AoP Bygg & Badrum AB

AoP Bygg & Badrum AB

Välkommen till AoP Bygg & Badrum AB! Vi har över 10 års erfarenhet inom byggbranschen och har ett gott rykte på marknaden. I alla våra projekt vi tar till oss så är det du som kund som står i fokus. Vårt mål är att du ska vara 100% nöjd när jobbet är klart. Hos oss är du välkommen med mindre snickeriarbeten såväl som helrenoveringar...

13 omdömen om AoP Bygg & Badrum AB

Oscar M
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Fantastiskt bemötande samt kunnig och erfaren personal som alltid eftersträvar bästa resultat. Kan starkt rekommendera Philip och övriga på bolaget.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

TOM C
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Mycket professionella, trevliga och enkla att ha att göra med! De kom direkt och fixade mindre estetiska skavanker som upptäcktes utan någon som helst diskussion — trots att fakturan redan var betald. Jag kan varmt rekommendera AoP för microcement-arbeten! Mycket nöjd! :)

Marius U
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Vi är så nöjda med jobbet, vill gärna ge mer än 5 i betyg! Tydlig kommunikation hela vägen, fantastiskt fint resultat och ett vänligt bemötande. Vi kommer definitivt använda oss av AoP Bygg & El igen!

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Alicja
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Helrenovering av lägenhet på 80kvm med nytt kök och badrum. Stor eloge till deras hantverkare som är både duktiga hantverkare och serviceminded!

Ina A
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Mycket bra bemötande av ansvarig på företaget. Arbetet gick väldigt smidigt och el- installatören var mycket skicklig. Dom utförde bland annat el kabel dragning till SPA-bad, el dragning för belysning i garage, i trädgården och kabel dragning i huset för internet och TV

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Ingmar
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Verkligen nöjd, har rekommenderat detta företag till mina bekanta. Proffsigt och trevligt bemötande under hela renoveringen. Fantastiskt duktiga hantverkare! Engagerad trevlig projektledare. Fick även hjälp med att rita upp badrummet i 3d som hjälpte mig otroligt mycket med att bestämma de sista viktiga detaljerna. Kommer absolut att anlita dom igen.

Emily C
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

De gjorde hela vårt badrum i microcement. Väldigt proffsiga. Behjälpliga med även annat på bygget och gav råd utöver det vi anlitat dem för. Vi är mycket nöjda.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Sofia L
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Tycker de var kanon och enkla att kommunicera med och främst väldigt noggranna! Rekommenderar!

ANNA Z
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Gjorde ett bra jobb och var snabba i sin återkoppling. Rekommenderar starkt!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 66 omdömen 4.8 av 66 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Michaelwiewiora
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Bra bemötande och förståelse för olika frågor inom projektet. Mycket hjälpsamma och samarbetsvilliga. Mycket kunniga på sitt området. Kommer att anlita de flera gånger. Senaste projekt bestod av badrumsrenovering. //Michael W

Josefin R
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Fantastisk service och fint resultat!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 69 omdömen 4.8 av 69 omdömen

Andrius P Andrius P
Betong & Microcement 08 Ab
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Duktiga på Microcement, flera badrum gjorda, kunderna jättenöjda, rekommenderas starkt 👌👍

Emil A
Skrev om AoP Bygg & Badrum AB

Tack för ett bra och proffsigt arbete. Jag är jätte nöjd som kund hos er och jag skulle alla gånger återkomma till er om jag behövde hjälp igen!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen