Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Liljeholmen APCOA Parking Sverige

APCOA Parking Sverige

Årstaängsvägen 21, 117 43 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 5 kunder tycker om APCOA Parking Sverige

• Adam N
    Adam N skrev om APCOA Parking Sverige
    Allmänt dåligt, går inte att rekommendera!
  • Lina J
    Lina J skrev om APCOA Parking Sverige
    Har som mål att lura folk att köpa fel biljetter/tillstånd och återbetalar sedan inte. Kommer med standardsvar som inte har med saken att göra, går ej att nå, outbildad personal. ALLA andra parkeringsbolag återbetalar om man gjort felköp. (dvs när det gäller långtidsparkering). De struntar i att svara på mail och svaren är minst sagt god-dag-yxskaft.
  • Selma C
    Selma C skrev om APCOA Parking Sverige
    Extremt missnöjd.

De ändrar uppsägningen från 1 månad till 3 månader. Det står inget i klartext eller tydligt på hemsidan. Alla ärenden är liksom beroende på fall... De svarar aldrig i telefon och när de gör de så kan de ändå aldrig ta några beslut. Utan man måste alltid mejla. Det tar lång tid innan man får svar och då fick man inte ens hjälp.

Fick inte fakturan i brevlådan. När jag påminde så kom den med förseningsavgift!

Kan liknas med telefonförsäljare eller bluff abonnemang som man aldrig blir av med eller kan säga upp utan att tre extra fakturor trillar in.

Jag brukar låta mycket rinna av mig men detta parkeringsbolag är fan det värsta jag varit med om.
  • A
    A skrev om APCOA Parking Sverige
    Helt omöjligt att få kontakt med någon som kan svara på frågor på detta företag.
  • Jimmie E
    Jimmie E skrev om APCOA Parking Sverige
    Bemötandet åper telefon har varit ok men Europark har konstant nekat till att kontakta mig på telefon eller låtit mig tala med någon som faktiskt vet varför de skrivit ut en felaktig p-bot till mig.

Så kunbenmötandet kunde varit bättre...

Årstaängsvägen 21, 117 43 Stockholm