Annedal VVS

BOX 20019, 161 02 Bromma — Visa karta

4.7 i betyg av av 7 omdömen

Välkomna till Annedal VVS, ett auktoriserat vvs-företag. Rör det rör, rör det oss!

Läs vad 7 kunder tycker om Annedal VVS

• 2015-11-26

Andreas G skrev om Annedal VVS
    Har haft kontakt med Annedals VVS för ett par olika jobb. Mycket duktiga och trevliga. Har rekommenderat företaget vidare till grannar som även dom varit nöjda. Läs mer
    Relax Rör & Värme IVT Center
    4.9 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2020
    "Inga anmärkningar/ bra jobb till rätt kostnad i tid! Tack"
    Apostolos T
  • Diego F

2015-09-16

Diego F skrev om Annedal VVS
    Annedals VVS är en seriös och professionell firma. Jag hade hört talas om Annedals VVS via en bekant och fick snabbt kontakt med bolaget. Efter det bokade vi snabbt in en tid för att arbetets omfattning skulle kunna uppskattas och när det var gjort bokade vi in en tid för att utföra arbetet. Annedals VVS utförde arbetet enligt plan och enligt tidsestimat och hanterade därefter fakturering samt rotavdrag. Vi är väldigt nöjda och skulle rekommendera Annedals VVS till alla som är i behov av VVS tjänster. Läs mer
  • 2015-08-31

Hector A skrev om Annedal VVS
    Inför ombyggnaden av köket kontaktade jag Annedals VVS för rörmokeri arbete.
    Kontakt person på firman var Rezan Demirbag och det var också han som gjorde jobbet på en mycket proffsig och effektivt sätt. Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • 2015-08-28

Matz E skrev om Annedal VVS
    Bra bemötande, de kom i tid och utförde arbetet. Utbyte av vattenlås i kök. Läs mer
  • Maria S

2015-08-20

Maria S skrev om Annedal VVS
    Riktigt bra jobbat! Snabba och effektiva!! Läs mer
    Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    4.6 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Bytte gammal värmepump som hade fel på kompressorn till ny. Behöll gamla varmvattenberedaren och kylslinga med hålen. Installationen genomf"
    Lennart T
  • Corinna M

2015-08-14

Corinna M skrev om Annedal VVS
    Jag hade problem med avloppslukt. Annedal VVS kom till mig samma dag och installerade ett vattenlås till tvättmaskinen. Problemet försvann med en gång! Mycket snabb, trevlig och proffsig service till rimligt pris. Läs mer
  • Marie G

2015-08-12

Marie G skrev om Annedal VVS
    Mycket bra!!! Rekommenderas. Mycket trevliga! Läs mer
    Revider Energi AB IVT Center
    4.4 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Mycket seriöst bemötande. Känt mig trygg genom hela utförandet. Andreas Greiff utförde en besiktning av hela installationen samt gav en han"

Bästa rörmokarna i Stockholm:

Jonas Ö Jonas Ö tycker: