hemstädning var fjärde vecka. Alla tillfällen har varit över förväntan. Anne Blom städ rekommenderas. Leif Andersson Rimbo

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack så mycket för det fina omdömet! Roligt att du är nöjd med vår insats, Anja är en riktig pärla! Med vänlig hälsning, Milla

Lars L
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Snabb hantering av förfrågan/offert. Utomordentligt bra resultat vid första städningen - storstädning. Duktiga tjejer👍👍

Svar från Anne Blom Städ & Service

Hej! Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbetssätt och utförande. Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva. Med vänlig hälsning, Milla

Christer B
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Utökad städning: Utmärkt bemötande vid beställning av tjänst. Tydligt, enkelt och välformulerat skriftligt om vad som gällde. Allt genomfördes sedan som avtalat av två mycket kompetenta personer, som kom när de hade lovat, arbetade respektfullt i vårt hem. De arbetade smidigt, tyst, snabbt, var trevliga och socialt begåvade, som om de precis förstod vad vi ville ha och hur vi ville bli bemötta. När de lämnade oss upptäckte vi till vår förtjusning och glada skratt hur de lyckats göra vårt hem skinande rent!! Hela hemmet såg nytt ut. Nu längtar vi till nästa städning!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fantastiskt fint omdöme! Anja och tjejerna är riktigt stjärnor som gör ett otroligt bra jobb. Ser fram emot fortsatt samarbete. Med vänlig hälsning, Milla

Arvid E
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Utförlig och tydlig information inför anlitande, trevligt bemötande och framför allt en grym städning!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fantastiskt fint omdöme. Vi uppskattar och tar med oss inför nästa uppdrag! Med vänlig hälsning, Milla

Peter J
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Allt fungerade bra från bokning till utförande. Trevlig personal och alla inblandade är bra på det de gör.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack så mycket för din feedback! Vi gör alltid vårt bästa för att hela processen ska vara smidig och enkel för dig som kund. Tack för att du tog dig tid att skriva. Med vänlig hälsning, Milla

Anna H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och ett bra jobb!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för det fina omdömet. Härligt att du är nöjd med vår arbetsinsats! Med vänlig hälsning, Milla

Christer A
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Hej Alldeles för tidigt att säga vad Anja och Anne Blom går för. Återkom om 6-7 månader då vi nu har en plan för fönster och stöd så får vi se vad Anne Blom går för Vänligen Christer

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för att du tog dig tid. Vi återkommer och hoppas få höra från dig igen! Med vänlig hälsning, Milla

Maria T
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Trevlig kommunikation med snabb återkoppling, fint städresultat, vi är jättenöjda.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för att du tog dig tid och det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Milla

Tuula W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Sååå trevligt bemötande av två duktiga Flickor jag hade inga förväntningar men blev helt överväldigad av deras skicklighet vilka proffs!TACK så jättemycket 🥀

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack så mycket för det fina omdömet. Våra hantverkare är riktiga stjärnor, roligt att du är så nöjd! Med vänlig hälsning, Milla

Eva H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Trevliga, engagerad, kunniga, personligt bemötande, genuint intresserade av att göra ett bra jobb. Arbetet genomfördes med allra bästa omsorg och skicklighet. Fantastiskt resultat! Vi är mer än nöjda!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tusen tack för det fina omdömet! Ska vidarebefordra till våra hantverkare ute på fältet. Med vänlig hälsning, Milla

Barbro J
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Köpte storstädning sen hemstädning var 4:de vecka, supernöjd med storstädningen och även hemstädning, trevlig personal, samt att det har varit svensktalande person med,

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för att du tog dig tid. Kul att du är nöjd med våra duktiga medarbetare och deras arbetsinsats! Med vänlig hälsning, Millaa

Alen S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Snabbt service,har beställt storstädning och blev jättenöjd med resultatet:) Trevliga tjejer som utförde ett fantastisk jobb! Kommer att beställa städningen igen! Varmt rekommenderar!

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Vi ser fram emot fortsatt samarbete. Med vänlig hälsning, Milla

Denise K
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Väldigt tillmötesgående, flexibla och gör ett utomordentligt jobb.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Hej! Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Så roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Med vänlig hälsning, Milla

Staffan G
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Hade tre tjejer här igår dom storstädade huset. Snabbt och riktigt fint utfört arbete. Vi är otroligt nöjda och kommer fortsätta att anlita Anne Blom Städ& Service.

Svar från Anne Blom Städ & Service

Tack för det fina omdömet av utförd tjänst! När kunder väljer att fortsätta anlita oss ser vi det som det högsta betyget. Tackar och bockar! Med vänlig hälsning, Milla

Madeleine U
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Fönstertvätt och storstädning utfört idag med ett otroligt resultat! Skulle aldrig lyckas få det så rent själv! Och dessutom trevligt positivt bemötande!

Lena A
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Proffsiga från början till slut!!!

George J
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Väldigt proffsig skött på alla nivåer.

Louise W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Professionella och förtroendeingivande! Mycket nöjd med städningen!

Monica A
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Väl utförd storstädning. Däremot, trots ursprungliga begäran om att inte flytta runt saker för mycket utan återställa i ursprungligt skick, så var det väldigt rörigt i efterhand, saker var flyttade på och var inte på plats och vi fick ägna mycket tid till återställning. Det var trevligt med detaljer som ”hotellstädning” med vikt toalett- och hushållspapper men vi hade hellre sett att den tiden gått åt till ursprungsstädning eftersom varje kvart kostar pengar. Vi upplever också att vi fick en mycket hög faktura för...

Ewa T
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Allt har varit super & grym service. . Tack för den här tiden.

Adam F
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Gabor S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Jag har haft städhjälp från Anne Blom i flera år, med avbrott, men specielltunder förra året har jag märkt att de är mer seriösa, noggranna och duktiga än konkurrensen där ute. Man får alltid det där lilla extra och kan lita på att man kommer hem till ett välstädat hem. Tack för ert fina arbete!

Arne W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Smidigt och fint, allt inom tid och till överenskommet pris. Rengöring av parkett och behandling med vax.

Solveig V
Skrev om Anne Blom Städ & Service

storstädningen är jag mycket nöjd med,och trevliga flickor som utförde den. kommer att anlita den firman igen Solveig Valldèn

Elsa H
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Trevligt och flexibelt bemötande! Lätt att kommunicera sina önskemål både till administration och städpersonal. Vi ser att personalen har acceptabla villkor: t.ex. kollektivavtal, personalbil och jobbar alltid två och två. Det gör att det känns bra att anlita dem.

Julia Maria Helene F
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Jättetrevliga medarbetare som gör ett toppenbra jobb! Jag uppskattar verkligen att det kommer två (och ibland till och med tre) som städar samtidigt. Då går det så snabbt, vilket passar oss då vi ofta jobbar hemifrån och vi upplever inte att det är något problem att vara hemma när de är här. De har dessutom med sig all utrustning inklusive dammsugare så man behöver inte tänka på något. Innan de kommer första gången gör de en storstädning inklusive fönsterputs och allt, vilket kändes väldigt skönt och fräscht! Kommer definitivt...

Maria S
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Städar rent och fint och mycket trevlig personal.

Käthe R
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Utmärkt storstädning. En lite fadäs där en lampkontakt gick sönder, men det hanterades utmärkt vid påpekande,

Maine E
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Mycket trevliga och noggranna. Är mycket nöjd med det dom levererar.

Ellen J
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Jättenöjd. Enkla och proffsiga att ha och göra med. Duktiga och trevliga städerskor som alltid lämnar lägenheten skinande. Bra med kundportal där man kan se vilken tid de kommer. Smidigt och tryggt att de alltid kommer två.Rekommenderas starkt!

Tommy W
Skrev om Anne Blom Städ & Service

Mycket bra helt otroliga chejer dom r kanon