AOB Travel AB

AOB Travel AB

www.aobtravel.se
  • Badge2020

AOB Travel Vi har drömresorna att längta till! Vårt mål är att ge er en fantastisk & minnesvärd reseupplevelse! Vi skräddarsyr prisvärda paketlösningar efter era önskemål. Vi hjälper er med allt från kryssningar genom världens sju hav till rundresor i USA och mycket mycket mer. Med en personal som själva upplevt världens alla...

334 omdömen om AOB Travel AB

Sedan starten hos Reco 2018

Jan-olof vilhelm N
Skrev om AOB Travel AB

Köpte paketresa av Mikael på AoB. Vi var väldigt nöjda men hans trevliga och tillmötesgående sätt. Två nätter i Miami, kryssning genom Panamakanalen och två nätter i Los Angeles, resan tog 22 dagar. Han fixade väldigt trevliga hotell som låg perfekt placerade för egna utflykter. Tack AoB för en härlig upplevelse, rekommenderar varmt att boka genom AoB. Lena o Janne

Tommy S
Skrev om AOB Travel AB

Hade en biljett från Tampa i USA till London som jag hade köpt av AOB Travel, när jag skulle cheka in så var min biljett inställd, detta på grund av att mitt flyg till Tampa var försenat. Jag fick köpa en ny biljett för 15.200 kr, när jag nu vill ha kompensation av AOB Travel så är det usel hjälp, dom sa att jag ska ta kontakt med flygbolaget. Trodde man hade lite hjälp när man bokar igenom en resebyrå men icke. Kommer aldrig mera att boka med detta bolag

Svar från AOB Travel AB

Hej Tommy, Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjd med vår service. När vi förmedlar endast flygbiljetter kan vi inte ställas till ansvar för eventuella tidtabellsändringar och inställda flyg, då detta står helt utanför vår kontroll. Vi kan hjälpa er med att skicka en återbetalningsansökan till flygbolaget för biljettens värde, men det är flygbolaget som ni ska reklamera till och det är dem som ev. kan kompensera er för extra kostnader som ni hade på grund av det inställda flyget. Igen det var flygbolaget som orsakade...

Thomas S
Skrev om AOB Travel AB

Vi klev nyligen ombord på vår andra resa med Celebrity Cruises, en bokning vi säkrade via just AOB Travel. Varför? Efter vår första fantastiska upplevelse, var valet av resebyrå lika självklart som att vi behöver kaffe på morgonen. Så ja, AOB och vi, vi är praktiskt taget på förnamn nu. Låt oss prata lite om Marcus - resegurun på AOB. Han tar hand om oss med sådan omsorg att vi skulle kunna missta honom för en nära släkting. Han är alltid där, är personlig och ser till att vi förstår allt. Jag menar, vem ringer efter att...

Susanne P
Skrev om AOB Travel AB

Bra bemötande och service! Svarade snabbt på frågor via mejl. Trevlig vistelse vid Comosjön! Hotellet Posta design hotel motsvarade våra förväntningar. Rekommenderas varmt!

Monica D
Skrev om AOB Travel AB

Fantastisk personal och bra priser. Rekommenderar varmt!

AYGUL D
Skrev om AOB Travel AB

Bra och lockande priser på resor. Dock är inte AOB Travel särskilt hjälpsamma när det kommer till avbokningar. I tre års tid väntar jag på återbetalning från AOB Travel. Detta är trots avbokningsförsäkring och ganska tidig avbokning. Sedan september 2020 vet jag fortfarande inte vart mina 20 000 kr har tagit vägen.

MARTINA S

Bra service, Bra pris, Alltid trevliga, 5/5 👍🏼👍🏼

Hans Magnus A
Skrev om AOB Travel AB

Mitt i allt elände att inte få resa, så har AOB Travel hanterat ärendet på ett snabbt och smidigt sätt! Inte deras fel att resan pga av Corona ställdes in. Men pengarna tillbaka från Lufthansa, med hjälp av AOB på ett par dagar! Tack så mkt

HENRYK W
Skrev om AOB Travel AB

Inställt flyg Köpte biljett för Air Canada. AC ställde in flyget. De vill inte betala tillbaka pengar. Jag försökte skriva e-mail till AC, men de hänvisar till AOB. AOB i sin tur vill inte förmedla brevet till AC samt kommer bl.a. med förslag, att återbetala med avdrag överskridande 50% av biljettprisset. Ett oanständigt förslag, tycker jag. All e-mail växling med AOB är anonymt, då AOB vägrar skriva under sina mail. De menar, att det p.g.av att det är olika personer som svarar. Deras sätt att hantera kommunikationen är nästan en förolämpning för mig som kund. Ingen hjälp alls.

Svar från AOB Travel AB

Hej Henryk, väldigt tråkigt att höra att ni inte är nöjd med vår service. Vi svarar på alla mail kunder skickar in oftast samma dag, vilket många kunder uppskattar i dessa extrema tider. Varför vi inte signerar med namn är för att vi är så många som arbetar på supporten just nu, även icke ordinarie personal. Man får som kund samma svar oavsett vem som hanterar ärendet. Vi följer flygbolagens regler och råder inte över dessa beslut. Mvh AOB Travel

Elisabeth G
Skrev om AOB Travel AB

AOB hade den resa vi sökte efter, dessutom till ett mycket bra pris. Överraskande blev vi otroligt vänligt och proffsigt bemötta av samtliga vi pratade med. Våra önskemål återkopplades snabbt och resan fick den bästa utformningen. Våra förväntningar införlivades med råge. Vi hade en JÄTTEFIN resa och allt som AOB Travel AB hade ordnat med var otroligt bra. Vi blev uppgraderade till en fantastisk hytt, hotellrum och flygresa var perfekt och totalupplevelsen var den allra bästa - trots att vi antagligen var en av de sista...

Svar från AOB Travel AB

Tack snälla Elisabeth för det fina omdömet, det värmer i dessa svåra tider. Varmt välkommen åter så snart allt lagt sig. Ha en fin dag! // AOB Travel

Elin ÷
Skrev om AOB Travel AB

Jag fick hjälp med att boka en resa till Malaysia. Snabb hjälp, bra priser, frågor via mail så vi kunde stämma av vad vi ville osv. Vi känner oss väldigt nöjda med hjälpen innan och framför allt med resan i helhet. Alla hotell var jättebra. Väldigt nöjda!

Svar från AOB Travel AB

Hej Elin och tack för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att ni är nöjda med vår service och bemötande och härligt att höra att ni haft en trevlig resa! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Ingrid F
Skrev om AOB Travel AB

Malaysia-Kuala Lumpur- Langkawi febr 2020 Josefin på AOB Travel hjälpte oss med förslag på flyg och hotell; Qatar Airlines Kastrup-Doha, Doha-Kuala Lumpur och hotell Grand Millennium, toppenläge i Gyllene triangeln, bra hotell och god frukost. Tre dygn i KL och därefter inrikesflyg till härliga Langkawi. Transporter flygplats-hotell i båda riktningarna hade Josefin också förbeställt, vilket sparade tid för oss. En Tim flyg och sen sex dygn på underbara The Danna. Toppenhotell, dit vi gärna återvänder. Härlig frukost med...

Svar från AOB Travel AB

Hej Ingrid och tack för ditt fina omdöme och feedback! Det glädjer oss att ni haft en härlig resa! Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Annelie H
Skrev om AOB Travel AB

Vi köpte en fotbollsresa till Manchester för hela familjen 4st. Allt fungerade bra både med flyg ich hotell, det var bara att våra fotbollsbiljetter hade blivit levererade till museum utan vår vetskap , de skulle bli levererade till hotellet. Det fanns inget nummer att nå någon på AOB Travel då detta var en lördag. Nu hade vi lite flyt då min mans chef kände vd på AOB och genom han blev vi uppringda av den person som sålt vår resa och det löste sig till slut. Men CAD hade vi gjort om vi inte haft denna kontakt?

Svar från AOB Travel AB

Hej Annelie och tack för ditt fina omdöme, hoppas ni hade en trevlig resa! Beklagar att leveransen av era fotbollsbiljetter blev felaktig, vi hade angivit er korrekta hotelladress, men pga den mänskliga faktorn på plats blev det ändå felaktigt. Men det var mycket bra att ni kontaktade oss direkt så vi kunde lösa det så snabbt. Vi finns alltid tillgängliga på mail även på helgen och vi har under alla dessa år aldrig misslyckats med en leverans. Varmt välkomna åter. Ha en fin dag! //AOB Travel

Jarno P
Skrev om AOB Travel AB

Väldigt trevligt bemötande och fick snabbt svar på mina frågor. Allting fungerade jätte bra. Allt var enligt våra önskemål

Svar från AOB Travel AB

Hej Jarno och tack för ditt fina omdöme! Så trevligt att höra att du uppskattar vårt bemötande och service. Hoppas ni hade en härlig resa med många fina minnen med er hem i bagaget. Varmt välkommen åter. // AOB Travel

Niklas E
Skrev om AOB Travel AB

Utmärkt service! Proffsiga och snabba på att svara på frågor. Martina hette hon vi köpte resan av, 5 stjärnor till henne ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi köpte en kryssning i karribien med några nätters övernattning i Miami. Kan starkt rekommendera AOB Travel.

Svar från AOB Travel AB

Hej Niklas och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du uppskattar vår service och bemötande. Hoppas resa också levde upp till 5*! Varmt välkommen åter. //AOB Travel

Åsa M
Skrev om AOB Travel AB

En paketresa till Miami och New York. Vi blev väl bemötta och nästan allt fungerade problemfritt. Var det något så blev det löst ganska snabbt.

Svar från AOB Travel AB

Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi :) Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel

Åsa N
Skrev om AOB Travel AB

Vi bokade en Kryssning i Karribien med AOB Travel AB, de bokade hela vägen från vår hemort, vi var inte nöjd med byte av flight i Europa, så de bytt flyg så vi blev nöjda. Fungerade bra med anslutningar samt hotellet, men tyvärr luktade hotellet mögel,inte kul. När vikom efter kryssningen maila jag till dem o berättade om hotellet, o de svarade direkt att de fått flera klagomål på hotellet och skulle byta.

Svar från AOB Travel AB

Hej Åsa och tack för ert fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med resan i stort :) Gällande hotellet i Miami är det ett hotell vi tidigare använt oss mycket av och haft mycket nöjda kunder genom åren, men dessvärre har det bytt ägare nyligen och standarden och servicen har försämrats. Vi har nu slutat använda detta hotell. Tack för er feedback och varmt välkomna åter. //AOB Travel

Per S
Skrev om AOB Travel AB

Mycket vänligt och professionellt bemötande. Föredömlig service!

Svar från AOB Travel AB

Hej Per och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni uppskattar vår service och bemötande. Hoppas ni hade en trevlig resa och varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Kristian S
Skrev om AOB Travel AB

Mycket bra service med bra förslag vad man behöver tänka på resan. Snabb respons vid eventuell frågor. Anlitar alltid AOB travel vid utlandsresor med familj.

Svar från AOB Travel AB

Hej Kristian och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en härlig resa och varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Göran S
Skrev om AOB Travel AB

Vi är nöjda med vår bokning, men det var ganska så stora problem med vår hotell bokning i Singapore,då hotellet hade fått en avbokning av våra rum,det var tydligen en agent som ni anlitar som hade gjort det,som tur är ordnade det till sig.

Svar från AOB Travel AB

Hej Göran och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa. Tråkigt med hotellet, men så bra att ni kontaktade oss direkt på plats så vi kunde lösa det så snabbt till er :) Ha en fin dag och varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel

Maria V
Skrev om AOB Travel AB

Mottagande av Katarina var det bästa. Hon gjorde en professionell och tog emot alla önskemål

Carola A
Skrev om AOB Travel AB

Köpte resa till LAS Vega där vi gifte oss sen vidare till Hawaii i några dagar sen på kryssningsfartyg 7 dagar . En magis resa upplevelse mm. Finner inga ord . Ställerna va värld för sig . hjälp från AOB Travel va 10/10 man kan få på en byrå. Man sa vad önska sig och det leveransen va i topp . De visste va hjärta av magisk ställena var. Vi er så glad vi tog dom.

Svar från AOB Travel AB

Hej Carola och tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att höra att du är så nöjd med vår service och bemötande och att ni hade en sån lyckad bröllopsresa! Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen! Ha en fin dag // AOB Travel

Lars B
Skrev om AOB Travel AB

Kryssning isydostasien med Celebrity Cruises Trevligt bemötande från AoB Resan var helt ok.

Svar från AOB Travel AB

Hej Lars! Tack för ditt omdöme. Trevligt höra att du är nöjd med vårt bemötande och service. Varmt välkomna åter. Mvh AOB Travel

Ann G
Skrev om AOB Travel AB

Fartyget var fantastiskt på alla sätt och resan fungerade perfekt. Är supernöjd med kryssningen. Tycker dock att informationen om själva kryssningen, rutiner och inte minst utflykterna och kunskapen om resmålen hos säljaren var bristfälliga. Att sälja en resa innebär inte bara att skriva ut biljetter. Det finns mkt mer att berätta om säger vi nu när vi gjort kryssning nr 2 och själv återigen fick klura ut det mesta själva om resan.

Svar från AOB Travel AB

Hej Ann och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni hade en lyckad och trevlig kryssningsresa! Beklagar om ni inte fått den information som ni önskade. Alla som jobbar här har många års erfarenhet och varit på många kryssningar och besitter stor kunskap om rutiner och om hur allt fungerar ombord. Beklagar om denna information inte nått ut. Hoppas vi får möjligheten att informera er bättre nästa gång ni ska ut och resa :) Ha en fin dag och välkomna åter! // AOB Travel

Agneta L
Skrev om AOB Travel AB

Ni har varit toppen. Bokade kryssning i karibien och fick jättebra förslag och stöd i bokningen. Resan blev över förväntan och jag har rekommenderat er till alla mina vänner

Svar från AOB Travel AB

Hej Agneta och tack för ditt fina omdöme! Så trevligt att höra att du är nöjd med vår service och bemötande och att ni hade en härlig kryssningsresa. Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen! // AOB Travel

Anders L

Golf i Hua Hin AOB Travel fungerar väldigt bra

Svar från AOB Travel AB

Hej Anders och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en trevlig resa med mycket härlig golf och fint väder! Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen! // AOB Travel

Mats C
Skrev om AOB Travel AB

Köpt flygresor båda gångerna ganska sent men det har löst sig både snabbt och med bra priser. Vänligt bemötande och proffsiga svar på frågor Nr 1 när jag i framtiden köper resor.

Svar från AOB Travel AB

Hej Mats och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vår service och våra priser. Varmt välkommen åter när det är dags att ut och resa igen! // AOB Travel

Bo A
Skrev om AOB Travel AB

Kryssning Singapore. Mycket nöjda med kontakten och förberedelserna inför resan. Fungerade bra ända fram till Hotellet i Singapore, som hade annullerat beställningen. Tur det fanns rum kvar.

Svar från AOB Travel AB

Hej Bo och tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni hade en härlig kryssningsresa. Tråkigt med hotellet, men så bra att ni kontaktade oss direkt på plats så vi kunde lösa det så snabbt till er :) Ha en fin dag och varmt välkomna åter! Mvh AOB Travel

Maria L
Skrev om AOB Travel AB

Köpte flygresa med stop-over till Nya Zeeland & Australien. Även ett paket med resa, boende & utflykter i Australien. Bra & lyhörd kommunikation med Sarah på AOB. Det enda vi var missnöjda med var krångel i samband med betalningen av våra resor. Fixa gärna en smidigare lösning!

Svar från AOB Travel AB

Hej Maria och tack för ditt fina ömdöme! Så roligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande, hoppas ni hade en trevlig resa! Ni får gärna återkomma till Sarah med vad ni upplevde krångligt med betalningen av resan, så får vi se om vi kan åtgärda något. Vi är anslutna till säker betalning via bankerna (3D Secure) VISA Mastercard. Ha en fin dag! AOB Travel

Lena T
Skrev om AOB Travel AB

Vi var på longstay i Marbella och är mycket nöjda med allt!! Kommer att boka fler resor hos AoB Travel!

Svar från AOB Travel AB

Hej Lena och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en trevlig Longstay resa! Hoppas ni hade bra väder och en skön semester. Varmt välkomna åter //AOB Travel

Kent L
Skrev om AOB Travel AB

Flyg+kryssning i Asien. Blev mycket bäl bemött. Vi är nöjda med hela resan. Dock felaktig info om visumkrav i Vietnam och Kambodja. Av AOB och i resehandlingarna framgick att vi skulle ta med 2 foto för visum, så vi betalade ca 600 kr för att ordna dessa innan avresa. På båten visade det sig att foto inte behövs då det räcker med foton i passen. Det är också så att svenskar inte behöver ha visum till Vietnam (Olof Palme fixade det 😉). Mvh Kent

Svar från AOB Travel AB

Hej Kent! Härligt att höra att ni haft en bra resa och att ni är nöjda med vårt bemötande. Gällande 2 foto är detta något som rederierna skriver i sina resehandlingar och därmed något vi följer, men vi ska absolut prata med rederierna för att få ett förtydligande vad som gäller. Välkommen åter. Mvh AOB Travel

Maria F

Kryssning + nätter i Miami Bra respons och trevligt bemötande

Svar från AOB Travel AB

Hej Maria och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande. Hoppas ni hade en fin och minnesvärd resa. Välkomna åter! //AOB Travel

Gisela J
Skrev om AOB Travel AB

Två nätter Singapore, kryssning Nya Zeeland , en natt i Sidney. Bra personlig service vid bokning, bra hotel, mycket trevlig kryssning. Resan levde upp till mina förväntningar. Resebyrån ordnade också med glutenfria måltider på planet när jag fick problem att boks det själv. Mycket nöjd.

Svar från AOB Travel AB

Hej Gisela och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en sån lyckad resa och att ni är nöjda med vår service och bemötande. Varmt välkomna åter när det blir dags at ut och resa igen! //AOB Travel

Monica R
Skrev om AOB Travel AB

Trevligt bemötande. Bra förslag på alternativa flygtider. Lätt att boka.

Svar från AOB Travel AB

Hej Monica och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är nöjda med vår service och bemötande. Välkomna åter //AOB Travel

Jörgen S
Skrev om AOB Travel AB

Vi lämnade in en rutt som vi ville åka, Köpenhamn - New York - Miami - Jamaica - Caymanöarna - Mexico - Bahamas - Miami, och ett par dagar senare hörde Jannica av sig med ett pris som inte gick att säga nej till. Allting flöt som planerat utan några konstigheter. Vi kom hem i söndags med ett leende på läpparna och planerar redan nästa resa. Givetvis med AOB Travel!

Svar från AOB Travel AB

Hej Jörgen och tack för ditt fina omdöme, det uppskattar vi verkligen! Härligt att höra att ni haft en sån lyckad resa och att ni är nöjda med vår service och prisbild :) Varmt välkomna åter //AOB Travel

Ingbritt S
Skrev om AOB Travel AB

Resa, vi blev bra bemöta och allt från flyg, taxi och hotell har varit bra, vi är jätte nöjda! Alltid bra med service!! Det enda vi kan kommentera var att vi hade halv pension inkluderat med god mat men ingen dricka ingick, lite konstigt!!

Svar från AOB Travel AB

Hej Ingbritt och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni är så nöjda med er resa och med vår service och bemötande. Välkomna åter! //AOB Travel

Ingrid E
Skrev om AOB Travel AB

Jag bokade en kryssning och några dagar i Miami. Fick hjälp med hotell, hyrbil, båt och hytter. Alla frågor jag hade fick jag svar på. Det blev en jättebra resa! Jag blev jättebra bemött, jag har bokat med AOB förr och jag kommer säkerligen att göra det igen!

Svar från AOB Travel AB

Hej Ingrid och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en sån lyckad resa och att ni är nöjda med vår service och bemötande. Välkomna åter! //AOB Travel

Lennart K

Blåst,blåst ingen landgång Jamacia

Svar från AOB Travel AB

Hej Lennart, tråkigt att höra att ni haft det blåsigt på er resa. Vi hoppas dock att AOB Travels service och bemötande varit till belåtenhet. Välkomna åter.

Lena A
Skrev om AOB Travel AB

Kryssning med Royal Caribbean med två nätter i Miami. Bra Jag skulle inte i min vildaste fantasi tro att ett resebolag skulle beställa flyg biljetter från så dåliga flyg bolags som på utresan! Det var Eurowings Kphmn-Dusseldorf och United Air Line Dusseldorf- Miami. Man önska att man aldrig skulle behöva uppleva detta. Hem med Swiss med en mellanlandning var helt perfekt. trevlig personal och mat & dricka till alla och alla var glada nöjda.och varför skulle vi vänta några timmar extra på flyg platsen i Miami, det avgick...

Leif B
Skrev om AOB Travel AB

Asienkryssning Mycket hjälpsamma o Martina var underbar Fick tips om resmålen hon hade varit på Resan var spännande o intressant och AOB var de som triggade oss att välja denna

Redito Ab V
Skrev om AOB Travel AB

Utmärkt service, snabba enkla och prisvärda.

Anna Maria Antoinetta H

Bra priser, lätthanterlig hemsida. Snabba svar från kundtjänst. Mycket trevlig och serviceinriktad personal.

Anna Maria Antoinetta H gillar detta
Svar från AOB Travel AB

Hej och tack för ditt omdöme! Trevligt att höra att du uppskattar vårt bemötande och service :) Varmt välkommen åter //AOB Travel

Elsa K
Skrev om AOB Travel AB

Kryssning i Karibien över jul, nyår i Keywest och Miami . En paketresa som jag själv beskrev vad den skulle innehålla och fick sedan hjälp med alla bokningar av Ao B. Allt var till belåtenhet med bokningarna och fick alltid ett trevligt bemötande vid frågor inför resan. Mvh Elsa Karlsson

Svar från AOB Travel AB

Hej Elsa och tack för ditt omdöme! Trevligt att höra att du uppskattar vårt bemötande och service :) Hoppas resa blev som ni tänkt er. Varmt välkomna åter. //AOB Travel

Viktoria G
Skrev om AOB Travel AB

Dom hjälpte oss boka flyg och bil tur och retur till Florida för 10 personer. Ett otroligt engagemang. Kunde inte bli bättre.

Svar från AOB Travel AB

Hej Viktoria och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är så nöjd med vår service och bemötande! Hoppas ni hade en trevlig resa. Varmt välkomna åter! //AOB Travel

Susanne B

Bokade kryssning. Bra service Kunnig och trevlig personal

Svar från AOB Travel AB

Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni hade en fantastisk resa! Varmt välkommen åter // AOB Travel

Carina V
Skrev om AOB Travel AB

Ett mycket väl sammansatt utflyktsprogram med en mycket vänlig och kompetent guide. Vi var mycket nöjda med hotell reservationerna. Allt var toppen!

Svar från AOB Travel AB

Hej Carina och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att resan till Vietnam blev lyckad! Varmt välkomna åter. //AOB Travel

Bodil D
Skrev om AOB Travel AB

Vi köpte flygbiljetter samt första hotellnätterna av AoB travel. Vi har varit i kontakt med Jennifer som varit mycket lyhörd och tillmötesgående. Proffsigt förhållningssätt. Vi kan mycket väl återkomma som kunder till AoB travel vid en längre resa igen.

Svar från AOB Travel AB

Hej Bodil och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vår service och bemötande. Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel

Lennart B
Skrev om AOB Travel AB

Enkelt att förlänga en vistelse efter en kryssning. Bra jobbat. Allt fungerade klockrent, dock inte den hyrda gps som behövde uppdateras. Den rekommenderade en väg igenom flygplatsens bränsledepå. Telefonens gps var räddningen. Vakten gillade inte att man frågade efter hotellet och hotade med polisen istället och drog sitt vapen. Rekommenderar inte att frågar vakter i känsliga miljöer. Ett stort tack för en perfekt semester med lite spänning samtidigt.

Svar från AOB Travel AB

Hej Lennart och tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att ni haft en trevlig resa trots lite äventyr...:) Varmt välkomna åter när det blir dags att ut och resa igen! Mvh AOB Travel

Stefan T
Skrev om AOB Travel AB

Snabb återkoppling vid frågor likaså bemötande.

Svar från AOB Travel AB

Hej Stefan och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel

Katarina S
Skrev om AOB Travel AB

Trevligt, snabbt och professionellt bemötande.

Svar från AOB Travel AB

Hej Katarina och tack för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter när det blir dags att ut och resa igen :) Mvh AOB Travel